Crazy Creek?

Lilli

UUsia rullaluistimia olisin aikeissa ostaa.Sellasen seikan olen huomannut, että esim. Intersportin valikoimissa Salomonin luistimet maksavat jonkin verran enemmän kuin CC:n, vaikka tuoteselostuksen mukaan CC:n luisimet olisivatkin vaativammalle käyttäjälle. JOhtuuko tämä sitten siitä,että salomonin luistimet ovat sitten laadukkaampia? Onko CC sitten vähemmän laadukas merkki? Onko kenelläkään kokemusta/tietoa Crazy Creek S250 mallista, onko hyvä?

8

4346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri

Kyllä se niin on, että hinta ja laatu kulkevat käsi kädessä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. Minusta tärkeämpää on luistimien sopiminen jalkaan. Yleensä ne laakerit ja pyörät ovat lähes saman arvoisia, no laakereissa on tietty eroja, vaikutus kuitenkin aika pieni. Tuoteselosteet kehuvat aina tuotetta, kannattaa ihan vertailla luistimia keskenään, vaikka ei niiden rakenteesta tai materiaaleista ymmärtäisikään. Kyllä ihan kaupunkilais järki kertoo jos toinen näyttää paremmalta. Sopivuus ja mukavuus ennen kaikkea.

• tietäjä

Cc on omaa tuontia, eli siinä hintaero.

Salomon finland ottaa omat elantonsa välistä, kun taasen cc on intterin oma merkki.

hinta/laatu cc:ssä parempi myös varaosien saatavuus.

• Salomon

Käypä nyt tietäjä kysäisemässä mistä tahansa osia vaikka 4vuotta vanhoihin Crazy Creek luistimiisi, et saa! mutta voin vakuuttaa että oli sitten mikä tahansa osa mistä tahansa Salomon luistimesta niin osia löytyy! Salomon Sport Finland on tytäryhtiö, ei maahantuoja joka veisi lällyä välistä.

• luistelija

Ehdottomasti on tärkeää, että luistimen kenkä istuu jalkaan. Itsellä on ollut aikoinaan muovikenkäiset luistimet ja täytyy sanoa rakot oli kamalat joka kerta. Toisekseen ne olivat liian isot. Ei kannata liian isoja ostaa, sillä silloin varmasti hiertää jalkaan. Asiantunteva myyjä osaa kyllä neuvoa, aina niitäkään ei valitettavasti löydy.

Nykyisin minulla ok K2:set ja olen ollut tosi tyytyväinen. Luistin sopii jalkaan ja koko niissä on napakka, ei pieni mutta ei ehdottomasti isokaan. Laakeritkin näissä uusissa on paremmat, rullaavat itsestään.

Ja sitten ei kun baanalle ;)

• Lilli

Jotenkin tuntuu että valtaosalla tään forumin käyttäjistä on K2-merkkiset luistimet. MIkä niissä on niin ylivertaista, kun kaikki niitä kehuu ja ovatko kalliitkin?

• paula

Olen nyt luistellut 4 kesää ja aluksi minulla oli CC, ne menivät todella huonoon kuntoon yllättävän nopeasti. ostin itselleni K2 ja ei voi muuta kun kehua. Kyseiset CC ovat jo roskis kamaa, en halua haukkua mutta olin pettynyt lyhyeen käyttöikään, vaikka CC:ni olivatkin todella halvat(ei siis alennuksessa) olisi niiden pitänyt kestää pitempää. Seurustelin erään kilparullaluistelijan kanssa ja opin samalla tuntemaan suomenhuiput rullaluistelussa, ja he käyttävät K2 ja salomonia. on muitakin merkkejä mitä he käyttävät mutta niitä ei löydy suomen kauppojen valikoimista. voin siis sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä että mikäli et halua ostaa joka toinen kesä uusia luistimia, niin osta itsellesi K2 tai salomonit ja laita hieman enemmän rahaa niihin, sillä totta se on että markalla saa markan tavaraa, yleensä kalleus kertoo niiden laadusta. Osta pehmeällä kengällä, eli ei mielummin mitään kovaa muovia kengän ympärillä, näin luistin muotoutuu ja joustaa parhaiten. tukevat ne kuitenkin pitävät olla. Toivottavasti löydät apua!

• s8ater boy

Jaa, mikäs niissä CC:ssä meni huonoon kuntoon? Jarrupalako? Kerro toki tarkemmin. Itellä on Crazy Creek S250 -luistimet ja olen täysin tyytyväinen niihin. Eka luistimeni oli Roces:it ja kyllähän niillä nopeampaa pääsi, johtuen kovemmista pyöristä. Mutta jalkaan ne ei kyllä istuneet. Piti sitten myydä ne kaverille. Ostin tilalle ko luitimet hintaan 129e. Ainut ehkä huono puoli luistimissa saattaa joillekin olla nuo pehmeät pyörät (78A kovuus). Jos jarruttelee luistimella (T-jarrutus), niin kuluvat kyllä helposti. Jos hinta ei ole mitenkään esteenä, osta K2:et.

• Sk8ter boy
        s8ater boy kirjoitti:

Jaa, mikäs niissä CC:ssä meni huonoon kuntoon? Jarrupalako? Kerro toki tarkemmin. Itellä on Crazy Creek S250 -luistimet ja olen täysin tyytyväinen niihin. Eka luistimeni oli Roces:it ja kyllähän niillä nopeampaa pääsi, johtuen kovemmista pyöristä. Mutta jalkaan ne ei kyllä istuneet. Piti sitten myydä ne kaverille. Ostin tilalle ko luitimet hintaan 129e. Ainut ehkä huono puoli luistimissa saattaa joillekin olla nuo pehmeät pyörät (78A kovuus). Jos jarruttelee luistimella (T-jarrutus), niin kuluvat kyllä helposti. Jos hinta ei ole mitenkään esteenä, osta K2:et.

http://www.intersport.fi/ ->tuolta löytyy Salomonin ja CC:en hintoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59