Onko väärin yrittää iskeä

varattu mies?

Tykkään eräästä miehestä joka on monta kuukautta seurustellut erään toisen naisen kanssa. Olenko hirveä ihminen jos yritän viedä miehen tältä naiselta? eihän mies anna itsensä tulla isketyksi jos hän on todella vakavissaan tyttöystävästään??? vai??

30

5836

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha rouva

      .. voi laps kulta, kaikkee kyseletkin!
      Tietysti kaikenlainen sekaantuminen kahden
      seurustelevan suhteeseen on oikein.. Ettäs
      viitsit kyselläkään.

      Sinua lienee kotona neuvottu tekemään toiselle
      niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän ?

      Että minua joskus hävettää näiden keskenkasvuisten
      kakaroiden käytös...

    • Willie Wheel

      kunnoituksesta. Jos tavoitteenasi on saada mies vakavaan suhteeseen kanssasi, ei tekniikka ole sopiva. Voit ehkä saada hänet sänkyyn, mutta tuskin saat häneltä sitä kunnioitusta, jonka hän suo tulevalle vaimolleen, kuka se sitten tulee olemaankaan.

      Ja väärinhän se tietysti on muutenkin.

    • kysyä

      Miten onnellinen hän sen tytön kanssa on?
      Koska jos hän on todella onnellinen siinä ja heillä on todella yhteensopivuutta, se on ihan sama vaikka yrittäisit taikoa, niin mikään ei tulisi onnistumaan.
      Tämä on vähän tällänen moraalikompassi kysymys ja sä olet ainoastaan se joka tohon todella voi tietää vastauksen.
      (Enkä suosittele fyysistä etenemistä, ennen kuin
      hän tietää kenen kanssa haluaa olla.)

    • säästä sydänsurut

      itseltäsi. maapallo pursuaa vapaista miehistä, älä turhaan yritä pahoittaa ensin toisen mieltä, ja muista mies voi palata takas entisen luo kun on saanut susta tarpeeksi..oletko sitten muuta kuin sydänsuruja rikkaampi? neuvoksi vain.

    • meikkäläinen

      olet moraaliton lut....

      • tavistus

        ihan tavallinen suomityttö kyselee. Ensin pitää kokea varatut että voi vittuilla sinkuille, vaikkapa kokemattomuudesta.


      • päässä-
        tavistus kirjoitti:

        ihan tavallinen suomityttö kyselee. Ensin pitää kokea varatut että voi vittuilla sinkuille, vaikkapa kokemattomuudesta.

        huomasin ketjun, ja oli kommentoitava että en kyllä haluaisi edes miehenä ottaa sinua kun ajatuksesi ovat noinkin tyhmät. ottaisin naisen isolla N:llä joka ei juokse varatun perään, mikä moraali sulla oikein on????????? outo olet mielestäni.


    • EI koira karvoistaan...

      Jos saat nyt vampattua miehen, on se merkki siitä, että hän ei ehkä sitoudu koskaan eikä kehenkään lopullisesti. Muutaman vuoden kuluttua voit itse olla jätetyn asemassa, kun joku nuorempi neiti päättää kokeilla, josko saisi huvikseen äijän vampattua...

    • kyselee...

      eivätkä edes ymmärrä hävetä sitä että ovat lutkia

    • hyvähyvähjuva

      iskekää naiset vaan niitä jo varattuja, kaikki naiset vaan yhtä varattua sonnia piirittämään.

      jättäkää seurustelukumppania haluavat kunnolliset sinkkumiehet rauhaan!

    • ...

      En oikeasti ole mikään moraaliton hirviö, tykkäsin kyseisestä miehestä jo kauan ennen kuin hän alkoi seurustella tuon naisen kanssa. en vaan uskaltanut tehdä silloin aloitetta. sitäpaitsi saatan olla vaan mustasukkainen, mutta mielestäni miehen nykyinen tyttöystävä on aivan väärä hänelle. olen nähnyt millainen mies oli kun hän aiemmin seurusteli erään tytön kanssa: mies oli silloin onnensa kukkuloilla ja täynnä elämää. tämä nykyinen tyttöystävä ei onnistu tuomaan esille miehen parhaita puolia, jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan. siksi olen sitä mieltä että nainen on aivan väärä hänelle. (ja minä sopisin miehelle paljon paljon paremmin.)

      • saa rakastaa jos se on aitoa

        en tiedä minkä ikäinen olet, mutta tunnut olevan vielä nuori.
        Joten minä olen sitä mieltä että tunteet saa näyttää ja ihastumisen kertoa. Kun on kyseessä nuoret ihmiset, niin senhän tietää kaikki jotta poikaystävät tulevat ja menevät.
        Ja kun ikää
        karttuu niin sitä itse oppii tietämään mikä on oikein ja mikä on väärin. Joten minä sanon sinulle, että yritä vaan ihmeessä saada tämä mies itsellesi jos olet hänestä kiinnostunut ja jos sinusta yhtään tuntuu siltä että mies on sinusta kiinnostunut. täällä ollaan vain kerran niin eikö sitä silloin etsitäkkin itselle juuri se sopiva. ja muistakaa että ei ketään voi omistaa eikä ketän voi kahlita ei ainakaan rakkaudella!


      • kokenut ja siitä selvinnyt
        saa rakastaa jos se on aitoa kirjoitti:

        en tiedä minkä ikäinen olet, mutta tunnut olevan vielä nuori.
        Joten minä olen sitä mieltä että tunteet saa näyttää ja ihastumisen kertoa. Kun on kyseessä nuoret ihmiset, niin senhän tietää kaikki jotta poikaystävät tulevat ja menevät.
        Ja kun ikää
        karttuu niin sitä itse oppii tietämään mikä on oikein ja mikä on väärin. Joten minä sanon sinulle, että yritä vaan ihmeessä saada tämä mies itsellesi jos olet hänestä kiinnostunut ja jos sinusta yhtään tuntuu siltä että mies on sinusta kiinnostunut. täällä ollaan vain kerran niin eikö sitä silloin etsitäkkin itselle juuri se sopiva. ja muistakaa että ei ketään voi omistaa eikä ketän voi kahlita ei ainakaan rakkaudella!

        Itse olin aikanaan kovasti vastaan pettämistä kaikin tavoin, ja olen vieläkin. Asiat ei vaan ole niin mustavalkoisia. En olisi koskaan halunnut joutua tilanteeseen että ihastun tai rakastun varattuun mieheen, koska siipeensä siitä itse yleensä saa. Enkä tosiaan haluaisi loukata sitä ensimmäistä naista. Mutta tapauksessani kohtasi kohtalon oikusta kaksi ihmistä molemmat matkallaan. Jo ensi katseesta sen tiesi että loppuelämäni ihminen on tässä. Tunne oli niin vahva molemmin puolin ettei kumpikaan meistä aikuisista ole sellaista matkallaan kokenut. Kaikki vaan tuntuu niin oikealta, puhtaalta, hyvältä ja turvalliselta. On kuin olis tunnettu aina, on niin helppo ja hyvä olla. On suuri onni ihmisen elämässä, jos saa kokea tälläisen tunteen ja rakkauden. Ja jos molemmat tuntee sen sydämessään oikeaksi, niin onko se silloin väärin? Elämässä ei voi selvitä kolhuitta, mutta joskus niinkin on toimittava. Niin monta tarinaa kuin ihmistä...


      • Haluan varatun,näin sen eka

        " En oikeasti ole mikään moraaliton hirviö, tykkäsin kyseisestä miehestä jo kauan ennen kuin hän alkoi seurustella tuon naisen kanssa. en vaan uskaltanut tehdä silloin aloitetta. sitäpaitsi saatan olla vaan mustasukkainen, mutta mielestäni miehen nykyinen tyttöystävä on aivan väärä hänelle. olen nähnyt millainen mies oli kun hän aiemmin seurusteli erään tytön kanssa: mies oli silloin onnensa kukkuloilla ja täynnä elämää. tämä nykyinen tyttöystävä ei onnistu tuomaan esille miehen parhaita puolia, jos kukaan ymmärtää mitä tarkoitan. siksi olen sitä mieltä että nainen on aivan väärä hänelle. (ja minä sopisin miehelle paljon paljon paremmin.) "

        Mä näin sen miehen eka! joku vamppi tuli ja vei, kun meillä on niin pitkä välimatka että harvoin nähtiin. tiedän että mies seurustelee sen vampin kanssa vain ollakseen jonkun kanssa, mutta perkeles, minä vien sen miehen siltä luuskalta! en ikinä sekaantuisi varattuihin miehiin, mutta jumalauta tämä on poikkeus!!

        terv, 19 wee teini taas :D:D


      • TiiPii
        kokenut ja siitä selvinnyt kirjoitti:

        Itse olin aikanaan kovasti vastaan pettämistä kaikin tavoin, ja olen vieläkin. Asiat ei vaan ole niin mustavalkoisia. En olisi koskaan halunnut joutua tilanteeseen että ihastun tai rakastun varattuun mieheen, koska siipeensä siitä itse yleensä saa. Enkä tosiaan haluaisi loukata sitä ensimmäistä naista. Mutta tapauksessani kohtasi kohtalon oikusta kaksi ihmistä molemmat matkallaan. Jo ensi katseesta sen tiesi että loppuelämäni ihminen on tässä. Tunne oli niin vahva molemmin puolin ettei kumpikaan meistä aikuisista ole sellaista matkallaan kokenut. Kaikki vaan tuntuu niin oikealta, puhtaalta, hyvältä ja turvalliselta. On kuin olis tunnettu aina, on niin helppo ja hyvä olla. On suuri onni ihmisen elämässä, jos saa kokea tälläisen tunteen ja rakkauden. Ja jos molemmat tuntee sen sydämessään oikeaksi, niin onko se silloin väärin? Elämässä ei voi selvitä kolhuitta, mutta joskus niinkin on toimittava. Niin monta tarinaa kuin ihmistä...

        Menin elämäni rakkauden kanssa naimisiin, reilun 15 avioliittovuoden jälkeen hän rakastui parhaaseen ystävääni ja kusettivat minua melkein vuoden. Nyt "ystävä" on entinen, miehen kanssa on pakko olla väleissä 2 yhteisen lapsen vuoksi. En puhu hänestä lapsille pahaa, mutta ajoittain viha on valtava... Katkeruuskin nostaa päätään, mutta jos annan sille pikkusormen, se vie minut kokonaan. NÄPIT IRTI VARATUISTA! Ihan sama miten varattu. Mietippä ite omalle kohalles!?


    • vanha juttu

      Jos sen sun kanssas pettää niin se pettää sua kanssa.

      • ,.-.-,-.,-.,,-.,,

        no enhän mä haluakaan, että se mun kanssa pettää. enkä todellakaan menisi hänen kanssaan sänkyyn siinä vaiheessa kun hänellä on toinen, enkä edes suutelisi häntä. voin silti kai jollain tapaa kertoa tunteistani hänelle... tai hurmata hänet.


    • no siksi

      Luultavasti sen hepun kiinnostusarvo on pilvissä jo senkin takia,että hän on jo toisen.
      Eikö olis mahtavaa,kun sinä olisit parempi,kuin se toinen nainen?Että tää heppu valitsisi sinut eikä tuota toista?Sä olisit selvästi parempi?Kauniimpi?Seksikkäämpi?Ja entäs sitten kun tämän herran kiinnostus siirtyy seuraavaan?Mies joka antaa iskeä itsensä/kiinnostus lopahtaa,kun uutta tulee tyrkylle ei varmaan ole maailman uskollisinta sorttia?Mutta sehän ei haittaa,kunhan saat sen lelun siltä toiselta pois?

    • askasdjkasdjk

      Täällä nyt sit varmaan toinen lutka ilmoittautuu (palstan muitten kirjoittelijoitten mielipidettä lainatakseni), mut ei se musta täysin tuomittavaa ole varattua miestä yrittää iskeä, tai siis flirttailla. En kyllä kehottaisi esim. fyysisesti käymään kiinni.

      Toki sinänsä voi olla arveluttavaa yrittää varattua, mutta toisaalta, ainakin saat tietää mitä mieltä mies on sinusta. Jos hän vastaa flirttiisi, ei hänen suhteensa hyvällä pohjalla ole kuitenkaan. Jos ei vastaa, niin hyvä sitten, että on nykyiselleen uskollinen, ja kai heillä sitten menee hyvin, eli siinä tapauksessa tietty jätät miehen rauhaan.

      Mutta tuleehan miestä mahdollisesti iskemään tuntemattomatkin, jotka eivät häntä varatuksi tiedä - ei se paljon eroa siitä, että sinä kokeilisit onneasi, pääsisitpähän ainakin mahdollisuuksistasi selville ja tarvittaessa jättäisit miehen tämän jälkeen rauhaan.

      Tietty jos hän jättää naisensa sinun takiasi, on seuraava kysymys, joka ehkä kaihertaa mieltäsi, että mistä tämä pohjimmiltaan johtui, ja saatko itsekään pidettyä häntä kauaa itselläsi.

      • ei katso!!!

        Toisten kavereita,eikö jo se laita Hälytysva-
        loja tikittämään,kun näkee 2Onnellista yhdessä?
        -Mikx se sinusta kiinnostus?-oletko omasta mielestäsi,joku erikoistapaus jota ei kukaan mies
        pysty vastustamaan?-paremman näkönen
        Jos on löytänyt itselleen jo sopivan kullan kainaloon,ja meet siihe väliin itsees tyrkyttäin
        Kyllä sinulle nauraa nauris maan aidatkin,vanha sanonta:ENNEN MAA REPEE,KUN HUORA HÄPEE!!
        ETsi MUUTA TEKEMISTÄ KUN MIETTIÄ KUINKA MONTA
        JÄTKÄÄ EHDIT VAMPATA ELÄMÄSI AIKANA.

        Pidätkö näistä oikein Päiväkirjaa?
        -EN LÖYDÄ OMAA YRITÄN VARATTUJA...


    • hoh hoh

      Varatut miehet...

      Sanottakoon kokemuksen syvällä rintaäänellä ettei ne miehet sitä nykyistään jätä. Sydänsuruja saat aina kuitenkin aina enemmän sinä. Toisella kun on kuitenkin siellä kotona se jokin syli johon pudota, vaikka suhteen kariutuminen häneenkin koskisi... Itkua ja hammastenkiristystä on tuolla tiellä tiedossa. Jokaisen on ensin tehtävä päätökset itse omasta elämästään ja sitten etsittävä uutta rakkautta. Harva lennosta aloitettu suhde kestää kuitenkaan.....

    • iskeä

      Kyllä se oikea tulee sinunkin eteesi usein
      juuri silloin kun vähiten osaa odottaa.
      Älå tee nyt typeryyksiä,niin sinua kunnioitetaan
      kenemmän.PIDETÄÄN kunnon likkana!!
      -miehet aina huori...ee.
      MUTTA kerron mies sellaisista 2juttua itselle sattunutta.-kerran tansseista tullessani TAXI mies alkoi ehdottain minun as.menoa naimisissa oleva!!Kysyin häneltä,mitä se vaimo kulta siihen
      sanois?-ei mitään kuului vastaus.
      -EIKÄ KAUPPOJA TULLUT:
      -Kerran taas tansseissa ukkomieheksi itseänsä
      nimittänyt pyysi yö kylään.Annoin pakit.MIKSI? Minulla oli tuolloin pieni tyttö,nyt aikuinen!!
      RAKASTAN HÄNTÄ SUUNNATTOMASTI.
      -TUONA KESÄNÄ TULIN USKOON.
      OLEN OLLUT 19V,SINKKUNA..1ERO RIITTI...OLI LIIAN KIPEÄ....

    • taukki olet

      Ehdottoman väärin. Ja jos on minun miehestäni kysymys, niin voin suoralta kädeltä sanoa, ettei hän ole kiinnostunut sinunlaisistasi lutkista. Miehet haluavat vaimokseen kunnollisen naisen ja yhdenillansuhteisiin hempukan.

    • on luotu

      siittämään, tottakai se sua panee.

    • Angeligua

      Tuossa 12 vuotta sitten satuin menemään sänkyyn varatun miehen kanssa. Enpä sitä silloin paljon kysellyt ja varattu olin itsekin. Olimme ne toisillemme luodut ja nyt olemme olleet naimisissa jo useita vuosia ja onnellisimpia kuin koskaan ennen. Hänen ex-vaimonsa on minulle ihan kaveri ja hänen (aikuiset) lapsensa hyväksyvät minut, toinen tuossa vähän aikaa sitten sanoi, että minä olen tehnyt isästään onnellisen miehen.

      Että kaikki tässä elämässä ei ole niin mustavalkoista. Kyllähän toki jotkut pitivät minua alussa lutkana ja miestäni pukkina, mutta rakkaus voittaa kaiken.

    • Anonyymi

      KYLLÄ ON VÄÄRIN VIEDÄ TOISEN MIES SIKA🤬🤬🤬 HANKI OMA!

      ET VIE MMUN MUESTÄ NÄPITI IRTI☠️HANKO OMA KUULITKO!

      SAATABA MISTÄ TEIKÄLÄISIÄ ☠️ ... TUPPAAKIN TULEE!

      JÄTÄ MUN MIES RAUHAAN !!☠️🤬

      • Anonyymi

        Jo olet taas paksuna?


    • Moraaliton juonikas ämmä... Ei mitään uutta maan päällä 😅

      • Anonyymi

        Joo, kannattaa pitää mukanaan pari säkkiä kondomipakkauksia. 😅😅😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kannattaa pitää mukanaan pari säkkiä kondomipakkauksia. 😅😅😅

        Juu jos tekeekin mieli iskee jonkun toisen mies vaikkapa lounaalla... Se varmaan sitä rakkautta 👀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe