Arabimiehestä eroaminen?

Millake

Olemme eroamassa mieheni kanssa.Mieheni on muuttanut eripaikkakunnalle ja haluaisi yhteishuoltajuuden, minä taas en.Mieheni ei ole koskaan hoitannut lapsia vaan se on ollut minun hartioillani.Onko kellään kokemusta tälläisestä?

24

2766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saivari

      Kenestä olette miehesi kanssa eroamassa vai oletko eroamassa miehestäsi?

    • sama tilanne

      haluavat valtaa lapsiin, mutta ei kantaa "isän "vastuuta missään nimessä.....täysiä lorvakkeita. Usko minua! hae itsellesi käräjäoikeudesta yksinhuoltajuus. saat sen varmasti, kun sanot että isä yrittää viedä lapset ulkomaille. ja sekin on ihan täysin varteenotettava uhka. meillä isä ei suostu ottamaan lapsia edes yöksi luokseen, koska häiritsee liikaa omaa elämää, miksi siis antaa yhteishuoltajuuttakaan. Osaisi ensin pitää huolta edes itsestään. rankkaa tekstiä mutta kaiken tämän sonnan läpikäyneenä tiiän.

      • gfdsfds

        Kannustaa rikokseen.

        "hae itsellesi käräjäoikeudesta yksinhuoltajuus. saat sen varmasti, kun sanot että isä yrittää viedä lapset ulkomaille."

        Oikeudelle ei saa valehdella!


      • Millake

        Joo olen kanssasi samaa mieltä.Isä haluaisi viedä poikamme lomalle omaan maahansa. En uskalla luvata sitä hänelle.Muutenkin isä esittää mitenhän muka voi tavata lapsia joka viikko ja ostaa heille vaikka mitä.Nämä ovat kuitenkin vain puheit, joita hän ei täytä.
        Entinen mieheni yrittää lstenkautta hallita elämääni, jos hluaisinreisst johonkin hän ei silloin katso lapsia vaan keksii jonkun syyn.


      • ^^juliska^^
        gfdsfds kirjoitti:

        Kannustaa rikokseen.

        "hae itsellesi käräjäoikeudesta yksinhuoltajuus. saat sen varmasti, kun sanot että isä yrittää viedä lapset ulkomaille."

        Oikeudelle ei saa valehdella!

        ei e mitään valhetta kyllä ole.. voi hyvinkin olla mahdollista-


    • asiat ensin

      Yhteishuoltajuus tarkoittaa, että sinun täytyy keskustella lapsen isän kanssa jatkossakin lapsen hoitoon, koulutukseen ja terveyteen liittyvistä asioista. Esimerkiksi passiin tarvitset isän allekirjoituksen ja luvan. Yksinhuoltajuutta kannattaa hakea, mutta ilman suurta meteliä.

      Tapaamissopimusta tehdessäsi muista, että kirjattu tapaamisaika velvoittaa sinut antamaan lapsen, mutta ei toista tapaamaan lasta. Jos et anna lasta, isä voi hankkia sinulle uhkasakon. Tee siis sellainen tapaamissopimus, jota voit itse noudattaa ja jonka voit itse hyväksyä. Kirjaa myös, kenelle luovutat lapsen. Muuten paikalle voidaan lähettää joku sukulainen tai uusi puoliso hakemaan.

      Muista yksi asia: raha ei ole tässä nyt tappalemisen arvoinen vaan mielekäs elämä, huoltajuusasiat ja tapaamisten järkevä hoito. Joudut luultavasti elättämään lapsesi yksin ja elatusmaksusi tai lasten saamat lahjat eivät tule olemaan suuria. Älä katkeroidu siitä. Pärjäät kyllä, kun sinulla on yksi suu vähemmän ruokittavana. Suosittelen myös, ettet katkeroidu siitä, jos isä ei ota tai ei halua tavata lapsiaan. Saatatte kaikki päästä vähemmällä.
      Ihminen, jolla on vaikeuksia elättää edes itseään, saattaa myös itse hävetä tilannettaan ja pysytellä poissa. Älä katkeroidu siitäkään.

      Järjestä itsellesi ja lapsillesi rauhalliset, turvalliset oltavat ja unohda koko mies. Tällaista sattuu. Pidä omasta jaksamisestasi huolta ja kanna sinä vastuu sen toisenkin puolesta. Perään ei kannata uikuttaa rahan tai tapaamisten takia, ettet vaan saa suurempaa harmia itsellesi.

      • moppileski

        Miten tuomioisuin päättää lapsen huollosta ja tapaamisoikeudesta?

        Tuomioistuin voi päättää, että lapsen huolto uskotaan molemmille vanhemmille yhteisesti ja lapsen tulee asua toisen vanhempansa luona, jos vanhemmat eivät asu yhdessä. Lapsen huolto voidaan uskoa myös yksin toiselle vanhemmalle. Tuomioistuin voi antaa päätöksen siitäkin, että lapsella on oikeus pitää yhteyttä ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu.

        Tuomioistuin voi päättää lapsen huollosta myös siten, että lapsen huoltajuus on vanhempien ohella tai sijasta yhdellä tai useammalla henkilöllä, joka on antanut tähän suostumuksensa. Tuomioistuin voi uskoa lapsen huollon vanhempien sijasta yhdelle tai useammalle henkilölle vain, jos tähän on lapsen kannalta erittäin painavia syitä.

        Jos oikeus päättää yksinhuoltajuudesta, olet sinä se,joka päättää kaikista lastasi koskevista asioista. Jos etävanhemmasta voi olla vaaraa lapsen kehitykselle tai turvallisuudelle, voidaan tapaamisoikeuskin kumota erittäin painavista syistä. Perusteet ovat silloin painavat; taparikollinen, huumeiden käyttäjä, insesti, uhkapeluri jne.


      • vain teoriaa
        moppileski kirjoitti:

        Miten tuomioisuin päättää lapsen huollosta ja tapaamisoikeudesta?

        Tuomioistuin voi päättää, että lapsen huolto uskotaan molemmille vanhemmille yhteisesti ja lapsen tulee asua toisen vanhempansa luona, jos vanhemmat eivät asu yhdessä. Lapsen huolto voidaan uskoa myös yksin toiselle vanhemmalle. Tuomioistuin voi antaa päätöksen siitäkin, että lapsella on oikeus pitää yhteyttä ja tavata vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu.

        Tuomioistuin voi päättää lapsen huollosta myös siten, että lapsen huoltajuus on vanhempien ohella tai sijasta yhdellä tai useammalla henkilöllä, joka on antanut tähän suostumuksensa. Tuomioistuin voi uskoa lapsen huollon vanhempien sijasta yhdelle tai useammalle henkilölle vain, jos tähän on lapsen kannalta erittäin painavia syitä.

        Jos oikeus päättää yksinhuoltajuudesta, olet sinä se,joka päättää kaikista lastasi koskevista asioista. Jos etävanhemmasta voi olla vaaraa lapsen kehitykselle tai turvallisuudelle, voidaan tapaamisoikeuskin kumota erittäin painavista syistä. Perusteet ovat silloin painavat; taparikollinen, huumeiden käyttäjä, insesti, uhkapeluri jne.

        ja sitä miten asiat pitäisi "oikeasti" suomessa hoitaa. Kokemuksella sanon, kun vastassa on ulkomaalainen, ja varsinki muslimimaasta kotoisin oleva ketale, joka ei osaa huolehtia edes itsestään, ja jolle raha on aina rakkautta tärkeämpi, on parempi unohtaa nämä edeltävät viestit. niissä ei ole mitään sellaista pointtia joka toimii ulkkis-isän kohdalla. Jos on olemassa oleva tapaamissopimuskin, jota ei todellakaan isän puolelta edes vaivauduta toteuttamaan, lapsen elatuskin on täysin suomalaisen äidin harteilla, niin siinä ei tarvi paljon saarnata tapaamissopimuksista tai isän oikeuksista. Mikä on huolehtivan äidin ja ikävöivän lapsen etu? Ei ainakaan kidnappauksella uhkaileva, pimeitä töitä tekevä luuseri jolle lasten olemassa olo paperilla tarkoittaa oleskeluluvan jatkoa helposti, tai sukulaistensa silmissä hyvää isää sanojensa mukaan leikkivä baari-heikki. Tässä kuulkaa sitä faktaa yhteishuollon täydestä potaskasta näiden arabimiesten kohdalla.


      • jyrgen nakki
        vain teoriaa kirjoitti:

        ja sitä miten asiat pitäisi "oikeasti" suomessa hoitaa. Kokemuksella sanon, kun vastassa on ulkomaalainen, ja varsinki muslimimaasta kotoisin oleva ketale, joka ei osaa huolehtia edes itsestään, ja jolle raha on aina rakkautta tärkeämpi, on parempi unohtaa nämä edeltävät viestit. niissä ei ole mitään sellaista pointtia joka toimii ulkkis-isän kohdalla. Jos on olemassa oleva tapaamissopimuskin, jota ei todellakaan isän puolelta edes vaivauduta toteuttamaan, lapsen elatuskin on täysin suomalaisen äidin harteilla, niin siinä ei tarvi paljon saarnata tapaamissopimuksista tai isän oikeuksista. Mikä on huolehtivan äidin ja ikävöivän lapsen etu? Ei ainakaan kidnappauksella uhkaileva, pimeitä töitä tekevä luuseri jolle lasten olemassa olo paperilla tarkoittaa oleskeluluvan jatkoa helposti, tai sukulaistensa silmissä hyvää isää sanojensa mukaan leikkivä baari-heikki. Tässä kuulkaa sitä faktaa yhteishuollon täydestä potaskasta näiden arabimiesten kohdalla.

        poikkeuksellinen viesti ja faktaa, ihmeellistä.
        kukaan ei osaa sinua auttaa, ole kova ämmmä ja kasvata lapsesi ihan oman mielesi mukaan.

        oli tilanne mikä tahansa mieti lapsia ja heidän tulevaisuutta, kulttuurinrikastaja voi mennä rikastamaan muita kulttuureja, sinä et, ja MIETI mihin arvomaailmaan haluat lapsesi kasvattaa


      • kulttuuri....
        jyrgen nakki kirjoitti:

        poikkeuksellinen viesti ja faktaa, ihmeellistä.
        kukaan ei osaa sinua auttaa, ole kova ämmmä ja kasvata lapsesi ihan oman mielesi mukaan.

        oli tilanne mikä tahansa mieti lapsia ja heidän tulevaisuutta, kulttuurinrikastaja voi mennä rikastamaan muita kulttuureja, sinä et, ja MIETI mihin arvomaailmaan haluat lapsesi kasvattaa

        En ole halunnut lasta kasvattaa oman mielen mukaan, miestä ei vain kiinnostanut yhtään mikään....Lasten tulevaisuutta olen ajatellut vain ja ainoastaan minä, ei herraa kiinnostanut päiväkodin joulujuhlat, koulujen vanhempain-illat tms. vaikka suomen kielen taisikin. parempi oli olla kavereiden kanssa pelailemassa lautapeliä silloinkin kun lapset ja minä olimme kovassa kuumeessa kotona.
        Tämä kulttuurinrikastaja on asunut myös 8 vuotta ko. herran kotimaassa. Kyllä minä varmaan rikastutin sitä kulttuuria kovastikkin, kun yritin laittaa puolivuotiasta väsynyttä lasta nukkumaan puolenyön aikaan ja isoäiti läiskii lasta poskille että vielä ei nukuta kun talossa on vieraita....silloin olin mitä huonoin miniä tietysti. Arvomaailmani on kohdillaan, ymmärrän että on kohteliasta viedä tuliaisia miehen suvulle kun mennään sinne vierailulle, mutta se että kun miehen suku tuli suomeen vierailulle lähti heidän matkaansa meiltä kannettavat tietokoneetkin pöydältä....


      • nimim.lähestymiskielto
        jyrgen nakki kirjoitti:

        poikkeuksellinen viesti ja faktaa, ihmeellistä.
        kukaan ei osaa sinua auttaa, ole kova ämmmä ja kasvata lapsesi ihan oman mielesi mukaan.

        oli tilanne mikä tahansa mieti lapsia ja heidän tulevaisuutta, kulttuurinrikastaja voi mennä rikastamaan muita kulttuureja, sinä et, ja MIETI mihin arvomaailmaan haluat lapsesi kasvattaa

        Siina faktalle faktaa kulttuurista!


      • Millake
        vain teoriaa kirjoitti:

        ja sitä miten asiat pitäisi "oikeasti" suomessa hoitaa. Kokemuksella sanon, kun vastassa on ulkomaalainen, ja varsinki muslimimaasta kotoisin oleva ketale, joka ei osaa huolehtia edes itsestään, ja jolle raha on aina rakkautta tärkeämpi, on parempi unohtaa nämä edeltävät viestit. niissä ei ole mitään sellaista pointtia joka toimii ulkkis-isän kohdalla. Jos on olemassa oleva tapaamissopimuskin, jota ei todellakaan isän puolelta edes vaivauduta toteuttamaan, lapsen elatuskin on täysin suomalaisen äidin harteilla, niin siinä ei tarvi paljon saarnata tapaamissopimuksista tai isän oikeuksista. Mikä on huolehtivan äidin ja ikävöivän lapsen etu? Ei ainakaan kidnappauksella uhkaileva, pimeitä töitä tekevä luuseri jolle lasten olemassa olo paperilla tarkoittaa oleskeluluvan jatkoa helposti, tai sukulaistensa silmissä hyvää isää sanojensa mukaan leikkivä baari-heikki. Tässä kuulkaa sitä faktaa yhteishuollon täydestä potaskasta näiden arabimiesten kohdalla.

        Siis totta tuo on lasten isä tekee pimeitä töitä, kulkee baareissa, nussii joka vastaan tulevan kanssa ja on kaiken lisäksi juoppo.miten tuollaiselle ihmiselle voisin antaa yhteishuoltajuuden ja lapset silloin tällöin.E onnistu aion hankkia yksinhuoltajuuden.Sen opin etten iki maailmassa pitkällä tikullakaan koske ja luota ulkomaalaisiin miehiin. Huijareita kaikki.


      • jyrgen nakki
        kulttuuri.... kirjoitti:

        En ole halunnut lasta kasvattaa oman mielen mukaan, miestä ei vain kiinnostanut yhtään mikään....Lasten tulevaisuutta olen ajatellut vain ja ainoastaan minä, ei herraa kiinnostanut päiväkodin joulujuhlat, koulujen vanhempain-illat tms. vaikka suomen kielen taisikin. parempi oli olla kavereiden kanssa pelailemassa lautapeliä silloinkin kun lapset ja minä olimme kovassa kuumeessa kotona.
        Tämä kulttuurinrikastaja on asunut myös 8 vuotta ko. herran kotimaassa. Kyllä minä varmaan rikastutin sitä kulttuuria kovastikkin, kun yritin laittaa puolivuotiasta väsynyttä lasta nukkumaan puolenyön aikaan ja isoäiti läiskii lasta poskille että vielä ei nukuta kun talossa on vieraita....silloin olin mitä huonoin miniä tietysti. Arvomaailmani on kohdillaan, ymmärrän että on kohteliasta viedä tuliaisia miehen suvulle kun mennään sinne vierailulle, mutta se että kun miehen suku tuli suomeen vierailulle lähti heidän matkaansa meiltä kannettavat tietokoneetkin pöydältä....

        ole siis 'kova ämmä' ja kasvata lapsesi oman arvomaailmasi mukaan, ei miehen eikä todellakaan tämän suvun mukaan ,,,


      • maalainen herra
        Millake kirjoitti:

        Siis totta tuo on lasten isä tekee pimeitä töitä, kulkee baareissa, nussii joka vastaan tulevan kanssa ja on kaiken lisäksi juoppo.miten tuollaiselle ihmiselle voisin antaa yhteishuoltajuuden ja lapset silloin tällöin.E onnistu aion hankkia yksinhuoltajuuden.Sen opin etten iki maailmassa pitkällä tikullakaan koske ja luota ulkomaalaisiin miehiin. Huijareita kaikki.

        oli kyseessä...?
        Niin ja voimia sulle....


      • niin...
        Millake kirjoitti:

        Siis totta tuo on lasten isä tekee pimeitä töitä, kulkee baareissa, nussii joka vastaan tulevan kanssa ja on kaiken lisäksi juoppo.miten tuollaiselle ihmiselle voisin antaa yhteishuoltajuuden ja lapset silloin tällöin.E onnistu aion hankkia yksinhuoltajuuden.Sen opin etten iki maailmassa pitkällä tikullakaan koske ja luota ulkomaalaisiin miehiin. Huijareita kaikki.

        ehkä olisi parempi olla koskematta epäluotettaviin juoppoihin, ihan kansalaisuudesta riippumatta ;)


      • Millake
        maalainen herra kirjoitti:

        oli kyseessä...?
        Niin ja voimia sulle....

        En viitsi sen kummemmin kyseistä maata mollata, mutta entinen mieheni oli Marokkolainen.


      • ei kannata oppia virheistään
        niin... kirjoitti:

        ehkä olisi parempi olla koskematta epäluotettaviin juoppoihin, ihan kansalaisuudesta riippumatta ;)

        "ehkä olisi parempi olla koskematta epäluotettaviin juoppoihin, ihan kansalaisuudesta riippumatta ;)"

        Jep, jep, eihän noissa mitään eroa ole onko mies länsimaisessa tasa-arvokulttuurissa kasvanut suomalainen vai barbaarisessa savannikulttuurissa kasvanut marokkolainen. Niimpä niin.


    • suosititelen

      Ehdottomasti yksinhuoltajuus. Se turvaa lastesi järkevän tulevaisuuden. Eikä sulje pois isää lasten tavallisesta arjesta, vaan estää mahdollisen ja todennäköisen kiusanteon. Oikeudelle ei kannata valehdella, mutta koita saada läpi. Voimia sulle!

    • yksinhuoltajuus

      Älä anna periksi haet yksinhuoltajuutta ei kannata luottaa tollasessa tilanteessa kovin paljoa.

    • kuuluu isälle

      Olet rasisti jos et luovuta huoltajuutta isälle. Haluatko leimautua rasistiksi? Mitä...häh?

      Sitähän minäkin...eli siis lapset isälle mutta voit silti toimia hoitajana ja maksajana...mutta miehesi antaa huoltajana käskyt miten hoidat lastanne. Jos hän haluaa viedä lapset Marokkoon niin voit aina pyytää lupaa päästä mukaan tai ainakin tapaamaan lapsiasi. Muista. Pitää suvaita ja ymmärtää toisia kulttuurejaja tapoja. Mutta vaikka kuinka suvaitsevaisuutta ja monikulttuurisuutta elämme niin kyllä sinullakin on oikeuksia...muista myös se!

      Kaikkea hyvää jatkoon sekä sinulle että miehellesi.

      T. Mervi

      • Millake

        Et tollanen onnistuu kamelimiehen kanssa joka tulee miesten hallihtemasta yhteiskunnasta.Jos annan lapset hänelle en nää niitä ikinä.Minulle on aivan sama mitä hänen kulttuurissaan on. Minä tiedän vaan ne asiat mitkä ovat parhaaksi lapsille. Tosiaan antaisit sinäkin lapsesi alkoholisti isälle.


      • dilah
        Millake kirjoitti:

        Et tollanen onnistuu kamelimiehen kanssa joka tulee miesten hallihtemasta yhteiskunnasta.Jos annan lapset hänelle en nää niitä ikinä.Minulle on aivan sama mitä hänen kulttuurissaan on. Minä tiedän vaan ne asiat mitkä ovat parhaaksi lapsille. Tosiaan antaisit sinäkin lapsesi alkoholisti isälle.

        täällä on näitä tyyppejä jotka ei tiedä mistään mitään, sekun haihattelevat. Pidä pää nyt kylmänä ja puolusta omia ja lasten oikeuksia turvalliseen ja tasapainoiseen elämään. Muualta lapset eivät sitä tule saamaan kuin sinulta.


      • Millake
        dilah kirjoitti:

        täällä on näitä tyyppejä jotka ei tiedä mistään mitään, sekun haihattelevat. Pidä pää nyt kylmänä ja puolusta omia ja lasten oikeuksia turvalliseen ja tasapainoiseen elämään. Muualta lapset eivät sitä tule saamaan kuin sinulta.

        Onneksi löytyy ihmisiä jotka osaavat kannustaa. Näitä haihattelijoita löytyy paljon tältä sivustolta.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole yhteisiä lapsia muslimimiehen kanssa, mutta haluan silti jakaa kokemukseni, koska lähellä se kuitenkin oli.... Erosta on jo yli 6kk ja mies piinaa minkä ehtii. Tekstailee, soittelee, tulee ovelle, päivystää pihalla, ikkunalla ja seuraa. 100 kertaa on sanottu ettei suhde toimi, mutta ei suostu uskomaan. Hän löi useita kertoja, petti, huijasi, käytti hyväksi, valehteli, pelasi aina kaikki rahansa ja kehtasi väittää että minä syyllinen kaikkeen. Oli myös työtön ja puhui erittäin huonosti suomea ja englantia. Teki pimeitä töitä joista kommenteissa mainitaankin. Kun halusin erota niin olin se kamala ihminen joka hylkää 2 vuoden jälkeen toisen "tuosta vaan". Ei suostunut ymmärtämään miksi haluan erota vaikka luettelin syyt. Koki ettei noissa asioissa ole mitään sellaista väärää että pitäisi erota tai että voisi "hylätä toisen noin helposti". En tiedä kuinka pääsen hänestä eroon... Katsotaan.

      Mediasta saa kyllä lukea näistä miehistä niin kamalia kauhutarinoita kuinka he eivät kestä kun heidät jätetään ja alkavat puukottamaan, tappamaan, ampumaan, viemään lapsia ja vaikka mitä. Ja osalla on ollut lähestymiskielto tai joku vastaava niihin naisiin/lapsiin jotka ovat joutuneet uhreiksi. Osa niistä on vankilassa sen takia että ovat tappaneet suomalaisia tyttöjä kun tytöt eivät halunneet enään jatkaa suhdetta. Juuri vähän aikaa sitten oli taas samanlainen tapaus. Suomalainen nainen halusi erota ja muslimimies puukotti kuoliaaksi. Lähestymiskieltokin oli. Eihän sitä uskalla edes mihinkään ilmoittaa tästä minun ahdistelijasta siinä pelossa että tulee tuollainen kosto isku. Tämän takia yritän päästä hänestä eroon ilman että tarvitsee käyttää kovia otteita. Yritän löytää uuden asunnon ettei se enään tiedä missä asun. Mutta pelottaa kyllä ihan oikeasti... Varoitan kyllä kaikkia jotka ryhtyvät suhteisiin muslimien kanssa. Niistä on vaikea päästä eroon ilman draamaa tai poliisia. Meillä on niin hirvittävän suuret kulttuurierot heidän kanssa ja uskon että suomessa/länsimaailmassa ei ihan täysin edes käsitetä kuinka suuret ne erot ovat. Sitten ihmetellään kun suhde on jo edennyt että kuinkas tässä näin kävi. Molemmin puolin varmasti.

      Ei ole tarkoitus mustamaalata ketään mutta nämä ovat faktoja. Naisen asema heidän kulttuurissa on erilainen kuin meillä. Nainen ei periaatteessa voi erota (vaikka syytä olisi), mutta mies voi jättää naisen ja pitää useita naisia samanaikaisesti halutessaan. Se on siellä lainmukaista ja he tulevat suomeen ja elävät täällä omien lakien mukaan kaikissa asioissa. Eivät kunnioita meidän elämää, tapoja tai sääntöjä täällä ollenkaan ja olettavat että me omaksumme heidän säännöt ja annamme täällä sellaiselle tilaa. Hävytöntä.

      Tämä minun exäni teeskenteli ihanaa, kunnioittavaa ja mukavaa kunnollista ihmistä noin 1v ja sitten alkoi show ja todellinen luonne paljastui kun selvisi etten ole kääntymässä enkä alistumassa hänen tahtoon. Hän jopa vaati etten kävisi enään urheiluhierojalla, en menisi mieslääkäreiden vastaanotoille, en antaisi missään asia yhteydessä miehen olla kanssani missään tekemisissä enkä istuisi metrossa/bussissa miehen lähellä. Yritti jopa puhua minut pois ehkäisyn käytöstä vetoamalla siihen kuinka haitallista se on minulle. Lopulta selvisi että hän suunnitteli salaa minun raskautta ja raivostui lopulta niin että möläytti sen minulle ihan suoraan ettei ymmärrä miten voidaan olla 2 vuotta yhdessä ja meillä ei ole ainuttakaan lasta (tästä reaktiosta ymmärsin sen hurjan lisääntymisvauhdin ja tahdin mikä heillä on). Hän vaati että tulen samantien raskaaksi vaikka selitin juuri ettei meidän kulttuurierojen takia suhde tule toimimaan ja lisäksi ne pahoinpitelyt, pettämiset , rahanpelaamiset, työttömyys, rahattomuus ja kykenemättömyys huolehtimaan lapsesta.. Silti yritti pakottaa väkisin. Ilmeisesti piti vaan saada jälkeläinen hinnalla millä hyvänsä. Ei väliä kuinka käy. Eikä ehdottanut edes avioliittoa. Kauan hän kyllä jaksoi teeskennellä. En luottaisi tippaakaan yhteenkään sanaan. Kun jäi kiinni pettämisestä sanoi selitykseksi että sillä toisella naisella oli niin hyvä raha tilanne josta hän halusi päästä hyötymään joten siksi petti. Eikä nähnyt tässäkään mitään noloa.

      En antaisi ikinä tavata niitä lapsia. Eräs tuttuni, suomalainen mies joutui hakemaan yksinhuoltajuutta itselleen koska hänen ex-vaimo oli mennyt muslimin kanssa naimisiin ja halusivat viedä omat yhteiset lapset Irakiin mukaanlukien tämän suomalaisen 4v tytön jonka se vaimo sai tämän suomalaisen miestuttuni kanssa aikaisemmin. Tuttuni tajusi heti mistä on kyse ja esti tilanteen. Sai yksinhuoltajuuden heti ilman ongelmia. Kyllä kaikki tajuu ton et mitkä riskit tossa on. Ihan hävytöntä et toi on niin vallitseva ongelma täällä ja silti ne menee toistensa kanssa naimisiin ja lisääntyy... vaikea ymmärtää...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe