Mihin aikaan sanomalehdenjakajat heräävät?

???

Mihin aikaan sanomalehden jakajat heräävät?

128

14092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katoan

      taitaapa vaihdella ihan per jakaja, itsellä tällä hetkellä menossa semmonen rytmi et herään päivällä ku herään, noin 2.00 alkaa jako ja näihin aikoihin olen kotona. Kohtapuoliin nukkumaan ja noin 14.00 ylös. Opiskelun ohella koitan myös tehdä, silloin jaon jälkeen luennoille, niiden jälkeen nukkumaan ja ylös joskus 1.00 :).

      • ihmettelijä_iuh

        mitään järkeä?

        En tiedä mitä lehtien jaosta maksetaan, mutta aika paljon pitäis minulle maksaa, että muuttaisin vuorokausirytmini sellaiseksi, että 02.00-> ollaan töissä...

        Lisäksi lehdenjakajan "työpäivä" on niin lyhyt, ettei siinä ehdi edes tienata. Siis 02 töihin ja 05 kotiin? Eihän se ole kuin kolme tuntia. Tuskin kolmen tunnin työpäiväläl vielä tienaa yli 2000 eur/kk. Voi tienatakin. Yölisät voi olla hyvät.

        2000 eur/kk eli 500 eur/vko eli 100/päivä. Se on jotain 33,3 eur/tunti. Ei kovinkaan ihmeellinen palkka.


      • Katoan
        ihmettelijä_iuh kirjoitti:

        mitään järkeä?

        En tiedä mitä lehtien jaosta maksetaan, mutta aika paljon pitäis minulle maksaa, että muuttaisin vuorokausirytmini sellaiseksi, että 02.00-> ollaan töissä...

        Lisäksi lehdenjakajan "työpäivä" on niin lyhyt, ettei siinä ehdi edes tienata. Siis 02 töihin ja 05 kotiin? Eihän se ole kuin kolme tuntia. Tuskin kolmen tunnin työpäiväläl vielä tienaa yli 2000 eur/kk. Voi tienatakin. Yölisät voi olla hyvät.

        2000 eur/kk eli 500 eur/vko eli 100/päivä. Se on jotain 33,3 eur/tunti. Ei kovinkaan ihmeellinen palkka.

        Ainakin täällä päin piirit on jaettu niin että tavallaan urakkapalkalla teet. Piiristä saat tietyn määrän tunteja, teit sen mihin aikaan hyvänsä. Itse teen 4 tunnin piirit 3 tunnissa, saan silti 4 tunnin palkan. Yötyölisä on ainakin täällä 30%, ei sekään huono.

        Parhaat, tai siis nopeimmat, jakajat jakavat käsittääkseni 6 tunnin piirit yössä, työaikaa tulee 4 tuntia ja siihen päälle jotkut tekevät vielä päivävuorojakin, eli siitä lisää liksaa. Ihan hyvin jotkut tienaavat tälläkin siis.

        Kyllä kai tuolla voi tienata yli 2000e /kk, vaikeaksi kyllä menee.. ehkä sitten ikälisien kanssa kun kokemusta karttuu tarpeeksi. Itsellä toi päivärytmin muutos on mennyt ihan ok.


      • juujuu...
        ihmettelijä_iuh kirjoitti:

        mitään järkeä?

        En tiedä mitä lehtien jaosta maksetaan, mutta aika paljon pitäis minulle maksaa, että muuttaisin vuorokausirytmini sellaiseksi, että 02.00-> ollaan töissä...

        Lisäksi lehdenjakajan "työpäivä" on niin lyhyt, ettei siinä ehdi edes tienata. Siis 02 töihin ja 05 kotiin? Eihän se ole kuin kolme tuntia. Tuskin kolmen tunnin työpäiväläl vielä tienaa yli 2000 eur/kk. Voi tienatakin. Yölisät voi olla hyvät.

        2000 eur/kk eli 500 eur/vko eli 100/päivä. Se on jotain 33,3 eur/tunti. Ei kovinkaan ihmeellinen palkka.

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D


      • jokuhelme
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        miiko tääl....tääl on käyny jo joku muuki ku mä:Dmut hyvä ku on tullu vastauksii


      • Jahatt
        jokuhelme kirjoitti:

        miiko tääl....tääl on käyny jo joku muuki ku mä:Dmut hyvä ku on tullu vastauksii

        Jooh, mullaki oli tää tehtävä kirjas.. sama luokka näköjää.:DD:D En kyll saanu mtyn selvää noist. :D:D

        Kukaha tänki tänne keskusteluun keksi oikee laittaa?


      • Caridee-96
        jokuhelme kirjoitti:

        miiko tääl....tääl on käyny jo joku muuki ku mä:Dmut hyvä ku on tullu vastauksii

        Meilläkin äikkään kysyttiin tota, taitaa olla samat kirjakujan kirjat kaikillaa... XD HAssua


      • iiiu
        Caridee-96 kirjoitti:

        Meilläkin äikkään kysyttiin tota, taitaa olla samat kirjakujan kirjat kaikillaa... XD HAssua

        Kylläh. No tietoo näyttää löytyvän. ..


      • Betch
        Caridee-96 kirjoitti:

        Meilläkin äikkään kysyttiin tota, taitaa olla samat kirjakujan kirjat kaikillaa... XD HAssua

        Sitähän täälläki, Kirjakuja 6.


      • 6.A luokkalainen
        Betch kirjoitti:

        Sitähän täälläki, Kirjakuja 6.

        moneltako postin jakajat heräävät AAMULLA??? :DDD


      • KOULULAINENN
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        MEILLAKIN ON TOI TEHTAVA KIRJASSA... KIRJAKUJA 6???
        :)


      • Koululainen

        Etin mäki tietoa äikän tehtävään :D


      • ???
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        sama juttu mul


      • 6 luokkalainen

        Me ollaan just atk-luokassa ettimäs tietoo monelt lehden jakajat herää.


      • Oliveeeer
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        mullaki äikän tehtävä tälläne =D


      • vuuussaa
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        mullaki oli toi kysymys äikän kirjas (==!!!!!!!!!!!!


      • kirjakuja
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Mulla kans! oliko teilla Kirjakuja 6lk? meillä oli! :D


      • puhvelityttönen
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        juu, mul on nyt tänää. yritän just ettii, mut ei tunnu löytyvän! 6 lk Kirjakuja, eikös?


      • iiris 6 a
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        joo mulki oli äikän läksynä tää sama tehtävä XD kiva kiva hihiii


      • jupe6b knk
        Betch kirjoitti:

        Sitähän täälläki, Kirjakuja 6.

        meilläki just sama kysymys, mitä tosta nyt selvää saa nii kai joskus 1.00


      • marAnkirpikino
        KOULULAINENN kirjoitti:

        MEILLAKIN ON TOI TEHTAVA KIRJASSA... KIRJAKUJA 6???
        :)

        meillä on kanssa yritän etti vastausta!! kirjakuja 6 meilläkin :DD


      • Töre
        6 luokkalainen kirjoitti:

        Me ollaan just atk-luokassa ettimäs tietoo monelt lehden jakajat herää.

        Me kanssa ollaan ehtii.


      • hih .
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Sama :D Just sen takiii tulinki tänne .. :o Liian vaikee kutosluokkalaisen etittäväks :D Tainoeiny .


      • nisdfpasig
        kirjakuja kirjoitti:

        Mulla kans! oliko teilla Kirjakuja 6lk? meillä oli! :D

        Niin meilläki :)


      • marttaa
        Oliveeeer kirjoitti:

        mullaki äikän tehtävä tälläne =D

        haha moi oliver :D:D


      • jännätyyppi
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        niin mullakin :D mun kirja on kirjakuja 6, entä sulla? äsken selvitin lanttukukon reseptiä :D kiva kirja meillä :S


      • jännätyyppi
        KOULULAINENN kirjoitti:

        MEILLAKIN ON TOI TEHTAVA KIRJASSA... KIRJAKUJA 6???
        :)

        JUST SE!! >:--D


      • hehhheh
        Caridee-96 kirjoitti:

        Meilläkin äikkään kysyttiin tota, taitaa olla samat kirjakujan kirjat kaikillaa... XD HAssua

        mulla on kans sama tehtävä... ja kirjakujan kirjakin. outo tehtävä :o


      • Minä
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Sama :D


      • Minäääääääääääääääää
        hih . kirjoitti:

        Sama :D Just sen takiii tulinki tänne .. :o Liian vaikee kutosluokkalaisen etittäväks :D Tainoeiny .

        Lol oliko teillä tää tehtävä läksyn.Mä tein hän koulus kännykän :D


      • Nimimerkki on varattu lo
        hih . kirjoitti:

        Sama :D Just sen takiii tulinki tänne .. :o Liian vaikee kutosluokkalaisen etittäväks :D Tainoeiny .

