ystävät on perseestä!

vittupää

kuka tarvii ystäviä? ei niistä ole mitään hyötyä. aiheuttavat vaan vitutusta. parempi olla ilman. no niin ja nyt se varsinainen ongelma. siis..
mitä teen kun mun kaverit on lähössä johonkin ja kun mä kysyn että pääsenkö mukaan niin ne keksii jotain juttuja että en pääse. joskus kuulemma on jo liikaa porukkaa (mutta silti muut aina pääsee) ja joskus taas se olis liian monimutkaista. voi luoja mitä idiootteja! sitten ne kuitenkin koulussa on mun kanssa ja vittu mä en jaksa enää! mä en tee sellaisilla kavereilla yhtään mitään. mitä luulette mistä tuo johtuu. ja jotenkin ne sanoo vielä ne niiden "syyt" niin uskottavasti ja silleen. no moi..on mulla tietysti muitakin kavereita mutta noiden yksien joukossa on se ainut kaveri johon mä oikeesti luotan/luotin.. en nyt tiedä. kertokaa mitä teen?

7

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunflower03

      kuulostaa todella tutulta.olen itse kokenut
      samanlaista kolmantena pyöränä olemista monta
      kertaa ja voin samaistua hyvin kirjoitukseesi.
      Sain aina olla anelemassa ja lahjomassa että saisin tulla porukan mukaan.Ei
      kannata antaa muitten pompottaa itteään, vaan keskittyä muitten kavereitten
      kaa olemiseen,ja jos ne todella haluaa olla sun
      kavereita ne kyllä tulee pyytämään. Ne saattaa olla sulle kateellisia, mut ei kannata välittää.
      tsemppiä ja hyvää kevättä!

      • anelemaan_

        _ei pidä koskaan mennä jos ystävyys-suhteet eivät synny "suosiolla",niin anelemalla niitä ainakaan ei saa aikaiseksi.


      • Anonyymi
        anelemaan_ kirjoitti:

        _ei pidä koskaan mennä jos ystävyys-suhteet eivät synny "suosiolla",niin anelemalla niitä ainakaan ei saa aikaiseksi.

        Mulla ryhtyi kertoilemaan miten random irtoaa ruumiistaan ja liikkuu asunnossa mutta ettei voi liukua olos huoneistosta kun kuolis ja sitten että kun erkanee ruumiistaan pitää mennä kyljen puolelta takasin mielummin vasemman kyljen. Jostain syystä vielä mielummin jonkun toisen ruumiiseen.


    • tuntuu_

      _tosiaankin siltä että sinä olet melkein aina ystävillesi liikaa,kuin pallo heidän jalassaan niin mikseivät he ala sitten vähitellen merkitsemään samaa sinullekin?Eli sinä kuitenkin suosit heitä vaikka he pitävät sinua ns.hätävaraystävänä kun muita ei löydy tai ole (eli esim.siellä koulussa),tuollainenhan on aivan,tosiaankin,,no perseestä.Jos et kelpaa heille ystäväksi ja seuralaiseksi vapaa-aikanakin siinä missä muutkin,on tuollaisista "kavereista" aika päästä eroon.

    • tyttönen

      voisin ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa että ne sun "kaverit" ei todellakaan halua sua seuraansa. ehkä ne häpee sua (ainakin näin on meillä) tai sitten et vaan ole samanlainen ihminen kun ne, mikä luultavasti on kyseessä. jos se yksi johon luulet luottavasi käyttäytyy samalla tavalla kun ne muut "kaverit" niin kannattaa unohtaa sekin. eti uusia kavereita joilla on samanlainen ajatusmaailma kun sulla, semmoisten kanssa tuut varmasti toimeen.

    • Kostaja

      Kuule,mua on kohdeltu aivan samalla tavalla.Mutta sitte koitti päivä ku moni niistä vittupäistä oiski halunnu olla hyvää pataa mun kanssa.Nautin suuresti siitä että sain julkisesti nolata ja potkia pois ne saatanan siipeilijät.Helvetin moukat ei tajua mita ystävyys on...Ole hyvä hyville,paha pahoille!!!:)

    • Anonyymi

      Kannataa jättää ne. Ne on kuin valtavat paskakasat, jotka koulua päin mennessä pienenee helpommaksi, samalla ne käyttää sua hyväsksi. Ne ottaa susta kaverikuvia ehkä, lähettää sosiaaliseen mediaan ja nauraa että "kattokaa! Tuntematon nörtti tuli tänne! #lol"
      Aloita puhtaalta pöydältä ystävyys, jätä paskakasat kahleineen ja hanki uusia ystäviä. Oikean ystävän tunnistaa ettei ne usein sano " en voi tulla kun oon ravintolassa" jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe