Keskiviikkona 0-20

samaa numeroa

Huomenna kenossa 0-20 samaa numeroa kuin tänään! Se on pommin varma juttu. Vittu se joka taas sitä salaliittoa kylvää 4-8 numerosta niin kas kun et ota 2-10 haarukkaa. Vittu kyllä se tohon 4-8 haarukkaan osuu tosi usein koska se on se todennäköisin paikka

8

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häjyli

      84 % arvonnoista 4-8 väliin.

      Heh, ei vieläkään vastausta montako samaa sitten on 'rehellisessä rivissä'. Ennen lehmät lentää takaperin kuin tuohon joku keksii perustelut.

      Mut tässä tosi uutispommi, nimittäin huominen kenorivi!

      Paska viekka rahastaa taas köyhää jolla ei o kupongissa tarpeeksi lukuja:

      0
      ½
      2
      3,1415
      5 ½
      10
      42
      69
      71
      76
      81
      82
      83
      84
      92
      96
      99
      101
      112
      911

    • nysses

      No niin, veikkauksen agentti on herännyt puolustamaan tätä tietokoneohjelmalla tehtyä "peliä". Tästä on hyvä aloittaa keskustelu. Ohjelmalla voidaan tehdä arvontaan yhtä sun toista jippoa. Yks esimerkki on tuo muutamien numeroiden uusiutuminen jopa kolmena päivänä peräkkäin, sitten ne "häviää" arpajaisista joksikin aikaa, sillä varmistetaan etteivät kestorivit tule voittamaan ainakaan useana päivänä perättäin. Tutkikaas ihmiset miten nuo arvonnat käyttäytyy, listat löytyy veikan sivuilta. Bugiton, eli rehellinen satunnaislukuarvonta antaa aivan erinäköisiä rivejä. Kenon alkuvuosina numerot käyttäytyivät aivan eri tavalla.

      • ovat

        esimerkit vaikkapa yhden viikon satunnaisista riveistä?


      • se on

        You are right!

        Lukekaa kirjoja kenosta,(english, sorry) niin totuus löytyy sieltä, maailmalla (Las Vegas) vaihdellaan softa jos joku sattuu voittamaan liikaa, sattuu vahinko (isoveli valvoo). Siellä on samanlainen Keno (70 number)myös käytössä, tavanomaisen (80)
        lisäksi. Ja kuinkas ollakkaan Suomen softa tulee from USA!!!!


      • asdfasdfasdf
        se on kirjoitti:

        You are right!

        Lukekaa kirjoja kenosta,(english, sorry) niin totuus löytyy sieltä, maailmalla (Las Vegas) vaihdellaan softa jos joku sattuu voittamaan liikaa, sattuu vahinko (isoveli valvoo). Siellä on samanlainen Keno (70 number)myös käytössä, tavanomaisen (80)
        lisäksi. Ja kuinkas ollakkaan Suomen softa tulee from USA!!!!

        luultavasti menee samaan gategoriaan ku nää "näin voitat videopokerista" hömppäjutut, joiden kirjoittajat on kaikki yhtä idiootteja kenotolloja & salaliittoteoreetikkoja..


      • Kampela2
        asdfasdfasdf kirjoitti:

        luultavasti menee samaan gategoriaan ku nää "näin voitat videopokerista" hömppäjutut, joiden kirjoittajat on kaikki yhtä idiootteja kenotolloja & salaliittoteoreetikkoja..

        Parhaiten tunnistaa tollon siitä, että hän ei kyseenalaista asioita, vaan uskoo siihen mitä joku 4 euroa kenonnut gambler tai hänen raamattunsa rahapeliopas kertoo.
        Sitten tollo tulee syyttämään fiksumpiaan joksikin salaliittoteoreetikoiksi.


      • fasdasdfasdfasdf
        Kampela2 kirjoitti:

        Parhaiten tunnistaa tollon siitä, että hän ei kyseenalaista asioita, vaan uskoo siihen mitä joku 4 euroa kenonnut gambler tai hänen raamattunsa rahapeliopas kertoo.
        Sitten tollo tulee syyttämään fiksumpiaan joksikin salaliittoteoreetikoiksi.

        onko pelannut 4e vai 4000e.
        Itse pelaan kenoa muutamalla eurolla viikossa, enkä näe siinä mitään hämärää.

        Johtunee siitä että minulla on aivot ja ymmärrän miten uhkapelejä järjestävä firma toimii ja saa voittonsa.


      • fasdasdfasdfasdf kirjoitti:

        onko pelannut 4e vai 4000e.
        Itse pelaan kenoa muutamalla eurolla viikossa, enkä näe siinä mitään hämärää.

        Johtunee siitä että minulla on aivot ja ymmärrän miten uhkapelejä järjestävä firma toimii ja saa voittonsa.

        Juuri niin ei sillä ole merkitystä onko pelannut 4€ vai 4000€ kun tajuaa mikä pelin juju on.

        Samaa ideaa käytetään muuten ruletissa jonka paluautusprosentti on peräti 97% ja on varmasti satunnainen. Tai tottakai kai kampela kohta keksii hienon selityksen, että rulettikaan ei ole satunnainen.

        Jos kenonon palutusprosentti on taas 55% ja ruletin 97% ei keneossa vaan huijata,koska idea menee samanlailla kuin ruletissa. Myös ruletti tuottaa huikeasti rahaa casinoille tuolla 97%n palautusprosentilla. Keno tolkuttomasti 55%:n prosentin palutusprosentilla joten ei mitään järkeä manipuloida arvontaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe