Hei.
Eli otsikko kertoo jo jonkin verran,
eli oon aika onneton :D.
Alotetaan vaikka silmämeikistä, mulla on keskikokoset, vihreät silmät, joissa on aika pitkät tuuheat ripset, ongelma on että minulla on kuivat silmät eli jos silmiin pistää paljon meikkiä niin silmät näyttävät pieniltä, koska meikin takia alkaa punoittamaan, käytän kyllä silmätippoja, mutta eipä paljoa auta. Eli haluaisin siis näyttävän silmämeikin ilman että tarvii tunkea hirveästi ripsiväriä ja kajaalia silmiin.
Sitten meikkivoiteen käyttö, mulla taitaa olla väärä väri käytössä kun ihosta tulee hassun persikan värinen, ja haluaisin että se on sellanen luonnollinen vaalea/kalpea iho mitä mulla on, mutta vaaleimmat meikkivoiteet tekevät siitä just ton persikan värisen, eli mikäköhän väri pitäisi oikein ottaa?
Ja vielä olisiko mitään hyviä vinkkejä, miten saisi huulista vähän isommat näköiset tai 'näyttävämmät', en tykkää käyttää huulipunaa.
Ps. voi kertoa hyviä meikkejä, jos vaikka innostuisin kokeilemaan niitä.
Kiitos avusta.
onneton meikkaaja
1
322
Vastaukset
- meikkiin:
Minulla on tuon silmien ärtymisen ja punoittamisen kanssa sama ongelma. Jo pelkkä ripsiväri saa silmäni usein punoittamaan.
Olen päätynyt siihen ratkaisuun, että helpompi olla kokonaan ilman silmämeikkiä :) Mutta jos joskus haluan kuitenkin näyttää hieman huolitellummalta, niin toimin näin:
- Vedenkestävä ripsari varisee yleensä vähemmän, eikä kosteallakaan ilmalla valu silmiin, eli ärsyttää vähemmän. Panosta ripsiväriin: esim Kanebon 38 olen todennut hyväksi, ei varise!
- Sopisiko sinulle ripsiväriä paremmin ripsien kestovärjäys? Paksuutta se ei tietenkään ripsiin tuo, mutta sinimustalla saa melko tumman lopputuloksen, ja ripsen volyymia voi sitten kompensoida huolellisilla rajauksilla ja luomivärillä.- Nestemäiset tai voideluomivärit käyttöön -> ei varise silmiin.
- Ei kajaalia silmien sisäpuolelle alaluomelle!
Meikkivoideongelmaan kannattaisi kysyä apua ihan vaikka meikkiosaston myyjiltä. He varmasti auttavat oikean sävyn valinnassa. Meikkivoiteeseen kannattaa panostaa, koska väärän värinen meikkipohja voi yksinkertaisesti pilata koko meikin.
Huuliin voisit kokeilla rajauksia omien huultese värisellä rajauskynällä. Tee rajaukset ihan vähän omien huulien ulkopuolelle (siis tosiaan vaan ihan vähän, eli esim 0,5 milliä!!). Lisäksi vaaleahko huulikiilto "isontaa" huulia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112732Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän181728Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2691612Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?881048RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022