        Lol oliko teillä tää tehtävä läksyn.Mä tein hän koulus kännykän :D


      • Nimimerkki on varattu lo
        hih . kirjoitti:

        Sama :D Just sen takiii tulinki tänne .. :o Liian vaikee kutosluokkalaisen etittäväks :D Tainoeiny .

        Lol oliko teillä tää tehtävä läksyn.Mä tein hän koulus kännykän :D


      • =D
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        mulla myös! :D


      • Higge
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Sulla tais olla Kirjakuja 6, mäkin etin vastausta XD


      • lolajkdv..vjkbjl
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        nii mulgi


      • 6 a
        6.A luokkalainen kirjoitti:

        moneltako postin jakajat heräävät AAMULLA??? :DDD

        sama 6a luokka xd


      • hihii:)
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        sama :DD


      • JokuRqndomTypyVaa
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Mulla kans siks etin tätä xd


      • tylleröinen
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Niin mullaki :D


      • srussi

        Meidän ope luki atk-tunnilla näitä teidän keskusteluja tosi huvittuneena xD Oli ihan että pitääkö tänne nyt jokaisen kuudesluokkalaisen tulla kommentoimaan että "Meilläkin on Kirjakuja 6!!" "Mekin tehään tätä tehtävää!" :D


      • nurian
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Meilläkin oli toi sama kysymys kirjassa.


      • Mimosazzz
        juujuu... kirjoitti:

        mulla tää kysymys oli äikän kirjas ja siihen piti löytää vastaus :D

        Sama


      • Tyhmin

        Muullakin äikän tehtävä


      • Anonyymi
        Betch kirjoitti:

        Sitähän täälläki, Kirjakuja 6.

        Samaa tehtävää selvitetään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


    • ammattijakaja

      Tällä hetkellä en nuku ollenkaan ennen töitä ja hyvä niin. Kellon herätykseen on hemmetin raskasta nousta. Lähden töihin n. klo 1-2 riippuen viikonpäivästä. Kotona klo 6-7 jonka jälkeen nukun niin pitkään kuin nukun ja herään omia aikojani. Seuraavan kerran nukun ehkä iltapäivällä tai vasta töiden jälkeen seuraavana aamuna :)

      • nuku ennen töitä.

        ei minusta olisi siihen, kun olen tällainen yökyöpeli. :)

        täällä alkaa työnteko n. puoli 4 aikaan, jos kuorma on vaan ajoissa paikalla. jakelupuhelimesta saa onneksi tietoa, monenko aikaan suunnilleen kannattaa mennä paikalle, ettei tarvitse seistä turhan panttina , jos kuorma sattuisikin olemaan tunninkin vaikka myöhässä... odottamisestahan saa vähän korvausta, joten ei siinä mitään, vaikka myöhästelisi useamminkin. :D
        työt loppuu yleensä noin 7 aikaan, jonka jälkeen menen suoraan kotiin nukkumaan ja herään sitten ihan omia aikojani.


      • oppilas likka

        kiitti tiedosta


      • niketsu

        Jjöö lol mikä tehtävä


      • jope48
        oppilas likka kirjoitti:

        kiitti tiedosta

        mihin aikaan joudutte herään:]


    • tietäjäkö

      ei hajuakaan ollaan jus koulus ettii siit tietoo!!!

      • 6 luokkalainen

        saatin läksyks et pitää ettii millon sanoma lehden jakajat herää
        no, täältä se sitten löyty :D


      • meikäh
        6 luokkalainen kirjoitti:

        saatin läksyks et pitää ettii millon sanoma lehden jakajat herää
        no, täältä se sitten löyty :D

        Siin kirjashan luki, jos haluat tietää..
        Eli jos vastaus pitäs laittaa, tulis vastaukseks: Suomi24 keskustelusta.
        Repes :D


      • j
        meikäh kirjoitti:

        Siin kirjashan luki, jos haluat tietää..
        Eli jos vastaus pitäs laittaa, tulis vastaukseks: Suomi24 keskustelusta.
        Repes :D

        joo meikä laitto ainaki :D
        ei sitä mistää täält muualta löyvy..


      • ^^
        6 luokkalainen kirjoitti:

        saatin läksyks et pitää ettii millon sanoma lehden jakajat herää
        no, täältä se sitten löyty :D

        ^^


      • 2016kutosetDD

        Joooo 2aikaan yöllä


    • okamiheart

      mullakin on kirjakuja 6 ja samaa vastausta kaivattiin. kyseessä on tehtävä 4 d sivulta 17 kirjasta kirjakuja 6

      • murmurzhauu--

        mul on kirjakuja6 ja piti ettii koneelt et monelt sanomalehdenjakaja joutuu herää s.17 t.4 eli mäkin etin sitä vastaust____


      • KIRJAKUJA 6C
        murmurzhauu-- kirjoitti:

        mul on kirjakuja6 ja piti ettii koneelt et monelt sanomalehdenjakaja joutuu herää s.17 t.4 eli mäkin etin sitä vastaust____

        MULLAKIINN OLI TOI TEHTÄVÄ ELI KIRJAKUVA 6 ;))))


      • gfgfgf
        KIRJAKUJA 6C kirjoitti:

        MULLAKIINN OLI TOI TEHTÄVÄ ELI KIRJAKUVA 6 ;))))

        HV!!!


      • hekezup
        KIRJAKUJA 6C kirjoitti:

        MULLAKIINN OLI TOI TEHTÄVÄ ELI KIRJAKUVA 6 ;))))

        meillä annettii kans (:


      • no lol
        KIRJAKUJA 6C kirjoitti:

        MULLAKIINN OLI TOI TEHTÄVÄ ELI KIRJAKUVA 6 ;))))

        23.8.2011


    • jakanut monasti

      Olen jakanut muutamassa eri kaupungissa ja työajan aloitusaika vaihtelee jonkin verran.

      Tavallisin aloitusaika lienee 02.00
      Jos on painopaikka lähellä, alkaa jakaminenkin kyseisessä kaupungissa aikaisemmin, yleensä klo 01.00. Joillain autopiireillä hommat alkaa jo klo 00.00, koska alussa on muuta hommaa, mutta näitä piirejä ei ole paljon. Syrjäkylillä lehtienjako voi hyvinkin alkaa vasta klo 04-05, koska piirit ovat pieniä ja/tai lehdet tuodaan kaukaa.

      Eli 00.00 - 00.04 joutuu heräilemään. Kaikkein tavallisin aika on siis 02, jolloin herätä pitää tietenkin hieman ennen kahta.

    • Varhaisjakaja

      Herään klo 2 maissa ja menen puol 3 postille päivystämään, josko lehdet olis jo tulleet. Joskus tulevat puol 3, joskus 3 ja joskus on menny jopa puoleen neljäänkin. Jakoaika riippuu lenkistä, mutta yleensä 2,5 - 3,5 tuntia. Päivästä, tai siis yöstä riippuen 400-600 lehteä ja reilut 30km, ja meillä päin ainakin joka lenkkiin kuuluu myös kerrostaloissa juoksemista plus luonnollisesti mahdolliset muutokset, eli lisäykset ja poistot jne. Palkkaahan ei tule paskaakaan. Olisko jotain 30-40 euron välillä per yö. Pomo ei tunnu tietävän tarkkaa varhaisjakajan palkkasta, yö- ja viikonloppulisistä tai mistään muustakaan paljoa mitään eikä niitä ole tilinauhassakaan eroteltu. Itse teen tällä hetkellä pelkkää varhaisjakelua viikonloppuisin ja sillä ei yksinkertaisesti elä! Eikä elä pelkällä varhaisjakelulla elä muutenkaan vaikka tekis sitä joka yö!

      Päiväjakelijat tulevat ainakin meillä töihin klo 6 maissa ja kotiin lähtevät päivästä riippuen (riippuen päivästä = riippuen postin määrästä, mainoksista jne.) klo 13-16 välillä.

      • 6A

        Joo, mullaki oli sama juttu, että pitäs tietää millon herää ja täältä tieto onneks sitten löyty.

        Kiva kun monella on kirjakuja : DD


      • Jorka Poika
        6A kirjoitti:

        Joo, mullaki oli sama juttu, että pitäs tietää millon herää ja täältä tieto onneks sitten löyty.

        Kiva kun monella on kirjakuja : DD

        Ou Jee Löysin vihdoinkin vastauksen Kirjakuja 6:seen :D kyllä täältä Suomi24:sestakin jotain löytyy.


      • hekezuppi
        Jorka Poika kirjoitti:

        Ou Jee Löysin vihdoinkin vastauksen Kirjakuja 6:seen :D kyllä täältä Suomi24:sestakin jotain löytyy.

        oon mikan oppilas kans


      • Pumpernikkeli88884

        Itse nukun aamulla töiden jälkeen sen mitä nukun, kun taas perheellinen toistakin työtä tekevä jakajakollega menee aikaisin illalla nukkumaan ja siinä se. Jos olen kuudeksi valmis, yleensä seitsemältä syönyt ja suihkutellut ja nukun sen jälkeen 7-8 tuntia. Kollega menee kahdeksalta illalla nukkumaan ja nousee vähän jälkeen yhden yöllä. Monet nukkuvat kahdessa osassa eli esimerkiksi aamun jälkeen puoleenpäivään ja illalla 23-01.

        Lehdet tulee tänne klo 02.


    • Rane!

      kyllä täältä mikan oppilaita löytyy :D ja tietenkin kirjakuja kutosesta :P

      • plääääääääääääää

        Jernforssi?
        no terve
        JP


    • joku randomi

      sanomalehtien jakajat menee vissii töihi noin 2.15 aamul!:O p.s. katoin ton googlest joten en kuseta

      • kompakysymys?

        Jopas on typerä kysymys äikän kirjassa. Eihän sitä voi tietää...Joku ei ehkä mene edes nukkumaan ennen työvuoron alkua, ja jos menee, niin heräämisajankohtaan vaikuttaa se kuinka kaukana työpaikasta hän asuu ja kuinka kauan hänellä menee aamutoimissa ja kahvin juomisessa. Täällä työvuoro alkaa virallisesti 2.30, mutta usein kahden jälkeen joku on paikalla, vuoro päättyy täällä noin kello 5.30. Työvuoron jälkeen jakaja herää "aamulla" vaikkapa 10 tai 12 aikoihin tms, jos ei ole nukkunut yöllä.


    • 00.17

      tasan

    • Kani-Koirafani

      Mullakin sama juttu kun muilla kirjakuja 6 piti löytää vastaus

    • Morson oppilas

      mulla ois kans sellanen että pitäis tietää et monelta ne herää ;) et kirjakuja mullakin..

    • jaskajaska

      äöäöäöäö mullaki :D vanmainen tähtävä tämä?

    • rupsu_tupsu

      mulla on myös kirjakuja 6 :) ja mietin ettää mistä löytää tommoseen kyssäriin vastauksen... no onneks löyty

    • assunmusse

      HAHA :D mulla myös on kirjakuja 6:D on kyl vammasii tehtävii . asun jklsssä

      • huutska 6

        vammanen on kyl mut hei npakko tehdä


    • 6A

      hehee meilläki atk tunti :D JEEE!!!!!

    • ezzorezzo

      mulla yös kirjakuja 6 JEEE!!! iha tyhmä kysymyssss... ??!!! siiis etin tähän vastausta varmaan tunnin ja sit löysin täältä.. :)

    • Knght

      Meilläki Kirjakuja 6 ja läksynä on. Hassua ku löyty netistä :D

    • taskari12

      klo 5-6 ainakin meillä päin

    • heheeh

      s.17 teht. 4, kirjakuja 6

    • Heräillään...

      ...silloin kun sattuu huvittamaan...

    • Äikänkirja

      minkäs laitat noista äikänkirjaan vastauksesk?????? Vaikeeta.... Ei siihen oo yhtä ja oikeaa vastausta. ite laitoin yötyö 1.00-2.00 ja päivätyö 5.00-6.00

    • äikkä :D

      kiitos :)

      • Noniih

        Kirjakuja 6 teilläkin? :)


    • ;)

      Mullakin on sama tehtävä, tosi ärsyttävii tehtävii :P



      Joo ja kiitti tiedosta :)

    • ji

      moi

    • H K NIMEN ALKUKIRJ

      heei mullaki tää tehtävä 6 kirjakujan kirjasssaa

    • HeppaHöperöRetu

      Meilläkin sama tehtävä Kirjakuja 6

    • kirjakuja

      ylilauta.fi

    • BÖÖÖÖ

      kello : 3

      • B.K

        KIRJAKUJA 6


    • KIRJAkuja 6

      kirjakuja 6 mullaki!

    • Viduddaa

      Meidänki luokalla on tää tehtävä. Harvinaisen urpo, eihä tästä ees opi mtn koska ei mun tietääkseni työhaastatteluissa tällasii kysytä :D Viduddaa...

      • kirjakuja

        Jee mulkin on tää tehtävä kirjakuja 6


      • Tuota...

        ...tälleen ammattijakajana kiinnostais tietää, mikä on oikea vastaus open / tän kirjan mukaan?


      • Anonyymi
        Tuota... kirjoitti:

        ...tälleen ammattijakajana kiinnostais tietää, mikä on oikea vastaus open / tän kirjan mukaan?

        Sama homma voisko joku opiskelija vastata? Itse menen nukkumaan heti töiden jälkeen 6-8 ja heräilen kun heräilen... Itsellä aikamoiset unenlahjat niin se on 16-20. Eli monta vastausta saisi kysymykseen jo yhdestä henkilöstä. Keskimäärin herään klo 18.


    • Kirjakuja

      Mullaki o kirjakuja:D

    • april6c

      Me just kun kamun kaa etitään tehtävää vastausta lol

    • ...

      xD monella näköjään sama äikän kirja,koska mullakin sama hommelixDxD

      • vale-tino

        Siis oikeesti?? Kaikilla sama äikänkirja?? Lol...


      • kirjakuja mullakin

        Kirjakuja 6 mullakin


      • juukelispuukelis2
        kirjakuja mullakin kirjoitti:

        Kirjakuja 6 mullakin

        Sama!!


    • Pulla Sorsa

      mulla tuli tää tehtäväks äikästä onkoha tää vaikee

      etitteks teki? hä

    • kaikil sama

      mullakin on kirjakuja6 ja oon 6b (6brules)

    • EKKU777

      KIRJAKUJAAAAAAAAAAAA T.6B POROLAHDEN PERUS KOULU!!!! 2013-14

      • ...

        Xd mäki oon siel :D


    • kirjakuja 6

      kirjakuja6 :D

    • mooiii1

      sama mulki kirjakuja 6a

      • muumansukka

        Suomessa on tuhansia kouluja joten onko ihmekään jos on sama kirja? Kaikki tähän kirjoittaneet voisivat olla vaikka samas koulus, joten miksi ihmettelette että on sama kirja?


    • lep6lk

      meilläki on kirjakuja 6 :D jeee!

    • mie vaa

      No joo... mullaki on sama kirja kyl.. mut ois kyl ihan kiva tietää tohon VASTAUS!!!

      • Ihan idiootti...

        ...kysymys...

        Mut laita siihen nyt et klo 1.30 ja sanot opelle notta tosi on!!!

        T: jakaja


    • nostonostonosto

      Mitä helvettiä nämä esi-jonnet nostelevat tätä ketjua joka helvetin vuosi??? Onko ylivoimaista katsoa valmis vastaus tästä ketjusta ilman turhaa paskanjauhamista??

    • 6kirjakuja

      Meilläki on toi turha kuutosen kitjakujan tehtävä xD Mitäköhän hyötyä siitä tiedosta on?

    • Kiisselipupuonperse

      Lol itekki kutosella xD

      • juukelispuukeils1

        Mäki.....


    • 6j is best

      vaikea
      kysymys

    • hggg

      itellä tehtävä 4 kirjakuja 6

    • kysynjaolenutelias

      "Palkkaahan ei tule paskaakaan. Olisko jotain 30-40 euron välillä per yö."

      Mikä mahtaa olla nykyinen sanomalehtien varhaisjakajan palkka esim. Alma Manulla?

    • Kesähessupostiukko

      Uutta tietoa!! Vuoro alkaa 3:35 ja loppuu 6:30, eli herään siinä 3:00 (jos edes olen mennyt nukkumaan) ja tuntipalkka on 8,84€/h lisät eli about 13€

      T. Kesähessu_postiukko

      • 6.lk_luokkalainen

        Mullaki on tää tehtävä äikänkirjassa


    • mauli1234567891011

      mulla oli toi äikän kirejassa ja piti ettiä vastaus

    • UteliasUnelias

      Hei, mihin aikaan Te sanomalehdenjakajat heräätte? Mihin aikaan lehtien jako yöllä alkaa? Montako tuntia työvuoro kestää/yö? Ja koska pääsette nukkumaan?

      • Anonyymi

        Nykyisin Courier jakaa lehdet,kirjeet aikakauslehdet ja peittojakelut-Klo 1,jos kuormaa on paljon klo .2-2.30 varsinainen jakoaika 6.30 lisä-aikaa tarvitaan niin soitetaan,että jatketaan piiri loppuun.


      • Anonyymi

        Menen nukkumaan 12:00 ja herään 00:00. Mikälienee itselle siunannut loputtomat unet. Työvuoro on 1:00-5:00 ja moro/koti lehti öinä menee kuuteen asti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe