Olen tässä yrittänyt etsiä hyvää ihmissusipätkää ja parhaat, jotka olen onnistunut löytämään ovat: American werewolf in London ja Dog soldiers. Jos olette katsoneet tai edes kuulleet jostakin kunnollisesta susielokuvasta kertoisitteko minullekkin?
Ihmissusielokuvat
6
528
Vastaukset
- sdgsdgs
Itse en ole kiinnostunut ihmissusista, enkä osaa arvioida olisiko tuo "Wolfen" mikään hyvä ihmissusielokuva. No, miksi katsoin sen? Siksi, että meidän Anne Pohtamo esittää siinä pienen roolin, aivan elokuvan alussa n. 5-8 minuuttia. Luoja, hän on kaunis! Elokuva on muistaakseni vuodelta 1981. En osaa linkittää Imdb:stä "Wolfenia" tähän, mutta löytyy siis Imdb:stä. Todennnäköisesti filmi onkin sinulle jo tuttu.
The Wolf Man, Werewolf of London, Howling, The Company of Wolves.
- pxä
Jack Nicholsonin suoritus The Wolfissa oli myös aika nasta. Yllättävän vähällä maskeerauksella pääsivät aika pitkälle ihmissusimeiningeissä.
Ja jo edellämainitut Howling ja Company of Wolves ovat ihmissusi-suosikkejani. Kuulemma Howlingin jatko-osat kannattaa kuitenkin kiertää kaukaa.
Niin, ja ainahan on Teen Wolf ja Teen Wolf Too - heh! - _hukka_
Suuri kiitos vastauksistanne nyt saan taas hiukan aikaa tapettua katsastaessani mainitsemanne elokuvat.
- ekana mieleen
kasarikamaa mutta toimii
- wolve
Mulla ainakii on nää ihmissusi elokuvat, ja kaikki oli hyviä :
-company of wolves
-cursed
-blood & chocolate
-ihmissusi lontoossa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693