Onko kohtalotovereita? :)

Minnea.K

Heippa!

Mä olen ollu virallisesti laihiksella joulusta asti, paino oli tuolloin 83kg. Tänä päivänä yhä edelleen kahteen kuukauteen vaaka näyttää 77-78kg.

Nyt olen nutraillut 1,5vkoa ja paino tänä aamuna taas 78,3kg. Siispä kysynkin nyt teiltä; onko kukaan pannut merkille samanlaisessa tilanteessa kilpirauhasessa vois olla ongelmia? Mun huimaa, väsyttää kamalasti, veskissä käynti on aika harvassa (siis muutenkin ku nutrauksen aikana).

Jos ootte käyny tutkimuksissa niin onko paino lähtenyt laskuun lääkityksen jälkeen? Tää on nimittäin tosi outoa, mun ruokailut on terveellistä, sillontällön suklaapäiviä eikä todellakaan mitään mässäilyä. n.10km pyörälenkki 4 kertaa viikossa, steppailua ja 300 vatsalihasta 5 krt/viikossa. Luulis kaiken järjen mukaan painonkin laskevan.

Kiitos jos jaksoit lukea :)

-Minnea

8

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

juonut tarpeeksi vettä päivän aikana?voi johtua liian vähästä veden juonnistakin noi sun oireet...

• Minnea.K

n.puolitoista litraa päivässä, ja kun popsin kuitutablettejä niin vähän enemmän.

• testauttaan

kilpirauhasen toiminta.. Saat ainakin vastauksen siihen kysymykseen. Sit voi ettiä laihtumattomuuteen syitä muualta.

• liikuntaa

Oletko liikkunut koko ajan samalla lailla? Mullekin on käynyt noin, että ensin paino putoaa mukavasti ja sitten tyssähtää ja lähtee jopa nousuun. Siihen on auttanut kun olen lisännyt liikuntaa.
      Kun aloitin laihduttamisen, laitoin tavoitteeksi kolme tunnin kävelylenkkiä tai pyöräilyä viikossa ja siitä sitten aina viikko kerrallaan lisännyt liikuntakertoja ja nyt kävelen/pyöräilen päivittäin tunnin sekä olen nyt tällä viikolla ottanut myös soutulaitteen käyttöön iltaisin. Paino on pudonnut noin 500g/viikko.

• Minnea.K

Ihan perusliikkumista, mulla on 9kk täystuho täällä kotona et istua ei paljoa ehdi päivän aikana. Harmittaa vaan tää tilanne kovasti kun motivaatiota riittää mut viikosta viikkon eikä mitään konkreettista tapahdu..

• ymmärrän
        Minnea.K kirjoitti:

Ihan perusliikkumista, mulla on 9kk täystuho täällä kotona et istua ei paljoa ehdi päivän aikana. Harmittaa vaan tää tilanne kovasti kun motivaatiota riittää mut viikosta viikkon eikä mitään konkreettista tapahdu..

se on rasittavaa. Piti vielä vastata tuohon kilpirauhashommaan, että itselläni todettiin se seitsemän vuotta sitten, olin lihonut 10 kiloa lyhyessä ajassa, väsymystä, uupumusta, palelua um. oireita. Aloitin lääkityksen, mutta kilot eivät pudonneet. Olo kyllä parani.

• ...........

Nutrilett-dietti ei sovi kaikille. Olisiko aika kokeilla jotain muuta. Esim. ruokavalio muutosta?

• lääkäriin joka

sitten määrää nuo tah:n ja t4v:n otettavaksi(siis noi kilpirauhasarvot)Paljon mahdollista että niistä löytyy jotain häikkää

-hoitaja-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe