Kukaan ei katso. EI KUKAAN

Onhan täysin selvää, että kukaan ei katso (ainakaan selvinpäin) naisen rintoja / avointa kaula-aukkoa, jos häneltä asiasta kysyy. Juu-u kaikki katso suoraan silmiin, ainakin näin työasioissako olla liikkeellä.

Mutta totuushan on se, että ei se terve mies voi niitä silmiään kontrolloida, jos avoin ja hyvin kehittynyt kaula-aukko tuoda pöydän toiselle puolen tyrkylle.

Oli taas pitkästä aikaa sellainen tapaus töissä, että silmiin katsominen oli äärettömän vaikeaa. On se vaaaaan mission impossible.

Tein kiusallani pienen gallupin palaverin jälkeen ukkojen kesken kahvitauolla ja kaikki olivat täysin tietoisia minkä väriset rintaliivit ko. neidillä on tänään päällä. Muutama kuukausi sitten pikkuhousugalluppi oli ihan samanlainen suksee.

Vaikuttaako myös miesten silmiin se sama poikkeuksellisen suuri maanvetovoima, joka muotoilee sitä kaula-aukon maisemaakin vuosien saatossa?

79

5065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~nainen~

me naisetkin ihan yhtälailla. Mutta eiköhän se niiden rintojensa esittelijöiden suurin tavoite olekin saada mahdollisimman monta silmäparia kohdistumaan itseensä tai siis niihin rintoihinsa.

• ...hyvin tiedossa. :)

Ympäristölleen virkistystä, mutta puheet kaikuvat kuuroille korville ja pullisteleville silmä munille. Kukaan ei jälkikäteen muista mitä sieltä kaula-aukon yläpuolelta kuului.

• vili

ajattelinkin...mut mites helvetissä naiset siitä tsekkailusta saa tehtyä itselleen ongelman??

• .................

Naisethan pukeutuvat seksikkäisiin ja paljastaviin asuihin vain ihan oman itsensä takia.

• ~nainen~
        vili kirjoitti:

ajattelinkin...mut mites helvetissä naiset siitä tsekkailusta saa tehtyä itselleen ongelman??

katsojille ainakaan mikään ongelma olekaan. Se on ihan huvittavaa seurailla miesten reaktioita kyseisessä tilanteessa :)

• ~nainen~
        Richartti kirjoitti:

...hyvin tiedossa. :)

Ympäristölleen virkistystä, mutta puheet kaikuvat kuuroille korville ja pullisteleville silmä munille. Kukaan ei jälkikäteen muista mitä sieltä kaula-aukon yläpuolelta kuului.

mutta silloin se nainen saa syyttää ihan puhtaasti vaan itseään.

• haluaako vai ei
        vili kirjoitti:

Ei se taidakaan olla niille naisille ongelma, jotka itseään esittelevät. Vieruskaveri (nainen) siinä taitaa olla happamana poolopaidassaan:D

• vili

kyllä kaikki mimmit tsekataan.
      se on edes turha äijä porukassa kysyä "että näittekö", jos paremman näköinen mimmi jyräilee kartsalla.

• rahvaanomaista

en tosiaankaan halua nähdä kenenkään rintoja tyrkyllä, olen nainen, asiasta joskus juttua miesten kanssa ovat olleet hyvin vaivaantuneita esim asiakaspalvelussa käydessä kyseisten neitien/rouvien kaula-aukon anteliaisuudesta.
        älkää nyt "revetkö" miehet jotka tykkäätte tähdätä niitä,ei se minulta ole pois.

• sinähän
        rahvaanomaista kirjoitti:

en tosiaankaan halua nähdä kenenkään rintoja tyrkyllä, olen nainen, asiasta joskus juttua miesten kanssa ovat olleet hyvin vaivaantuneita esim asiakaspalvelussa käydessä kyseisten neitien/rouvien kaula-aukon anteliaisuudesta.
        älkää nyt "revetkö" miehet jotka tykkäätte tähdätä niitä,ei se minulta ole pois.

olet nainen hei haloo, ei mekään miehet miesten perseitä kytätä.
        Naisen rinnat on vaan jotakin mikä kiinnostaa.

• __Vinkee__

Ja naisille ei jää epäselväksi jos katsotaan, miehet on hassuja kun ne ei tajua mien helposti sen näkee, ihan pienen vilkasunkin :D

Kotitesti miehille: Ota kaveri, katsokaa toisianne silmiin, vilkaise nopeasti kaverisi rinnan kohdalle ja takaisin silmiin. Huomasiko kaverisi vilkaisun? :D

• mieltä

ei niitä kerta kaikkiaan voi olla vilkuilematta.

• sarvikuonokas

Missä sitä huomaa kuinka alkukantainen sitä oikeesti onkaan.

Ja sit te julmat naiset käytätte tätä asiaa hyväksenne? Missä se empatia nyt on? =)

• Sepe.

ollenkaan yllätys, että naiset on luotu näyttämään itseänsä ja miehet on luotu katsomaan naisia.

Turha miehiä ja naisia on siitä syyttää, miten luonto on järjestänyt asiat :)

• nina.

Vai että teille maksetaan palkkaa siitä, että otatte päivittäin selville sen, minkä väriset rintsikat naispuolisella kollegallanne on...?

• ...vaan joillekin naisille maksetaan siitä, että he esittelevät meille alusasujaan työn ohessa.

Toisaalta paras bongailuaika päivästä on ruokatunti, jonka ajalta meille ei (ymmärrettävistä syistä) makseta palkkaa.

(Oikeasti tuo nainen on muodollisen pätevyytensä ohella, myös ammatillisesti pätevä.)

• sarvikuonokas

Arvelen että kahvipöydässä käytävään keskusteluun ei mene 8h. Saatikka asian selvittämiseen.

Voit itse myös testata, kuinka kauan asian toteamiseen menee.

Katso johonkin, kerro näkemäsi kaverille ja pyydä kaveriasi kertomaan ku hän on ymmärtäny kuulemansa. Tämän voit kellottaa ja katsoa menikö aikaa 8h - 7,5h

• N28-

Miehet kyllä tuntuvat löytävän ne kiinnostuksen kohteet ihan ilman tyrkytystäkin, ei siihen tarvita avointa kaula-aukkoa. Eikähän tämä ole niin vaarallista, onhan huomion kiinnittäminen rintoihin ihan luonnollinen reaktio. Joskin kohtelias/järkevä/fiksu mies ei jää tuijottamaan ja kuolaamaan.

Mutta jos töissä tiedetään jo pikkuhousujen väri niin se alkaa kyllä vaikuttaa jo hiukan tyrkyltä. Ei tulisi mieleenkään kulkea toimistossa stringit vilkkuen, jokin raja sentään töissä täytyy pitää. Tämä on tietty vain oma näkökulmani, jos joku vilauttelee, niin vilautelkoon kunhan työt hoituu.

• la.ra

Minäkin katson.

Kyllä sen huomaa, jos jotain on laitettu vartavasten tarjolle. Silloin kai sitä on ihan lupakin tsekkailla.

Toisaalta kovin avonainen ja "antelias" pukeutuminen ei ole korrektia liike-elämässä, joten oman uskottavuutensa takia kannattaa miettiä mitä tarjoilee ja kenelle.

En kyllä edes tiedä millaista olisi elää, jos olisi jotenkin huomiotaherättävä povi... Onneksi.

• ...oli hauska.

No juu. Ammattilainen pistää ylänapin kiinni, kun pitää ison asiakkaan edessä olla bisnes-uskottava.

• la.ra
        Richartti kirjoitti:

...oli hauska.

No juu. Ammattilainen pistää ylänapin kiinni, kun pitää ison asiakkaan edessä olla bisnes-uskottava.

mua ei kyllä aina naurata :)

Ei vaan, musta tuntuu, että mua töllätään ihan riittämiin muutenkin, joten on aika vapauttavaa tietää ettei ainakaan _niiden_ takia. Mitenköhän paha mun kahvikuppineuroosini olisikaan, jos olisi tuijotettavan pulleat purjeet..?

• ja myös myönnän

sen! Jopa kysyttäessä. Tosin jos kysyjä on tämä katseen kohteena oleva nainen, eikä hän ole muuten kanssani tuttu niin voinen kieltää.

Tutuille naisille ei ole mikään ongelma myöntää asiaa. Olen heidän kanssaan jopa puhunut siitä miten lähestulkoon kaikki miehet skannaavat naiset ympäriltään ja tietävät hyvin tarkkaan minkälaiset perseet ja tissit sitä itse kullakin on, tai ainakin se miltä ne päällepäin näyttävät.

Mutta meillä miehillä ei ole sitä "ongelmaa" että toiset miehet katsoisivat meitä. Ainakaan suuressa mittakaavassa.

Olen nimittäin huomannut, että naisetkin ovat hyvin tietoisia siitä miltä toiset naiset ja heidän "varustuksensa" näyttävät, ja mitä kenelläkin on kulloinkin ollut päällä.

Lieneekö naisten riikinkukkomaisen luonteen mukaista, että katsotaan kilpailijoiden ulkoasu tarkkaan ja mietitään sitä suhteessa omaan?

• Danskuu

on katsoa.

Eikös ne silmät jää juuri sinne tapittaa minne periaatteessa ei pitäisi? Sama tilanne jos miehillä etumus pullottaa tai vetoketju auki.

Sitä vartenhan oikein avokaulaista paitaa käytetäänkin, että rintsikat ja rinnat pilkistää. Kyllähän sen jokainen nainen tiedostaa puseron valitessaan päällensä.

Olipa kerran tuossa leikkipuistossa nainen lapsensa kanssa. Naisella hyvinkin avonainen mekko päällä ei kyllä mitään jäänyt näkemättä, kun jalat levällään vielä hiekkalaatikon reunalla istui. Kyllä siinä niin äidit, kuin lapsetkin, iseistä puhumattakaan tuijotti kyseistä äippää, kunnes joku hänelle sanoikin asiasta.

On paljon paikkoja joihin mentäessä pitäisi miettiä pukeutumistaan etukäteen ei pelkästään töissä, myös vapaalla, kuntosaleista puhumattakaan.

• katsottavaa

Jessus!! Mikä moraalipirkko.

• Danskuu
        katsottavaa kirjoitti:

Jessus!! Mikä moraalipirkko.

puuttuu toi lumi,jos et ole huomannut...

• jää.

Pitää päästä kokeileen kans. Ja saattaahan siitä nainenkin olla hyvillään, vaikka pistäisi muodon vuoksi vähän hanttiinkin. Kannattaa kähmiä!

• MMies

"Vaikuttaako myös miesten silmiin se sama poikkeuksellisen suuri maanvetovoima, joka muotoilee sitä kaula-aukon maisemaakin vuosien saatossa?"

Vaikuttaako naisten silmiin sitten se sama vetovoima, joka saa naisen tuijottamaan miehen haaroväliä?:/

• .........

En mä ainakaan katso (paitsi uimarannalla tietty..).

• huomataan.....

jalat levällään istuva mies, siis tosi levällään (ei kotona) vaan yleisissä paikoissa.....kuules katsotaan sitä että kyllä istut härskin näköisenä. yök.Jos luulit että katsomme "väliäsi" siinä tarkoituksella,pidät meitäkin yhtä halpamaisena kuin ehkä itse olet.

• MMies
        huomataan..... kirjoitti:

jalat levällään istuva mies, siis tosi levällään (ei kotona) vaan yleisissä paikoissa.....kuules katsotaan sitä että kyllä istut härskin näköisenä. yök.Jos luulit että katsomme "väliäsi" siinä tarkoituksella,pidät meitäkin yhtä halpamaisena kuin ehkä itse olet.

".kuules katsotaan sitä että kyllä istut härskin näköisenä. yök."

Pyh. Puhuin Naisista.

• naang-saau

Mitä sillä *haarojenvälillä*tekee,jos äijä kaatuu ensimmäisessä tuulenvireessä..

• MMies
        naang-saau kirjoitti:

Mitä sillä *haarojenvälillä*tekee,jos äijä kaatuu ensimmäisessä tuulenvireessä..

Taas se poistelee viestejään täällä. Poista nyt tämäkin samaan menoon.

• väittää.....
        naang-saau kirjoitti:

että reilusti yli 20 vuotiaat naiset joilla ehkä jo perhettä, kasvoista näkyy (jos ei painosta) että ei enää ihan nuorikaan.
        Tyyli perheen äidin kasvot, pukeutuminen kaula-aukosta pursuaa näin kesällä hikiset rinnat jne...
        olen edelleen nainen,jos muuten ei miehiltä huomioa saa kuin rintojaan esitellen, olet häpeäksi omalle tyttärellesi saatika muille normi naisille.

