Kova kilpailu

Nainen kolkyt

Jätín oman kuvallisen ilmoituksen treffeihin. Olen juuri 30 täyttänyt, ihan kaunis nainen kuulemma, akateemisen tutkinnon suorittanut, vakkariduunissa, omistusasunnossa elelen. Ei lapsia, ei aikaisempia avioliittoja tai suurempia luurankoja kaapissa. Ilmoituksen väsäsin huolella viilaten tekstiä pitkään.
Mutta mutta! Kävin huvikseni katsomassa muiden suurinpiirtein ikäisteni naisten listaa. Kuvan ja ilmoituksen perusteella kauniita ja fiksuja naisia on pilvinpimein! Ja taas kun miesten listaa selaa, niin siellä on muutama lupaava, mutta nekin ovat henganneet palstoilla vuosikaudet etsien täydellistä rinsessaa - kun mikään ei kelpaa.
Sanonpa vaan, että naisten taso on huima, joten miehillä mistä valita, mutta naiset joutuvat kilpailemaan samoista muutamista köntyksistä.

50

4262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PunainenParoni

Ei täällä Uudenmaan maakunnassa mikään ylihyvä tarjonta ole ;)

• saat olla

"Sanonpa vaan, että naisten taso on huima, joten miehillä mistä valita, mutta naiset joutuvat kilpailemaan samoista muutamista köntyksistä."

Sanonpa vaan, että tuo ei ole heteronaisen kommentti.

• kommentoi vain

Tuo kommenttisi paljastaa oman tasosi.

• tein hyvää
        kommentoi vain kirjoitti:

Tuo kommenttisi paljastaa oman tasosi.

Kyllä, rehellinen kommenttini kertoo, että tasoni on korkea.

En halua, että kukaan lesbo suotta kuluttaa energiaa miesten etsimiseen, vaikka todellisuudessa haluaa olla naisten kanssa. Siitä ei seuraa mitään hyvää hänelle itselleen eikä miehille.

• taas on

todella tasokas miestarjonta, mutta naiset ovat ylipainoisia yh-mammoja.

• Mietiskelevä mies

Noissa netti-ilmoituksissa voi satuilla ummet ja lammet, silti se ei tee naisesta tai miehestä sen tasokkaampaa. Ja aika hassulta tuo "rankkaaminen" kuulostaa, jokainen mies tai nainen määritää omat "kriteerit" kumppanille.

Sanoisin että vähemmälläkin pärjää. Kyllä ulkoiset puitteet ja yletön materia on toissijaista, ja se ihminen (kumppani) menee ainakin mulla kaiken muun ohi. Materiaa ja puitteita kyllä saa, mutta turvallista ihmissuhdetta ei tule eteen ihan joka kulman takaa.

• ...

naisia, voisin ottaa vakavammin tuon julistuksesi siitä, että "naisten taso on huima". Sinun ja muiden naisten taso näillä markkinoilla määräytyy sen perusteella millainen kysyntä sinulla on miesten keskuudessa. Jos kysyntä on heikko, taso on heikko riippumatta siitä miten fantasioi itsensä tasokkaaksi. Tosiasia on, että suurin osa naisista tuntuu arvioivan itsensä tasokkaammaksi kuin mitä oikeasti ovat. Lisäksi sillä akateemisella tutkinnolla ei ole mitään väliä 90% miehistä. Ehkä siitä on pikemminkin haittaa.

• se on

että hieman saattaa olla haittaa akateemisesta tutkinnosta, koska yleensä tuppaa naisilla nousemaan se päähän ja sellaisihan ei kestä kuunnella, kun leikkivät niin viisasta, harvempi mies täällä huutelee miten akateemisesti koulutettu on.

• Alkuperäiseltä..
        se on kirjoitti:

että hieman saattaa olla haittaa akateemisesta tutkinnosta, koska yleensä tuppaa naisilla nousemaan se päähän ja sellaisihan ei kestä kuunnella, kun leikkivät niin viisasta, harvempi mies täällä huutelee miten akateemisesti koulutettu on.

Hassua, että te miehet tartuitte noin hanakasti yhteen sanaan kirjoituksessani: Akateeminen. Mikä ihme saa teidät suhtautumaan akateemiseen naiseen noin vihamielisesti? Tai noh, tarvitseeko edes kysyä.

Tarkoitukseni ei ollut viitata, että olisin jotenkin älykkäämpi tai parempi, vaan osoittaa, että peruspuitteet elämässä ok. Koulutusta, työpaikka, tulen toimeen omillani, olen ihan ok-näköinen. Kun on monta (ihan hyvää) naista, jolla on vaikeampi lähtökohta. Saattaa olla, ettei koulutusta (siis ei tarvitse senkään olla akateeminen) ole hankittu, ja sitä myöten ei ehkä ammattikaan tyydytä tai edes pidä leivissä. Saattaa olla taustalla sotkuinen ero, lastenhoito-ongelmilta vaikea päästä treffeille jne. Lähinnä kirjoituksellani tarkoitin, että akateemisuuteni, työpaikkani, omistusasuntoni jne ovat osoitus siitä, että olen pystynyt hoitamaan itse asiani kuntoon ja todennäköisesti pystyn myös tulevaisuudessa. On sellaisiakin naisia, jotka heittäytyvät miehen hoivattavaksi ja huollettavaksi.

Ja kyllä, totta on, etteivät miehet kiinnitä yhtä paljon huomiota koulutukseen, varsinkaan, jos ei itsellä ole korkeakoulutusta. Toisaalta on myös sellaisia miehiä, jotka vaativat naiselta samaa koulutustasoa. Yleistyksiä siis on turha tehdä.Olen käynyt kyllä muutamilla treffeillä (live-elämässä) muiden kuin akateemisten miesten kanssa. Syystä tai toisesta ei vain ole löytynyt yhteistä säveltä, mutten sano, että se johtuisi koulutuksesta. Ja usein miehelle on liian kova pala, että nainen on koulutetumpi ja tienaa enemmän. Ilmoituksessani olen ilmoittanut, ettei miehen koulutuksella ole väliä. Jostain syystä vakavasti otettavat yhteydenotot - ne jossa miehellä on jotain sanottavaakin itsestään, ei pelkkää tarjousta lähteä treffeille tai harrastaa seksiä - ovat tulleet usein akateemisilta. Luulen, että moni vähemmän koulutettu mies ei siis ota tosissaan. Joko ei ollenkaan vastaa tai sitten lyö täysin läskiksi.

Juttu eksyi kyllä nyt ihan raiteiltaan. Muuta en väittänyt kun että jos haette suomi24.fi:stä esim. ikäluokassa 29-34 kuvallisia ilmoituksia, niin mielestäni nuo naiset vaikuttavat tasokkaalta porukalta. En ole lesbo, vaikka voin anta gredittiä kanssasiskoilleni. Miesten ajatusmaailmassahan tämä on vierasta. Olet homo, jos kehtaat sanoa, että joku toinen mies on ok.

Kyllä mies-haussakin tulee eteen komeita kuvia - ei siitä kyse. Mutta suurimman osan olen nähnyt tuolla jo pari vuotta sitten (oma ilmoitus ei ole ollut treffeissä tuona aikana). En viitsi edes yrittää yhteydenottoa tuollaisille miehille, koska jos ovat komeita ja päällisin puolin asiat ok ja silti roikkuvat treffeissä tauotta 3-4 vuotta, niin heissä on jokin koira haudattuna. Ihan elävästä elämästäkin minulla on esimerkki.Tunnistin viime syksynä treffeiltä miehen, jonka olin tuntevinani työpaikaltani. Tämä mies oli mielestäni söde, ei "uhkaavan" hyvännäköinen, siis sellainen, josta naiset tappelevat verisesti, vaan ihan ok. Ajattelin, etten kurkota mahdottomia. Kerran työmatkalla ollessani huvikseen meilasin hänelle. Hän muisti minut töistä ja sovimme treffit. Oli oikein mukavaa, vaikkei mies ulkoisesti ehkä ollut ihan mikään adonis. Vaikka mies oma-aloitteisesti otti treffien jälkeen yhteyttä ja sanoi ottavansa uusien treffien merkeissä yhteyttä uudelleen, niin hänestäpähän ei kuulunut. Työkaveri, joka molemmat meidät tuntee, arveli, että mies ei uskaltanut vaan olla enää yhteyksissä koska ajatteli olevansa "out of my league". Itse en tuohon selitykseen usko, sillä mies on ollut treffeillä tauotta vuosia. Monelle naiselle kyllä kelpaisi, vaikkei hän unelmien poikamies olekaan. Taitaa vaan olla niin, ettei tälle miehelle kelpaa kuin huimasti omaa "tasoaan" (inhoan tätä "taso"-keskustelua) korkeammalla oleva, jos sellainenkaan.
        Kyllä mielestäni vaan on niin, että naiset ovat Suomessa selkeästi se kauniimpi sukupuoli. Vai kuinka monta kertaa olette kuulleet ulkomaalaisten (ei eteläeurooppalaisten vaan myös muiden) kehuvan suomalaisia naisia. Entäpä kuinka usein suomalaisia miehiä pidetään "hunkeina"?Monessa muussa maassa tilanne taas on toisinpäin. Tämä epäsuhta nyt vaan sattuu heijastumaan myös nettitreffeihin.

Joku muuten puhui nettitreffeistä "Vanhasen Ikeana". Aivan mahtava vertaus! :)

• tryryrty
        Alkuperäiseltä.. kirjoitti:

Hassua, että te miehet tartuitte noin hanakasti yhteen sanaan kirjoituksessani: Akateeminen. Mikä ihme saa teidät suhtautumaan akateemiseen naiseen noin vihamielisesti? Tai noh, tarvitseeko edes kysyä.

Tarkoitukseni ei ollut viitata, että olisin jotenkin älykkäämpi tai parempi, vaan osoittaa, että peruspuitteet elämässä ok. Koulutusta, työpaikka, tulen toimeen omillani, olen ihan ok-näköinen. Kun on monta (ihan hyvää) naista, jolla on vaikeampi lähtökohta. Saattaa olla, ettei koulutusta (siis ei tarvitse senkään olla akateeminen) ole hankittu, ja sitä myöten ei ehkä ammattikaan tyydytä tai edes pidä leivissä. Saattaa olla taustalla sotkuinen ero, lastenhoito-ongelmilta vaikea päästä treffeille jne. Lähinnä kirjoituksellani tarkoitin, että akateemisuuteni, työpaikkani, omistusasuntoni jne ovat osoitus siitä, että olen pystynyt hoitamaan itse asiani kuntoon ja todennäköisesti pystyn myös tulevaisuudessa. On sellaisiakin naisia, jotka heittäytyvät miehen hoivattavaksi ja huollettavaksi.

Ja kyllä, totta on, etteivät miehet kiinnitä yhtä paljon huomiota koulutukseen, varsinkaan, jos ei itsellä ole korkeakoulutusta. Toisaalta on myös sellaisia miehiä, jotka vaativat naiselta samaa koulutustasoa. Yleistyksiä siis on turha tehdä.Olen käynyt kyllä muutamilla treffeillä (live-elämässä) muiden kuin akateemisten miesten kanssa. Syystä tai toisesta ei vain ole löytynyt yhteistä säveltä, mutten sano, että se johtuisi koulutuksesta. Ja usein miehelle on liian kova pala, että nainen on koulutetumpi ja tienaa enemmän. Ilmoituksessani olen ilmoittanut, ettei miehen koulutuksella ole väliä. Jostain syystä vakavasti otettavat yhteydenotot - ne jossa miehellä on jotain sanottavaakin itsestään, ei pelkkää tarjousta lähteä treffeille tai harrastaa seksiä - ovat tulleet usein akateemisilta. Luulen, että moni vähemmän koulutettu mies ei siis ota tosissaan. Joko ei ollenkaan vastaa tai sitten lyö täysin läskiksi.

Juttu eksyi kyllä nyt ihan raiteiltaan. Muuta en väittänyt kun että jos haette suomi24.fi:stä esim. ikäluokassa 29-34 kuvallisia ilmoituksia, niin mielestäni nuo naiset vaikuttavat tasokkaalta porukalta. En ole lesbo, vaikka voin anta gredittiä kanssasiskoilleni. Miesten ajatusmaailmassahan tämä on vierasta. Olet homo, jos kehtaat sanoa, että joku toinen mies on ok.

Kyllä mies-haussakin tulee eteen komeita kuvia - ei siitä kyse. Mutta suurimman osan olen nähnyt tuolla jo pari vuotta sitten (oma ilmoitus ei ole ollut treffeissä tuona aikana). En viitsi edes yrittää yhteydenottoa tuollaisille miehille, koska jos ovat komeita ja päällisin puolin asiat ok ja silti roikkuvat treffeissä tauotta 3-4 vuotta, niin heissä on jokin koira haudattuna. Ihan elävästä elämästäkin minulla on esimerkki.Tunnistin viime syksynä treffeiltä miehen, jonka olin tuntevinani työpaikaltani. Tämä mies oli mielestäni söde, ei "uhkaavan" hyvännäköinen, siis sellainen, josta naiset tappelevat verisesti, vaan ihan ok. Ajattelin, etten kurkota mahdottomia. Kerran työmatkalla ollessani huvikseen meilasin hänelle. Hän muisti minut töistä ja sovimme treffit. Oli oikein mukavaa, vaikkei mies ulkoisesti ehkä ollut ihan mikään adonis. Vaikka mies oma-aloitteisesti otti treffien jälkeen yhteyttä ja sanoi ottavansa uusien treffien merkeissä yhteyttä uudelleen, niin hänestäpähän ei kuulunut. Työkaveri, joka molemmat meidät tuntee, arveli, että mies ei uskaltanut vaan olla enää yhteyksissä koska ajatteli olevansa "out of my league". Itse en tuohon selitykseen usko, sillä mies on ollut treffeillä tauotta vuosia. Monelle naiselle kyllä kelpaisi, vaikkei hän unelmien poikamies olekaan. Taitaa vaan olla niin, ettei tälle miehelle kelpaa kuin huimasti omaa "tasoaan" (inhoan tätä "taso"-keskustelua) korkeammalla oleva, jos sellainenkaan.
        Kyllä mielestäni vaan on niin, että naiset ovat Suomessa selkeästi se kauniimpi sukupuoli. Vai kuinka monta kertaa olette kuulleet ulkomaalaisten (ei eteläeurooppalaisten vaan myös muiden) kehuvan suomalaisia naisia. Entäpä kuinka usein suomalaisia miehiä pidetään "hunkeina"?Monessa muussa maassa tilanne taas on toisinpäin. Tämä epäsuhta nyt vaan sattuu heijastumaan myös nettitreffeihin.

Minuakin hämmästytti tuo, että yhteen ainoaan sanaan tartuttiin ja siitä virisi keskustelu miten leuhkia akateemiset naiset ovat. No, sehän kertoo siitä miten katkeria ja kouluttamattomia ja itseensä tyytymättömiä miehiä täällä liikuskelee. Mikä voisi olla pahempaa miehelle kuin nainen, joka pärjää omillaan, koska silloin mies ei saa muodostettua tuollaiseen naiseen ripustautumissuhdetta puoleen eikä toiseen ja sitähän miehet luontaisesti etsivät; naista, joka kehuisi heidän älyään ja saisi heidän egoaan nostettua. Kaunis saa olla, mutta ei älykäs.

• Älä hulluja puhu
        Alkuperäiseltä.. kirjoitti:

"Kyllä mielestäni vaan on niin, että naiset ovat Suomessa selkeästi
        se kauniimpi sukupuoli."

Joo'o. Kuinkahan usein on niin, että saman "rodun" miehet
        ja naiset eroavat huomattavasti toisistaan ulkonäöllisesti?
        Eiköhän meillä ole aika lailla samankaltaiset piirteet, koska
        saman kaltaisia geenejä omaamme? Minusta on melkoista itsepetosta
        väittää, että naiset olisivat täällä jotenkin paljon kauniimpia.

Jos itse pidät ulkomaalaisista miehiä kauniinpina (komeampina),
        niin eiköhän se ole aika lailla normaalia heterolle? En minäkään
        jotain latinomiehiä kauhean komeina pidä, vaikka latinonaisten
        perään kuolaankin.

Ulkomaalaisten miesten komeus verrattuna oman maalaisiin
        selittyy osaksi yhdellä sanalla: eksoottisuus. Onhan joku
        täällä miesten mielestä tavisblondi kuumaa kamaa jossain etelässä,
        koska on siellä eksoottinen. Samalla tavalla suomalainen
        vaalea mies saa jossain Japanissa katseita osakseen.

• ..............................
        se on kirjoitti:

Joo, ei meihet sivistyksellään huutele, ne huutelee mammonallaan eli rahoillaan rehentelevät.

pah

• tekstiä

paitsi, että olen sinua 10 vuotta vanhempi enkä ole "kaunis" sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta luullakseni ihan normaalin näköinen ikäisekseni, akateeminen, vapaa (tosin eronnut), lapseton...

Minä tein saman havainnon jokin aika sitten. Ajankulukseni ajattelin selailla muiden naisten profiileita ja kyllä siinä meni meikäläisellä usko omaan itseeni. Vaikka kuinka yrittäisi tehdä "myyvän", persoonallisen esittelyn itsestään - ja totuudenmukaisen samalla ja nähdä vaivaa asian eteen niin sinne sitä hukkuu valtavaan naisviidakkoon.

Koska miehet katsovat ensisijaisesti ikää ja kuvaa niin monelta jää profiilitiedot lukematta ja tämä näkökulma huomioon ottaen ovat mahdollisuuteni "markkinoilla" varsin heikot. Profiilini on ollut aktiivisena tämän kesän eikä yhteydenottoja (asiallisia) ole ollut kovin monta. Kirjoittelukavereita olen saanut, mutta en treffiseuraa.

Naisten profiileiden "taso" on korkeampi kuin miesten. Miehet panostavat enemmän seksiseuran hakemiseen ja naiset puolestaan elämänkumppaniin tai muuten vakavaan suhteeseen. Siksipä tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa, vaikka profiileiden määrän perusteella pitäisi tapahtua pariutumista.

• JaanaKJ

vaan kukapa kertoisi. Olen alle 50 v nainen, hyvä ystävyys säilynyt 13 v itseäni vanhemman miehen kanssa. Miehelle tehty ohitusleikkaus, veri on kuin puuroa, jatkuva verenohennuslääkitys ym muita sairauksia. Mistään sekseistä ei enää puhuta, kunhan henki kestäisi. Takana raikuli elämä ja vielä vain haavelee nuorista naisista. Itse en sitä ole, vaan entinen työkaveri ja tulemme hyvin juttuun toistemme kanssa, mutta itse kaipaan seksielämää niinkuin ikäiseni naiset tekevät. Miksi miehet etsivät itseään jopa 20 v nuoremman naisen seuraa, kuten tässäkin tapauksessa, mitä nuori nainen tekee vanhalla, sairaalla miehellä? Noh, hoitajaksi tietty.

• qweweqweew
        JaanaKJ kirjoitti:

vaan kukapa kertoisi. Olen alle 50 v nainen, hyvä ystävyys säilynyt 13 v itseäni vanhemman miehen kanssa. Miehelle tehty ohitusleikkaus, veri on kuin puuroa, jatkuva verenohennuslääkitys ym muita sairauksia. Mistään sekseistä ei enää puhuta, kunhan henki kestäisi. Takana raikuli elämä ja vielä vain haavelee nuorista naisista. Itse en sitä ole, vaan entinen työkaveri ja tulemme hyvin juttuun toistemme kanssa, mutta itse kaipaan seksielämää niinkuin ikäiseni naiset tekevät. Miksi miehet etsivät itseään jopa 20 v nuoremman naisen seuraa, kuten tässäkin tapauksessa, mitä nuori nainen tekee vanhalla, sairaalla miehellä? Noh, hoitajaksi tietty.

Joo, olen huomannut. Suomi24Treffeiläiset ovat taatusti Suomen terveintä porukkaan. Kenelläkään ei ole mitään sairauksia. Kaikki ovat "terveitä" ja muistavan sen mainita siinäkin tapauksessa vaikkeivät olisikaan. Muutamia poikkeuksia on ja ne rehelliset eivät kelpaa kenellekään.

Vakavasti puhuen. Suurin osa suomi24treffiläisistä on vähemmän tai enemmän mielenterveysongelmaisia. Minä myös. Minua ei ole diagnosoitu, mutta oletettavasti päässäni viiraa, koska olen sortunut laittamana profiilini ko. palstalle.

• joo...

"Naisten profiileiden "taso" on korkeampi kuin miesten. Miehet panostavat enemmän seksiseuran hakemiseen ja naiset puolestaan elämänkumppaniin tai muuten vakavaan suhteeseen. Siksipä tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa, vaikka profiileiden määrän perusteella pitäisi tapahtua pariutumista."

Kyllä tuo kuulostaa urbaanilta legendalta. Profiilissaan naiset voivat uskotella hakevansa seuraa tositarkoituksella, mutta samaan aikaan odotetaan jalat alta vievää ihastusta. Naisen kielellä puhutaan - kemiasta - jolloin pukkuhousut kastuu, ja mies vie jalat alta. Kaiken täytyy tapahtua ensitreffeillä ja ensimmäisten 7 minutin aikana, muutoin ei ole edellytyksiä parisuhteelle. Miehen tulee tietysti olla virheetön, mutta itselle sallitaan tässäkin suhteessa erivapauksia. Lisäksi osalla naisista aivot ovat selvästi alapäässä, ja panemaan pitää päästä, vaikka ei edes tunneta. Toisin sanoin, eivät naiset panosta elämänkumppaniin tai pitkään parisuhteeseen sen enempää kuin miehet. Tosin poikkeuksia on, mutta ne tuntuvat olevan harvassa.

• Meitä on moneen lähtöön
        joo... kirjoitti:

"Naisten profiileiden "taso" on korkeampi kuin miesten. Miehet panostavat enemmän seksiseuran hakemiseen ja naiset puolestaan elämänkumppaniin tai muuten vakavaan suhteeseen. Siksipä tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa, vaikka profiileiden määrän perusteella pitäisi tapahtua pariutumista."

Kyllä tuo kuulostaa urbaanilta legendalta. Profiilissaan naiset voivat uskotella hakevansa seuraa tositarkoituksella, mutta samaan aikaan odotetaan jalat alta vievää ihastusta. Naisen kielellä puhutaan - kemiasta - jolloin pukkuhousut kastuu, ja mies vie jalat alta. Kaiken täytyy tapahtua ensitreffeillä ja ensimmäisten 7 minutin aikana, muutoin ei ole edellytyksiä parisuhteelle. Miehen tulee tietysti olla virheetön, mutta itselle sallitaan tässäkin suhteessa erivapauksia. Lisäksi osalla naisista aivot ovat selvästi alapäässä, ja panemaan pitää päästä, vaikka ei edes tunneta. Toisin sanoin, eivät naiset panosta elämänkumppaniin tai pitkään parisuhteeseen sen enempää kuin miehet. Tosin poikkeuksia on, mutta ne tuntuvat olevan harvassa.

Yleistyksiä ovat varmasti se, että KAIKKI miehet etsivät seksiä ja KAIKKI naiset ovat tositarkoituksella.

Tässäpä minä yhtenä esimerkkinä ei kummastakaan. En etsi elämänkumppania enkä seksiseuraa liioin vaan pelkkää ystävää.

Totta tuo, että ihmisten on vaikea nähdä virheitä itsessään. Itse olen tyrinyt niin usein elämässäni, että on ollut pakko katsoa peiliin muutenkin kuin tarkastaakseen onko tukka hyvin ja näkyykö kello.

Löytyisikö "haluttomia" miehiä? Olisi mukavaa elää ystävvyyssuhteessa, jossa ei tarvitse harrastaa pakkoseksiä.

• joo...
        Meitä on moneen lähtöön kirjoitti:

Yleistyksiä ovat varmasti se, että KAIKKI miehet etsivät seksiä ja KAIKKI naiset ovat tositarkoituksella.

Tässäpä minä yhtenä esimerkkinä ei kummastakaan. En etsi elämänkumppania enkä seksiseuraa liioin vaan pelkkää ystävää.

Totta tuo, että ihmisten on vaikea nähdä virheitä itsessään. Itse olen tyrinyt niin usein elämässäni, että on ollut pakko katsoa peiliin muutenkin kuin tarkastaakseen onko tukka hyvin ja näkyykö kello.

Löytyisikö "haluttomia" miehiä? Olisi mukavaa elää ystävvyyssuhteessa, jossa ei tarvitse harrastaa pakkoseksiä.

Kyllä seksi kuuluu osana normaaliin parisuhteeseen, mutta nyt puhuttiin deittailusta. Jos heti ensitreffeillä pitää sekstailla, herää kysymys, mitä toinen on oikeesti hakemassa ? Lisäksi on olemassa riski, että joutuu elatusmaksujen maksajaksi tuntemattomille, tautiriskistä puhumattakaan. Kiitos ei !

• hae naisia

"Naisten profiileiden "taso" on korkeampi kuin miesten."

Lesbon puhetta. Hae naisseuraa.

• 4kymppinen

Heikossa on itsetunto, jos se menee siitä, että naisia on "paljon". Haloo, Suomessa on 2.5 miljoonaa naista, alkoiko ahdistaa? Ota huomioon, että deittipalstoilla miehiä on kuitenkin vielä selvästi enempi eli ei muuta kuin erottautumaan joukosta.

Miksi niin voimakas itsekritiikki ulkonäöstä. Luulosi on tuulesta temmattu, että ulkonäkö olisi kaikille miehille tärkeä asia. Tiedätkö mitä, itse jätän useimmat kuvalliset ilmoitukset väliin, koska mua ärsyttää naisen usko, että kun vähän heilutellaan "lihakimpaletta" miehen silmien edessä niin heti pitäisi ihastua. Se on merkki pinnallisuudesta ja kartan sellaista kuin ruttoa.

Tutkihan vaan profiilisi sisältöä. Ehkä se ei mieheen kolahda.

• nainen minäkin

Nuo "muutama lupaava "samoista köntyksistä"
      ..he ovat niitä pe..pel..pelimiemiä;)
      Seksiin vaihtelua hakevia.
      Eihän kukaan tasapainoinen mies 30-50v.. viihdy, tarvitse olla, suomi 24:n treffilinjalla vuosikaupalla.
      Pöljähän hän on muutoin.
      Eikö miehellä ole muuta elämää kuin roikkua netissä?
      Jos vielä näköä "riittää", on jotain vinksallaan henkilön elämässä.
      Näitä vuositolkulla olevia,"kuut luukin" miehiä karsastan, ei minulle.
      Juu ja noista naisten kuvista ja profiileista, moni kakku päältä kaunis;)

Tsemppiä ja uskoa ystäväin, se vielä oikea sinunkin kohdalle tupsahtaa ja silloin kun vähiten sitä odotat.
      Samalla tässä tsemppasin itseäni ;)

• mut!!!!

Näin on. Jos lukee tämän ketjun niin huomaa että miesten kirjoitukset edustavat heikkolahjaisten, kouluttamattomien ja huonon itsetunnon omaavien miesten näkemyksiä kun taas naiset ovat kirjoittaneet ihan asiallisia tekstejä ja naisten tekstit viestivät aivan toisesta ajattelun tasosta kuin miesten. Jos miehellä ei ole akateemista koulutusta niin se ongelma koska koulutus nyt vaan vaikuttaa ihmisen ajatteluun ja asenteisiin.Kouluttamattomat miehet voivat olla ihan kivoja mutta akateemisen naisen ei kannata solmia suhdetta koska hän joutuu myymään itsensä ja esittämään tyhmempää kuin muuten olisi. Ketjun aloittajan eikannata jäädä tänne odottelemaan. Kyllä täällä voi hyvä mies piipahtaa hetken mutta hänellä on ainakin 1900 atiivista ottajaa ja kuka ehtii ennen. Eli Sinulle ketjun aloittaja Löydät kyllä oikean joka koutukseltaan, varallisuudeltaan ja arvoiltaan tasoasi mutta todennäköisesti ihan muualta kuin Vanhasen Ikeasta.

• Olen seuranut Pohjois-Savon treffejä jo jonkin aikaa. Samat naiset hakevat seuraa jopa vuosikausia löytämättä sitä mieleistään. Pakko ainakin miettiä sitä, ollaanko ollenkaan liikkeellä tosissaan. Toki silloin tällöin sekaan eksyy ihan tavoittelemisen arvoisiakin tyyppejä, jotka kuitenkin poistuvat pikapikaa joko löytäen sen prinssioikean tai sitten kenties pettyneinä miestarjontaan. Naiset ottavat yhteyttä erittäin harvakseltaan ja silloinkin kyseessä on epätoivoinen yritys, jota kukaan täysipäinen mies ei voisi kuvitella edes lyhytaikaiseksi seuraksi. En ole saanut yhtään yhteydenottoa sellaiselta naiselta, jota voisin kuvitella tavoittelemisen arvoiseksi.

En tunne miespuolta, mutta tiedän ja uskon seassa olevan hyvinkin lupaavia tapauksia. Ne pitää vain löytää ja lupaavaa miestä ei kannattaisi torjua ihan siihen ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Olen edelleen vapaa lupaavista yrityksistäni huolimatta, enkä tunnista itseäni tämän palstan vuodatuskohteista. En siis ole juoppo, luuseri, väkivaltainen, toisten elätti enkä omaa muitakaan ominaisuuksia, joita täällä tuodaan esille joka viestiketjussa.

Mitä akateemiseen naiseen tulee, en pitäisi heitä kovinkaan tavoittelemisen arvoisina ainakaan silloin, kun sitä kovasti korostetaan.
        Nykyisillä nelikymppisillä miehillä on ollut huonot mahdollisuudet kouluttautua pelkästään sen vuoksi, että he, varsinkin älyköt, ovat itäsaksasta plagioidun peruskoulukokeilun uhreja. Silloin, kun kävin peruskoulua, ei ollut mitään motiivia opiskella, koska edettiin aina hitaimman mukaan. Tavallaan turhauduin siihen. Huonompi koulupohja ei vaikuta tippaakaan itsetuntooni,ainakaan alentavasti. Nykyinen peruskoulu lienee kehittynyt kolmeenkymeneen vuoteen.

Monesti koulutetun naisen elämänkokemus on puutteellinen niin, että ainoa perhe-elämäkokemus on sitä, mitä on luettu Reginasta. Totuus saattaa siis olla karumpaa..

Akateeminen loppututkinto ei vaadi älyä keskivertoa tippaakaan enemmän, ahkeruutta kylläkin ja vaikka itselläni ei olekaan kuin aikuisena hankittu amk-tutkinto, olen koska vain valmis ottamaan mittaa näiden älykköjen kanssa. Aina ei pitäisi asioita yleistää.

• turhautunut mies

"Kyllä täällä voi hyvä mies piipahtaa hetken mutta hänellä on ainakin 1900 atiivista ottajaa ja kuka ehtii ennen."

Heh. Ei todellakaan näin. Ihan normaalien, kunnollisten miesten pitää lähettää jopa kymmeniä (asiallisia) viestejä että pääsee edes treffeille. Jotain 80-90% naisista ei edes vastaa viesteihin, täällä todellakin on naisten markkinat.

• ............
        SuuriAjattelija kirjoitti:

Olen seuranut Pohjois-Savon treffejä jo jonkin aikaa. Samat naiset hakevat seuraa jopa vuosikausia löytämättä sitä mieleistään. Pakko ainakin miettiä sitä, ollaanko ollenkaan liikkeellä tosissaan. Toki silloin tällöin sekaan eksyy ihan tavoittelemisen arvoisiakin tyyppejä, jotka kuitenkin poistuvat pikapikaa joko löytäen sen prinssioikean tai sitten kenties pettyneinä miestarjontaan. Naiset ottavat yhteyttä erittäin harvakseltaan ja silloinkin kyseessä on epätoivoinen yritys, jota kukaan täysipäinen mies ei voisi kuvitella edes lyhytaikaiseksi seuraksi. En ole saanut yhtään yhteydenottoa sellaiselta naiselta, jota voisin kuvitella tavoittelemisen arvoiseksi.

En tunne miespuolta, mutta tiedän ja uskon seassa olevan hyvinkin lupaavia tapauksia. Ne pitää vain löytää ja lupaavaa miestä ei kannattaisi torjua ihan siihen ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Olen edelleen vapaa lupaavista yrityksistäni huolimatta, enkä tunnista itseäni tämän palstan vuodatuskohteista. En siis ole juoppo, luuseri, väkivaltainen, toisten elätti enkä omaa muitakaan ominaisuuksia, joita täällä tuodaan esille joka viestiketjussa.

Mitä akateemiseen naiseen tulee, en pitäisi heitä kovinkaan tavoittelemisen arvoisina ainakaan silloin, kun sitä kovasti korostetaan.
        Nykyisillä nelikymppisillä miehillä on ollut huonot mahdollisuudet kouluttautua pelkästään sen vuoksi, että he, varsinkin älyköt, ovat itäsaksasta plagioidun peruskoulukokeilun uhreja. Silloin, kun kävin peruskoulua, ei ollut mitään motiivia opiskella, koska edettiin aina hitaimman mukaan. Tavallaan turhauduin siihen. Huonompi koulupohja ei vaikuta tippaakaan itsetuntooni,ainakaan alentavasti. Nykyinen peruskoulu lienee kehittynyt kolmeenkymeneen vuoteen.

Monesti koulutetun naisen elämänkokemus on puutteellinen niin, että ainoa perhe-elämäkokemus on sitä, mitä on luettu Reginasta. Totuus saattaa siis olla karumpaa..

Akateeminen loppututkinto ei vaadi älyä keskivertoa tippaakaan enemmän, ahkeruutta kylläkin ja vaikka itselläni ei olekaan kuin aikuisena hankittu amk-tutkinto, olen koska vain valmis ottamaan mittaa näiden älykköjen kanssa. Aina ei pitäisi asioita yleistää.

Juuri tuollainen uhoaminen todistaa huonoa itsetuntoa, että pitää päteä korkeammin koulutettujen seurassa.

En ymmärrä, miksi nelikymppisillä olisi ollut jotain vaikeuksia kouluttautua, jos olisi halunnut. Peruskoulussa pärjää erinomaisesti pienelläkin lukumäärällä ja sopeutumisella. Elämässähän pitää sopeutua joukkoon. Itse olen pärjännyt loistavasti koulussa, enkä tehnyt ongelmaa siitä, että toiset eivät ole tehneet läksyjään tai eivät ole kovin lahjakkaita ja pitää edetä heidän mukaan. Akateeminen koulutus kuvaa mielestäni ahkeruutta, pitkäjännitteisyyttä ja myös sopeutuneisuutta eli sellaisia arvoja, joita itse ihmisessä arvostan.

Regina ei muuten ole aikuisen naisen lehti, eikä siinä tietääkseni käsitellä juurikaan perhe-elämää. Ihmeellisiä ennakkoluuloja akateemisista naisista. Välttämättä nuorena lasten hankkiminen ja naimisiin meneminen ei ole se ainoa tapa elää ja hankkia perhe-elämän kokemuksia.

• Tavallinen mies
        turhautunut mies kirjoitti:

"Kyllä täällä voi hyvä mies piipahtaa hetken mutta hänellä on ainakin 1900 atiivista ottajaa ja kuka ehtii ennen."

Heh. Ei todellakaan näin. Ihan normaalien, kunnollisten miesten pitää lähettää jopa kymmeniä (asiallisia) viestejä että pääsee edes treffeille. Jotain 80-90% naisista ei edes vastaa viesteihin, täällä todellakin on naisten markkinat.

"Jotain 80-90% naisista ei edes vastaa viesteihin, täällä todellakin on naisten markkinat."

Sulla on profiilissa, viesteissä tai kohderyhmässä jotain pahasti vialla, sillä mulle naiset vastaavat noin 60%-sti.

• turhautunut mies
        Tavallinen mies kirjoitti:

"Jotain 80-90% naisista ei edes vastaa viesteihin, täällä todellakin on naisten markkinat."

Sulla on profiilissa, viesteissä tai kohderyhmässä jotain pahasti vialla, sillä mulle naiset vastaavat noin 60%-sti.

Olen nimittäin parikymppinen ja tässä vaiheessa miesten on varmaan kaikkein vaikeinta löytää seuraa.

• ............ kirjoitti:

Juuri tuollainen uhoaminen todistaa huonoa itsetuntoa, että pitää päteä korkeammin koulutettujen seurassa.

En ymmärrä, miksi nelikymppisillä olisi ollut jotain vaikeuksia kouluttautua, jos olisi halunnut. Peruskoulussa pärjää erinomaisesti pienelläkin lukumäärällä ja sopeutumisella. Elämässähän pitää sopeutua joukkoon. Itse olen pärjännyt loistavasti koulussa, enkä tehnyt ongelmaa siitä, että toiset eivät ole tehneet läksyjään tai eivät ole kovin lahjakkaita ja pitää edetä heidän mukaan. Akateeminen koulutus kuvaa mielestäni ahkeruutta, pitkäjännitteisyyttä ja myös sopeutuneisuutta eli sellaisia arvoja, joita itse ihmisessä arvostan.

Regina ei muuten ole aikuisen naisen lehti, eikä siinä tietääkseni käsitellä juurikaan perhe-elämää. Ihmeellisiä ennakkoluuloja akateemisista naisista. Välttämättä nuorena lasten hankkiminen ja naimisiin meneminen ei ole se ainoa tapa elää ja hankkia perhe-elämän kokemuksia.

...käyttää jotakin nimimerkkiä, jotta tietäisi ainakin suurinpiirtein, kenen kanssa kirjoittaa. Usein valittajat ovat muiden hyveidensä lisäksi vielä samannäköisiä ;-)

Taidat olla niin nuori, ettet voi muistaa systeemiä, joka lähti liikkeele siitä väittämästä, että oppilaan menestys riippuu täysin saamasta opetuksesta, ei niinkään perintönä saamistaan lahjoista.
        Minusta mikään oppi tai opetus ei saisi kaunokirjoittajaa, mutta matemaatikkona tai fyysikkona saattaisin olla hyvinkin lahjakas. Peruskouluoppi meni siis tässä pieleen ja tämä tosiasia nykyisin tiedetään ja tunnetaan. Jos poikalapsi 70-luvun lopussa viihtyi ao. laitoksessa, jossa matikan tunnilla piirrettiin joukkoja ja alkioiita, täytyi hänen olla epänormaali. Meidän ajan pojat tekivät mielummin kiljua. Kyse on juuri halusta, kuten aivan oikein mainitsit. Opiskeluhalut tulivat sitten aikuisena.

Mielipiteeni on tasapaineninen ja siinä ei ole uhoa tippaakaan. En ehkä tarkoitttanut parisuhdekokemuksella perhe-elämää lapsineen, vaan ihan tavallista parisuhteen ylläpitoa. Siinä asiassa näillä, varsinkin lapsettomilla korkeasti koulutetuilla naisilla on suuria puutteita.

• Sikaruma ihannemies

Tarkoitit varmaan että, 5%:lla miehistä on vara valita! :)

Tämä on siitä kiva prosessi että,

Naiset määrittelee miehen markkina-arvon ja miehet määrittelee naisen markkina-arvon. Joka muuta kuvittelee, niin pettää ainoastaan itseään.

Miesten ongelma on:
      Jos ei sijoitu arviossa (ensimmäinen mielikuva) kuumin 5% (se oikea), niin naisella ei ole mitään halua tutustua oikesti. (nainen ei olla valmis tekemään työtä tutustumisen eteen)
      (Joku voi hetken leikkiä, kun kertoo oikein hyviä juttuja.)

Kokemuksesta tiedän, että pysytyn valloittamaan lähes naisen kuin naisen chätissä. Mutta. Treffien naiset eivät oikeasti halua tulla chättiin juttelemaan. Miksi? Todellisuudessa todella helppo ja vaivaton tapa tsekata liikkuuko aivosolut ollenkaan.

Uskallan väittää, että monella neidolla on kapea-alainen fokusoitunut käsitys "siitä oikeasta".

Kaipailen riskinottoa ja uskallusta..

• toinen 3-kymppinen nainen

Olen aivan samaa mieltä. Olen akateemisesti koulutettu, hyvässä työssä ja kuulemma kivannäköinen ja mukavaa seuraa. Olen kuullut monet kerrat sekä miesten että naisten ihmettelyä siitä, miten minunlaiseni nainen voi olla sinkku. Kyllä vain voi! 3-kymppisissä sinkkunaisissa on todella paljon minun kaltaisiani fiksuja, koulutettuja ja itsestään huolta pitäviä naisia. Missä vastaavanlaiset 3-kymppiset sinkkumiehet ovat?! Heitä ei ole! Tai sitten heitä on niin vähän, ettei heidän todellakaan tarvitse etsiä seuraa netistä, kun naisia löytyy muutenkin.

Olen todennut noista Suomi24:n profiileista ihan samaa kuin sinäkin: miehille on parempi tarjonta kuin naisille. Sama juttu, kun menee esimerkiksi baariin. Naisia on jo lukumääräisesti enemmän kuin miehiä, suhde on ehkä 60 % - 40 % naisten hyväksi. Nättejä, hoikkia ja trendikkäästi pukeutuvia naisia on pilvin pimein, hyvännäköisiä, hyväkroppaisia ja tarpeeksi pitkiä miehiä on koko paikassa 3 - 5. Voisiko joku selittää tätä epäsuhtaa? Tämä ei ole pelkästään oma mielipiteeni, vaan kaikki kaverinikin ovat tätä mieltä. Ilmeisesti suomalaiset naiset ovat keskimäärin sekä koulutetumpia että paremmannäköisiä kuin suomalaiset miehet. Olen täällä joskus kertonut, kun vein hyvännäköisen ulkomaalaisen miespuolisen tuttavani tutustumaan pk-seudun yöelämään, myös hän ihmetteli, miten suomalaiset miehet voivat olla niin rumia. Ja todellakin ihan heteromies oli kyseessä. Että ei tämä ole pelkästään naisten mielipide.

• PunainenParoni

Jännää se on huomata, miten eri tavoin tätäkin asiaa voi tarkastella.

Pikatsekkaus: Uusimaa, 29-31v, viikon sisään kirjautuneet.
        Naiset: 729
        Miehet: yli 1000

Laitetaan vielä vaikka 2pv sisään kirjautuneet,
        Naiset: 472
        Miehet: 838

2 päivää alkaa olla jo semmoinen, että vääristää veikkauksia jonkun verran. Mutta mittasuhteita tosta saa jo - määrällisesti täällä on selkeä miesten ylitarjonta.

Tuohon väliin luulisi mahtuvan myös pitkiä ja komeita ja hyväkäytöksisiä ihan riittämiin. Ellei sitten rima ole vain eri tasolla naisten ja miesten suhteen.

Olen näet aikalailla täysin eri mieltä kanssasi. Useammalla tasolla kiinnostavat naiset ovat täällä todella harvinaisia ilmestyksiä. Mukavan oloisia ja suloisia otuksia täällä toki riittää, mutta ne todelliset helmet loistavat poissaolollaan. En tiedä johtuuko se sitten "kilpailusta" vai itsetuntopulmista jos tuntee hukkuvansa massaan. Toki myös heteromiehenä arvostaa miehissä eri asioita kuin naiset. Joten en tietenkään voi tässä suhteessa olla täysin puolueeton. Mutta mitä noita miesten profiileja tsekkaa, niin kyllä täällä luulis varteenotettavia vaihtoehtoja olevan. Rima taitaa vaan olla korkealla, mikä on toki hyvä. Aina saa haluta.

• <Mies29>

"Nättejä, hoikkia ja trendikkäästi pukeutuvia naisia on pilvin pimein, hyvännäköisiä, hyväkroppaisia ja tarpeeksi pitkiä miehiä on koko paikassa 3 - 5. Voisiko joku selittää tätä epäsuhtaa? "

Luultavasti et oikein osaa arvioida naisten ulkonäköä samalla tavalla kuin miehet, sillä ultimate-beibejä ei ole kuin se 3-5 kpl per baari. Nättejä kyllä riittää.

• Sikaruma ihannemies
        <Mies29> kirjoitti:

"Nättejä, hoikkia ja trendikkäästi pukeutuvia naisia on pilvin pimein, hyvännäköisiä, hyväkroppaisia ja tarpeeksi pitkiä miehiä on koko paikassa 3 - 5. Voisiko joku selittää tätä epäsuhtaa? "

Luultavasti et oikein osaa arvioida naisten ulkonäköä samalla tavalla kuin miehet, sillä ultimate-beibejä ei ole kuin se 3-5 kpl per baari. Nättejä kyllä riittää.

Laskentaperuste:
        Kenen vierestä oikeasti haluaisi herätä aamulla, myöhemminkin...
        Ikähaarukka kolmessakympissä. Nuorempia kyllä on. (ne oikeat taitaa olla lapsien kanssa kotona)

Yhden käden sormet riittää mainiosti.

Ja ne ketkä löytyy, ovat miehen matkassa tai täysin fokusoituneet omaan työ/kaveriporukkaan. Lähestyttävissä olevia, ei illassa pysty montaa kohtaamaan.

• tule kaapista

Olet lesbo. Hae naisseuraa.

• mies > 30 v.

Harva koulutettu mies on noin pinnallinen &
        narsistinen kuin sinä.

Itseäni ei sitten yhtään kiinnosta yökerhoissa ne
        itseään täynnä olevat trendikkäät tyhjäpääpimut.
        Moni kakku päältä kaunis…jne…

Olen itse pitkä, urheilullinen DI ja arvostan naisessa
        naisellisuutta ja aitoutta, sitä että hän uskaltaisi olla
        oma itsensä ja laittaa persoonansa rohkeasti periin.
        Skippaan baareissa & netissä välittömästi ne työelämässä
        tutut ylisuorittavat, viulunkireät & neuroottiset
        jakkupukunaiset. (KTM / OTK)

Pähkäilen tässä nytkin itse miten uskaltaisin lähestyä
        yhtä suloista, hymyilevää kaupankassatyttöä.

Itselleni naisen ammatilla ei ole mitään merkitystä,
        kunhan vaan ei olisi 'rakkauden ammattilainen.'

• toinen 3-kymppinen nainen
        <Mies29> kirjoitti:

"Nättejä kyllä riittää."

Tämähän se pointtini olikin. Näteistä naisista on ylitarjontaa, mutta näiden naisten kanssa ulkonäöllisesti samaa tasoa olevia miehiä on TODELLA vähän. Niistä muutamasta komeasta/kivannäköisestä miehestä taistelee baarissa vähintään parikymmentä nättiä naista. Loput miehet ovat liian rumia tai liian lyhyitä tai heillä on supertyhmät jutut. Esimerkki: Olin jokin aika sitten yhdessä pk-seudun suurehkossa K-24-yökerhossa. Eräidenkin miesten keskustelunavaukset olivat suunnilleen tällaisia: "Oletko saanut japanilaista pippeliä? Ehhehee!" Siis todella kypsää ja älykästä juttuseuraa. On varsin mieltä ylentävää yrittää etsiä elämänkumppania tuollaisten urpojen joukosta. Joku tuolla haukkui minua pinnalliseksi. No, jos on pinnallista etsiä fiksua, kivannäköistä ja sivistynyttä miesseuraa, niin sitten olen pinnallinen. Ei voi mitään.

• 4kymppinen

Miehille on parempi tarjonta kuin naisille?
        Huhhuh, missä ihmeen juppipaikoissa pyörit? Naisethan tykkää hakeutua paikkoihin, joissa pääsee retostelemaan trendikkäällä pukeutumisella tms.

Tässä jo heitettiin sulle konkreettista tilastoa, että ainakin täällä netissä asia on täysin päin vastoin eli kyllä sulla vaan on hitosti valinnan varaa. Sama pätee mun näkemyksen mukaan mihinkä tahansa normaaliin baariin tai ravintolaan. Ehkä teinimestat on toinen juttu. Periaatteessa kuitenkin mies on se aktiivisempi sukupuoli ja nainen passiivisempi. Siksi miehiä näkee enempi hakemassa seuraa melkein missä tahansa.

• FM -
        tule kaapista kirjoitti:

Olet lesbo. Hae naisseuraa.

• joukkoon vaan
        FM - kirjoitti:

"Olen samaa mieltä kuin muut ketjussa kirjoitelleet (akateemiset) naiset."

Hinkkaa sitten itseäsi heitä vasten.

• päinvastoin...

Miettivät naispuoliset kaverini ja onhan noita erittäin fiksuja varattuja naisia aina välillä ihastunutkin minuun. Ehkä ne vapaat sitten tosiaan juoksee noissa trendipaikoissa ja sieltä minua ei kyllä löydy. En kyllä varmasti noin pinnallinen ole, mutta siltikään ei löydy taikka seurustelu on syystä tai toisesta tuhoon tuomittu.

• provoja!!

Vaadimme parempia provoja!!

• nainen yksinäinen

Olen samaa mieltä. Olen tosi yksinäinen, mutta kun olen selaillut suomi24 läpi sopivanikäisten osalta ei löydy oikeastaan kuin yksi kaikin puolin ihana mies, eikä hänkään asu Suomessa :(.

• katsopa uudelleen

"sopivanikäisten osalta ei löydy oikeastaan kuin yksi kaikin puolin ihana mies, eikä hänkään asu Suomessa :(."

Et sitten ole kovin yksinäinen, kun olet noin nirppanokka. Ihaile kuvaasi peilistä vielä 20 vuotta ja odota unelmiesi prinssiä. Odottele ihan rauhassa yksin, se oikea ei tule hakemaan sinua kotoasi, silloin kun sitä vähiten odotat.

Sitten kun olet itkenyt tuhansia kertoja tyynyn märäksi, alkaa myös tavallinen suomalainen mies kelvata. Miksi kelpaisit silloin niille miehille, jotka nyt sivuutat huonoina? Miksi ansaitsisit heiltä arvostusta, kun et arvosta heitä?

Katsopa niitä sopivanikäisiä miehiä vielä uudelleen.

• Sikaruma ihannemies

Ei miehet tyhmiä ole. Miksi 30v alfa, jolla on valinnan varaa, kiinostuisi vakavasti 30v naisesta?

Ehdottomasti ottaa jonkun 25v mieleltään ja kropaltaan Freshin neidon. (ottaako 500 vai 1000 viikkoa poljetun, haloo)

Aina ei saa sitä mitä haluaa, niin se vaan menee. Mitä vanhempi neito, niin sen vähemmän voi haluta. :)

Miesten silmissä arvostus ei todennäköisesti ole korkealla... Halveksunta ivallisuus näkyy kilometrien päähän.

• tai sen puute

Kas kummaa, olen itse käynyt läpi kaikki kuvalliset naisten profiilit maakunnasta riippumatta ikähaarukassa 27-43 ja voin vain sanoa että tasosta on lähinnä puute. Kauneus on katsojan silmässä ja itselläni on suht harjaantunut katse.

• kaikkia

viestejä lukea mutta jotenkin päällimmäiseksi jäi, että prinssit ja prinsessat täällä keskustelee toistensa sukupuolisesta paremmuudesta/huonommuudesta vaikka parisuhde on tähän mennessä ollut täysin yksilölaji.Keskustellaan siitä mitä mieltä yleensä ihmiset on ulkonäöstä ja sitten samaistutaan siihen, että sellainen pitää olla.
      Kyllä parisuhdebaletti on ehdoton yksilölaji ja kannattaa vähän kuunnella omaa sisintään millainen se toivekumppani olisi.Valitettavasti molempien sukupuolten viesteissä on selkeitä ylilyöntejä enkä rupea arvaileen niiden syitä eivätkä ne edes kiinnosta edes provosoivassa mielessä.Onnea kaikille parisuhderulettiin ja rehellisyydellä pääsee pitkälle tai vielä pitemmälle kuten minä....lol

• mitenköhän tuo oikein on..

