Goottitytöt on aika hottiksia.
Gothic girls!
8
2088
Vastaukset
- isot perseet rules
goottitytöillä on luisevat perseet mikä ei todellakaan ole hot. ja jos jostain kumman syystä goottitytölle on siunaantunut iso perse, ei se osaa keinuttaa sitä silleen et miehiä kiinnostais, koska goottimusassa ei ole pyllyn pyöritystä tukevaa rytmiä.
- Oolofi
on jees, eikä sitä tarvii keinuttaa. Riittää että vaan näyttää sexyltä;)
- Hip hop style
Oolofi kirjoitti:
on jees, eikä sitä tarvii keinuttaa. Riittää että vaan näyttää sexyltä;)
Ei riitä, että on vain kaunis ja iso arse.
Vai onko gootit niin kylmiä, että pysyy vain paikalla, paitsi jos on hiprakassa?
Ainakin minulle sellainen tekee vaikutuksen. - JOO-O!! HAH
Jaa-a, mistä sitten Electronic Body Music saa nimensä?
Mielestäni erittäin jytevää perseenheilutus musaa!
- Goth-Mog
Nemiin
- Kai tiesit..
...Nemi ei rakasta takaisin..?!
- Goth-Mog
Kai tiesit.. kirjoitti:
...Nemi ei rakasta takaisin..?!
.. mitä tarkoitat.. Nemi tuli luokseni eilen yöllä, ja sanoi että odottaa minua "tähtien tuolla puolen". Kuulostaa tosirakkaudelta minun mielestäni
Minustakin he ovat erittäin söpöjä ja kauniita. Harmi vaan ku Gootti naiset tuppaavat olemaan uhanalaista lajia ettei niitä löydy kovinkaan paljoo. =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499