Yonex

Mavis 360

Hei,

Mistäpä löytyy "halvimmat" muovipallot Yonex Mavis 350 (sininen)pääkaupunkiseudulla ? Prismassa taitaa maksaa putkilo 13,90e.

Kiitos!

4

6096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yonex sulkapallo

Sorry, otsikko oli viestissä väärin mutta itse kysymyksessä oikein eli Kysymyshän oli, että mistä löytyy (pääkaukunkiseutu) "halvin" Yonex Mavis 350 muovipallotuubi?

Vielä lisäyksenä; miten Mavis 370 / Mavis 500 eroavat tuosta Mavis 350 ?

KIITOS!

• __jaska

• ja alesta 10,96e

Itse ostin Sokoksesta (Hakaniemi) noita palloja (keltainen, keskinopeus) viimeksi alkukuusta hintaan 12,90e S-ryhmän asiakkaille silloin tarjottu 15 % ale eli hinnaksi jäi 10,96 euroa. Eli normaali hinta oli ainakin silloin 12,90e. Ja Stadium Forumissa myi vuosi sitten hintaan 13,90 euroa, eli sinne, jos Sokoksella on nyt kalliimpaa eikä Itäkeskukseen tule menoa. Ja luulisi, että jossain kaupassa saa vähän tinkaistuakin, jos ostaa esim. kaksi tuubia.

• italfin

kysy minulle aidot pallot HALVALLA!
      stefano-61@hotmail.it

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      155
      10433
    2. Lauri Tähkä raiskasi naisen

Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      4302
    3. KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"

Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt
      Suomalaiset julkkikset
      33
      3415
    4. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      44
      2349
    5. Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?

Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?
      Ikävä
      71
      1468
    6. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      63
      892
    7. Leikki-ikäinen lapsi kuollut Joensuussa

kirjoitti Iltalehti verkkosivuilla, että syyllinen on toinen vanhempi ja huoltaja. Karmeaa. Pitäisi sosiaalityöntekijöid
      Joensuu
      6
      857
    8. Porkka jaksaa jatkaa pridekeskustelujaan somessa

Kyllä vetää tiukille pridepuheen pitämisen jälkeenkin. Kuinka ihminen voikaan olla noin huomion hakuinen? Somekanavilla
      Lieksa
      117
      778
    9. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      44
      776
    10. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      131
      768
    Aihe