Mitäs mieltä ihmiset tommosesta kitarasta
onko kokemuksia maksaa normaalisti 170e
nyt olis tarjouksella 99 euroa
tenson st special sähkökitara
2
1182
Vastaukset
- pekkis44
Kyseessä on straton kopio ja sitä myydään pakettina vahvistimen ym tilpehöörien kanssa. Jos sellaisen hankit, kannataa ottaa kaveri mukaan joka tietää kitaroista ja osaa tarkistaa kaulan, satulan, nauhat, koneiston ym. Jos Straton kopion haluat suomesta niin Stagg-paketin kitara on asiallinen niin puiltaan kuin soittettavuudeltaan. Kaula on ruusupuu-vahvistettu, koneisto valua ja viimeistely hyvä. Bodyn voit valita transparent-värein tai sunburstina, jolloin puun syyt näkyvät. Tälläisissä kitaroissa puut on valittu aina parhaiten. Vahvistin....no ääni kuuluu mut samanlaisia ne ovat suunnilleen kuin muissakin vastaavissa paketeissa. Muista säädättää kitara täysin soittokuntoon ennenkuin ostat kitaran. Itse kävisin testaamassa vielä Squierin kitarat. Niistäkin löytyy hyviä yksilöitä tuossa hintaluokassa, vaikkakaan ei ihan tuohon hintaan jolla Tensonin saisit.
- kokkeles vaan
Tenson stratot
Olen soittanut Tensoneilla parikymmentä vuotta. Tosiaan hinta laatu suhde on hyvä. Tällä hetkellä omistan Indonesiassa valmistetun Tenson california series ST.
Lehmusta bodi, vaahteraa kaula ja ruusupuu otelauta. Ohut kaula tälläisille prinssinakki sormille. Tosin kun uutena pakasta vedettynä ostin niin puoli päivää meni soittokuntoon viilatessa. Mutta erittäin tyytyväinen mikkeihin, saundeihin. HINTANSA FÄÄRTTI !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399