ja kaava on sama miksi ei voi kertoa totuutta heti kerralla.
Miksi naiset valehtelee
8
2200
Vastaukset
- kysymys...
Ite en valehtele ikää, painoo en viitti mainita, mut oon laittanu et oon pyöree naisihminen. =) Ja se on kuulemma oikee vaihtoehto. ;) Sääli, ku kaikenmaailman valehtelijoiden takia rehellinen nainen jää jalkoihin, mulla on jopa sellaset kuvat et on paremmasta kulmasta ja huonommasta. =D Totuus tulee kuitenki ilmi viimestää ku näkee toisen, mä oon kuitenki liikenteellä ihan tosimielellä, vaikken kaikkee nii vakavasti otakkaa. ;)
- Valehtelu kantaa kauas
Itse myös olen rehellisesti laittanut painoni profiiliin;) joka on enemmän kuin normaali immeisellä ;)Jos joku ei tykkää niin se ei ota myöskään yhteyttä....
- valehtelee
avioliittonsa, ikänsä, asumisensa ja ammattinsa?
- ja miksipä...
miehet valehtelee painonsa...jos eivät ole normaalimitoissa niin laittasivat rehellisesti,itse tavannut monta miestä,joilla profiilissa normaali,mutta ovatkin sitten aikalailla ylipainoisia,iso vatsa edessä ja makkarat sivuilla...tuo ei ole normaali vartalo
>mulla itselläni on profiili aivan oikein ,ei mitään valhette,en tykkää että huijataan,tulee se kuitenkin totuus eteen..jos tavataan. - Musti
kokemukseni mukaan suuri osa miehistä tuntuu olevan varattuja tavalla tai toisella.
Olen myös nauranut, että on se kumma kun on niin paljon keski-ikäsiä korkeasti koulutettuja, hyvätuloisia, komeita golffaajia ja motoristeja netissä, kun tuolla todellisuudessa niihin harvemmin törmää. - Tekee mitä eroa näet
Siinä??
- olekaan
Tekee mitä eroa näet kirjoitti:
Siinä??
Aloittaja vain kirjoittaa pelkästään naisten valehtelusta. Itse en etsi seuraa, eikä ole liioin tarvetta valehdella. Live-elämässä kun mitat näkyvät muutenkin ja muutkin tiedot ovat helposti tarkistettavissa!
- kumpaakaan
mutta en kertonut mittojani ollenkaan, ruumiinrakenteessa taisi lukea "normaali". Oikea vaihtoehto on ehkä siro tai hoikka. Sitten se ainoa, jonka kanssa treffeille saakka ehdin sai itse nähdä mille näytän. Tykkäsi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770