Millaisella värilllä (kotivärjäys) olette saaneet mustan pysymään haalistumatta?
Kokeilin mustaa itselleni Garnierin väreillä, joiden tiesin haalistuvan melko nopeaan, ja niin näyttää käyvän nytkin. Ihastuin kuitenkin mustaan kovasti ja haluaisin löytää jonkin kestävämmän värin. :)
Kestävä musta hiusväri?
6
4125
Vastaukset
- Tsk.
Ite oon käyttäny sitä Garnier 100% -hiusväriä. Pelkkää mustaa, ei sinimustaa. Alkuun luultavasti ihan mikä musta tahansa haalistuu. Mut minäki tein sitte niin, että aloin värjäämään säännöllisesti 4vkon välein ja jossain kohtaa olikin sitte jo niin, että pystyi muutaman kuukaudenkin olemaan värjäämättä, ei siis haalistunut. Mitä nyt tyvikasvua toki tuli.
Ja muitakin merkkejä oon kokeillu, ton nyt oon itelleni parhaimmaks todennu. - minulla on
pysynyt loistavasti swarzkopf live-hiusväri. se ei haalistu ollenkaan :) juuren vain värjää n. kerran parissa kuussa ja se on siinä.
- Tiitti
ite oon kanssa ollu todella tyytyväinen tohon swarzkopf live -väriin. :) en tosin tiedä, että miten toimii muiden sävyjen kanssa, mutta musta on pysynyt minulla ainakin todella hyvin. sitä kyllä suosittelen kans! eikä ole edes kovin kallis.
- viallisethiukset
mulla on toi ongelma kans et ku värjään mustaks nii sit kestää ehkä kaks viikkoo tai alle nii se alkaa muuttuu tummanruskeeks!(itelläni on siis luonnostaan vaaleenruskeet hiukset) et mitä suosittelette? mikä pysyy parhaiten? ja tosiaan omat hiukseni ei oo paksuimmasta päästä mut ei ne oo silleen hirveen ohuet. siltä väliltä. vinkkejä please!
- aåäriphg'rw9+hjg0´j
Schwarzkopf live pelittää!!!!
- Anonyymi
Vammalinston siirtoväen lääkäreille ammattikorkeakoulujn ja apteekin kautta,kaupungin kirjastot oma linjastolle media,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556533Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2056091Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai295602Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1324869Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1733635Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313405Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi153235HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok323117Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2932654Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan192552