Haluaisin venyttää korvalehtiäni, mutta miten aloittaisin venytyksen ? :o
Mulla on ollu jotain 10 vuotta ammutut korvanreiät ja niitä rupeisin venyttämään..
Huono juttu vaan on se että reikä on ammuttu aika alas tai sitten korva on kasvanut 10 vuoden aikana hieman, ja se varmaankin haittaa venytystä jos korvareiät on aika alhaalla.:o
Oon lukenut jostai et sen lävistyksen voi tehdä myös suoraan jollai veitsellä tai semmosella ??
Miten mun kannattais tehä ?? :o
Kiittooos vastauksista jo etukätee d:
korvalehtien venytys
5
678
Vastaukset
- pööööö1
Voit mennä lävistäjälle, niin he venyttävät lävistyksiä kerralla monta milliä. Eipä ainakaan tule niin todennäköisesti blow out:teja tai korvan repeämisiä.
- senja-
miten se venyttäminen sitte tapahtuu ? :o
- .....
senja- kirjoitti:
miten se venyttäminen sitte tapahtuu ? :o
Venyttäminen tapahtuu kotona näin:
http://www.wormz.org/venytys.html
Lävistäjällä periaatteessa samalla tavalla mutta huomattavasti enemmän kerralla. Mitään ei leikata pois.
- ......
Mikäli et ole valmiiksi läpi-lävistetty ym niin sulle ei tehdä skalpellilla tai muulla välineellä suoraa reikää. Ainut keino on venytellä. Veikkaan että pystyt alhaallakin olevilla reijillä venytettelemään sentin pintaan.
- Getari
No mulla on nyt 6mm venytys toisessa ja toisessa 5mm ja mä olen ihan törkeästi vain tunkenut aina sinne reikään uuden korun (1.2mm). Ei oo revenny tai ollu muutenkaa mitään ihmeellistä. Nyt noissa roikkuu 4-5 rengasta/hevosenkenkää. Pitäis saada hommattua ne tunnelit mutta ei oo jaksannu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989