Goottitytöt on aika hottiksia.
Gothic girls!
8
2156
Vastaukset
- isot perseet rules
goottitytöillä on luisevat perseet mikä ei todellakaan ole hot. ja jos jostain kumman syystä goottitytölle on siunaantunut iso perse, ei se osaa keinuttaa sitä silleen et miehiä kiinnostais, koska goottimusassa ei ole pyllyn pyöritystä tukevaa rytmiä.
- Oolofi
on jees, eikä sitä tarvii keinuttaa. Riittää että vaan näyttää sexyltä;)
- Hip hop style
Oolofi kirjoitti:
on jees, eikä sitä tarvii keinuttaa. Riittää että vaan näyttää sexyltä;)
Ei riitä, että on vain kaunis ja iso arse.
Vai onko gootit niin kylmiä, että pysyy vain paikalla, paitsi jos on hiprakassa?
Ainakin minulle sellainen tekee vaikutuksen. - JOO-O!! HAH
Jaa-a, mistä sitten Electronic Body Music saa nimensä?
Mielestäni erittäin jytevää perseenheilutus musaa!
- Goth-Mog
Nemiin
- Kai tiesit..
...Nemi ei rakasta takaisin..?!
- Goth-Mog
Kai tiesit.. kirjoitti:
...Nemi ei rakasta takaisin..?!
.. mitä tarkoitat.. Nemi tuli luokseni eilen yöllä, ja sanoi että odottaa minua "tähtien tuolla puolen". Kuulostaa tosirakkaudelta minun mielestäni
Minustakin he ovat erittäin söpöjä ja kauniita. Harmi vaan ku Gootti naiset tuppaavat olemaan uhanalaista lajia ettei niitä löydy kovinkaan paljoo. =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857