Niin. Mistä ne löytyis? Kiitos jos joku löytää.
Rakkaus On Lumivalkoinen sanat?
6
517
Vastaukset
- ???
rakkaus on lumivalkoinen
rakkaus on lumivalkoinen
heijastaa väärinä tunteet sen
sinun rakastamasi ihmisen
luulet, hänestä välitä en
hän on vain ihminen
rakkaus on lumivalkoinen
rakastat silmäsi sokeuttaen
tunnet rakastamasi ihmisen
tunnet tunteet ihmisen sen
ovatko tunteet aitoja?
sitä takaa en
(http://www.rakkausrunot.com/runoilija.php?runid=1170)- Jeah
Väärät sanat. En mä mitään rakkausrunoja halua.
- ???
Jeah kirjoitti:
Väärät sanat. En mä mitään rakkausrunoja halua.
Heh, mut noi sanat on kuitenkin "rakkaus on lumivalkoinen"... Sitä paitsi eiks se nyt kuitenkin ole rakkausruno, siis ne sen biisin sanat? Eli rakkausrunoa kyllä tavallaan olet hakemassa, halusit tai et.
Suosittelen myös käyttämään ihan talonpoikaisjärkeä, eli kynä ja paperia käteen... Sehän on suomea, kai nyt sen paperille saat? Ja jos tykkäät biisistä, niin sähän osaat ne sanat jo ulkoa tähän mennessä.
Jos et osaa kirjoittaa, niin luulisin että sanat saa myös sen levyn mukana. Tai sit ei.
- puuuuuuuuuf
jos kuuntelisit biisin ja kirjoittaisit ihan itse sanat ylös. ei ole vaikea homma ei.
selkeää suomea lauletaan. ja YKSINKERTAISTA on lyriikka juu... - ...
... mä ne jo kerran kirjoitn tonne yleistä musiikista osastolle niin etippä sieltä
- entiedä
Mäki haluaisin tietää ne sanat mut oikein ja kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718