Hei. Voisko joku kertoa lihanleikkaajan palkoista? Onko tunti vai urakka palkkaus ja miten alalle pääsee? Ja tietty minkälaista itse työ on. Kiitos
Lihanleikkaaja
4
2460
Vastaukset
- jaaaaaajaaaa
mulla urakkapalkka 20e tunti.ihan jees hommaa atria maksaa
terve!
Itse olen aloitteleva lihanleikkaaja, ja urakkapalkka on n. 14€/h ja siitä ylöspäin ( meillä on töissä tsekkiläisiä jotka urakkapalkan mukaan sais n. 30€/h, mutta sellaisesta vauhdista saa vain haaveilla) ainakin sikapuolella.. naudanleikkuussa tienaa vähän enemmän. Työ on välillä raskasta ja todella yksitoikkoista.. mutta siihenkin tottuu. Hyvä kunto on tärkeää. Ja se vauhti tulee vähitellen, ei kannata repiä liikaa:D Snellman- Bayern
Ehkä 7,25 eur realistinen palkka miinus verot. Yksitoikkoista ja helppoa puurtamista, paljon Itä-Blokin osaajia Suomessa jotka tekevät 3-4 miehen työt.
- james_
Bayern kirjoitti:
Ehkä 7,25 eur realistinen palkka miinus verot. Yksitoikkoista ja helppoa puurtamista, paljon Itä-Blokin osaajia Suomessa jotka tekevät 3-4 miehen työt.
Pari-kolme vuotta sitten pk-seudulla jätkien brutto oli joku 3200 ekiä, ja urakka oli porukkaurakka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362749Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122537100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491514Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351508- 381453
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241351- 241138
- 181073