ostin hiljattain käytetyt mailat. mailat itsessään ovat hyvät tarpeisiini mutta gripit ovat parhaat päivänsä nähneet. mistäköhän pk-seudulla saisi kohtuu hinnalla ja mahdollisimman nopeesti vaihdatettua kaikkiin mailoihin gripit?
gripinvaihto
4
617
Vastaukset
- EN TIEDÄ
koska olen vaihtanut jo pitkään itse grippini. vaitoja tekevät tietääkseni lähes kaikki golfliikkeet ja osa kenttien PRO:t.kanattaa soitella alan liikkeisiin
- mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
mistä käyt ostaa gripit ja onko kuinka vaativa projekti vaihtaa ne itse.
- nikyli
mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kirjoitti:
mistä käyt ostaa gripit ja onko kuinka vaativa projekti vaihtaa ne itse.
Käy katsomassa: http://www.golfpiste.com/forum/posts.asp?cid=2&tid=117568&searchterm=gripin vaihto&lang=fi
- Anonyymi
Ja kannattaa pestä ne gripit ennen kuin lähtee vaihtamaan, oon itse pelannut samoilla raudoilla n 100 kierrosta kaudessa keskimäärin, pesen gripit vähintään 6 kertaa kesässä (fairy on hyvä) kestävät kauan kun ei hiki syö kumia .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752924- 472433
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451737- 781409
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831212- 201137
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874