VIIKSEN NAISILLA

viikset omistava

Minulla kasvaa tummia karvoja ylähuulen yllä, jotka näkyvät selvästi, vaikka ne ei kovin pitkät olekkaan.

En haluaisia poistaa niitä, koska pelkään niiden villiintyvän kasvun suhteen, joten ajattelin kokeilla värjäystä.

No, nyt kysyisinkin teidän kokemuksianne ja näkemyksiänne aiheesta. Voinko vain käydä kaupasta ostamassa hiustenvärjäys vaalennus tuubin, ja töpytellä sitä topsipuikolla pahimpiin kohtiin?
Mitenköhän pitkään tälläinen toimintatapa kestäisi, vai villiintyyköhän ne ihan tästäkin ajatuksesta?
Luulis ainakin vaalenevan, koska kemikaali ei voi ottaa "yhteen" minkään muun kemikaalin kanssa, josta väärävärisyys yleensä johtuu ainakin hiuksia värjätessä.

Eli kaikki naiset ja miehetkin, jotka omistavat viikset niin kertomaan kokemuksia vaalentamisesta!

14

1786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiksikäs mies

      Ei niistä pääse eroon muutakuin polttamalla juuret. Ajan kanssa kasvavat aina vain vahvempina. Siksi meillä miehillä on lähes aina vähintään sänki ja 60:llä väistämättä siistitty parta.

    • .....

      Ihokarvojen vaalennus ainetta, joka on juuri tarkoitettu ylähuulen seudulle, käsivarsiin jne.
      En ole itse vielä tuotetta kokeillut mutta tänään kävin putilot jo kaupasta ostamassa!:)

      • huvittavaa!

        Kyllähän ne naamakarvatkin kasvavat ja kun tumma tyvikasvu tulee näkyviin, voi joku sivullinen katsoa toisenkin kerran. Eli joudutaan vaalennuskierteeseen ja kyllähän ne vaaleatkin karvat näkyvät, vaikkakin heikommin.


      • En ole kokeillut vielä
        huvittavaa! kirjoitti:

        Kyllähän ne naamakarvatkin kasvavat ja kun tumma tyvikasvu tulee näkyviin, voi joku sivullinen katsoa toisenkin kerran. Eli joudutaan vaalennuskierteeseen ja kyllähän ne vaaleatkin karvat näkyvät, vaikkakin heikommin.

        mutta tiedän että myös joiltakin malleilta vaalennetaan ihokarvoja vastaavalla aineella, enkä oikein usko että ihokarvat kasvavat yhtään sen joutuumpaa kuin esim. kulmakarvat.


      • ????.
        huvittavaa! kirjoitti:

        Kyllähän ne naamakarvatkin kasvavat ja kun tumma tyvikasvu tulee näkyviin, voi joku sivullinen katsoa toisenkin kerran. Eli joudutaan vaalennuskierteeseen ja kyllähän ne vaaleatkin karvat näkyvät, vaikkakin heikommin.

        eroaako ne sitten loppujenlopuks yhtään, että ostaako hiusten värjäys vai ihokarvojen värjäys tuubin.. Samoja aineitahan niissä varmaankin käytetään, jotta saahaan karvat vaaleimmiks...

        Siis "villiintyykö" karvojen kasvu, jos ne värjää?
        Kun ainakin kulmakarvat kasvaa nopeemmin, jos leikkaa tai nyppii.. mutta entä sitten viikset? Kun eihän tässä ole kyse kuitenkaan leikkaamisesta, vaan ihan värjäämisesta. Mieleeni tulis,että väri saattas vähän haalentua, ja näin saattais ehkä näyttää hassulta, mut en kuitenkaan usko, että porukalla rupee kasvamaan viikset kun ne värjää..??

        Vai mitä mieltä te olette?


      • luulisin..
        ????. kirjoitti:

        eroaako ne sitten loppujenlopuks yhtään, että ostaako hiusten värjäys vai ihokarvojen värjäys tuubin.. Samoja aineitahan niissä varmaankin käytetään, jotta saahaan karvat vaaleimmiks...

        Siis "villiintyykö" karvojen kasvu, jos ne värjää?
        Kun ainakin kulmakarvat kasvaa nopeemmin, jos leikkaa tai nyppii.. mutta entä sitten viikset? Kun eihän tässä ole kyse kuitenkaan leikkaamisesta, vaan ihan värjäämisesta. Mieleeni tulis,että väri saattas vähän haalentua, ja näin saattais ehkä näyttää hassulta, mut en kuitenkaan usko, että porukalla rupee kasvamaan viikset kun ne värjää..??

        Vai mitä mieltä te olette?

        Että värjääminen ei vaikuta karvojen kasvuun.
        Ja edelleenkin suosittelen kuitenkin ihan ihokarvoille tarkoitettua vaalennusta, ihan vain turvallisuuden vuoksi. Kaiken lisäksi se taitaa tulla halvemmaksikin. Tuubit ovat myös kätevät, ainakin näissä VEET -merkkisissä, voi käyttää useamman kerran samasta pakasta.
        Kokeilin juuri eilen tätä ihokarvojen vaalennusta, joten vielä en tiedä lopullista tulosta, mutta tämän hetkiseen olen erittäin tyytyväinen. (paitsi että käsivarsista paksuimmat karvat eivät vaalentuneet) :(


    • pelottaa...

      itte en lähtis toho värjäys juttuun ollenkaan,
      oon kauna aikaa joutunu bitte nyppiin :( ja nyt käyn kolmatta kertee kosmetologilla lhe:ssä
      vaikutusta vielä huomannut koska oma karva on liian hentoa joten ei voinut luvata miten mun käy,tosin joitakin kohista oon huomannut ettei kasva tai on harventunu,mut hei kyl niitä lisääkin viel ois ;) puhu mielellään ensin kosmetologinkaa.

    • typeratnaikkoset

      Jeesus te olette tyhmiä.

      Nyppiminen tai sheivaaminen ei vaikuta mitenkään karvojen kasvuun. Ne tummenevat ja paksuuntuat ihan itse ajan saatossa ajeli niitä tai ei.

    • Viiksi-veera?

      Olen lukenut kymmeniä vuosia juttuja siitä että jatkuva nyppiminen/epilointi vähentää karvan kasvua tai saa ainakin karvan kasvamaan ohuempana/vaaleampana. En ole omien viiksieni väriä yksitellen pannut merkille, mutta kohta 30 vuotta niitä nyppineenä uskallan sanoa että osa on muuttunut haalemammaksi ja ohuemmaksi mutta karva itsessään ei ole kuollut.
      Sain suvun kirouksena naisen viikset, ja olen valitettavasti periyttänyt ne yhdelle tytöistäni. Mummo veti partaterällä, äiti samoin, minä olen kokeillut kaikki kotikonstit. Jos rahaa olisi menisin heti kysymään millä ne saisi pysyvästi pois. Nypin pinseteillä päivittäin, viikonloppuisin kahdesti päivässä, eivätkä ne kuole, joten jos joku tosissaan väittää että jatkuva nyppiminen saa karvankasvun kuolemaan niin voisi lisätä väitteeseensä että tapauksia on jolloin tämä ei päde

      • Molemmissa käynyt

        Jos viiksikarvat on tummia, ne saa pysyvästi pois lasererilla. Yksi hoitokerta maksaa n. 150-200 € ja hoitoja tarvitaan puolisen tusinaa parin kuukauden välein. Sen jälkeen karvat eivät enää kiusaa.

        Vaaleat karvat saa pysyvästi pois neulaepilaatiolla. Yksi hoitokerta on huomattavasti halvempi mutta hoitokertoja tarvitaan yleensä enemmän. Jos karvoitusta ei ole paljon, mustienkin karvojen poistoon kannattaa käyttää neulaepilaatiota koska kokonaishinta tulee halvemmaksi. Neulaepilaatiossa hinta määräytyy karvojen määrän ja siitä riippuvan hoidon pituuden mukaan, laserkäsittely maksaa aina saman verran.


    • ikävä rasite

      Eli ei minun palkallani käydä poistattamassa karvoja pysyvästi, kahden kuukauden ruokarahat on vähän liika iso sijoitus kertahoitoon. Eli pysyttelen erossa miehistä ettei kukaan huomaa ja jatkan nyppimistä...

      • Molemmissa käynyt

        Onko myös 30-80 € kerralta likaa? Karvojen määrästä riippuen tuollaisen summan joutuu pulittamaan kosmetologille neulaepilaatiosta. Ellei mustia karvoja ole aivan valtavasti, laseria ei kannata käyttää.


    • Anonyymi

      Toivon että naiset oppisivat elämään karvoineen olet todella hyvä itsenäsi voi niitä sheivata jos tahtoo mutta muista vaikka sulla ois iho täynnä karvoja oot täydellinen ja voin myös samaistua asiaan mullakin tuntuu että oon karvoja täynnä mutta mä tiedän et mä ja kaikki ollaan loppuen lopuksi täydellisiä

    • Anonyymi

      Kyllähän kunnon viikset naisella on mahdottoman kivan näköinen. Kasvata kunnon helmenkalastaja viikset niin avot. Kyllä vientiä riittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe