Aina poikamies

TwinTowers

Mitä luulette? Kuinka mahdollista on viettää tyydyttävä elämä ollen koko ikänsä poikamies? Ainakin tähän mennessä olen saanut kaiken mitä haluan satunnaisista yhden yön suhteista. Totta kai, silloin pitää tietenkin suojautua taudeilta mutta typeryshän sellainen olisikin joka niin ei tekisi.

Minä en tunne minkäänlaista halua sitoutua yhteen henkilöön. Joskus kun on mahdollisuus moiseen ollut käden ulottuvilla niin olen huomannut että en sitä halua. Sitä paitsi, sen verran rehellinen täytyy olla että jos tietää, että ei pysty pysymään uskollisena niin silloin pitääkin pysyä pois suhteista.

Minulla on se juttu, että en missään nimessä halua mitään perhe-elämää, se ei ole minua varten, ja muutenkin viihdyn yksin asuessani. Monen monta vuotta olen asunut itsekseni ja siitä on tullut elämäntapa.

Tähän asti elämää moinen järjestely on kohdallani toiminut hyvin ja toivonkin että asiat eivät siltä osin koskaan muutu. Minun kohdallani kyse on myös siitä, että en ole mikään erityisen hellyydenkipeä ihminen ja naiset taas ovat hyvin hellyydenkipeitä joten en edes pystyisi kenellekään naiselle antamaan sellaista mitä he haluavat.

Minä vietän elämäni poikamiehenä ja toistaiseksi asiat ovat toimineet. Kyllä minäsen ymmärrän että vanhemmiten asiat muuttuvat mutta tuskin niin radikaalisti kuitenkaan että muuttaisin elämääni.

Minulle on ihan turha lässyttää mitään "Et ole vaan tavannut sitä oikeaa"-paskaa sillä omalla kohdallani mitään sellaista ei ole olemassa.

Siis, onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta?

18

3156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jennssku

homo?jos et vielä ole sitä itse tajunnut?

• TwinTowers

Ai, jos ei halua suhdetta niin on pakko olla homo? No, en todellakaan ole.

• homoja?

Ei kai yksineläjät automaattisesti homoja ole. On vain sellaisiakin ihmisiä joilla ei ole tarvetta "pariutua", ei ole vaan vielä tullut vastaan sellaista ihmistä jonka kanssa olisi tullut sellainen tarve. Lyhyitä suhteita tai muutaman kerran tapaamisia ja kun tulee jotain ongelmia tai kyllästyy niin voi aina etsiä uuden. Metsästäminen on mukavaa, mutta kun saaliin saa, niin se ei enää kiinnosta. Ahdistaa ajatella parisuhdetta.

• vanhan piian vastaus

Kyllä se kynnys nousee meillä naisillakin, kun on kauan yksin.

Ihan helposti ei vapauttaan luovuta kenellekään.

Hellyyttäkin saa muutenkin kuin liitossa.

• .......................

ei ole kokemusta poikamiehenä elämisestä. olen nainen.

• .................

Olen 36-vuotias nainen. En ole koskaan halunnut lapsia enkä perhettä. Pari pitkää suhdetta on ollut, joista toinen oli avioliitto, mutta jollain tavalla pilaan kaiken sen takia että vaadin liikaa omaa tilaa ja yksinoloa. Tiedän sen että loppuelämäni elän yksin, mutta se on oikeastaan helpottavaa. Rakastan edelleen exääni, mutta sekin vain riittää että hän on olemassa ja hyvä ystävä minulle. Seksiä kaipaan silloin tällöin, mutta oma mielikuvitus ja muut apuvälineet riittävät tyydyttämään tarpeeni. Kaikki eivät tarvitse parisuhdetta, tyytyväinen ja onnellinen voi olla yksinkin.

• TwinTowers

Hieno homma! Et tiedämiten paljon viestisi piristi ja rohkaisi.

• toinen mies
        TwinTowers kirjoitti:

Hieno homma! Et tiedämiten paljon viestisi piristi ja rohkaisi.

Mielenkiintoista, sanot että et kaipaa parisuhdetta ja olet tyytyväinen elämääsi, mutta miksi sitten edellisen viesti piristi sinua? Voiko olla että sittenkin kaipaat sitä tavallista parisuhdeskeidaa :-) Jos siis olisit täysin tyytyväinen tilanteeseesi, niin tuskin tarvitsisit piristystä.

En bonganut tekstistä minkä ikäinen olet, mutta itse olen huomannut että ei se kasvaminen lopu mihinkään tiettyyn ikälukemaan. Tuntuu että sitä joltain osa-alueelta aina kasvaa tai muuttu... karkealta arviolta noin viiden vuoden välien omasta mielestäni.

Jos sinulla elämä on muilta osa-aluieiilta kunnossa ja olet "onnellinen", niin uskon että sinullekin tulee jossain vaiheessa sellainen fiilis että millään ei tunnu olevan niin merkitystä kuin ennen, kaikki maistuu vähän kaurapuurolle. Jossain vaiheessa sitä alkaa ajatelmaan että mitä sitten tapahtuu kun oma aika on ohi - jos kuolisit huomenna, niin jäisikö jotain hampaankoloon jne...

Itse tätä parisuhdepaskaa aloin kaipaamaan vasta kun huomasin että kun minulle tapahtui jotain hvyää, niin olo tuntuu jotenkin tyhjältä. Aiemmin vain huonojen kokemusten yhteydessä toivoi että olis joku jolle valittaa :-) Nyt ei onnellisetkaan hetket tunnu miltään yksin.

En elä itse parisuhteessa, mutta nyt kaipaan sellaista. Asian "myöntämiseen" meni minulta aika monta vuotta...

• hah hah .

• 51v ja yksineläjä

Luulen kanssa, että pohjimmiltasi kaipaat jonkinlaista parisuhdetta, kun olet asiaa miettinyt. Kaikki eivät voi elää liian kiinteässä suhteessa, se ahdistaa. Hyvin itsenäinen ihminen tulee erittäin hyvin toimeen yksinkin, mutta kyllä minä ainakin kaipaan silloin tällöin, että olisi joku luottohenkilö. Tietysti erittäin hyvä yksin oleva ystäväkin käy tällaisesta, parisuhteessa elävät ystävät eivät.

• JulAust

Hei 51v!

miksi parisuhteessa elävät eivät kelpaa?
        Olen nainen ja elän parisuhteessa, ja paras ystäväni on 40-vuotias, vannoutunut sinkku. Me olemme toistemme "luottamushenkilöt".
        Asiaa helpottaa tietysti myös se, että miesystäväni tuntee kaverini ja he tulevat erinomaisesti toimeen. Tämä paras ystäväni ei oikeasti halua sitoutua, missään mielessä (eikä ole myöskään homo). Minusta todellinen osoitus siitä, että hän on onnellinen yksin eikä haikeile minkäänlaista suhdetta onkin juuri se, että hän voi hyvin viettää aikaa minun ja kumppanini kanssa ns. "kolmantenapyöränä" ilman, että kellään on vaivautunut olo.

• 51v ja yksin
        JulAust kirjoitti:

Hei 51v!

miksi parisuhteessa elävät eivät kelpaa?
        Olen nainen ja elän parisuhteessa, ja paras ystäväni on 40-vuotias, vannoutunut sinkku. Me olemme toistemme "luottamushenkilöt".
        Asiaa helpottaa tietysti myös se, että miesystäväni tuntee kaverini ja he tulevat erinomaisesti toimeen. Tämä paras ystäväni ei oikeasti halua sitoutua, missään mielessä (eikä ole myöskään homo). Minusta todellinen osoitus siitä, että hän on onnellinen yksin eikä haikeile minkäänlaista suhdetta onkin juuri se, että hän voi hyvin viettää aikaa minun ja kumppanini kanssa ns. "kolmantenapyöränä" ilman, että kellään on vaivautunut olo.

...kolmantena pyöränä...yksineläjä elää yksin ja parisuhteessa elävä ei...

Tottakai hyviä ystäviä pitää olla.

• Krrr..

Turhia lupauksia ei kannata antaakkaan..

Tosiaan ensinnäkin se että kun tietää ettei uskollisena pysy niin miksi tosiaan siihen ketään rinnalle kärsimään?!!

Itsellä pitkä suhde takana mutta nyt hyvän aikaa sinkkuna ollut..enkä aiokkaan sitoutua! Oma rauha ja vapaus tehdä asiota on mahtavaa! Etkä kelleekkään ole tilivelvollinen..
      Yhdenyön jutut riittää mainiosti..jossain vaiheessa huomasin kyllästyväni miehiin hyvin pian..joten miksi muuta yrittämään. Jonkin aikaa oli kyllä ns. seksisuhde, mutta siinäkkän ei mitään sääntöjä tai puhettakaan sitoutumisesta kemiat sängyssä vaan kohtasivat täydellisesti..sekin tosin on jo taakse jäänyttä..aikansa kiehtoi. Eletään juuri niinkuin itselle on hyvä..täällä ollaan vain kerran!

• Luppakorva

Olin eräälle se säännötön seksisuhde. Takana jo kylläkin. Oletko Etelä-Karjalasta?

• oman onneni seppä
        Luppakorva kirjoitti:

Olin eräälle se säännötön seksisuhde. Takana jo kylläkin. Oletko Etelä-Karjalasta?

En ole..en asu sillä suunnalla=)

Luulisin että pelkässä seksisuhteessa olevia on paljonkin..

Miehet ehkä vaan tunnustaa sen suoremmin! Ja luulempa myös että monet naisetkin sitä tahtoisivat..turhaan vaan sievistelevät..häpeävät tai jotain..eivät uskalla!

• eräs...

Minusta kuulostat järkevältä: miksi pariutua, jos ei pariutuminen eikä perheen perustaminen nappaa...? Nauti nyt elämästäsi ja jos joskus muutat mielesi niin ainahan voit valita toisin...

• halua lapsia

Sehän on ihan jees, miksi sitoutua jos ei tunne tarvetta. Jos lapsia haluaisit (et luultavasti ?), niin se vaatisi sitoutumista toiseen ihmiseen, koska kyllä minusta lapsella kuuluu olla molemmat vanhemmat..

• Nainen.

Moikka, olen kaunis, fiksu , menestynyt ja näyttävä nainen ja olen ollut nyt sinkkuna yli 8-vuotta. Minä en myöskään halua parisuhdetta. On minulla toki miehiä paljonkin ja jokainen päivä tulee lisää itsensä tyrkyttelijöitä, mutta kun ei kiinnosta parisuhde. Nautin myös siitä, että saan olla VAPAA, eli ei tarvitse selitellä kenellekään tekemisiään ja ihanaa, kun saan nukkua yksin isossa sängyssäni ja myös herätä rauhassa. Otan seksiä miehiltä milloin minua huvittaa ja kaikki parhaimmat ystävänikin ovat miehiä, joille voin kertoa luottamuksellisesti asioitani. Olen sitä mieltä, että silloin kun ihminen kykenee elämään itsensä kanssa, ilman parisuhteen "pönkitystä", on elämä rikasta ja tasapainoista, täynnä rakkautta ja nimenomaa sitä vaihtelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1578
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1550
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1296
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      111
      1125
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    9. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      949
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    Aihe