Puutteessa 7 kuukautta

Saara

Erosin avomiehestäni 7 kuukautta sitten, eikä minulla ole sen jälkeen ollut ketääån.
Tuntuu, että muutamat tutut miehet ajattelevat, että sinkkunaisen pitäisi antaa heille ravintolaillan jälkeen aina. Mielestäni se ei ole itsestään selvää vaikka olisi ollut ilman 7 kuukautta. Olen kyllä hyvin seksuaalinen ihminen, mutta en jaa sitä kaikkien kanssa.
Naisena voi halunsa tyydyttää itsekkin kun sopivaa miestä ei ole.

Niín, pystyn olemaan ilman miestä helposti pidempäänkin. Kysymys ei ole siitä ettei saisi miestä vaan sitä, että kriteerit on vaativat. Pitää olla siis yhteistä enemmän kuin yksi yö. Sitten kun löydän itselleni sopivan niin nussin siltä aivot pellolle.
Miten te? Kuinka pitkään olette olleet ilman miestä.

19

2262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Sen jälkeen, kun ensimmäistä kertaa seurustelin, olen pisimmillään ollut ilman miestä n. puoli vuotta, ei tehnyt tiukkaa, olisin hyvin voinut olla ainakin vuoden, mutta kun hyvä mies osui kohdalle, niin mikäs siinä.

      Ilman seksiä olen neitsyyteni menettämisen jälkeen ollut pisimmillään kohta 10 kuukautta. Poikaystävälläni on poikuus tallella, ja hän haluaa menettää poikuutensa vasta, kun on varma, että seurustelee elämänsä naisen kanssa. En halua viedä hänen poikuuttaan ennenkuin tiedän otanko hänet vai en, mutta olen sanonut että avioliittoon en kyllä todellakaan odota, en odota edes kihloihin.

      Ei putteessa eläminen muuten minultakaan onnistuisi, mutta onhan minulla dildo ja sormet ja poikaystäväni sormet ja kieli ym. Puutteessa eläessä ei ainakaan tarvitse pelätä ei-toivottuja raskauksia.

      Kyllä minultakin sinkkuna ollessa on vongattu, mutta koskaan en ole antanut. Oli nainen sitten sinkku tai ei, ei hän ole velvollinen antamaan miehille.

    • Fanatic

      Olen jo itse 26-vuotias mies eikä ole minullakaan ollut vielä yhtäkään tyttökaveria!Eikös muuten ihme?Enkä tahdo menettääkkään poikuuttani millään halpalaatuisen naisen kautta!Sillä minulla on näet kovimman luokan vaatimukset!Onhan minullakin niitä haaveita ja vielä onkin tuliset himot mielessäni!Mutta mistä hei johtuu että toiset pärjäävät näinkin pitkään?Kun taas toiset niinkuin teikäläisennekin jo noin vähästä valitatte!

      • Anteros

        Eihän tuo 7 kk ole mitään kun toiset ovat puutteessa koko elämänsä. Ei minullakaan ole yhtään seurustelusuhdetta ollut, enkä kovin innostunut ole yhden yön juttujakaan etsimään ja hyvinkin saattaa vuosi vierähtää käsitöitä tehden. Aivan varmasti seksistä nauttisi enemmän kun partneriin pystyisi luottamaan täysin, jonkinlainen tyhjyyden tunne noista irtosuhteista ainakin minulle jää.

        Nuorempana en edes kaivannut minkäänlaista suhdetta, iän myötä vakiintuminenkin on tullut mieleen. Oliskohan se sitten kolmenkympin tai keski-iänkriisi kun on alkanut tuntua, että minun pitäisi jo tähän mennessä olla löytänyt edes jotain... ja ikäähän on 38. Mutta tosiaankin, olenko minä sitten liian kriittinen vai miksi ei ollenkaan haluta sitoutua millään tavalla. Ei kai naisissa voi niin suuria eroja olla... Vai voiko?


      • Fanatic
        Anteros kirjoitti:

        Eihän tuo 7 kk ole mitään kun toiset ovat puutteessa koko elämänsä. Ei minullakaan ole yhtään seurustelusuhdetta ollut, enkä kovin innostunut ole yhden yön juttujakaan etsimään ja hyvinkin saattaa vuosi vierähtää käsitöitä tehden. Aivan varmasti seksistä nauttisi enemmän kun partneriin pystyisi luottamaan täysin, jonkinlainen tyhjyyden tunne noista irtosuhteista ainakin minulle jää.

        Nuorempana en edes kaivannut minkäänlaista suhdetta, iän myötä vakiintuminenkin on tullut mieleen. Oliskohan se sitten kolmenkympin tai keski-iänkriisi kun on alkanut tuntua, että minun pitäisi jo tähän mennessä olla löytänyt edes jotain... ja ikäähän on 38. Mutta tosiaankin, olenko minä sitten liian kriittinen vai miksi ei ollenkaan haluta sitoutua millään tavalla. Ei kai naisissa voi niin suuria eroja olla... Vai voiko?

        On kuule moneen junaan täytyy sanoa!Kiitän etten olekkaan sitten se ainoa tässä maailmassa!Naisista puhen ollen meitä on kuten sanottu eri luonteisia,hohtoisia ja toisilla vetää tunteet yhteen suuntaan,toisilla taas toiseen!Kyllä minä uskon vaan itse vahvasti siihen mitä astrologialla on sanottavaa ihmissuhteitten nähden!Joo,tärkein ilman muuta on että on sama luonneominaisuudet eli nousevatmerkit,miellyttävä hohto eli aurinkomerkki ja sitten että tunteet vetää samaan suuntaan eli kuumerkit!Jos nämä kaikki siis pitävät yhtä niin on valtavan suuri etu ja helpotus toisen ymmärtämiseen!Astrologiaanhan kuuluu myöskin muutkin planeetat jotka edustavat esim laajanäköisyyttä,huumoria ja moraalia kuten esim jupiteri,Merkurius edustaa taas sitä päinvastaista pikkumaisuutta j.n.e!Kokonaisuus ei yksityiskohdat on parasta minussakin!Kuule miten ihmeessä olet kestänyt?Ai,että 38-vuotias?Oho minäkö en tahdo millään jaksaa eteenpäin aina välillä kun ei löydy sitä oikeaa sitten millään!Onhan tässä mennyt jopa yö unetkin!Siinä ei vielä kaikki kun noita ystäviä eikä kannustajia ei hitto vieköön tahdo myöskään olla olemassa!No,kiitos että vastasit kuitenkin viestiini ja ois jännä tietää minkälaista käsityötä teet oikein?


      • Fanatic

        Sinun kantasi asiasta!Mutta minulla taas on erikanta asiaan joka perustuu henkilökohtaiseen uskontooni ja raamatulliseen kasvatukseen.


    • m22

      Pfft, 7kk, itse 22vuotta elellyt ilman seksiä ja tarkoitus elää vielä seuraavat n. 55v, jos vanhaksi saa elää. Tietysti joskus pitää masturboida (minimi ~2x/viikko), mutta muuten koko homma on turhaa. Yksin on ihan hyvä elellä, eipähän tarvitse miettiä omaa markkina-arvoaan lihatiskillä.

    • pete

      On meitä miehiäki,jotka ei anna heti ekalla kerralla vaa sit ku molemat on siihe valmiita ja hyväähä kannattaa oottaa....vai mitä?
      Ite oon ollu ilman n 6kk,enkä tykkää yhen illan jutuista niistä tulee vaa paha mieli ja sitä kaipaa kumminki jotai enemmä....

    • miäs

      Hei kuule mitä se kellekin kuuluu olet sä ilman tai vähä joka ilta sieläsun täällä. Mitä se kellekin kuuluu? Päinvastoin mitä sä säästelet ei se siitä huonone. On se seurustelu lyhyttä tai pitkää niin aina siitä jotain oppii. Kunhan et jää nalkkiin jonkun tulevan hakkaajan kanssa. Ja tällainen tyyppi on suurempi vaara sun tulevaisuuden kannalta kun jos sut joku pukki saa narrattua sänkyyn. Senkun narutat jaa oot leikissä mukana, mut eihän sitä tartte rakastua.
      Pää kylmänä ja paanalle, mut äläny oo liian helppo nakki sentään... kyllä palkkion eteen aina tulee tehdä töitä.

    • NahNah

      Vuosi meni suhteen lopettamisen jälkeen ettei tullut seksi edes mieleen, tai no... ei mieleen että oisin siihen miehen tarvinnut. Vaan sittemmin olen onnistunut löytämään kaksi aivan erinomaista miestä ns. vakipanoiksi! Ei suhdetta, ei velvollisuuksia! Ihanaa upeaa seksiä ja rentoa ajan viettoa erinomaisen miellyttävien miesten kanssa. Ja kaksi siksi että tapaamiset on sen verran harvoin ettei yhdellä pärjää mitenkään. Hyvä ratkaisu, itseä ei voisi vähempää kiinnostaa miehen kalastelu ravintoloista ja yhden yön surkeat rävellykset joiden soisi unohtuvan heti auringon noustessa.

      • omituinen

        olenkohan vähn outo...6 vuotta ilman.....


      • Helivaan
        omituinen kirjoitti:

        olenkohan vähn outo...6 vuotta ilman.....

        Mä olen ollut nyt pian 2 vuotta ilman, eikä ole minkään valtakunnan ongelmia.


      • Kurjimus
        Helivaan kirjoitti:

        Mä olen ollut nyt pian 2 vuotta ilman, eikä ole minkään valtakunnan ongelmia.

        Oletko ollut omasta tahdostasi ilman vai siksi, että et ole saanut ketään.
        Ymmärrän hyvin jos on ollut ilman omasta tahdostaan, eikä halua harrastaa seksiä "irtosuhteissa". Jos ottajia olisi, mutta ei anna koska etsii sitä oikeaa niin se on ymmärrettävää. Jotkut sanovat olleensa pitkään ilman, mutta se johtuu vain siitä ettei ole saanut ketään vaikka olisi halunnut.
        Minä olen ollut kohta vuoden ilman, eikä tee tiukkaa. sänkyseuraa olisin saanut monesti ja seurustelukavereitakin olisi ollut tarjolla, mutta ei sellaisia jotka kiinnostaa.
        Siis mieluummin ilman kuin väärän kanssa.


      • erilainen
        Kurjimus kirjoitti:

        Oletko ollut omasta tahdostasi ilman vai siksi, että et ole saanut ketään.
        Ymmärrän hyvin jos on ollut ilman omasta tahdostaan, eikä halua harrastaa seksiä "irtosuhteissa". Jos ottajia olisi, mutta ei anna koska etsii sitä oikeaa niin se on ymmärrettävää. Jotkut sanovat olleensa pitkään ilman, mutta se johtuu vain siitä ettei ole saanut ketään vaikka olisi halunnut.
        Minä olen ollut kohta vuoden ilman, eikä tee tiukkaa. sänkyseuraa olisin saanut monesti ja seurustelukavereitakin olisi ollut tarjolla, mutta ei sellaisia jotka kiinnostaa.
        Siis mieluummin ilman kuin väärän kanssa.

        noh noh...kyllähän niitä yhden illan ottajia aina on...
        en ole edes pahannäkönen...kyllä noitten äijien päät kääntyilee kattomaan, kai se merkki on siitä, että peliä ei ole vielä menetetty.

        Tosiaankin ....se jolle itseni annan..siinä pitää olla sitä jotakin...kun vain löytäs.....


    • M74

      Tosi suloisen hauskasti sanottu toi "nussin siltä aivot pellolle" Heh.

      Olen muuten sitä mieltä että itsetyydytys on parempaa kuin pano jonkin vieraan kanssa, paljon vaivattomampaa. Yhdenillanjutun jälkeen tulee jotenkin tyhjä olo...

      Itsetyydytyksessä tietenkin on näitä miinuspuolia: selkärangan veltostuminen, käsiin kasvaa karvoja ym.

    • m31veee

      Aikaa tarkasti kohta 12kk ilman. Eihän tässä mitään kun tähän tottuu, mutta auta armias jos vetäiset jotakin sutturaa edes kerran.. Sen jälkeen panettaa koko ajan ja vieroitusoireet on ihan hirveät... Kun kerran aloittaa niin pitäisi saada koko ajan, eikä mua ole ikänä yhdenillat jutut kiinnostaneet.

      • Täytyy myöntää että samanlainen ns. ongelma on mullakin.


    • m25v

      Tähän asti ei ole kumppania ollut. Etsin sitä oikeaa ja tilaisuuksia on ollut hyvin harvassa. En tähtää baarien tai netin kautta yhdenillan juttuihin. Odotan sitä oikeaa naista ja uskon, että hän tulee vielä vastaan.

    • ....

      puutteessa jo yli vuoden... Vaikka saisinhan minä varmasti baarista panoseuraa, mutta en halua. Omaa kivaa siis...

    • crocuta_crocuta

      Itse olin tossa puutteessa... no ainakin sen 3½ kuukautta. Vaan voiko puutteen sanoa katoavan, jos kerran välissä saa? Ei mun mielestä. Mutta saas nähdä mitä vuodenaikaa tai lukua eletään kun seuraava kerran on muutakin kuin omaa kivaa.

      Ei multakaan aina saa, kun ehdottelee baarissa käy. Ei jei jei. Mä en ole ihan helppo. En. En ole...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe