Mitäs mieltä ihmiset tommosesta kitarasta
onko kokemuksia maksaa normaalisti 170e
nyt olis tarjouksella 99 euroa
tenson st special sähkökitara
2
1280
Vastaukset
- pekkis44
Kyseessä on straton kopio ja sitä myydään pakettina vahvistimen ym tilpehöörien kanssa. Jos sellaisen hankit, kannataa ottaa kaveri mukaan joka tietää kitaroista ja osaa tarkistaa kaulan, satulan, nauhat, koneiston ym. Jos Straton kopion haluat suomesta niin Stagg-paketin kitara on asiallinen niin puiltaan kuin soittettavuudeltaan. Kaula on ruusupuu-vahvistettu, koneisto valua ja viimeistely hyvä. Bodyn voit valita transparent-värein tai sunburstina, jolloin puun syyt näkyvät. Tälläisissä kitaroissa puut on valittu aina parhaiten. Vahvistin....no ääni kuuluu mut samanlaisia ne ovat suunnilleen kuin muissakin vastaavissa paketeissa. Muista säädättää kitara täysin soittokuntoon ennenkuin ostat kitaran. Itse kävisin testaamassa vielä Squierin kitarat. Niistäkin löytyy hyviä yksilöitä tuossa hintaluokassa, vaikkakaan ei ihan tuohon hintaan jolla Tensonin saisit.
- kokkeles vaan
Tenson stratot
Olen soittanut Tensoneilla parikymmentä vuotta. Tosiaan hinta laatu suhde on hyvä. Tällä hetkellä omistan Indonesiassa valmistetun Tenson california series ST.
Lehmusta bodi, vaahteraa kaula ja ruusupuu otelauta. Ohut kaula tälläisille prinssinakki sormille. Tosin kun uutena pakasta vedettynä ostin niin puoli päivää meni soittokuntoon viilatessa. Mutta erittäin tyytyväinen mikkeihin, saundeihin. HINTANSA FÄÄRTTI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224276Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692755Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932431- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5501394Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781319
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196