Ostaisin kotikäyttöön hiustenpesualtaan. Kotiparturina tarvitsisin moista asiakkaan hiustenpesuun.
Olisiko jollakin myydä tai tietoa mistä ostaa?
Asun Tuusulassa
Hiustenpesuallas
7
1022
Vastaukset
- hiukan liian pitkä matka
mutta toissapäivänä näin sellaisen Tampereella L.A.-kirpputorilla myynnissä parilla kympillä. Jos kiinnostaa niin kannattaa soittaa sinne kirppikselle, googlettamalla pitäisi löytyä puh.nro. :)
- Josefiina-77
Liian kaukana tosiaan, mutta niitä siis on "liikkeellä".
Jos joku myisi lähenpänä niin otatko yhteyttä. - kampaaja_00
Josefiina-77 kirjoitti:
Liian kaukana tosiaan, mutta niitä siis on "liikkeellä".
Jos joku myisi lähenpänä niin otatko yhteyttä.Hei minulla on tarpeettomana tälläinen allas, jonka voisin myydä.. Käytetty,mutta hyväkuntoinen (lähinnä siltäosin huomaa käytön kun ollut kostteessa tilassa ja ruuvit ruostuneet, ne voi kuitenkin uusia halutessaan..) Asun 08 aluella, mutta matkahuollon kautta lähetys onnistuu mikäli olet kiinostunut
- mERPPI
kampaaja_00 kirjoitti:
Hei minulla on tarpeettomana tälläinen allas, jonka voisin myydä.. Käytetty,mutta hyväkuntoinen (lähinnä siltäosin huomaa käytön kun ollut kostteessa tilassa ja ruuvit ruostuneet, ne voi kuitenkin uusia halutessaan..) Asun 08 aluella, mutta matkahuollon kautta lähetys onnistuu mikäli olet kiinostunut
OSTAISIN MATKAPESUALTAAN KOTIVÄRJÄYKSIÄ VARTEN!!! ESPOO
[email protected]
- af
Hei! Itse olisin myös kiinnostunut ostamaan halvalla varsinais-suomen alueella!
- kamppari
mulla myytävänä matkapesupaikka ja kupukuivain. hp molemmille yht.100e, tulevat kätevästi matkahuollon kautta ihan mihinpäin suomea vaan :)
- x-kampaaja
Minulla olisi kokonaisuus johonka kuuluu allas korkeuden säädöllä kiinteä istuin sekä tarvike kaappi kotelo osat ovat kovamuoviset vaaleat ja tuolin verhoilu tumma ruskea saksalainen tuote nubert merkkinen . koko satsi 100e soita jos olet kiinnostunut 0465755092 tuula
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195