hei minkälaisia ovat pesula työntekijän alkupalkka ,ovatko kk palkalla vai tunti palkalla.onkotehtävä lisiä.
pesula
11
12734
Vastaukset
- Tietonen
Ainakin mulla on palkka 1276€/kk
ja se nousee n.1400€:n joskus puolenvuojen päästä. Raskasta ja pienipalkkaista työtä. Sopii mulle!- nli
Minulla meni 3v ennen kun sain 1400
- ei kannata
Se pesula missä olin niin tuntipalkka oli aluks 7,42 ja nousi vuoden päästä 7,58. Ei päätähuimaavia summia. Siihen vaikutti myös missä kunnassa asuu (1 vai 2 luokka). Ite sain palkkauksen kakkosen mukaan joten huonompi. Lisäks tunnit oli 7,5 päivässä joten viikossa ei tullu täyttä 40 tuntia joten ei kertyny pekkaspäiviä. Hieman pihi pomo. Ja raskasta oli kun työvoimapula koko ajan ja piheyttään työnantaja ei palkannut poissa olevien tilalle tuuraajia.
- kohta 5-vuotta
ja palkka ei ole vieläkään kun 7,83/h...
- """"...
kohta 5-vuotta kirjoitti:
Olen ollu pesulassa pari vuotta töissä. Alkuun palkka oli alle tonnin 4kk aikana, sit vähän nousi kun jatkettiin sopimusta eteenpäin. Nyt palkka bruttona 1414.65 kun vakinaistettiin. Kuulemma kun on ollu 4-5 vuotta töissä niin nousee taas.
- Anonyymi
kohta 5-vuotta kirjoitti:
Siivoojat 7-8€ tunti miinus verot.
- TL
Pesulassa töissä ja vakiopalkka ilman lisiä 1812,xx€/kk. Täysin vakituisena 40h/vko.
Tuohon vielä lisät päälle niin kipuaa sinne noin 2000€ Paskaa hommaa enkä suosittele kenellekkään. - pesulassa kivaa olla
Itse olen pesulassa töissä ja palkkani on 5435 e / kk. Olen pesulan johtaja.
Kannattaa tulla pesulaan töihin ja on mukavaa hommaa palkan ja luontoisetujen lisäksi. - Pesula
Olen autopesulassa jossa tehdään rengastöitä,tuulilasinkorjausta, tuulilasin vaihtoja, polttimon vaihtoja ym. Pesemisen lisäksi, 15e tunti, työtunteja kertyy kk sen verran että kk tienaa n.2000e lapaan, rengas sesongin aikana reilu 3000e/kk. Raskasta ja kiireistä hommaa vaikka ei uskois, ei todellakkaan mikään mieluisa työ.
- Anonyymi
Hyvä palkka kun laskee vuokra sähkö ruoka niin pärjää hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103