• naang-saau
        MMies kirjoitti:

Taas se poistelee viestejään täällä. Poista nyt tämäkin samaan menoon.

Muutin viestiäni:(

• MMies
        naang-saau kirjoitti:

Muutin viestiäni:(

Eppähän ku sä POISTIT sen! Nih.

• naang-saau
        MMies kirjoitti:

Eppähän ku sä POISTIT sen! Nih.

Ja kun palaan,en enää keskustele kanssasi..Senkin *Mulkersson*..

:))

• la.ra

Sulla on sitten vissiin tiukat nahka- tai pwc-byysat, joihin olet tunkenut tennissukkapallon..? Niitä tosiaan tulee vilkaistua, mutta ei mitään muita.

• MMies
        la.ra kirjoitti:

Sulla on sitten vissiin tiukat nahka- tai pwc-byysat, joihin olet tunkenut tennissukkapallon..? Niitä tosiaan tulee vilkaistua, mutta ei mitään muita.

Eipä ole. Mutta kaipa se Kokonaisuus pakottaa naiset tsekkaamaan myös (haikein, unelmoivin katsein) stragiset paikatkin sitten. Minen tiedä- kunhan kysyin- huomattu kyllä on, mutta eihän tietenkään kukaan pikkuprinsessa vilkaisekaan arkoihin paikkoihin. Vitun lällyä jengiä, sano:)

• MMies
        naang-saau kirjoitti:

Ja kun palaan,en enää keskustele kanssasi..Senkin *Mulkersson*..

:))

Ei sitten puskahuutelujakaan, muista se.

• Papeete1
        MMies kirjoitti:

Eipä ole. Mutta kaipa se Kokonaisuus pakottaa naiset tsekkaamaan myös (haikein, unelmoivin katsein) stragiset paikatkin sitten. Minen tiedä- kunhan kysyin- huomattu kyllä on, mutta eihän tietenkään kukaan pikkuprinsessa vilkaisekaan arkoihin paikkoihin. Vitun lällyä jengiä, sano:)

ikinä ole vilkuillut miesten haarovälejä, ne ei yksinkertaisesti kiinnosta yhtään. Mun aika kuluu loistavasti tiiraillen rintakehää ja arvaillen haukkarin ympärysmittaa ;D

• MMies
        Papeete1 kirjoitti:

ikinä ole vilkuillut miesten haarovälejä, ne ei yksinkertaisesti kiinnosta yhtään. Mun aika kuluu loistavasti tiiraillen rintakehää ja arvaillen haukkarin ympärysmittaa ;D

Sorppa Papu mut mul on suutelusessio täs just pahasti kesken..mmmmmm...

• la.ra
        MMies kirjoitti:

totahan mä just tarkoitin.

• Papeete1
        MMies kirjoitti:

Sorppa Papu mut mul on suutelusessio täs just pahasti kesken..mmmmmm...

Okei, jatka rauhassa :D

• MMies
        Papeete1 kirjoitti:

Noh, voit sä mun haukkaria koklata. Toi eukko anto luvan.

• MMies
        Papeete1 kirjoitti:

Toi edellinen en ollut Minä, mutta niinjaa. Mikset oo tsiikaillut munia? Jotain osviittaa kai se etumuskin antaa...?;)

• MMies
        MMies kirjoitti:

Toi edellinen en ollut Minä, mutta niinjaa. Mikset oo tsiikaillut munia? Jotain osviittaa kai se etumuskin antaa...?;)

Äläpäs poika tuu sekottamaan miesten asijoita. Nih.

• MMies
        MMies kirjoitti:

Äläpäs poika tuu sekottamaan miesten asijoita. Nih.

Kuka täällä kehtaa itseään mieheksi mainostaa?

• MMies
        la.ra kirjoitti:

totahan mä just tarkoitin.

Eli, mitä tarkoitin:
        "Onhan täysin selvää, että kukaan ei katso (ainakaan selvinpäin) naisen rintoja / avointa kaula-aukkoa, jos häneltä asiasta kysyy"

käänteisenä naiselle. Eihän kukaan nainen tunnusta, vaan leimaa miehet omahyväisiksi narsistikseiksi samantien. Saatana.

• naukusauku
        MMies kirjoitti:

Kuka täällä kehtaa itseään mieheksi mainostaa?

sullekki "hani".Hmph.

• la.ra
        MMies kirjoitti:

Eli, mitä tarkoitin:
        "Onhan täysin selvää, että kukaan ei katso (ainakaan selvinpäin) naisen rintoja / avointa kaula-aukkoa, jos häneltä asiasta kysyy"

käänteisenä naiselle. Eihän kukaan nainen tunnusta, vaan leimaa miehet omahyväisiksi narsistikseiksi samantien. Saatana.

Kuka, mitä, häh? Missä? Mikä maa, mikä valuutta?
        En mää vaan oo huamannu, mutta sää varmaan annat jonkun esimerkin..?

Minä tuijottelen isoja ja tarjottimella tuotuja tissejä minäkin, heteronainen, mutta en koskaan miesten haarovälejä.

Valitan, mutta totuus tekee joskus kipeää.

• .........
        la.ra kirjoitti:

Minä tuijottelen isoja ja tarjottimella tuotuja tissejä minäkin, heteronainen, mutta en koskaan miesten haarovälejä.

lara on taas kännis ;)

• MMies
        la.ra kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000028473092

Leimaavaa tekstiä, aijai:)

"Valitan, mutta totuus tekee joskus kipeää."

Mikä Totuus? _Sinä_ et katso, mutta entä muut, siis ne Naiset, joista puhuin? Joku tuossa ehti jo väliin ilmoittamaan katselevansa miesten munia, että siinä menee sinunkin "totuus" sitten. Siis käsittämätöntä- naiset tuijottavat muniani about minne menenkin ja sinä väität, että tällaista ei tapahtdu:/

• naang-saau
        MMies kirjoitti:

Ei sitten puskahuutelujakaan, muista se.

En ole ikinä huudellut puskista.Ei tarvitse!!

• la.ra
        ......... kirjoitti:

lara on taas kännis ;)

Huomenna sitten paremmalla tuurilla.

No, on mulla toi kolmiolla varustettu yskänlääke...

• la.ra
        MMies kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000028473092

Leimaavaa tekstiä, aijai:)

"Valitan, mutta totuus tekee joskus kipeää."

Mikä Totuus? _Sinä_ et katso, mutta entä muut, siis ne Naiset, joista puhuin? Joku tuossa ehti jo väliin ilmoittamaan katselevansa miesten munia, että siinä menee sinunkin "totuus" sitten. Siis käsittämätöntä- naiset tuijottavat muniani about minne menenkin ja sinä väität, että tällaista ei tapahtdu:/

ja muista viis?

No joo, en minäkään demokratiaan usko, mutta tilastoihin kuitenkin jossain muotoa.
        Eipä silti, saat olla ihan mitä mieltä vain, vaikka sitten kuvitella, että kaikki naiset aina ja ikuisesti tuijottavat vain ja ainoastaan miesten haaroja.
        Ja tykkäävät kun kikkelillä läpsytellään takamusta.
        Peppureiän venyttelystä kameraa kohti nytpuhumattakaan!!!

;)

• MMies
        la.ra kirjoitti:

ja muista viis?

No joo, en minäkään demokratiaan usko, mutta tilastoihin kuitenkin jossain muotoa.
        Eipä silti, saat olla ihan mitä mieltä vain, vaikka sitten kuvitella, että kaikki naiset aina ja ikuisesti tuijottavat vain ja ainoastaan miesten haaroja.
        Ja tykkäävät kun kikkelillä läpsytellään takamusta.
        Peppureiän venyttelystä kameraa kohti nytpuhumattakaan!!!

;)

Kuka on puhunut kaikista naisista mitään aina ja ikuisesti?

"Ja tykkäävät kun kikkelillä läpsytellään takamusta.
        Peppureiän venyttelystä kameraa kohti nytpuhumattakaan!!!"

Vanhanaikaista. Nykyäään naiset diggaavat kybällä fistausta. Tiedät kyllä.

• la.ra
        MMies kirjoitti:

Kuka on puhunut kaikista naisista mitään aina ja ikuisesti?

"Ja tykkäävät kun kikkelillä läpsytellään takamusta.
        Peppureiän venyttelystä kameraa kohti nytpuhumattakaan!!!"

Vanhanaikaista. Nykyäään naiset diggaavat kybällä fistausta. Tiedät kyllä.

Alat olla oikeilla jäljillä.

• Papeete1
        MMies kirjoitti:

Kikkeli ei ole kiihottava, siinä syy :D
        Mä tykkään katsella miestrippariakin niin kauan kun ei kikkeli näy. Jos katselen uimarannalla miestä niin ekaksi tietysti tsekkaan yläkropan ja jos viitsin/muistan niin saatan reisiä ihailla mutten tosiaan uikkareihin ja niiden sisältöön kiinnitä mitään huomiota.
        Syytä voi vain arvailla, en ole aikaisemmin miettinyt. Veikkaisin että jotain tekemistä visuaalisuudella ainakin on, elimet ei ole mun mielestä kauniita. Ja vehkeiden tuijottaminen vie homman suoraan sinne seksiin mikä on minulle, eroottiselle romantikolle, liian suoraa ja "rumaa".

Niin ja koko ei ole mulle tärkeä.. kunhan ei ole liian iso niin hyvin menee xD

• MMies
        Papeete1 kirjoitti:

Kikkeli ei ole kiihottava, siinä syy :D
        Mä tykkään katsella miestrippariakin niin kauan kun ei kikkeli näy. Jos katselen uimarannalla miestä niin ekaksi tietysti tsekkaan yläkropan ja jos viitsin/muistan niin saatan reisiä ihailla mutten tosiaan uikkareihin ja niiden sisältöön kiinnitä mitään huomiota.
        Syytä voi vain arvailla, en ole aikaisemmin miettinyt. Veikkaisin että jotain tekemistä visuaalisuudella ainakin on, elimet ei ole mun mielestä kauniita. Ja vehkeiden tuijottaminen vie homman suoraan sinne seksiin mikä on minulle, eroottiselle romantikolle, liian suoraa ja "rumaa".

Niin ja koko ei ole mulle tärkeä.. kunhan ei ole liian iso niin hyvin menee xD

"Kikkeli ei ole kiihottava, siinä syy :D"

Eli et ota suihin...?:/

" Ja vehkeiden tuijottaminen vie homman suoraan sinne seksiin mikä on minulle, eroottiselle romantikolle, liian suoraa ja "rumaa"."

Nojaa, voihan siihen rinnalle kehittää kaikenlaista muutakin mukavaa; reidet, vatsa, takamus jne:)

• Papeete1
        MMies kirjoitti:

"Kikkeli ei ole kiihottava, siinä syy :D"

Eli et ota suihin...?:/

" Ja vehkeiden tuijottaminen vie homman suoraan sinne seksiin mikä on minulle, eroottiselle romantikolle, liian suoraa ja "rumaa"."

Nojaa, voihan siihen rinnalle kehittää kaikenlaista muutakin mukavaa; reidet, vatsa, takamus jne:)

Täytyy erottaa makkari ja makkarin ulkopuolinen elämä eli otan kyllä (olen kruunaamaton mestari siinä puuhassa ;) ja siellä se vehje näyttää seksyltä muttei sitten katkarapuna uimarannalla tai kaupassa.. eikä kyllä stondiksessakaan.
        Siis mä yritän selittää että se vehje kuuluu sinne makkariin ja tositoimiin, makkarin ulkopuolella saadaan ne vibat muista asioista kuten haukkarista, rintakehästä, vatsalihaksista. Kikkelin näkeminen/katselu hyppäyttää homman suoraan seksiin yli esileikkien mitkä mun mielestä taas on parhaimpia ja kiihottavimpia.

Mä olen kehittänyt suoranaisen fetismin tosta yläkropasta, kai se mulla korvaa mielenkiinnon puuttumisen alakerran "ihmettä" kohtaan :D

• MMies
        Papeete1 kirjoitti:

Täytyy erottaa makkari ja makkarin ulkopuolinen elämä eli otan kyllä (olen kruunaamaton mestari siinä puuhassa ;) ja siellä se vehje näyttää seksyltä muttei sitten katkarapuna uimarannalla tai kaupassa.. eikä kyllä stondiksessakaan.
        Siis mä yritän selittää että se vehje kuuluu sinne makkariin ja tositoimiin, makkarin ulkopuolella saadaan ne vibat muista asioista kuten haukkarista, rintakehästä, vatsalihaksista. Kikkelin näkeminen/katselu hyppäyttää homman suoraan seksiin yli esileikkien mitkä mun mielestä taas on parhaimpia ja kiihottavimpia.

Mä olen kehittänyt suoranaisen fetismin tosta yläkropasta, kai se mulla korvaa mielenkiinnon puuttumisen alakerran "ihmettä" kohtaan :D

"Siis mä yritän selittää että se vehje kuuluu sinne makkariin ja tositoimiin,"

Joo, tajuan kyllä. Enpä minäkään mielelläni näkisi ruokakaupassa sortsien välistä pursuavaa huulistoa, mutta niin. Hmmm. Kruunamaton mestari...?;)

• Marie-Cecile

"Vaikuttaako myös miesten silmiin se sama poikkeuksellisen suuri maanvetovoima, joka muotoilee sitä kaula-aukon maisemaakin vuosien saatossa?"

Se on ainoa vaihtoehto. Maanvetovoima.

Ei. Kyllähän jokainen meistä katsoo muita ihmisiä, sehän on meidän omista kiinnostuksen kohteista kiinni, mihin kiinnittää sitten erityisesti huomiota. Ja kiinnostunut mies tietää naisen rintaliivien värin, vaikka ne rinnat eivät olisi esillä. Mutta jokainen, jopa nainen, katsoo takuulla tarjolla olevia rintoja, vaikka yrittäisi kuinka olla katsomatta.

• ...

"Mutta jokainen, jopa nainen, katsoo takuulla tarjolla olevia rintoja, vaikka yrittäisi kuinka olla katsomatta."

Näinkö ihan aina on?

• Marie-Cecile
        ... kirjoitti:

"Mutta jokainen, jopa nainen, katsoo takuulla tarjolla olevia rintoja, vaikka yrittäisi kuinka olla katsomatta."

Näinkö ihan aina on?

"Mitenköhän perustelet tämänkin?"

Todennäköisesti en riittävän hyvin.

"Mutta jokainen, jopa nainen, katsoo takuulla tarjolla olevia rintoja, vaikka yrittäisi kuinka olla katsomatta... Näinkö ihan aina on?"

No, enpä uskalla mistään sanoa koskaan aina, mutta enpä tiedä yhtään ihmistä, joka ei olisi joskus sanonut tuijottaneensa jonkun naisen rintoja vaikka kuinka yritti olla katsomatta, kun ne nyt oli siinä.

• MMies
        Marie-Cecile kirjoitti:

"Mitenköhän perustelet tämänkin?"

Todennäköisesti en riittävän hyvin.

"Mutta jokainen, jopa nainen, katsoo takuulla tarjolla olevia rintoja, vaikka yrittäisi kuinka olla katsomatta... Näinkö ihan aina on?"

No, enpä uskalla mistään sanoa koskaan aina, mutta enpä tiedä yhtään ihmistä, joka ei olisi joskus sanonut tuijottaneensa jonkun naisen rintoja vaikka kuinka yritti olla katsomatta, kun ne nyt oli siinä.

Mutta miten on niiden miesten munien tuijottelun laita?:/

• Marie-Cecile
        MMies kirjoitti:

Mutta miten on niiden miesten munien tuijottelun laita?:/

En aio vastata.

• MMies
        Marie-Cecile kirjoitti:

En aio vastata.

...kysyttäessä kukaan ei myönnä....Vitun mamikset.

• Marie-Cecile
        MMies kirjoitti:

...kysyttäessä kukaan ei myönnä....Vitun mamikset.

Kyllä olen vilkaissut myös miehen paketin kokoa, joskus, ehkä jopa toistuvasti saattanut.

Mutta tämä on lähempänä totuutta kuin uskoisikaan...
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000028475837
        Vähän niin kuin ydin siitä, mitä katsellaan miehessä.

• MMies

• Marie-Cecile
        MMies kirjoitti:

Jos on huonosti istuvat farkut tai peräti (herra armahtakoon) työhousut tai haalarit jalassa?:/

Kiitos sulle rehellisyydestä kuitenkin:)

Mitä kysymyksiä... Eh... Tuota, hyvin istuvat housut voivat pelastaa pahimmatkin puutteet mieheltä ja jos miehellä ei ole puutteita, hän voi pukeutua työhousuihin tai haalariin tai huonosti istuviin farkkuihin, jopa jätesäkki näyttää hyvältä. Ja tärkeintä on se liike,kuinka sulavasti liikkuu...

• MMies
        Marie-Cecile kirjoitti:

Mitä kysymyksiä... Eh... Tuota, hyvin istuvat housut voivat pelastaa pahimmatkin puutteet mieheltä ja jos miehellä ei ole puutteita, hän voi pukeutua työhousuihin tai haalariin tai huonosti istuviin farkkuihin, jopa jätesäkki näyttää hyvältä. Ja tärkeintä on se liike,kuinka sulavasti liikkuu...

Ei mee läpi. Kysyykö kukaan nainen miehiltä, kuinka sulavasti hän liikkuu, kun miesten näkökontakti keskittyy sinne rintamukseen...?

• Marie-Cecile
        MMies kirjoitti:

Ei mee läpi. Kysyykö kukaan nainen miehiltä, kuinka sulavasti hän liikkuu, kun miesten näkökontakti keskittyy sinne rintamukseen...?

No mitens merkityksellinen luulisit naiselle olevan miehen kyky liikkua sulavasti vs. miehelle naisen esim. rintavarustus?

• MMies
        Marie-Cecile kirjoitti:

No mitens merkityksellinen luulisit naiselle olevan miehen kyky liikkua sulavasti vs. miehelle naisen esim. rintavarustus?

Verrattuna bosat sprintteri= 6-0. Ketäään miestä ei kiinnosta miten kovaa se nainen juoksee, kunhan se ei juokse liian kovaa karkuun.

• Marie-Cecile
        MMies kirjoitti:

Verrattuna bosat sprintteri= 6-0. Ketäään miestä ei kiinnosta miten kovaa se nainen juoksee, kunhan se ei juokse liian kovaa karkuun.

vastaan nyt sitten vielä siihen edelliseen kysymykseen. Ei, ei kukaan nainen kysy mieheltä miten hän liikkuu, nainen on kiinnittänyt siihen huomiota jo ennen keskustelua. Siinä vaiheessa kun mies on keskittynyt rintoihin tai takapuoleen. Jo tavasta istua ja seisoa voi monista tietää onko heillä hyvä koordinaatio ja vartalonhallinta. Ne ovat tärkeitä tietoja. Kuten siis miehille rintaliivin väri ja alushousujen muoto (tai onko niitä ylipäätänsä).

• poikkeava.

En nimittäin katso, ihan oikeasti.

Johtuneeko siitä, etten ole kovinkaan kiinnostunut ihmisistä.

Ilmeisesti ei olla samassa työporukassa, muuten olisit saanut säännön vahvistavan poikkeuksen otokseesi.

• Mun pitää varmaa alkaa laittaa tänne useemminkin aloituksia =D Taisi aihe vaan olla hyvin valittu.

Tissialoitus päivässä pitää palstan virkeänä.

• Toimituspäällikkö

Herää eloon kun puhutaan tisseistä, mulkuista, ja seksistä. Johtuu täällä kirjoittelvista ihmisistä ja heidän henkisestä kehityksestään.

• tuntematon
        Toimituspäällikkö kirjoitti:

Herää eloon kun puhutaan tisseistä, mulkuista, ja seksistä. Johtuu täällä kirjoittelvista ihmisistä ja heidän henkisestä kehityksestään.

No kai tässä nyt voi tehdä sen tunnustuksen: JOO, silmät vetää väkisinkin sinne miehen haarojen väliin. Ei siinä mikään auta.

• vastaan
        tuntematon kirjoitti:

No kai tässä nyt voi tehdä sen tunnustuksen: JOO, silmät vetää väkisinkin sinne miehen haarojen väliin. Ei siinä mikään auta.

Mä voin myös ihan rehellisesti tunnustaa, että kyllä katse valuu sinne miehen haarojen väliin. Mitä sitä kiistämään, kun asia on näin. Tosin kyllä sitä sitte aina miettii, et mahtasko mies hyvinkin huomata missä se katse kävi.

Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4246
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1167
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      105
      874
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe