Mistä jollei baarista?

jep jep

Monesti olen kuullut sanotavan että baareista ei kannata mitään pidempäaikaista suhdetta hakea. Eikä itsellänikään ole mikään innostus baareissa istua, mutta olisi kyllä hienoa jos saisin oman tyttöstävän.

Mutta missä muualla nuoria naisia voisi tavata?

Eli mitä paikkoja suosittelette miehelle joka ei baareissa paljoo notku?

11

4711

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopivin paikka on

marjovaaran marttojen illanistujaiset

• taas...

kehittävää. Keksisit parempaa...

• diipa

näitä avauksia tulee harva se viikko. käytä hakua.

• kuin...

Olen itse onnistunut parhaimmin siinä seksiasioissa mahdollisimman tylsässä paikassa, nimittäin : kirjasto.

Diskoissa ja kaljapaikoissa on aina kova kilpailu.Kirjastoissa ei ole kilpailua, pitää vain olla kiinnostunut samasta kirjasta, ja asiat lähtevät sujumaan.

• ihmemaassa

on sellainen kirjasto, jossa kukaan tulee juttelemaan mistään asiasta, saati sitten pokaus mielellä? Pyysin kerran erästä miestä ojentamaan kirjan ylähyllyltä sanoin "olisitko kiltti ja antaisit tuon plaaplaan tuosta, kun en oikein yllä siihen" ja heppu katsoi vain tosi typertyneenä ja käveli pois, vaikka hänen ei olisi tarvinnut ottaa askeltakaan ylimääräistä sen kirjan suuntaan. Kirjastoissa ei vaan puhuta. Samasta aiheesta mies ainakin oli kiinostunut valinnoistaan päätellen, että jutun juurta olisi kyllä löytynyt...

• qwedsa
        ihmemaassa kirjoitti:

on sellainen kirjasto, jossa kukaan tulee juttelemaan mistään asiasta, saati sitten pokaus mielellä? Pyysin kerran erästä miestä ojentamaan kirjan ylähyllyltä sanoin "olisitko kiltti ja antaisit tuon plaaplaan tuosta, kun en oikein yllä siihen" ja heppu katsoi vain tosi typertyneenä ja käveli pois, vaikka hänen ei olisi tarvinnut ottaa askeltakaan ylimääräistä sen kirjan suuntaan. Kirjastoissa ei vaan puhuta. Samasta aiheesta mies ainakin oli kiinostunut valinnoistaan päätellen, että jutun juurta olisi kyllä löytynyt...

Hän häkeltyi niin suunnattomasti kun tuli tuommonen ennalta arvaamaton tilanne eteen ettei tienny mitä tekis.

• pelitönmies
        ihmemaassa kirjoitti:

Itse olisin luultavasti juossut karkuun kädet ja jalat hassusti viuhtoen.

• mistä, kuten

juuri mainitusta kirjastosta (lukusalit! ja taukojen pito), lenkkipolulta, kahvilasta, bussista, harrastuksesta, vanhat tutut, kavereiden kaverit ym.
      naiset ja miehet törmäävät toisiinsa jatkuvasti, aloitteen tekemisellä kiinnostavaa kohtaan ei menetä mitään :D

• asdklasdklasdkl

Missä niitä nuoria naisia nyt liikkuu! Oppilaitoksissa, kirjastoissa, vaatekaupoissa, torilla, mäkkärillä, bussipysäkillä, kirpparilla.

Musta on ärsyttävää, kun ainoastaan baari/festarit tuntuu potentiaaliselta pokauspaikalta, missään muualla ei kukaan meinaa tulla juttelemaan, hädin tuskin päin uskaltaa katsoa. Voihan sitä ny muuallakin jutella, miten se baari tilana alentaa niin paljon kynnystä?

Mulle on kyllä tultu juttelemaan kadulla, ja se on ollu tosi kivaa, sais tulla useamminkin. Lähtekää vaikka seuraamaan ja valoissa suu auki ;)

nimim. nuori nainen itsekin

• funkymonkey85

Entäs jos on mielestään liian ruma ja ujo tekemään aloitetta vaikkapa siellä liikennevaloissa, tai missä lie. Mitäs sitten? :p

Minä koskaan kellekään, mitään milloinkaan. Jos ne mua koskaan katsoo, niin aatteleen vaan niiden tyttöjen rujouttani pällistelevän. Ei näin.

• näinkin heh
        funkymonkey85 kirjoitti:

Entäs jos on mielestään liian ruma ja ujo tekemään aloitetta vaikkapa siellä liikennevaloissa, tai missä lie. Mitäs sitten? :p

Minä koskaan kellekään, mitään milloinkaan. Jos ne mua koskaan katsoo, niin aatteleen vaan niiden tyttöjen rujouttani pällistelevän. Ei näin.

Minut on kyllä pokattu perässä ajolla ja kun olen pysähtynyt .

" Johan sinä pysähdyit - mennäänkö kahville"

Minusta tuo repliikki oli niin hauska että olihan se toteutettava..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe