Meillä on töissä viiskymppinen hellarimies. Talossa on sisällä taukohuone tupakoimattomille ja pihalla on tupakkapaikka. Helluntailainen tunkee jatkuvasti tupakoitsijoiden kanssa tauolle. Sitten alkaa saarna siitä, miten hän uskoon tultuaan lopetti tupakoinnin ja juopottelun. Toinen suosikkiaihe on, että hän näkee koko ajan maailmanpolitiikassa maailmanlopun ennusmerkkejä. Olipa jutunaihe oikeastaan mikä tahansa, hän löytää siitä aasinsillan uskonasioihin. Jos vaikka puhutaan formulasta, hän alkaa kertoa, miten mainetta ja rikkautta haluavien formulakuskien on vaikea tulla uskoon, kun maine ja mammona ovat epäjumalia. Raivostuttavaa jaaritusta. Joku sanoi hänelle kerran, että politiikan ja uskonnon julistaminen työpaikalla on laissa kielletty. Hän sanoi, että juu, siksi hän ei julistakaan työpaikalla vaan pihalla.
Helluntailainen saarnaa tauoilla.
11
1112
Vastaukset
- pikkujoulussa
Tehkää makeat ja vahvat juomasekoitukset, että
päihtyy kunnolla. Eiköhän saarnaaminen
lopu sikakrapulan jälkeen.- Saarnaaja Y
Mielestäni on oikein hyvä että joku saarnaa. Ellei tämä kansa, siis me kaikki tee parannusta emme kestä koetusta. Nyt on aika etteivät ihmiset kestä tervettä oppia.
Kaikenlainen synti liberalisoidaan ja tehdään hyväksytyksi. Sitten sanotaan että sä tuomitset. Ei se sitä ole, vaan totuuden tuomista julki. - sdhios
Saarnaaja Y kirjoitti:
Mielestäni on oikein hyvä että joku saarnaa. Ellei tämä kansa, siis me kaikki tee parannusta emme kestä koetusta. Nyt on aika etteivät ihmiset kestä tervettä oppia.
Kaikenlainen synti liberalisoidaan ja tehdään hyväksytyksi. Sitten sanotaan että sä tuomitset. Ei se sitä ole, vaan totuuden tuomista julki.Ei se mikään totuus ole vaan mielipide. Totuuksia on niin paljon kun ihmisiäkin, pitäis sen ny hihhulinkin tietää.
- ....
Hän jauho juttujaan autossa, olen tavara auton kuljettaja, minnekäs siitä lähdet, kun toinen on apumiehenä. Lopulta sanoin oman mielipiteen asioihin, olen ateisti ja nainen, niin siitäkös suivaantui ja yritti alkaa kiusaamaan kaikella tavalla, myös sukupuoli syrjintää yritti. Kertoili pomollekin perättömiä juttuja. Kutsuin apuun luottamusmiehen ja jonkin ajan päästä tää kundi lähti menee. Oli ilmeisesti jokin pipipää!
- ja he jaksoivat ja jaksoivat
ja jaksoivat piinata minut työkyvyttömyyseläkkeelle...
- nro 1
ja he jaksoivat ja jaksoivat kirjoitti:
ja jaksoivat piinata minut työkyvyttömyyseläkkeelle...
piruilija oli osaston lääkäri ....
- kokeile
Onhan se hyvä, kun ihmiset puhuvat. Tavallisesti puhuvat sellaisia asioita, joita on mielessä.Sitten kun tulee tauko, voit sinä vuorstasi puhua, mitä sinä ajattelet maailmanmenosta, ilmastonlämpiämisestä, formulakisoista,seuraavasta lomasta tms.
Kokeile, minä olen jehovantodistajia kuunnellut ja sitten puhunut pitkään lapsenlapsistani, ne kun ovat minulle tärkeitä:) - uskossa
Eikös Ari Vatanen ole uskovainen ja ajaa rallia,(ainakin ennen). On ollut voittaessaan "maitopoika". Voittonsa kunniaksi joi maitoa!
- vai-kuinka
http://keskustelu.suomi24.fi/t/2915055/helluntailainen---hirvio-tyopaikalla!
Joku kokemusta omaava työntekijä avannut v.2006 tälläisen ketjun.
Ehkä tuokin jonkinlaista työpaikkakiusaamista , vai kuinka ? - Porukkalottoa.kehiin.nyt
Viisikymppinen helluntailaismies töissä tietää oikeat lottonumerot. Kysykää oikeat lottonumerot töissä viisikymppiseltä helluntailaismieheltä, joka varmasti tietää oikeat lottonumerot.
- nykyaikana_helppoa
Onko älypuhelinta käytössä? Kuvaa sillä tai jollakin muulla värkillä nuo saarnahetket ja laita Youtubeen. Älä kuitenkaan kerro siitä hänelle. Kerro mahdollisimman monelle muulle, että hän saa paljon katsojia. ties vaikka joku seurakunta sen sieltä nappaa saarnaajakseen ja pääset eroon koko tyypistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409