kampaajalle on aika varattu ja mietin mitä uutta väriä/piristystä vaaleisiin hiuksiin voisi keksiä? joukossa on kylläkin muutama ruskea osio, mutta alkaa jo hieman kyllästyttää...oon ajatellut ehkä jotain v.ruskeaa raitaa päälliosaan, mutta enpä tiedÄ... joten jos löytyy kivoja ideoita, jopa kuvia, niin kertokaahan ihmeessä :)
vaaleaan tukkaan jotain uutta?
4
1195
Vastaukset
- vesiherne
Oletko kokeillut tyviväriä? Esim. hieman toffeen värisellä tyvellä ihan vaaleita raitoja. Näyttää kivalta vaaleissa hiuksissa.
- bijou__
kiitos hyvistä ideoista!
tarkoititko, että toffeella tehtäisiin sekä tyvi ttä raidat vai vain tyvi?
mietin itsekin tuota tyvivärjäystä ja se voisi olla ihan kivaa vaihtelua! mites sitten kun hiukset kasvavat niin pian mulla on kokonaan toffeen väriset hiukset :D sitä ilmeisesti sitten vain vaalennetaan?
tuo toffee värinäkin kuulostaa ihan hyvältä, koska oon aina ollut vaalee, niin olis outo laittaa jotain liian tummaa, ainakaan pääliosaan... - vesiherne
bijou__ kirjoitti:
kiitos hyvistä ideoista!
tarkoititko, että toffeella tehtäisiin sekä tyvi ttä raidat vai vain tyvi?
mietin itsekin tuota tyvivärjäystä ja se voisi olla ihan kivaa vaihtelua! mites sitten kun hiukset kasvavat niin pian mulla on kokonaan toffeen väriset hiukset :D sitä ilmeisesti sitten vain vaalennetaan?
tuo toffee värinäkin kuulostaa ihan hyvältä, koska oon aina ollut vaalee, niin olis outo laittaa jotain liian tummaa, ainakaan pääliosaan...Tarkoitan, että tyvi värjätään toffeella ja raidat ihan vaalealla. Lisäksi sekaan voi laittaa muutamalla lapulla tummemman ruskeita raitoja, riippuen siitä kuinka tummista tykkää. Tyviväri (ainakin minulla toffeen värinen) haalistuu melko pian, joten varsinaista juurikasvua ei koskaan ehdi tulla, kun toffee häipyy noin 1,5kk:n kuluessa. Ja sitten onkin jo aika uudelle kampaajakäynnille, jolloin voi taas laittaa tyvivärin tai pelkästään raitoja tai jotain.
- jessi---
ottais semmosen kivan ns. tähdenmuotoisen osion pääliosasta ja saman tekis sellain keskelle että niskaan jäis vähän vaaleeta vielä ja värjää se keskiosa tummaksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803