Oletko koskaan halunnut yhtäkkiä hakata vastaan tulevan miehen tai edes lyödä häntä käsilaukulla päähän, ilman että mies tekee tai sanoo mitään vihjailevaa eli tulee vastaan ihan omissa maailmoissaan eikä provosoi mitenkään sinua hyökkäykseen?
Tunnetko sadismia tehdä mitään tuollaista?
Tämä on siis galluppi naisille.
Nainen, tunnetko sadistisen luonteen
12
627
Vastaukset
- Nainen 29v
ettei ole kyllä käynyt mielessäkään..
Miten keksit edes kysyä moista?- siksi että
oppisimme tuntemaan naisten sielun ja luonteen maisemaa paremmin.
- mutta...
siksi että kirjoitti:
oppisimme tuntemaan naisten sielun ja luonteen maisemaa paremmin.
me ollaan kaikki yksilöitä!
Voi tietenkin esittää jotain, että 'naiset' yleisimmin ovat x-luonteisia, mutta se ei kerro yhtään mitään kenestäkään naisesta erityisesti. Jokainen on omanlaisensa sekoitus ja siihen on vaan tyytyminen. Yritä tutustua ihmiseen - aidosti.
- ulkonani
No, vastaas nyt jo äkkiä itse "naisena" tähän että "joo joo koko ajan" niin syntyy jotain "keskustelua" taas, moikka..
- koko ajan
tekis mieli jotain ihan viattoman näköistä kundia vetää avarilla lättyyn, vääntää sen rillit ja vetää sen nenä kaks kertaa pään ympäri ja pistää rusetille. Oliks tää hyvä?
- ap.
koko ajan kirjoitti:
tekis mieli jotain ihan viattoman näköistä kundia vetää avarilla lättyyn, vääntää sen rillit ja vetää sen nenä kaks kertaa pään ympäri ja pistää rusetille. Oliks tää hyvä?
Arvelinkin että naisissa löytyy myös niitä joille saattaa yks kaks tulla sellainen mielenpuuska että viaton ohikulkija saattaa joutua äkillisen väkivallanteon kohteeksi ilman omaa syytään. :)
- Caaleppi
Lähes jokaisen naisen sisällä asustaa pikkuinen masokisti... ;)
- yksi nainen .
En ole koskaan haulunnut YHTÄKKIÄ hakata vastaan tulevaa MIESTÄ. Ilman mitään syytä/provosointia.
Syiden vuoksi (jotka takuulla eivät ole asiallisia/päteviä) olen useinkin halunnut lyödä jotakuta IHMISTÄ. Siis sekä naisia/lapsia/miehiä.
Ärsyttää esimerkiksi pääosin kaikki koiria ja lapsia kuljettavat/taluttavat ihmiset. Pääsääntöisesti heistä jokainen kulkee väärällä puolen tietä. Ja tekee todella mieli usein ajaa pyörällä yli, kun taukit eivät osaa kulkea oikeanpuoleista liikennettä noudattaen (mikä on sääntö useimmilla pyörä/jalankulkuyhdistelmäteillä ks. liikennemerkki, jos yhtään osaat niitä!!!). Ei ihme, että pikkulapsia jää auton alle, kun vanhemmat opettavat heille väärällä puolella kulkemisen! Voisi vähän ajatella.- mies40+-0
Ja pyöräilijöissä ärsyttää se, että juuri kukaan ei käytä soittokelloa lähestyessään hitaammin liikkuvia takaa päin. Hiivitään vain takaa kuin rikolliset ja suhautetaan vierestä ohi pyöränsarvet rannekelloa hipoen. Voisi vähän ajatella.
Joo, meni vähän ohi aiheen, mutta provosoiduin ... - kil kil kil
mies40+-0 kirjoitti:
Ja pyöräilijöissä ärsyttää se, että juuri kukaan ei käytä soittokelloa lähestyessään hitaammin liikkuvia takaa päin. Hiivitään vain takaa kuin rikolliset ja suhautetaan vierestä ohi pyöränsarvet rannekelloa hipoen. Voisi vähän ajatella.
Joo, meni vähän ohi aiheen, mutta provosoiduin ...no p..kele, jos oot väärällä puolen tietä, ei oo mun homma väistää! Kanna itse seuraukset.
- mies40+-0
kil kil kil kirjoitti:
no p..kele, jos oot väärällä puolen tietä, ei oo mun homma väistää! Kanna itse seuraukset.
Minä tiedän kyllä säännöt ja noudatan niitä lähes poikkeuksetta. Tarkoitin "toisin päin", että pyöräilijöilläkin olisi parannettavaa liikennekäytöksessään.
Ja siitä väistämisestä: Kyllä se on meidän kaikkien homma väistää, vaikka toinen olisikin väärässä.
Hassua muuten, kun ajattelee maailman miljoonakaupunkeja, kuinka vaikea meidän on Suomessa näillä väylillä liikkua. Yritetään mahtua kulkemaan ;-) - täsmälleen saman
mies40+-0 kirjoitti:
Minä tiedän kyllä säännöt ja noudatan niitä lähes poikkeuksetta. Tarkoitin "toisin päin", että pyöräilijöilläkin olisi parannettavaa liikennekäytöksessään.
Ja siitä väistämisestä: Kyllä se on meidän kaikkien homma väistää, vaikka toinen olisikin väärässä.
Hassua muuten, kun ajattelee maailman miljoonakaupunkeja, kuinka vaikea meidän on Suomessa näillä väylillä liikkua. Yritetään mahtua kulkemaan ;-)epäkohdan tässä maamme elämänmenossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924