laihduttaa? Olen 24v nainen, pituutta 167cm ja painoa 84 kiloa. Miksi minun täytyisi laihduttaa, itse en keksi syytä?
Olen täysin tyytyväinen itseeni ja kiloihini, ne eivät häiritse minua.
Toisille painoni on ongelma esim äidilleni joka jatkuvasti huomauttaa asiasta.
miksi pitäisi
7
515
Vastaukset
- sulla kyllä..
..mistä laihduttaa ja äitis on oikeassa.
Viestistäs päätellen olet just näitä ihmisiä jotka sanoo, että " itseppä läskini kannan "..
Ääni muuttuu vielä kellossa jahka saat lihavuudesta aiheuttavia sairauksia, Noh mutta jatka vaan samaan malliin ja lisää ongelmia tiedossa.
- Menes tuonne lihavuusPalstalle keskustelemaan, koska et kaipaa laihdutus- ohjeita tahi tietoo terveellisemmästä elämäntavoista. - ...........
oletkin tyytyväinen painoosi,niin on sulla sitä liikaa ja ihan omaa terveyttäs ajattellen suosittelisin vähän laihduttaan.tahtoo toi lihavuus tehä sen,että saatat saada sokeritaudin,kun ne ylimääräset rasvat kertyy tärkeiden elimien ympärille.itekkin aloin laihduttaan sen takia,että jatkossakin pysyisin terveiden kirjoissa...
- Miksi?
Miksi minun täytyy maksaa kaikkien niiden sairauksien ja vaivojen hoidosta,jotka ylipaino tuo sinulle tullessaan??! Oikeus julkiseen terveyshuoltoon pois tuollaisilta piittaamattomilta tyypeiltä!
- tarvitse...
jos et itse halua. Jokainen päättää omasta kehostaan.
- Possun pyllyä..
Siksi sinun pitäisi laihduttaa,kun olet ylipainoinen, sairastut kaikenmaailman tauteihin, näytät rumalta vaatteissasi, hengästyt helposti, ja et elä pitkään. Siinä syyt.
- Laihduttaja
Keksin sinulle heti hyvän syyn miksi sinun kannattaa laihduttaa. Ylipainoiselle ihmiselle tulee helposti kaikkia sairauksia esimerkiksi diabetes ,sydänsairauksia, polviongelmia jne. Tässä kirjoitin sinulle muutamia syitä miksi sinun kannattaa laihduttaa. Minä en halua saarnata sinulle.
- niin nyt......
kun laihdutat,ei ole niin vaikeeta ,kun vanhempana...ja luultavasti vältyt monilta sairauksilta.....oma on elämäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634