Oikean värinen meikkivoide?

enikinälöydäoikeaasävyä

Mulla on nuori iho, ja oon yrittäny ettiä oikean väristä meikkivoidetta, mutta aina ne näyttää oranssilta tai liian tummalta mun naamalla. Miten valtsen meikki voiteen että se olisi oikean sävyinen? Mikä merkki olisi hyvä?

Kiito vastauksista!

4

741

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Itse valitsen meikkivoiteen niin että kun olen menossa kauppaan,jätän jonkun osan meikkaamatta ihossani.Esimerkiksi leuka,poski yms.Laitan kaupassa sitä siihen poskeen,käppäilen ulos ja katson peiliin onko se liian tumma/vaalee/oranssi :) Diorilla on ihana diorskin fluide,niveallakin on se yksi,en nimee muista.Lumenen matt touch on myös ihan kiva,sori jos tuli kirjotusvirheit.

• MiimuXi

Totta! Diorskin Fluide, sävy 100. Jos hyllystä löytyy vain tummempaa sävyä (200), ja myyjä yrittää uskotella että se menee kesän päivettämällä iholla, niin älä usko. Ei se mene, jos olet todella vaalea. ;)

• jotain..

vaaleita meikkivoiteita on Lumenella (double stay ja joku toinen) Bodyshopissa se kosteuttava meikkivoide, ja Grimas.

• suosikkini

on ainakin Maybeline New York Wonder finish makeup Väri: Porcelaine. Se on Wonder finish meikkivoiteista vaalein sävy, itselläni oli pitkään ongelma siitä kun tuli aivan liian tumma iho ja jäi selvä raja "kaulaan" tai siihen, ja tulos oli oransin sävyinen, näytti että olisi ollut kkoko purkillinen mönjää naamassa. Wonder finish porcelaine on minun iholleni oikean sävyinen eikä näytä että olisi kauheasti pakkelia naamassa, tulos näyttää luonnolliselta ja peittää lievän akneni melko hyvin. hintaa ei ole kovin paljon, jotain 11€, saa melkein kaikista marketeistakin. Omasta mielestäni on tarpeaksi matta. :) Kokeile. :)Niin ja vielä tuohon oikean värinen meikkivoide, minusta on helpointa tietää onko se oikean värinen jos siitä ei jää ihoon rajaa. :) siis sellaista että näkyy raja missä sitä on ja missä ei. :) Toivottavasti selitin tarpeeksi selvästi. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      37
      2086
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1858
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      115
      1289
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1130
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      875
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      71
      835
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      826
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      75
      791
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      753
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      671
    Aihe