Itse olen myös akateeminen, n. kolmekymppinen mies. Olen muutaman kuukauden nyt pyörinyt täällä aktiivisesti etsimässä oikeasti fiksua, katseenkestävää ja akateemista naista. Ongelma vain on, ettei sellaisia oikein ole...tai ehkä on, mutta minä en vain kelpaa heille. Ne muutamat joiden kanssa olen käynyt treffeilla ovat osoittautuneet keskustelutaidottomiksi tai yksinkertaisesti vain hiukan hitaiksi - tai sitten en vain ole kyennyt keskustelemaan riittävän stimuloivasti. Tai jotain. En jaksa uskoa.

Itse olen mielestäni ihan katseenkestävä ja luonteeltanikin melko sosiaalinen. Tai, ehkä en, mutta jostain syystä naiset flirttailevat ja antavat pitkiä katseita kaupungilla kävellessäni ja ystäväni valittelevat kuinka naispuoliset myyjät antavat minulle enemmän huomiota. Olettaisin siis, että vaikka en nyt mikään adonis olekkaan, niin en nyt ihan susirumakaan sentäs.

Olen kuitenkin harteikas ja roteva kaveri, kiitos aktiivisen urheilu-uran joka alkoi hyvin nuorena. Minulle on kuitenkin käynyt niin, että kun muutin omalta paikkakunnaltani Helsinkiin, siirryin täysin uuteen maailmaan ja kaikki harrastukset jäivät kotipaikkakunnalleni. Tästä johtuen onnistuin hankkimaan lisäkiloja, koska kuitenkin vielä söin kuin aktiivinen urheilija. Vasta viime vuosina olen saanut työn, sosiaalisen elämän ja harrastukset aikataulutettua niin, että olen menossa takaisin kohti entistä solakkaa uimarin vartaloani. Helppoa se ei kuitenkaan ole ollut, koska pidän hyvästä ruuasta ja juomasta ja vihaan yksin liikkumista, kuten lenkkeilyä. Olen aina ollut ryhmähenkinen ja lajini ovat olleet joukkuelajeja tai ainakin sosiaalisia, tyyliin uinti ja kamppailulajit. Koska kuitenkin olen vielä n. 5 kiloa ylipainoinen, olen laittanut vartalotyypikseni normaali, enkä urheilullinen, vaikka voisin arvella, että jotkut saattaisivat niinkin tehdä.

En kuitenkaan saa yhteydenottoja akateemisilta naisilta. Nada, Zip, zilch, zero...en ainuttakaan. Ne muutamat viestit jotka olen itse jaksanut laittaa, ovat saaneet vastakaikua ehkä about 5% kerroista. Vaikka olen laittanut profiileille jotka sen lisäksi, että kiinnostavat minua (profiilin sisältö, ei kuva...yleensä pistän viestiä kuvattomille), ovat myös sellaisia joiden vaatimukset täytän. Olen myös aina käyttänyt aikaa ja yrittänyt lähettää vain yksilöllisiä viestejä. Silti ei mitään. Joten on pakko miettiä onko profiilini vain niin tylsä, kuvani profiilissani etovia tai ehkä painoni/pituuteni suhde ei ole kovinkaan seksikäs. Enkä edes ole lyhyt. Tai ehkä se vain on kirjallinen ulosantini, joka ei anna riittävän fiksua kuvaa itsestäni. Hankala sanoa.

Saisin melko helposti seuraa baareista, mutta turhan usein olen huomannut, että kiva tyttö ketä on mukava katsella, ei ole niinkään kivaa juttuseuraa. Keskustelutaito ja älykkyys saavat minut syttymään. Baareista tälläisten naisten löytäminen on kuin yrittäisi etsiä neulaa heinäsuovasta. Ja kun en ole kiinnostunut yhden illan suhteista, on netti lähes ainoa järkevä vaihtoehto...tai olisi, ellei tilanne täällä tuntuisi olevan täysin vääristynyt. Naiset valikoivat (mikä heille suotakoon) ja jotenkin usko siitä, että kiltti ja kunnollinen mukiinmentävä mies voisi koskaan voittaa pelimiestä näillä markkinoilla ei vain ole kovinkaan korkealla. Enkä edes etsi seksiseuraa, vaan enemmänkin juttuseuraa. Harmillista.

Joten, summa summarum, on hankala uskoa, että täällä olisi miesten markkinat. En vain yksinkertaisesti näe saati sitten koe sitä.

• äklöttää

Taas tätä vastenmielistä ruikutusta. Samaa kun miehet, jotka vinkuvat "Olen todella tasokas, komea, älykäs... mies, mutta miksi tämän maan naiset ovat näin kuvottavia! Kukaan ei ole minun arvoiseni." Jospa keskittyisitte enemmän itsenne kehittämiseen ja vähemmän muista ihmisistä valittamiseen.

• ..................

Tai oli ainakin itselleni... Siksi ihmetyttääkin miksi täällä jatkuvasti puhutaan siitä tasosta ja miltä nainen/mies näyttää paperilla; pituus/paino/vuositulot/koulutus/lapsia vai ei/tupakoi/juo jne jne. Iän suurinpiirtein ja paikkakunnan ymmärrän hyvin plus sitten siviilisäädyn sen suhteen onko vapaa vai varattu...

Mutta oikeastaan nuo tasotekijät eivät minuun vaikuttaneet mitenkään. Tuli vastausta kovatasoisilta miehiltä, mutta kas; kiinnostui kohdistuikin mieheen jolla oli lapsi ennestää, tupakoi, hoikka tai paremminkin laiha, pituutta keskiverron verran. Kuvaa en ollut nähnytkään ja ammatin tiesin suurinpiirtein eikä ollut siitä päätellen mitään suuria vuosituloja kyseessä. Koulutusta ammattikouluun saakka. Mutta se asia, joka todellisuudessa merkitsi oli hänen tyylinsä kirjoittaa, arkiset asiat josta puhui ja se ensivaikutelma, joka tuli miehestä viestien perusteella; Se että oikeasti voisi ehkä elää tälläisen miehen kanssa. Järkättiin treffit ja yhdessä eletään vieläkin.

Tarkoitan siis, ettei minulle nykyäänkään miehen koulutustaso tai palkka merkitse mitään - ainoastaan se, että hän viihtyy kyseisessä työssään. Näin esimerkiksi. Ja olen oikein tyytyväinen siihen, että lähdin arvioimaan miestä hänen kirjoitusten perusteella, en jollain cm/kg/euro-tasoyhteenvedolla ja kuvalla. Tottakai se ulkonäkö merkkaa, mutta vaan sinä pienenä osana siitä onko fyysistä vetovoimaa eikä sitä yksi kuva helpolla kerro vaan kunnon tapaaminen - livenä. Siihen asti oli paljon helpompaa löytää se mieluisin kirjoitusten perusteella, ei listojen. Koska vieläkin ne kaikkein tärkeimmät piirteet, jotka parisuhteeseen vaikuttaa, unohtuvat noissa listoissa totaalisesti.

• 30 v. mies

Vaikutat ihan kelpo naiselta. Kaltaisiasi on täältä vaikea löytää. Akateemiset naiset vaikuttavat harvoin älyllisesti kiinnostavilta, bilis, ruoka, viini, nukkuminen, sohva, remontti, käsityöt, puutarhanhoito ja purjehdus ovat useammin kiinnostuksen kohteina. Ei naisen edes tarvitsisi mikään nero olla, ja saisi hänellä tuollaisiakin kiinnostuksia olla, kunhan myös pitäisi älyllisistä keskusteluista. Osa myös vaikuttaa turhan negatiivisilta ja ilmoittaa, ettei siedä tietynlaista musiikkia tai elokuvaa. Saa olla pitämättä, mutta ettei siedä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      385
      3253
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1526
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1322
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      965
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe