Onkos kenelläkään kokemuksia lajista nimeltä Rogaining:
http://rogaining.fi/index.php?&hl=fi
Ekakertaa olis nyt ilmeisesti mahdollista päästä suomessa kokeileen, ja kovasti on mietinnässä..
Onko kokemuksia tästä
1
1019
Vastaukset 1
- mutta tiedän mistä kyse
Työkaverini on käynyt rogainissa monen monta kertaa, mutta Viron puolella, koska Suomessa ei ole järjestetty. Nyt siis järjestetään ensimmäisen kerran myös Suomessa. Minuakin kiinnostaa laji suunnattomasti, on yhdistelmänä suunnistamista ja pitkäkestoista rasittavaa liikkumista, etenkin 24 tunnin kisat, joissa harvat edes ottavat torkkuja kisan aikana. Variaatioina usein myös 8 tunnin kisat, mutta mua kiinnostais nimenomaan 24 tunnin kisa. Aion kyllä osallistua jossain vaiheessa, ja luultavimmin Viron puolella, siellä homma on hanskassa ja kokemusta löytyy järjestelyistä, eikä pilattu hinnallakaan, ja usein on vieläpä suhteellisen lähellä Tallinnasta. Mutta jos mahdollista, varmaan kannattaa kokeilla nyt Suomessa, kun kerran eka kerran täällä järjestetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771652
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88574- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510