Rituaalimenoja

Ei kait vaan????

Tutustuin ihanaan goottipoikaan, mut itse en o gootti. Onks niillä jotain rituaalimenoja etc.? Harrastaako ne esim. seksuaalisia hurjasteluja mm. sitomalla toisia?

11

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goth-Mog

      Olen joskus rituaalinomaisesti painanut huuleni tytön huulille, joskus jopa työntänyt kieleni hänen suuhunsa. Tiiä sitten, kuinka tavallista on..

      Pari kertaa on tullut työnnettyä penis (jäykistynyt) tytön emättimeen (kostunut), ja hinkattua sitä rituaalinomaisesti edestakaisin siellä. Eipä paljon muuta, toivottavasti auttoi edes vähäsen. :)

      • gothicboy6969

        Tapahtuiko tämä siis Internetissä ?


    • tsajajajaj

      Voip olla, että koetatte tehrä itsemurhaa muovilusikalla.

    • Joku tämmöi vaan...

      Tietenkin gooteilla on rituaalimenoja! Mitä sinä oikein kuvittelit ?? Omiin rituaaleihini kuuluu mm. valonsäteiden verinen uhraaminen polvet koukussa kädet neljästi toistensa ympärillä pää alaspäin.. Suosittelisin kokeilemaan, ainakin sillä tavalla saat sen goottipojan omaksesi!!123456789#¤%/&()

    • AMMU JA LATAA

      NO VOI LUOJA !!!!

      Ottakaapa ihmiset se järki taas käteen ja ajatelkaapa hieman. Aivojen käyttö on sallittua jos ei muuta niin istukaapa hetkeksi alas kaikessa hiljaisuudessa, hengittäkää syvään ja miettikää.

      Hoh tähänkö sitä on nykyään menty jos näin on käynyt niin hyvästi suomi ja muu maailma tämä ukko muuttaa tiibettiin.

      • Pois alta!

        Joo alkaa olla länsimainen hapatus sen vertaa kovaa kamaa jo, hulluutta suorastaan! Ei kellään enää järkeä päässä, kulutushysteriaa, emoja gootteja ernuja homoja lesboja transuja täys koko mesta. Tiibettiin ja lujaa, täältä tullaan munkit!


    • GothicGayBoy

      Mä ja mun poiccis kuunnellaan kynttilän valossa HIM:iä ja 69Eyes:iä, viillellään toisiamme juustohöylällä ja sit imetään toistemme verta. Mun poiccis on fruittari mut se suostuu näihin rituaaleihin mun takia.

    • BubbleGirl

      Miten gootit ja seksilieikit taas liittyvät toisiinsa? Sitomista voi harrastaa vaikka presidentti jos rouvaa huvittaa.


      Kyllä, minäkin uhraan eläimiä...

      • perkeleenpoika93

        mäki uhrasin kyrpäni saatanalle...Gootit ftw


      • BubbleGirl
        perkeleenpoika93 kirjoitti:

        mäki uhrasin kyrpäni saatanalle...Gootit ftw

        x)


        ...kyrpäsi Saatanalle.


      • joku tämmöi vaan...
        perkeleenpoika93 kirjoitti:

        mäki uhrasin kyrpäni saatanalle...Gootit ftw

        tykkäskö se siitä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1906
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1593
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1441
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      179
      1423
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1066
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      976
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      120
      968
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      906
    Aihe