Naivius on naisia määrittelevä sana/asia. Monet naiset ovat todella naiveja, se näkyy myös tällä palstalla. Elämä on yhtä hymyä ja iloa ja biletystä. Elämä on seikkailu suunnaton. Koskaan ei tiedä mitä jännää tapahtuu ja kuka ihana tulee vastaan. Kaikki vastainen on yrmyisten negatiivi-kommareitten pahaa oloa, joka on omaa syytä. Hymyillen ja naivina kun elää, voi kokeilla vähän sitä ja tätä. Hymyillen voi jättää toisen siltä istumalta kaveripohjalle roikkumaan ymmärtämättä yhtään tuskaa, jota jättää jälkeensä kuin etana limaa.
Naivius ongelma naisilla
8
1002
Vastaukset
- siltä, että
sinut jättänyt nainen on ollut varsin fiksu tyyppi!
- sattuu kun sattuu
Mielestäni aloitusviestissä oli oikeaa asiaa, kun ei yleistetä liikaa. Naisissa, aivan kuten miehissäkin, on tietysti yksilöitä, jotka eivät paljon piittaa toisten tunteista pörrätessään kukasta kukkaan. Kun se sattuu omalle kohdalle, se sattuu, ei sen sanominen tee kenestäkään vähemmän fiksua.
- mutta....
sattuu kun sattuu kirjoitti:
Mielestäni aloitusviestissä oli oikeaa asiaa, kun ei yleistetä liikaa. Naisissa, aivan kuten miehissäkin, on tietysti yksilöitä, jotka eivät paljon piittaa toisten tunteista pörrätessään kukasta kukkaan. Kun se sattuu omalle kohdalle, se sattuu, ei sen sanominen tee kenestäkään vähemmän fiksua.
Tuo nyt on ihan eri asia sanoa että naisissa ja miehissä on tunteettomia yksilöitä, mutta aloittaja ei käsittääkseni sanonut näin..
- se on
mutta.... kirjoitti:
Tuo nyt on ihan eri asia sanoa että naisissa ja miehissä on tunteettomia yksilöitä, mutta aloittaja ei käsittääkseni sanonut näin..
pahimmillaan tuollaisen yksilön takia voi menettää uskonsa vastakkaiseen sukupuoleen,kuten aloittajalle oli tainnut käydä.
toinen ikävä asia on,jos kuvittelee tuollaisen olevan yleistä käytöstä,silloin saattaa ehkä tyytyä johonkin mitä ei todellisuudessa halua.
eli paremmin sanoen,ei tiedä paremmasta.
- niin se on
Näitä positiivisuuden ylistäjiä ja muita elämää kokemattomia pellejä on pilvin pimein.
Vaan eipä niiden neuvoja kannata kuunnella. - ninia88
Ensiksikin.. sana on naiivi,ei naivi ja toiseksi: mitä vikaa on olla naiivi ja elää täysillä? Kunhan ei tietenkään satuta muita,sitä haluan painottaa. Minä ainakin aion nauttia elämästäni niin paljon kun täällä kurjassa maailmassa vain voi! Liihotella ja tutustua uusiin ihmisiin minkä ehdin... tottakai katsoen etten aiheuta kenellekään turhaan pahaa mieltä :P
Ja mua ainakin otti päähän toi yleistäminen.. kaikki naiset on sellaisia ja kaikki miehet tälläisiä...blah. Jätetyksi joutuminen tuntuu aina pahalta. Toivon sinulle voimia ja kaikkea hyvää elämässä. Monet naiset ovat tosiaan naiiveja, ja noin kepeä elämänasenne kuulostaa karmealta. Minäkin uskon ihmisistä hyvää, mutta suhtaudun silti elämään vakavasti.
- A1kuperäinen
Hei toi kommentti on sanasta sanaan multa varastettu, eikä sillä todellakaan tarkoitettu naisia. Oon homo ja se on näille kesäkissaa pitäneille sydämenmurskaajille tarkoitettu, siis jätkille, jotka tietää olevansa mahtavia, mutta ei tule koskaan tietämään mitä haluaa! Siis homoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807