"Rumat vaatteet"

- epätietoinen -

Joskus naiset ovat sanoneet täällä, että mies oli treffeillä muuten ihan ok, mutta dumppasivat koska miehellä oli rumat vaateet.

Voisitteko naiset valistaa miten EI KANNATA pukeutua treffeille, jos ei halua tulla vaatteiden takia dumpatuksi?

35

3982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpommin

voisi sanoa miten KANNATTAA pukeutua. Miehen tulee pukeutua trendikkäästi, ei mitään tuulipukuja kiitos.

• heteroäijä

Tämmöinen 30 heteroäijä ei ole kovin hyvä noissa trendeissä.

• 29v nainen
        heteroäijä kirjoitti:

Tämmöinen 30 heteroäijä ei ole kovin hyvä noissa trendeissä.

Aika vaikea sanoa, millaiset vaatteet on kamalat, kun kokonaisuus, väri ja leikkaus ratkaisee. Mutta mun mielestä ainakaan seuraavat vaatteet ei ole bonusta: nahkaliivit, sukat sandaaleissa, tennissukat, ukkomaiset nahka- tai kangaspusakat, tuulipuku keskikaupungilla, paksut paidat joiden helma on housujen sisälle tungettuna. Nää tulee nyt heti mieleen. Mutta ei vaatteet mikään kamalan tärkeä asia ole. Itse en niiden takia miestä dumppaisi, ellei sitten pukeudu niin kamalasti, että hävettää hirveästi kulkea kadulla sen rinnalla. Silloin en haluaisi uusia treffejä!

• mallia

julkuist niist mekin tyylimme katotaa

• Minnu83-

Esim seuraavat ovat aika yök yhdistelmä:

Paksuhko housuihin tungettu ruutupaita, akvaariosilmälasit, kännykkäkotelo vyöllä, rumat suorat housut.

• listaaaaaaaaan

sukat sandaalit ja vyölaukku....

• ...höh.....
        listaaaaaaaaan kirjoitti:

sukat sandaalit ja vyölaukku....

Pitää siis olla joku muotivaatteita käyttävä puolihintti että kelpaa....

• Fiona.

Monella miehellä on ollut tukka ns. pottamallia tai sitten siili, mikä on aika kammottava yhdistelmä sen ruutupaidan yms. kanssa.

• tuplayökkis

Minulla on silmälasit ja joudun työni vuoksi kantamaan vyöllä kahta kännykkää.

Tuossako se syy olikin, miksi niin pitkään seuraa jouduin etsimään?

Onneksi löysin sellaisen naisen, jolle ei tuollaiset meinaa mitään, vaan ihminen itsessään.

Jatka sinä vain noilla kriteereillä, pitäähän se saada just sellainen mies joka itseään miellyttää.

• jos ovat muodikkaat
        tuplayökkis kirjoitti:

Onneksi löysin sellaisen naisen, jolle ei tuollaiset meinaa mitään, vaan ihminen itsessään.

Jatka sinä vain noilla kriteereillä, pitäähän se saada just sellainen mies joka itseään miellyttää.

Silmälaseja kannattaa vaihtaa vähä useammin kuin kerran kymmenessä vuodessa.

• pitäis??????
        ...höh..... kirjoitti:

Pitää siis olla joku muotivaatteita käyttävä puolihintti että kelpaa....

voi jättää sukat pois ja vyölaukun kotiin....helppoo ku lannanajo

• utelias nainen??
        tuplayökkis kirjoitti:

että mikä sellainen työ on jossa on pakko kantaa niitä puhelimia vyössä?? Kiinnostaa kovasti....joissakin ammateissa niitä puhelimia voi pitää ihan vaikka taskussa.....

• tunkea
        utelias nainen?? kirjoitti:

että mikä sellainen työ on jossa on pakko kantaa niitä puhelimia vyössä?? Kiinnostaa kovasti....joissakin ammateissa niitä puhelimia voi pitää ihan vaikka taskussa.....

Voihan ne laittaa taskuunkin, mutta sitten pitää avaimet yms. taskuissa kuskattava kuljettaa mukana jotenkin muuten. Ennemmin puhelimet vyöllä, vaikka joku siitä saisikin oksennusreaktion.

• eräs toinen mies
        utelias nainen?? kirjoitti:

Rippuu housuista&taskuista ja mitä muuta kulkee taskuissa. Perstaskut ei oikeen käy kun istuminen on hankalaa. Toisessa etutaskussa on avaimet ja muuta sälää jotka raapii naarmuja puhelinmen näyttöön yms... Käytännössä jäljelle jää yksi tasku johon mahtuu yksi puhelin... paitsi jos ei ole "takkisää" ja lompsa pitää vielä tunkea johonkin (en tykkää pitää takataskussa).

Itse tosin olen kotelosta jo aikoja sitten luopunut. En ole puhelimesta niin riippuvainen että tarvii 24/7 kulkea mukana. Tosin jos työ olisi liikkuvampaa tai päivystysluontoisempaa, niin varmana käyttäisin koteloa.

En myöskään ymmärrä mikä siinä kotelossa niin yökkistä on. En minäkään naisten käsilaukkuja "ymmärrä", mutta ei sellainen mikään turn off mulle ole.

• mies myös.
        tuplayökkis kirjoitti:

Ei sitä tarvitse olla aina tavoitettavissa. Naiset arvostavat kun et jaa huomioosi työasioille treffeillä.

• 4kymppinen
        mies myös. kirjoitti:

Ei sitä tarvitse olla aina tavoitettavissa. Naiset arvostavat kun et jaa huomioosi työasioille treffeillä.

Pikkasen on tyhmä vihje. Kuinkas sitä sitten löytää deittikaverin, jos vaikka on liikkellä kaupungilla ja pitäis törmäillä jossain. Kännykkä on käytännössä pakollinen kun voi sattua myöhästymisiäkin. Puhelimen voi sitten sulkea kun jutellaan.

• tittelityyy

Vaatteiden pitää olla siistit ja puhtaat.. muuten ei niin väliä.

• vaate_väli

Jos käytät farkkuja, niin pikku vinkki, osta vain kalleimpia malleja. Muutama tuttu lady dumppaa kaikki miehet jotka kulkevat halpisfarkuissa ;))

about.. 60v vanhana voit sitten siirtyä halpoihin jos rouvallesi sopii ;(

• Kylläpä harmittaa
        vaate_väli kirjoitti:

Jos käytät farkkuja, niin pikku vinkki, osta vain kalleimpia malleja. Muutama tuttu lady dumppaa kaikki miehet jotka kulkevat halpisfarkuissa ;))

about.. 60v vanhana voit sitten siirtyä halpoihin jos rouvallesi sopii ;(

No jos neidin mieltä ahdistaa se että miehellä ei ole kalliita
        farkkuja, niin saa nainen mielestäni nirppanokkailla ihan
        yksikseen.

Miten joku farkkujen merkki voi olla noin tärkeä asia, jos
        ne kuitenkin ovat ihan ok näköiset? Ei kiitos noille muodin
        orja -naisille.

• puheen ollen
        Kylläpä harmittaa kirjoitti:

yksikseen.

orja -naisille.

merkillä en katsoisi niin olevan väliä, mutta sellaiset "kainalo"-mallin farkut aiheuttavat välittömän pakoreaktion... Ja nimenomaan se paksu paita niinhin vielä tungettuna, IRSK!!!

• suzyq007

yksikseen.

orja -naisille.

Halpisfarkut päällään kulkevasta miehestä jää jotenkin sellainen elämästä vieraantuneen, ja erittäin saidan ihmisen maku. Panostakaa hyvät miehet laatufarkkuihin. Ne näyttävät paremmilta päällä ja teette niissä hyvän vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen.

• ...
        suzyq007 kirjoitti:

Halpisfarkut päällään kulkevasta miehestä jää jotenkin sellainen elämästä vieraantuneen, ja erittäin saidan ihmisen maku. Panostakaa hyvät miehet laatufarkkuihin. Ne näyttävät paremmilta päällä ja teette niissä hyvän vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen.

Sen ymmärrän, että ihminen odottaa perus siisteyttä ja itsestään huolehtimista, mutta miksi ihmeessä edes tavoitella jotain joka katselee ihmisiä farkun merkin kautta? Siinä ei menetä YHTÄÄN mitään mikäli tuollainen pelle ei kiinnostu. Ihan yhtä fiksuja ohjeita kuin sanoa naisille, että "laittakaahan tiukat p..ttä korostavat farkut, push-up rintsikat ja syvä rintaväli niin teette hyvän vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen!" Se millaiseksi ihminen haluaa tekeytyä vaikuttaa myös siihen millaisia ihmisiä hän vetää puoleensa. Jos nainen haluaa vetää puoleensa niitä miehiä joille naisen tissit on se olennaisin asia niin siitä sitten vaan :-)

• luulevatvaan

yksikseen.

orja -naisille.

Eipä ne neidit tiedä itsekään mitkä farkut on kalliit ja mitkä ei, muuten kuin paikallisen sokoksen hyllystä katsottuna. Ulkomaalailta hankitut todella kalliit designerifarkut nämä tulevaisuuden toivot hyllyttävät todennäköisesti kirpparifarkkuina

• 4kymppinen
        suzyq007 kirjoitti:

Hahahaa. Paraskin puhuja. Muodin perässä neuroottisesti juokseva nainen on nimenomaan elämästä vieraantunut, jollaisen lemppaan alta aikayksikön.

• vaatimusnainen

Yök-ominaisuuksia

laihat karvaiset jalat ja bermudatshortsit
      urheilusandaalit ja pitkät varpaankynnet
      pitkät sormenkynnet
      likaiset hampaat (on tullut plakkia suu täynnä treffeille, ja vielä ihmetteli kun ei tehnyt mieli suudella)
      laihuus yleensä ja sellainen hentous et näyttää kuin mies lähtis lentoon seuraavasta tuulepuuskasta
      kuluneet ja reikäiset vaatteet
      Siilitukka/ponnarityypit (superyök)

Onko se niin vaikeaa löytää siel dressmannilta sellainen kiva musta tai valkoinen paitapusero ja yhdistää se hyvin istuviin farkkuihin (ei liian tiukkiin). Ja kengiksi ehdottomasti jotkin siistit kävelykengät, ei lenkkareita. Hampaat kans mielellään puhtaat...
      Ja kasvattakaa nyt ihmeessä se siili normaalin ihmisen tukan pituudeksi. Siilitukka on jotenkin ehdoton turn-off, koska rakastaisin hyväillä miehen hiuksia ja upottaa käteni miehen paksuun tukkaan. Hevilettiä ja ponnarityyppejä en silti hyväksy.

• Jepsjepss

No minusta kukaan ei voi sanoa hiusmallin suhteen mitään
        lopullista totuutta. Onhan se totta, että joku pottakampaus
        ei imartele ketään, mutta esim. se siililetti voi sopia hyvin
        monen äijän tyyliin. Moni pitää myös niistä hevileteistä ja
        vihaa kaiken maailman geelihyppyreitä ja trendipetteriraitavirituksiä.

Makuja on monia. Se mikä sinusta on ehdotonta hottia, voi
        olla toisen painajainen. Normaali ihminen voi pitää myös
        sitä siilitukkaa.

• tukkatoive,

on ihnaaa ottaa miestä niskasta jaa saada käsi täyteen kiharoita,(mielellään kiinni pääsä)
        Vau!

• vaatimusnainen
        Jepsjepss kirjoitti:

sitä siilitukkaa.

Pottakampausko ei imartele ketään? Olen eri mieltä. Siihen ei mitään geeliä edes tarvita. Sellainen luonnollinen sekainene pitkähkö tukka. Ai ai

• 4kymppinen
        Jepsjepss kirjoitti:

sitä siilitukkaa.

Hyvä, että vähän järkeäkin löytyy tähän keskusteluun, jossa naiset jakaa omia mieltymyksiään muka "neuvoina". Koita siinä sitten miehenä tehdä vaikkapa tarkalleen silleen mistä edellinen lady tykkäsi niin jo seuraava tyrmää tyylittömänä.

Faktahomma on kuitenkin, että nainenhan voi muokata miestä mieleisekseen. Ajatellaan vaikka jotain niin lapsellista juttua kuin tukan pituus. Ei mies säry, jos vähän lyhentää lettiä, luopuu ponnarista (josta moni tykkää) tai antaa sen kasvaa lisää pituutta. Miksi naiset suhtautuvat tähän asiaan ikään kuin tukan tyyli olisi jokin periytyvä juttu, jokin miehen persoonallisuuden erottamaton osa. Hitto, tyyli vaihtelee miehelläkin ja jos nainen saa sanotuksi, mistä tykkää niin ei muuta kuin parturiin.

Sama koskee pukeutumista. Mies voi tilata upeimmat asusteet räätäliltä, mutta nainen nyrpistää nokkaa. Olisi pitänyt tietää, että nainen ei tykkää sinisestä. Vastaavasti mies voi sanoa, että ei tykkää jostain naisen mekosta. Ihan taatusti se mekko jää seuraavalla kerralla komeroon.

Älkää hyvät naiset odottako, että mies on kuin mittatilauspuku, juuri oikeanlainen teille. Saa sitä miestä muokattuakin. Luontainen siisteys jne on paljon tärkeämpää kuin puseron merkki.

• ole kuitenkin

niin, että jos et voi pukeutua niin kuin susta hyvältä tuntuu - jos nainen sen takia demppaa - niin säästyt paljolta mielipahalta, kun se tapahtuu heti alussa.
      Paitsi jos itse haluat semmoisia naisia, joiden ominaisuuksiin sitten kuuluu tuokin ulkonäkötietoisuus. Ja, heh, kuten usein on, jos et kuulu niihin miehiin, joilla on 15 liuskaa ulkonäkö- ja tasovaatimuksia naiselle, mutta ei mitään kritiikkiä itseä kohtaan.

• iänikuista silkkipaitaa

ja solmiota kaulassa.

menkää nyt kauppaan ja kysykää myyjältä.

myyjät kyllä tietää ainakin nuoret

• a-pu-va

Oli sekin kamalaa, kun mies tuli treffeille, siis treffeille, ekoille, silittämättömässä eli ryppyisessä teepaidassa.

Hävetti liikkua yhdessä tyypin kanssa joka arvosti mua ja seuraani noin vähän. Ja itseään kans.

• laadit:

• sait

oikein kiivaan myllyn pyörimään... lue noita neuvoja ja noudata niitä :-) Kyllä se lemmenkäyrä siitä lähteepi nousuun.

Mulla taas on semmonen politiikka, että en seurustele naisten kanssa, jos niitä kiinnostaa mun vaatteet. Tai mun tukkamalli, Tai mun rillien merkki. Tai edes mun sukkien väri.

Tai edes se onko mun t-paita silitetty.

Semmosiakin naisia on maailmassa, jotka seilaa kevyesti keinahdellen tuollaisten parisuhteen perustavien kysymysten yläpuolella.

• varmasti

täältä löytyy semmoisiakin naisia.
        Jokainenhan ottaa puolosonsa omien peri aatteiden mukaan.

tai saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe