Hei! En keksinyt sivuja selailtuani minne tämän viestin laittaisin, joten täälläpä se sitten on.
Elikkä, saako joku ns. siltakaadon taaksepäin eli sillan seisaaltaan?
Olisiko kellään antaa mitään vinkkejä miten tätä voisi harjoitella, vai johtuuko kyseinen liike ainoastaan venymisestä?
Kiitos vastanneille!
Siltakaato taaksepäin
4
2265
Vastaukset
- painikämpällä
Siellä se on tusinatavaraa jo pikkupennuilla.
Aloita harjoittelu "mukuilla"! - rontti
Siltakaadossa ei ole kyse vain notkeudesta. Itse olen harrastanut voimistelua 10 vuotta. Vinkkejä on todella hankala antaa, mutta kuitenkin minä itse ainakin harjoittelin puolapuilla sekä isäni tuella. Eli isäni piti minua käsistä ja sitten vaan mentiin=)!!!!!!!
- Ponit rulaa
Itse olen yrittänyt ensin seinä tukena ja olen siltakaadon oppinut sen avulla:) eli käsillä kuin kävelisi alas päin seinää. (jos ymmärrät)
- joukkuevoimistelija
seiso vaikka jalat vähän erillään ja ala viemään käsiä maahan (joku vanhempi tai sisko voi pitää selästä tukea) muista pitää kädet suorana, jos et itse pääse ''pomppaamaan'' jaloilla yli niin toinen voi heittää ne sinun puolestasi.
tätä liikettä on vaikea selittää, mutta toivottavasti auttoi!
ps. selässäkin pitää olla hieman notkeutta eli ei mene jos selkä ei taivu yhtään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682279Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921516Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 701008
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍97961Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 116926