Olen ihmetellyt postin ulkoistamis-hankkeita ?
On vihon viimeinen temppu jos Saarenkylän posti , siirretään johonkin , muun yhteyteen !!!
Missään en ole saanut niin hyvää ja asiantuntevaa
palvelua ! Rouvat siellä ovat huippu hyviä
asiakaspalvelun ammattilaisia .
Sinne on ilo mennä asioimaan .
Luulisi Postinkin panostavan asiakaspalveluun ?
Saarenkylän Posti
3
557
Vastaukset
- 12345
että Saarenkylän postin palvelut siirtyis Suutarinkorvan essolle....aiaijai....jos niin on, luulenpa asiakastapahtumien romahtavan ja rajusti! Minä en ainakaan sieltä postin palveluja halua....kun en ole koskaan mitään asiakaspalvelua sieltä saanut tähänkään päivään mennessä vaikka aika usein siellä asioin tankatessani autoa...ei ole paikan kaikilla tiskin takana olevilla tuo asiakaspalvelutaito hallussa...että tätä mieltä minä!
- palveluja
Samaa mieltä; posti nykyisin todella hyvässä paikassa ja palvelu pelaa. Toivottavasti huhu Essosta ei pidä paikkansa, sillä siinä paikassa on tosiaan omat jatkuvat ongelmansa palvelun laadun suhteen, mitä siellä olen asioinut. Huh...
- Loppuisi minunkin posti asi...
Se olisikin viimeinen pisara !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 291706
- 50798
- 68737
- 108711
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7641Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27560Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.14538Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t25533Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138435Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel27426