Kokkolassa Santahaan ulkoilualueella on kuntotapahtuma 13.09 klo 18.00 jossa juostaan maastossa sarjasta riippuen 1-3km jonka jälkeen pyöräillään 3 tai 6km kärryteitä/latupohjia käyttäen,erittäin helppo pyöräreitti ei vaadi kummoista pyörää. Lopuksi juostaan jälleen 1-3km. Järjestäjillä kunniakirjat osallistujille arvontapalkinnot, mahtava juttu nimimerkillä viime vuonna mukana ollut.
Kuntojuttu maastoduathlon Kokkolassa
Vaihtelua kuntoiluun
2
574
Vastaukset
- Tapahtuman vetäjät
Lisätietoja tästä kuntotapahtumasta, joka sai viime vuonna paljoin myönteistä palautetta, siitä on hyvä jatkaa. Juoksu ja pyöräreitit pidetään samoina jotenka osallistujat voivat verrata omaa kuntoaan. Matkat, sarjat, muut tiedot. www.kpnet.com/reima
- ensi vuonna
Oli kuulemma hyvin järjestetty juttu ensi syksynä jos vielä järjestävät olen taatusti mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830