Mistä mies kiihottuu?

-iso nainen-

Miehet sanovat aina, etteivät voi harrastaa seksiä ruman naisen kanssa. Miehet kun kuulemma ovat niiin visuaalisia olentoja. Miehetkö todella kiihottuvat vain siitä mitä näkevät? Luulisi että mies voi kiihottua rumastakin naisesta jos rakastaa tätä.

Itse en kiihottuisi tippaakaan vaikka edessäni seisoisi alaston Tom Cruise tai kuka tahansa länsimainen seksisymboli. Kiihotun siitä mitä TUNNEN, niin fyysisellä kuin henkiselläkin tasolla. Kiihotun siitä että tunnen itseni rakastetuksi ja halutuksi kokonaisvaltaisesti. Siitä, että mies haluaa juuri minua ja rakastaa juuri minua. Juuri sellaisena kuin olen. Fyysisellä tasolla kiihotun siitä miten minua kosketetaan. Sillä ei ole väliä minkä näköinen tuo minua koskettava mies on. Olkoon vaikka kyttyräselkäinen kääpiö, kunhan vain rakastaa minua ja koskettaa minua hellästi ja kiihottavasti.

Kertokaa minulle miten (pahasti) likinäköiset ja sokeat miehet kiihottuvat?

7

2055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihottuu VAIN

näkemästään ei rakkaudesta!

• pahasti likinäköinen.

Mielikuvista tietysti, ääni ja tuoksukin varmaan vaikuttavat.

• Hossi

Siihen tarvita kuin rakastaman naisen hella ja intensiivinen kosketus ! On sit kyseessä mainitsemasi ruma tai lihava nainen tai sit kaunis hoikka nainen.

Niin kauan ku sokeri suussa sulaa ja pakkasella hengitys höyryää ni kiihottuminen on taattu jos mukana vaan on rakkautta.

• juttunsa,

joista saa kiksejä. Saattaahan joku kiihottua pullukoista naisistakin..köh köh =)

• helixxxx

Sotanorsut ovat turn off

• vili

se nyt riippuu ihan mitä haluaa. mutta perusjuttu on se että sitä naista ei miehet ajattele jonka kanssa seksiä harrastavat

• totuuden

> Miehetkö todella kiihottuvat vain siitä mitä
      > näkevät?

Juuri näin.

> Luulisi että mies voi kiihottua rumastakin
      > naisesta jos rakastaa tätä.

Niin voikin, koska jos rakastaa, ei näe toista rumana.

Miten tämän asian käsittäminen voi olla niin vaikeaa naisille? Olemme erilaisia, siinä se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2151
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1455
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1439
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1292
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1265
    6. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1184
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1099
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1057
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1036
    10. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      30
      1029
    Aihe