Onkos kenelläkään kokemuksia lajista nimeltä Rogaining:
http://rogaining.fi/index.php?&hl=fi
Ekakertaa olis nyt ilmeisesti mahdollista päästä suomessa kokeileen, ja kovasti on mietinnässä..
Onko kokemuksia tästä
1
979
Vastaukset
- mutta tiedän mistä kyse
Työkaverini on käynyt rogainissa monen monta kertaa, mutta Viron puolella, koska Suomessa ei ole järjestetty. Nyt siis järjestetään ensimmäisen kerran myös Suomessa. Minuakin kiinnostaa laji suunnattomasti, on yhdistelmänä suunnistamista ja pitkäkestoista rasittavaa liikkumista, etenkin 24 tunnin kisat, joissa harvat edes ottavat torkkuja kisan aikana. Variaatioina usein myös 8 tunnin kisat, mutta mua kiinnostais nimenomaan 24 tunnin kisa. Aion kyllä osallistua jossain vaiheessa, ja luultavimmin Viron puolella, siellä homma on hanskassa ja kokemusta löytyy järjestelyistä, eikä pilattu hinnallakaan, ja usein on vieläpä suhteellisen lähellä Tallinnasta. Mutta jos mahdollista, varmaan kannattaa kokeilla nyt Suomessa, kun kerran eka kerran täällä järjestetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954