Minkälainen on tuo

Tieteenkuvalehden MP4

niin,uusin tarjous Tieteenkuvalehdeltä tuli ja siinä on houkuttimena MP4-soitin,joka toistaa videokuvaa,ääntä ja valokuvia.Mutta tiedoissa ei sanota sitä tärkeintä,eli paljon mahtuu muistiin kuvaa ja ääntä.

Onko kellään kyseistä soitinta Nordic MP4-soitin?

63

29012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nordic-man74
      • siitä tietoja

        yritin itse googlela etsiä,vaan en löytänyt,kuin Tieteenkuvalehden niukan selostuksen soittimesta.

        Jos siinä tosiaan on muistikortti,niin senhän pystyy vaihtamaan isompaan.Silloinhan toi olis ihan käyttökelpoinen soitin.


      • mietin vain
        siitä tietoja kirjoitti:

        yritin itse googlela etsiä,vaan en löytänyt,kuin Tieteenkuvalehden niukan selostuksen soittimesta.

        Jos siinä tosiaan on muistikortti,niin senhän pystyy vaihtamaan isompaan.Silloinhan toi olis ihan käyttökelpoinen soitin.

        Tuntuu vaan toi hinta aika halvalta, et voiko se sit niin hirveän hyvä olla mitä väitetään? Joku mättää..


      • olet oikeassa
        mietin vain kirjoitti:

        Tuntuu vaan toi hinta aika halvalta, et voiko se sit niin hirveän hyvä olla mitä väitetään? Joku mättää..

        parasta vissiin vaan sijoittaa kunnon soittimeen.Mulla ei ole merkillä väliä,kunhan on muistia,toimintoja ja ja hinta 60€ kieppeillä.

        Pixmaniasta löytyikin yksi,jota harkitsen.


      • Monza74

        Onko tieto mikä muistikortti Nordic m4 soittimeen menee?? On kiinnostusta laitetta kohtaan.


      • mietin..
        Monza74 kirjoitti:

        Onko tieto mikä muistikortti Nordic m4 soittimeen menee?? On kiinnostusta laitetta kohtaan.

        Että mitähän kortteja tuo syö.!?
        Minä tuolta kotisivuilta ymmärsin, että sitä on saatavana 256mb:n mallina, ja tukee 2gt:uun saakka.


      • hansuu
        mietin vain kirjoitti:

        Tuntuu vaan toi hinta aika halvalta, et voiko se sit niin hirveän hyvä olla mitä väitetään? Joku mättää..

        No tuota tilasin tuossa jonkun aikaa sitten tieteenkuvalehden ja silloin siinä oli erillainen MP3 soitin kytkykauppana. soitin oli huono ja siihen mahtui vain n. 20 kappaletta.. sama ongelma luultavammin tuossakin, en ole tietenkään varma mutta.. you know..


      • MrHUU

        ... että kysessä on semmonen soitin, jossa on kiinteä sisäänrakennettu 256 Mt muisti, jota ei ihan helpolla vaihda. Tuskinpa siinä on erillistä muistipaikkaakaan, eli se siitä ilosta.

        Kaikkein suurimmaksi ylläriksi kuitenkin veikkaan, että tuo näyttö on musta-valkoinen, korkeintaan 256-harmaasävyinen sinisellä taustavalolla varustettu...

        Ei nuo bonnierin tilaajalahjat ole koskaan oleet ominaisuuksulla pilattuja (siis tarpeellisilla ominaisuuksilla), eli toisinsanoen halvalla ei hyvää saa...

        Itsekin tartuin tuohon tarjoukseen, mutta en odota laitteelta sen enempää kuin mitä edellä kirjoittelin. Eli sisäinen kiinteä muisti ilman korttipaikkaa, sekä korkeintaan 256-harmaasävy näyttö sinisellä taustavalolla.

        Tuon härvelin pitäisi osata soittaa seuraavia tiedostomuotoja: MP3, WMA, WMV, ASF, WAV, AMV, JPG, GIF ja BMP. Soittimen mukana toimitetaan AMV-muunnin ohjelma, jolla ilmeisestikin saa videot sellaiseen muotoon jolla ne ainakin näkyvät.

        Joku näemmä myykin tuota tilaajalahjaa 60e hintaan :D ks. http://www.apinat.fi/classifieds/5/?view=item&itemid=1561


      • ...

        Itse tilasin. Jonkun ajan kuluttua tuli ilmoitus, että menee monta viikkoa, kuukausia siinä olisi mennyt kun ilmoittivat arvioidun viikon koska sen saa. Reilusti yli tuon kuukauden mitä aluksi oli ilmoitettu.
        Peruutin sitten koko jutun. Onhan siinä aika pieni muistikin, että jos hyvän soittimen haluaa niin menee sitten ostamaan ihan jostain liikkeestä.
        Ideahan se, että ihmiset joutuvat jatkamaankin tilausta pitkäksi aikaa jos pelkän soittimen perässä ovat ja saavat myytyä enemmän lehtiänsä. Soittimia ei ole toimittaa, mutta kamppanjaa vain jatketaan ja mainostetaan samalla tavalla kuin ennenkin. Ei näin...


      • E..
        ... kirjoitti:

        Itse tilasin. Jonkun ajan kuluttua tuli ilmoitus, että menee monta viikkoa, kuukausia siinä olisi mennyt kun ilmoittivat arvioidun viikon koska sen saa. Reilusti yli tuon kuukauden mitä aluksi oli ilmoitettu.
        Peruutin sitten koko jutun. Onhan siinä aika pieni muistikin, että jos hyvän soittimen haluaa niin menee sitten ostamaan ihan jostain liikkeestä.
        Ideahan se, että ihmiset joutuvat jatkamaankin tilausta pitkäksi aikaa jos pelkän soittimen perässä ovat ja saavat myytyä enemmän lehtiänsä. Soittimia ei ole toimittaa, mutta kamppanjaa vain jatketaan ja mainostetaan samalla tavalla kuin ennenkin. Ei näin...

        Kyllä tilaajalahja perille tulee vaikka tilauksen lopettaisikin heti alkuunsa.. Että ei se siitä ole kiinni. Ehkäpä heillä vain loppui tavara kesken, jolloin aikaa menee uusien tilaamiseen heilläkin..!?


      • Juu juu
        mietin.. kirjoitti:

        Että mitähän kortteja tuo syö.!?
        Minä tuolta kotisivuilta ymmärsin, että sitä on saatavana 256mb:n mallina, ja tukee 2gt:uun saakka.

        joo olen pettynyt... toi paska ei halua toimia! yks kuuloke on rikki ja toinen toimii huonosti... en saa ees sitä vammasta soitinta päälle! vaikk yritin! roskiin saatana koko soitin!


      • ...
        MrHUU kirjoitti:

        ... että kysessä on semmonen soitin, jossa on kiinteä sisäänrakennettu 256 Mt muisti, jota ei ihan helpolla vaihda. Tuskinpa siinä on erillistä muistipaikkaakaan, eli se siitä ilosta.

        Kaikkein suurimmaksi ylläriksi kuitenkin veikkaan, että tuo näyttö on musta-valkoinen, korkeintaan 256-harmaasävyinen sinisellä taustavalolla varustettu...

        Ei nuo bonnierin tilaajalahjat ole koskaan oleet ominaisuuksulla pilattuja (siis tarpeellisilla ominaisuuksilla), eli toisinsanoen halvalla ei hyvää saa...

        Itsekin tartuin tuohon tarjoukseen, mutta en odota laitteelta sen enempää kuin mitä edellä kirjoittelin. Eli sisäinen kiinteä muisti ilman korttipaikkaa, sekä korkeintaan 256-harmaasävy näyttö sinisellä taustavalolla.

        Tuon härvelin pitäisi osata soittaa seuraavia tiedostomuotoja: MP3, WMA, WMV, ASF, WAV, AMV, JPG, GIF ja BMP. Soittimen mukana toimitetaan AMV-muunnin ohjelma, jolla ilmeisestikin saa videot sellaiseen muotoon jolla ne ainakin näkyvät.

        Joku näemmä myykin tuota tilaajalahjaa 60e hintaan :D ks. http://www.apinat.fi/classifieds/5/?view=item&itemid=1561

        Soittimessa kyllä on ihan värillinen näyttö, itselläni on toiminut ihan hyvin. näppäimiä on tasan 6 joten ei kovin kehuttava mutta miten vehkeeseen saa virtaa?? näyttäisi ettei sitä saa auki koska takana on vain kaksi pientä ruuvia eikä koko höskän mukana tullut muuta ohjetta kuin amv muuntimen asennus ja käyttö. pakko kai ne patterit siellä on olla...


      • mm´´
        ... kirjoitti:

        Itse tilasin. Jonkun ajan kuluttua tuli ilmoitus, että menee monta viikkoa, kuukausia siinä olisi mennyt kun ilmoittivat arvioidun viikon koska sen saa. Reilusti yli tuon kuukauden mitä aluksi oli ilmoitettu.
        Peruutin sitten koko jutun. Onhan siinä aika pieni muistikin, että jos hyvän soittimen haluaa niin menee sitten ostamaan ihan jostain liikkeestä.
        Ideahan se, että ihmiset joutuvat jatkamaankin tilausta pitkäksi aikaa jos pelkän soittimen perässä ovat ja saavat myytyä enemmän lehtiänsä. Soittimia ei ole toimittaa, mutta kamppanjaa vain jatketaan ja mainostetaan samalla tavalla kuin ennenkin. Ei näin...

        tilasin eka ne 2 lehtee sitte tuli kolmas ja peruin.. ne lähetti vielä neljännen ja siinä luki et laskutetaan seuraavan lehden yhteydessä.. ja tuli kirjeessä yli 20 e lasku sit meijän äiti soitti sinne ni ne sano et laittakaa vaan se roskii et se on semmonenjälki maksu et ei sitä tartte maksaa ja sitte tuli soitin melkein heti ja eka se oli hyvä mutta sitte lähti johto toisesta kuulokkeesta ja seuraavana päivänä meni toisesta. tietääkö kukaa passaako tai voiko niihin ostaa kuulokkeita kaupasta missä myydään mp soittimia? ;(


      • Wenk
        ... kirjoitti:

        Soittimessa kyllä on ihan värillinen näyttö, itselläni on toiminut ihan hyvin. näppäimiä on tasan 6 joten ei kovin kehuttava mutta miten vehkeeseen saa virtaa?? näyttäisi ettei sitä saa auki koska takana on vain kaksi pientä ruuvia eikä koko höskän mukana tullut muuta ohjetta kuin amv muuntimen asennus ja käyttö. pakko kai ne patterit siellä on olla...

        Soitin lataa itse itsensä USB-johdon kautta ollessaan kytkettynä tietokoneeseen.


    • katja

      akkua / paristoa ko. soitin käyttää?

      • Mustaherukka^

        Onko kukaan saanut tota soitinta? tuliko luvatussa ajassa? Miten toimii, millanen on? en kyllä paljon siltä odota mutta jos sillä musiikkia vois kuunnella...:)


      • Minä vaan
        Mustaherukka^ kirjoitti:

        Onko kukaan saanut tota soitinta? tuliko luvatussa ajassa? Miten toimii, millanen on? en kyllä paljon siltä odota mutta jos sillä musiikkia vois kuunnella...:)

        Eikö siis vielkään kenellekkään ole tullut tuota Nordicin soitinta? :o


      • neena
        Minä vaan kirjoitti:

        Eikö siis vielkään kenellekkään ole tullut tuota Nordicin soitinta? :o

        juu eipä ole soitinta näkynyt.
        tuli vain kirje, missä ilmoitettiin että lehteä on tilattu niin paljon, että soittimet on lopussa.
        vähän alkaa tuntua huuuhaalta koko juttu!


      • soittimeni
        neena kirjoitti:

        juu eipä ole soitinta näkynyt.
        tuli vain kirje, missä ilmoitettiin että lehteä on tilattu niin paljon, että soittimet on lopussa.
        vähän alkaa tuntua huuuhaalta koko juttu!

        kun ei vieläkään ole näkynyt. Tilasin lehden heti kun tämä tarjous tuli postissa...


      • emt...
        neena kirjoitti:

        juu eipä ole soitinta näkynyt.
        tuli vain kirje, missä ilmoitettiin että lehteä on tilattu niin paljon, että soittimet on lopussa.
        vähän alkaa tuntua huuuhaalta koko juttu!

        kyllä vähän siltä tuntuu?!


      • asap463
        soittimeni kirjoitti:

        kun ei vieläkään ole näkynyt. Tilasin lehden heti kun tämä tarjous tuli postissa...

        soitin tulee n. kk päästä kun ensimmäinen lasku on maksettu.. Eli se ei tuu eka lehden mukana. Kannattaa lukea tilausehdot ennen ku tilaa mitää...


      • -mitä ihmettä!!!-
        emt... kirjoitti:

        kyllä vähän siltä tuntuu?!

        Tilasin tuon tarjouksen jo kaksi kuukautta sitten ja nyt tuli Tieteenkuvalehdeltä viesti, että soitin saapuu vasta uutenavuotena. Vaikuttaa melkoiselta vedätykseltä Tieteen Kuvalehden saralta ja voisi olla aihetta tutkituttaa koko juttu kuluttajasuojaviraomaisella...


      • yupe
        -mitä ihmettä!!!- kirjoitti:

        Tilasin tuon tarjouksen jo kaksi kuukautta sitten ja nyt tuli Tieteenkuvalehdeltä viesti, että soitin saapuu vasta uutenavuotena. Vaikuttaa melkoiselta vedätykseltä Tieteen Kuvalehden saralta ja voisi olla aihetta tutkituttaa koko juttu kuluttajasuojaviraomaisella...

        lehti laite tilattu syyskuussa 2007, nyt joulukuu. aika pitkät toimitusajat. liekkö koko laitteen valmistaminen jo lopetettu. mua on kusetettu.... ÄLKÄÄ tilatko!


      • uudesta viivästymisestä
        yupe kirjoitti:

        lehti laite tilattu syyskuussa 2007, nyt joulukuu. aika pitkät toimitusajat. liekkö koko laitteen valmistaminen jo lopetettu. mua on kusetettu.... ÄLKÄÄ tilatko!

        Tilasin kans syyskuussa lehden ja soittimen ja maksettukin on ajat sitten, mutta soitinta ei näy.
        Lokakuun puolivälissä tuli ilmoitus, että marraskuun aikana saan soittimen, mutta ei mitään tietoa sen jälkeen. Omituisinta on, että samaa soitinta tarjottiin jälleen tilaajalahjaksi. Pitäisiköhän tilata? :)


      • täälläkään
        uudesta viivästymisestä kirjoitti:

        Tilasin kans syyskuussa lehden ja soittimen ja maksettukin on ajat sitten, mutta soitinta ei näy.
        Lokakuun puolivälissä tuli ilmoitus, että marraskuun aikana saan soittimen, mutta ei mitään tietoa sen jälkeen. Omituisinta on, että samaa soitinta tarjottiin jälleen tilaajalahjaksi. Pitäisiköhän tilata? :)

        vaikka tilasin ja maksoin lehden jo joskus syyskuussa. Taitaa olla kusetusta koko juttu.


      • sdt8yu+89343
        täälläkään kirjoitti:

        vaikka tilasin ja maksoin lehden jo joskus syyskuussa. Taitaa olla kusetusta koko juttu.

        Tilasin myös joskus syyskuussa, aika pian sen jälkeen kun mainokset tulivat. Maksoin heti laskun saatuani mutta kuukauden päästä soitinta ei kuulunut. Sain sähköpostin että yllättävän kysynnän johdosta soittimet olivat loppuneet valmistajalta. Odotin taas lisää ja kyselin itse sähköpostilla soittimesta, vastaus:

        "Vilpittömästi pahoitellen juodumme ilmoittamaan, että meistä riippumattomista syistä, MP4 soitin saapuu sinulle marraskuun puolivälin jälkeen."

        Eipä tässä ole paljoa pelissä, mutta tälläisen kulutuskilkkeiden arvo laskee vauhdilla ja törkeintä mielestäni on se, että samaa tarjousta mainostetaan täyttä häkää. Pirulaiset jopa pistivät mainoksen sähköpostiini vielä kun kirosin puuttuvaa soitinta.


      • don_ny
        Mustaherukka^ kirjoitti:

        Onko kukaan saanut tota soitinta? tuliko luvatussa ajassa? Miten toimii, millanen on? en kyllä paljon siltä odota mutta jos sillä musiikkia vois kuunnella...:)

        soitin tuli vaan ei todellakaan luvatussa ajassa, jouduin venaan ainakin 2kk ylimääräistä


      • E..
        Minä vaan kirjoitti:

        Eikö siis vielkään kenellekkään ole tullut tuota Nordicin soitinta? :o

        On tullut ja ovat asiallisesti ilmoittaneet myöhästymisistä, eli luvatussa ajassa kyllä. Ja akku ladataan USB-kanavan kautta, kun joku sitä aiemmin kyseli.
        Ei valittamista laitteen suhteen!


      • ssss..i.bu
        Mustaherukka^ kirjoitti:

        Onko kukaan saanut tota soitinta? tuliko luvatussa ajassa? Miten toimii, millanen on? en kyllä paljon siltä odota mutta jos sillä musiikkia vois kuunnella...:)

        joo on mulla semmone. mulle ainaki tuli semmone aika ohut ja musta harmaa.. iha ok muute paitsi en vaa tajuu et ku se niinku pitäis lataa koneel ( kait) ni jos sen ottaa irti siit ne se ei mee päälle..


    • aaaagag

      vain pari päivää sen jälkeen kun laitoin asiasta vihaisen sähköpostin bonnierille. Ihan lelu kylläkin tuo laite. 256 M muistia. Yksi nappikin oli jo valmiiksi rikki.

      • TaTTu65

        Mulle saapui kans tänään, ehjältä vaikuttaa, mutta laatu on aika vaatimaton. Se hiukan ihmetyttää kun kaikissa kuvissa mitä netistä löytyy tuo soitin näyttää hiukan erilaiselta. Painikkeiden toimintokuvakkeet ovat kuvissa mustat, oikeasti samanväriset kuin muukin nappi. Nordic -teksti on eri paikassa ja "design by Lars Jensen" eri koolla kuin kuvissa. Myös napit ovat kuvissa erillään, oikeasti toisissaan kiinni.
        Oikeasti vaikuttaa siltä että kuvissa on käytetty laadukkaampaa, 2gb muistilla varustettua versiota, joka ehkä on laadukkaampi kuin tämä nyt jaettava.
        Lähinnä tämä kai sopii pikkulapsille joululahjaksi, saavat leikkiä hiukan nykyaikaisella vempeleellä eikä haittaa vaikka tipahtaisi lattialle ja menisi paskaksi :-)


        http://www.easyshopping.fi/89774.html
        http://194.50.208.163/Bonniershop_FI/default.asp?type=details&ID=162
        http://www.bladkiosken.dk/product.asp?product=630


      • Kalle

        Todella monelle se tuli tällä viikolla et ei se sun spostis siihe vaikuttanu.


      • taist0
        TaTTu65 kirjoitti:

        Mulle saapui kans tänään, ehjältä vaikuttaa, mutta laatu on aika vaatimaton. Se hiukan ihmetyttää kun kaikissa kuvissa mitä netistä löytyy tuo soitin näyttää hiukan erilaiselta. Painikkeiden toimintokuvakkeet ovat kuvissa mustat, oikeasti samanväriset kuin muukin nappi. Nordic -teksti on eri paikassa ja "design by Lars Jensen" eri koolla kuin kuvissa. Myös napit ovat kuvissa erillään, oikeasti toisissaan kiinni.
        Oikeasti vaikuttaa siltä että kuvissa on käytetty laadukkaampaa, 2gb muistilla varustettua versiota, joka ehkä on laadukkaampi kuin tämä nyt jaettava.
        Lähinnä tämä kai sopii pikkulapsille joululahjaksi, saavat leikkiä hiukan nykyaikaisella vempeleellä eikä haittaa vaikka tipahtaisi lattialle ja menisi paskaksi :-)


        http://www.easyshopping.fi/89774.html
        http://194.50.208.163/Bonniershop_FI/default.asp?type=details&ID=162
        http://www.bladkiosken.dk/product.asp?product=630

        Pystyykö laitteeseen lisäämään/vaihtamaan muistikorttia? Jos todellakin vain 256 megatavun kiinteällä muistilla, eihän sitä edes viitsi kuluttaja-asiamiehelle ilmoittaa viivästyksistä, katteettomista lupauksista ja huijaamisesta ylipäätään.


    • TTUtti

      Mikä formaatti tossa paskassa oikein toimii? ja millä ohjelmalla voi esim avit kääntää siihen...

      • Tieteen kuvalehtee

        Todella ärsyttävää,ovatko muka noi mp4 soittimet loppu koko maailmasta..vittu mitä kusestusta.


    • Jull1

      Laitteen mukana win 98 ajurit... xp ei tunnista koko härveliä vaikka mitä yrittäisi... AAARGH!!! BONNIERRRRRRR!!!!!

      • ainaski xp:llä toimii

        niin että mulla ainaki xp:llä toimii tuo. mutta täysin paskahan tuo on, ja mitään ohjeita yms ei mukana tullu, pari kertaa eilisen aikana ehti toi paska jumittuu ja sun muuta sekoilee. paska mikä paska.


      • tiäteen huvalehti
        ainaski xp:llä toimii kirjoitti:

        niin että mulla ainaki xp:llä toimii tuo. mutta täysin paskahan tuo on, ja mitään ohjeita yms ei mukana tullu, pari kertaa eilisen aikana ehti toi paska jumittuu ja sun muuta sekoilee. paska mikä paska.

        Kyllä Nordic kaatuilee jo 3 vakiobiisillään...


      • martta69
        tiäteen huvalehti kirjoitti:

        Kyllä Nordic kaatuilee jo 3 vakiobiisillään...

        Käyttöohjeet löytyvät laitteen mukana toimitetulta levykkeeltä, voit tulostaa ne sieltä haluamallasi kielellä. XP tunnistaa laitteen kyllä jos USB-piuha on kunnossa. Soitin lataa akkuaan aina kun on kytkettynä USB:iin. Muisti on rajallinen, eli pieni, mutta toimiva peli tuohon hankintahintaan nähden.


      • Jull11
        martta69 kirjoitti:

        Käyttöohjeet löytyvät laitteen mukana toimitetulta levykkeeltä, voit tulostaa ne sieltä haluamallasi kielellä. XP tunnistaa laitteen kyllä jos USB-piuha on kunnossa. Soitin lataa akkuaan aina kun on kytkettynä USB:iin. Muisti on rajallinen, eli pieni, mutta toimiva peli tuohon hankintahintaan nähden.

        "XP tunnistaa laitteen kyllä jos USB-piuha on kunnossa. Soitin lataa akkuaan aina kun on kytkettynä USB:iin" Juu voidaanhan noin sanoa, mutta soitin lataa kyllä eli usb toimii MUTTA XP ei sitä silti tunnista!


      • bhegioegb
        Jull11 kirjoitti:

        "XP tunnistaa laitteen kyllä jos USB-piuha on kunnossa. Soitin lataa akkuaan aina kun on kytkettynä USB:iin" Juu voidaanhan noin sanoa, mutta soitin lataa kyllä eli usb toimii MUTTA XP ei sitä silti tunnista!

        itse tilasin tuon 25.9 eikä ole soitinta näkynyt vielä tänäkään päivänä kohta 4kk menny...


      • softer
        bhegioegb kirjoitti:

        itse tilasin tuon 25.9 eikä ole soitinta näkynyt vielä tänäkään päivänä kohta 4kk menny...

        Ja soitettiin sinne niin ne sano et tulee tammikuun loppupuolella.


      • outoa!
        softer kirjoitti:

        Ja soitettiin sinne niin ne sano et tulee tammikuun loppupuolella.

        Mulle tuli soitin, mutta siinä on äänet rikki siis ne ei kuulu:/ Miten soittimeen saa ladattua musiikkia. Pitääkö usb kaapelin kautta ladata?( mulla ei tuu koneelle mitään vaan soitin vain lataa akkua)Mikä soittimen mukana tullut cd on?


      • Pertza
        outoa! kirjoitti:

        Mulle tuli soitin, mutta siinä on äänet rikki siis ne ei kuulu:/ Miten soittimeen saa ladattua musiikkia. Pitääkö usb kaapelin kautta ladata?( mulla ei tuu koneelle mitään vaan soitin vain lataa akkua)Mikä soittimen mukana tullut cd on?

        No tuli se soitin lopulta mullekin (tilasin joskus lokakuussa). USB-piuha oli paskana. Ei yhdistänyt tietsikkaan / windows ei löytänyt laitetta, latasi kyllä akkua.
        Alkoi pelittää, kun laitoin kiinni toisella kunnollisella USB-kaapelilla (digikameran piuha, sama pikku-usb-liitäntä).
        Soitin toimii nyt kuten pitääkin, mutta dataa mahtuu vehkeeseen vain ne hikiset 256 megaa. Ja sekin vasta kun samplet poistaa. Näppärä laite, helppo käyttää ja soi ihan siedettävästi.


      • trahjon
        Pertza kirjoitti:

        No tuli se soitin lopulta mullekin (tilasin joskus lokakuussa). USB-piuha oli paskana. Ei yhdistänyt tietsikkaan / windows ei löytänyt laitetta, latasi kyllä akkua.
        Alkoi pelittää, kun laitoin kiinni toisella kunnollisella USB-kaapelilla (digikameran piuha, sama pikku-usb-liitäntä).
        Soitin toimii nyt kuten pitääkin, mutta dataa mahtuu vehkeeseen vain ne hikiset 256 megaa. Ja sekin vasta kun samplet poistaa. Näppärä laite, helppo käyttää ja soi ihan siedettävästi.

        Eli olis kyse samasta mp nordic laitteesta? En tajuu hevon kakkaa miten koko laite menis edes päälle mikä on hold&ON näppäin??
        Voisko joku ollo niin kiltti ja auttais pikkasen?
        Mistä näkee lataaks toi vehje edes? Eikä kone edes tunnista koko laitetta? =( Mitä tehdä?

        Kiitos.


      • on se kumma!
        trahjon kirjoitti:

        Eli olis kyse samasta mp nordic laitteesta? En tajuu hevon kakkaa miten koko laite menis edes päälle mikä on hold&ON näppäin??
        Voisko joku ollo niin kiltti ja auttais pikkasen?
        Mistä näkee lataaks toi vehje edes? Eikä kone edes tunnista koko laitetta? =( Mitä tehdä?

        Kiitos.

        käyttöohjeet löytyy sieltä pikku cdltä.. itekkään en kyllä tajua miten saa koneen tunnistamaan laitteen???? :S voiko piuha muka olla viallinen jos akku kuitenkin latautuu?


      • Oomu

        Mullakaan xp ei ekaks tunnistanu, mutta sitten latauksen jälkeen irroitin kaapelin ja yhdistin uudelleen, tunnisti. En tietääkseni tehnyt muuta.
        Pieni muisti ja joo, käyttöohje mukana tulleelta levykkeeltä, mutta onko kellään ajatusta, että mikä näppäin/liukukytkin on mikä..


      • Pertza
        trahjon kirjoitti:

        Eli olis kyse samasta mp nordic laitteesta? En tajuu hevon kakkaa miten koko laite menis edes päälle mikä on hold&ON näppäin??
        Voisko joku ollo niin kiltti ja auttais pikkasen?
        Mistä näkee lataaks toi vehje edes? Eikä kone edes tunnista koko laitetta? =( Mitä tehdä?

        Kiitos.

        Yläpäässä oleva liukukytkin on virtakytkin:
        Virta päälle = liukukytkin vasemmalle
        Virta pois = liukukytkin oikealle

        Vasemmassa reunassa lukko (hold):
        Liukukytkin ylös = lukossa (hold). Lukittuna menut ei toimi, mutta virta kyllä katkeaa virtakytkimestä
        Liukukytkin alas = lukkoa auki (unhold)

        Jos laitetta ei hetkeen käytä, niin aikakatkaisu kytkee virran pois. Siinä tapauksessa virtakytkin oikealle ja uudellee virta päälle (siis nappula vasempaan). Aikakatkaisun asetukset voi muuttaa setup-valikosta, kunhan sinne asti pääsee.

        Musiikin toistaminen: Valitse menusta(nuolinäppäimillä joko eteen tai taaksepäin) Music. Paina sitten Menu-painiketta, jolla valinta vahvistetaan (Menu on se kapea näppäin siinä keskellä alhaalla). Soitin siirtyy soittotilaan ja musiikki voi alkaa.Jos et paina ajoissa Menua, niin laite katkaisee virran automaattisesti


        Laite latautuu, kun usb-piuha kytketään laitteen ja tietsikan välille. Soittimen näyttöön tulee kuva, jossa soitin ja tietokone vihreällä taustalla, oikeassa alareunassa pariston kuva.

        Lataus voi kyllä toimia, vaikka usb-piuha olisikin muuten rikki, siis data ei siirry eikä Windows tunnista laitetta levyasemaksi.

        Ainiin vielä, soittimen toiminnat eivät toimi, jos se on yhdistettynä tietokoneeseen. Irrota siis usb-johto ennen kuin rupeat kokeilemaan soitinta ja tutkimaan sen toimintoja.


      • trahjon
        Pertza kirjoitti:

        Yläpäässä oleva liukukytkin on virtakytkin:
        Virta päälle = liukukytkin vasemmalle
        Virta pois = liukukytkin oikealle

        Vasemmassa reunassa lukko (hold):
        Liukukytkin ylös = lukossa (hold). Lukittuna menut ei toimi, mutta virta kyllä katkeaa virtakytkimestä
        Liukukytkin alas = lukkoa auki (unhold)

        Jos laitetta ei hetkeen käytä, niin aikakatkaisu kytkee virran pois. Siinä tapauksessa virtakytkin oikealle ja uudellee virta päälle (siis nappula vasempaan). Aikakatkaisun asetukset voi muuttaa setup-valikosta, kunhan sinne asti pääsee.

        Musiikin toistaminen: Valitse menusta(nuolinäppäimillä joko eteen tai taaksepäin) Music. Paina sitten Menu-painiketta, jolla valinta vahvistetaan (Menu on se kapea näppäin siinä keskellä alhaalla). Soitin siirtyy soittotilaan ja musiikki voi alkaa.Jos et paina ajoissa Menua, niin laite katkaisee virran automaattisesti


        Laite latautuu, kun usb-piuha kytketään laitteen ja tietsikan välille. Soittimen näyttöön tulee kuva, jossa soitin ja tietokone vihreällä taustalla, oikeassa alareunassa pariston kuva.

        Lataus voi kyllä toimia, vaikka usb-piuha olisikin muuten rikki, siis data ei siirry eikä Windows tunnista laitetta levyasemaksi.

        Ainiin vielä, soittimen toiminnat eivät toimi, jos se on yhdistettynä tietokoneeseen. Irrota siis usb-johto ennen kuin rupeat kokeilemaan soitinta ja tutkimaan sen toimintoja.

        Mul taitaa olla koko laitteessa vikaa, koska se ei tunnista yhtä toistakaa usb-piuhaa jota kokeilin? Onko vielä jotain mitä voi kokeilla vai todenko laitteen "rikki"??? =(


      • Loora2008
        Oomu kirjoitti:

        Mullakaan xp ei ekaks tunnistanu, mutta sitten latauksen jälkeen irroitin kaapelin ja yhdistin uudelleen, tunnisti. En tietääkseni tehnyt muuta.
        Pieni muisti ja joo, käyttöohje mukana tulleelta levykkeeltä, mutta onko kellään ajatusta, että mikä näppäin/liukukytkin on mikä..

        Noin sain yhteyden toimiin.
        Mutta amv converter ei suostu toimiin, vaan tunkee näytölle virheilmoitusta. Mistä uusi ohjelma tilalle, netistä?


      • åååpo
        Pertza kirjoitti:

        Yläpäässä oleva liukukytkin on virtakytkin:
        Virta päälle = liukukytkin vasemmalle
        Virta pois = liukukytkin oikealle

        Vasemmassa reunassa lukko (hold):
        Liukukytkin ylös = lukossa (hold). Lukittuna menut ei toimi, mutta virta kyllä katkeaa virtakytkimestä
        Liukukytkin alas = lukkoa auki (unhold)

        Jos laitetta ei hetkeen käytä, niin aikakatkaisu kytkee virran pois. Siinä tapauksessa virtakytkin oikealle ja uudellee virta päälle (siis nappula vasempaan). Aikakatkaisun asetukset voi muuttaa setup-valikosta, kunhan sinne asti pääsee.

        Musiikin toistaminen: Valitse menusta(nuolinäppäimillä joko eteen tai taaksepäin) Music. Paina sitten Menu-painiketta, jolla valinta vahvistetaan (Menu on se kapea näppäin siinä keskellä alhaalla). Soitin siirtyy soittotilaan ja musiikki voi alkaa.Jos et paina ajoissa Menua, niin laite katkaisee virran automaattisesti


        Laite latautuu, kun usb-piuha kytketään laitteen ja tietsikan välille. Soittimen näyttöön tulee kuva, jossa soitin ja tietokone vihreällä taustalla, oikeassa alareunassa pariston kuva.

        Lataus voi kyllä toimia, vaikka usb-piuha olisikin muuten rikki, siis data ei siirry eikä Windows tunnista laitetta levyasemaksi.

        Ainiin vielä, soittimen toiminnat eivät toimi, jos se on yhdistettynä tietokoneeseen. Irrota siis usb-johto ennen kuin rupeat kokeilemaan soitinta ja tutkimaan sen toimintoja.

        kertokaa joku miten tohon 1g soittimeen saa videoita. musiikin lataus onnistuu mutta videoiden ei


      • murunen
        Pertza kirjoitti:

        Yläpäässä oleva liukukytkin on virtakytkin:
        Virta päälle = liukukytkin vasemmalle
        Virta pois = liukukytkin oikealle

        Vasemmassa reunassa lukko (hold):
        Liukukytkin ylös = lukossa (hold). Lukittuna menut ei toimi, mutta virta kyllä katkeaa virtakytkimestä
        Liukukytkin alas = lukkoa auki (unhold)

        Jos laitetta ei hetkeen käytä, niin aikakatkaisu kytkee virran pois. Siinä tapauksessa virtakytkin oikealle ja uudellee virta päälle (siis nappula vasempaan). Aikakatkaisun asetukset voi muuttaa setup-valikosta, kunhan sinne asti pääsee.

        Musiikin toistaminen: Valitse menusta(nuolinäppäimillä joko eteen tai taaksepäin) Music. Paina sitten Menu-painiketta, jolla valinta vahvistetaan (Menu on se kapea näppäin siinä keskellä alhaalla). Soitin siirtyy soittotilaan ja musiikki voi alkaa.Jos et paina ajoissa Menua, niin laite katkaisee virran automaattisesti


        Laite latautuu, kun usb-piuha kytketään laitteen ja tietsikan välille. Soittimen näyttöön tulee kuva, jossa soitin ja tietokone vihreällä taustalla, oikeassa alareunassa pariston kuva.

        Lataus voi kyllä toimia, vaikka usb-piuha olisikin muuten rikki, siis data ei siirry eikä Windows tunnista laitetta levyasemaksi.

        Ainiin vielä, soittimen toiminnat eivät toimi, jos se on yhdistettynä tietokoneeseen. Irrota siis usb-johto ennen kuin rupeat kokeilemaan soitinta ja tutkimaan sen toimintoja.

        miten saan soittamaan kokonaan kaikki kappaleet. olen katsonut asetuksia ym. mutta en löydä mitään mistä voisi olla apuva!!! *kele...

        jokaisesta kappaleesta tulee vaan joku intro tjtn?
        auttakaahan tietämätöntä!


    • valittava kuluttaja

      Soitinta on helppo käyttää, jos piuha toimii. Jos siis XP ei tunnista soitinta, USB-piuha on rikki. Näyttää olevan yleinen ongelma. Itse laitoin toisen piuhan jo heti alkoi toimia. Valittakaa Bonnierille. Vaikka onkin kylkiäinen, on kuluttajilla oikeus saada ehjä tuote.

      • minä taas

        Mulla oli kuulokkeet rikki, ku sain tuon soittimen. Pitäisikö soittaa bonnieriin ja pyytääuudet tilalle. on mulla oikeus saada ehjät kuulokkeet tuotteen mukana.
        Onnistuisikohan??
        Mitä mieltä ootte..? :)


      • Sama juttu mulla, pitänee käydä ostamassa digikameran usb-kaapeli joka siihen käy.


    • mp4

      ihan hyvin on muuten toiminut (eli siis ne kolme kappaletta jotka tulevat siinä mukana toimii hyvin ja soitin käynnistyy normaalisti jne.) mutta miten siihen soittimeen voi ladata musaa ? olen koittanut vaikka miten ! voiko siinä kappaleet olla mp3 muodossa ? kiitos jos viitsitte vastata.

      • Windows XP

        Tietokoneen ollessa käynnissä kytket Nordic soittimen ja tietokoneen välille USB kaapelin jonka sait Nordic soittimen mukana.Nordic soittimessa ei pidä olla virta päällä.
        Nordic soitin ilmestyy Oma Tietokone ikkunaan.
        Avaat Windows XP:ssä Omat musiikkitiedostot kansion jonne olet tallentanut ne musiikkikappaleet jotka haluat ladata Nordic soittimeen.
        Valitset haluamasi musiikkikappaleet aktiiviseksi huomioiden Nordic soittimen tiedostokokorajoituksen.
        Kun haluamasi valinta on tehty ikkunan vasemmassa laidassa olevasta valikosta valitset Kopioi valitut kohteet jolloin avautuu ikkuna josta voit valita soittimen (voi olla esim. ylimääräinen asema F: ) ja painat OK.


    • asdpoi

      Soitin tänään Bonnierille rikkinäsestä piuhasta ja lupasivat lähettää uuden tilalle. Valittakaa siis ihmeessä älkääkä tyytykö rikkinäisiin laitteisiin.

    • kjhg

      Mulla oli myöskin USB-piuha rikki, toimii kyllä kameran piuhallani.

      Minä en kuitenkaan saa mahtumaan soittimeeni kuin 10 biisiä, missä vika, osaako joku sanoa?
      Tiedän kyllä ettei 256mb:n mahdottomia mahdu, mutta kuitenkin enemmän kuin 10.
      Ystävälläni samaan soittimeen saa huomattavasti enemmän musiikkia.

      Taidan lähettää takaisin ja vaatia uutta, toinen kuulokekin meinaa vähän pätkiä välillä..

      • vaikka peruisit, koska lupa...

        Tartuin itsek tieteeen kuvalehden lahjontaan viime syksynä. Silloin tilaajalahjana oli mp3-soitin. Tilasin lehden. Ilmeisesti tavara loppui kesken, kun tuli ilmoitus, että tilaajalahja lähetetään vasta joulukuun puolivälissä. Maksoin muistaakseni kaksi ekaa lehteä ja jäin odottelemaan soitinta. Sain Tieteen kuvalehdeltä uuden tarjouksen, jossa taas tarjottiin lehden tilauksen mukana soitinta, nyt mp4-soitinta. Heitin tarjouksen roskiin, koska en ollut saanut edellistäkään lahjaa vielä.

        Joulukuu tuli ja meni ja melkein tammikuukin. Silloin soitin lehden asiakaspalveluun ja kysyin, mikä on minun nimelläni olevan lehtitilauksen tilanne. Tyttö katsoi ja sanoi, että täällä on tilaus mutta se on peruutettu. Minä sanoin, että joo niin on, mutta en koskaan saanut sitä tilaajalahjaa joka luvattiin, että onko teillä aikoimusta sitä lähettää? Kerroin että mulle tuli uusi tarjous, mutta ei mulla ole aikoimusta tilata lehteäå uudelleen kun olen sen jo kerran tehnyt. Sanoin myös aivan rehellisesti että tartuin tuohon tarjoukseen ainoastaan soittimen takia, joten odotan että se toimitetaan minulle! Tyttö sanoi, että joo, tottakai, kyllä meillä on tarkoitus se tietysti lähettää, mjutta nyt on tuote loppu ja se tulee vasta, olikohan se helmikuun lopussa tai maaliskuussa? Minä sanoin, että onpas aika pitkä aika verrattuna siihen mitä syksyllä luvattiin, mutta selvä, minä jään sitten odottamaan! Soitin tuli postissa noin viikon päästä tästä puhelusta.

        Itsekin ihmettelin, millä tuon härvelin saa ladattua.


    • erittäin pettyny

      saa etsiä sillä sain tämän lehtitilauksen myötä ja otin käteeni ja pyörittelin sitä aikani kunnes hups..tipahti sit sylistä sohvalle ja siit lattial..no sohvani ei ole edes korkea n.40cm ja näyttö lens h*lv... ja koko laite muutenkin palasiks! joten suosittelen niille jotka haluu heitellä tavaroita jotta ne särkyy

      • tietämätönn

        Joo, miten saa laitettua videoita tai jotn muuta siihen laitteeseen?? Kappaleet osaan laittaa, kun niille on oma kansio, mutta ei ole kansioo, joka olisi esim. movie ja kun tein sellasen niin movie kohassa lukee- empty disk! voiko joku auttaa?!


    • mororororororo

      en saa koko paskaa päälle miten tää toimii ja mikä on se sivu mistä saa ladattua sen ohjelman vai heitänkö samantien vesilintua sillä alkaa menee järki:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe