Se lienee vain yksi häirikkö, mutta outo ilmiö ja meitä kaikkia hämäävä. Alati joku parjaa erästä kirjoittavaa lukijaa keisarin puolesta puhujaksi.
Meidän vastustajamme, sielunvihollinen, myös "meidän veljiemme syyttäjäksi" kutsuttu, ei väsy, sillä aikaa on vähän. Minä olen eniten muistuttanut siitä, että on siirryttävä keisarin puolelta oikealle puolelle: "Tulkaa minun Isäni siunatut", "Minun oli jano ja te annoitte ...", jne.
Vai sanooko Jeesus muka vasemmalla puolellaan oleville: "Menkää pois te ... vietitte sunnuntaita"?
ENITEN olen oikean puolen valinnassa muistuttanut viime päivinä juuri siitä, että pois keisarin joukoista. Keisarihan hyökkää viimeisinä päivinä Jerusalemiin ja kaikki hänen joukkonsa siellä tuhotaan, kuten kaikki hänen merkkinsä ottaneetkin.
Miten varmistaa oikealla puolella oleminen?
keisari tulee pitämään huolen siitä, että jokainen häneen liittyvä on myös Israelin vastustaja. Yhtälailla, käsittääkseni, Jumala seuloo meitä siten, että Israelin vastustajat tulevat valitsemaan keisarin puolen.
Sillä Sanasta näemme, että antikristuksen päätavoite tulee olemaan Israelin hävittäminen maan päältä. Kristittyjen Kristus laskeutuu sitten henkilökohtaisesti Öljymäelle ja kaikkien jäljelle jääneiden israelilaisten silmät saavat Hänet nähdä. Tämmöinen päälinjaus on selkeästi Sanassa.
HÄMÄÄVÄÄ
Monia hämää se, että isot asiat tapahtuvat ensin pienessä mittakaavassa. Mutta mitenkäs kävi Aadamin? Ei hän heti kuollutkaan sanan varsinaisessa merkityksessä.
N. 70 jKr tapahtui Jerusalemin tuho. Mutta jo sitä ennen, 175-164 eKr tapahtui niin suuri "hävityksen kauhistus", että sen on katsottu ja laskettu olevan tuo Danielin ennustama.
Miten voisikaan olla! Kun se tapahtui ENNEN Kristusta! Eihän Jeesus sitten olisi voinut puhua TULEVASTA ja kaikkien aikojen suurimmasta ja viitata nimenomaan tuohon Danielin kohtaan. (Dan 8. ja 9. ja 12.) Niin, Jeesus viittaa Danieliin Matt. 24:15 - Matt 24:15-44.
Kukaan ei ole lukenut tarkkaan kirjoituksiani - vika lienee itsessäni - sillä väitin jossain, että vain Matteuksessa Jeesus puhuu tuosta lopun suuresta ahdistuksesta. Kuitenkin asia on lyhyessä Markuksessa lähes yhtä laajasti esillä. Mark 13. luku.
Katso itse, kuvaako Jeesus vain pikkuhävitystä vaiko maailman lopun tapatumia - Matt 24:15-44 sekä Mark 13. luku! Vertaa Danieliin sekä Sakarjaan - sillä on hyvä tietää, miten suhtautua henkilökohtaisesti israelilaisiin.
Miten lainkaan voidaan käsittää mm. Hesekiel 36. ja 37. luvut, ellei uskota, että Jumala ei ole hylännyt Israelin kansaa!?!
VAI onko sinulle jokin muu selitys esim tälle yksittäiselle jakeelle?:
Dan 12:7
Ja minä näin pellavavaatteisen miehen seisovan virran vesien yllä ja kohottavan oikean ja vasemman kätensä kohti taivasta, ja minä kuulin hänen vannovan Ikuisesti Elävän kautta: "Totisesti, on kuluva aika, kaksi aikaa ja puoli aikaa! Kun pyhän kansan hajaannus on lopussa, tulee kaiken tämän loppu." [Dan. 7:25,26; Ilm. 10:5,6].
"keisarin kultti" on kohtuuton
2
140
Vastaukset
- 456
Jeesus sanoi aikansa israelilaisille, Juutalaisille:
6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani./Johannes 14
Tässä on kaikki, mitä suhtautumisessa israeliin tarvitaan.Tee parannus antisemitismistäsi, niin Kristus sinua valaisee!
JESAJA 62
1 Siionin tähden minä en voi vaieta, ja Jerusalemin tähden en lepoa saa, ennenkuin sen vanhurskaus nousee kuin aamunkoi ja sen autuus kuin palava tulisoihtu.
2 Ja kansat näkevät sinun vanhurskautesi, kaikki kuninkaat sinun kunniasi; ja sinulle annetaan uusi nimi, jonka Herran suu säätää.
3 Sinä tulet kauniiksi kruunuksi Herran kädessä ja kuninkaalliseksi päähineeksi Jumalasi kädessä.
4 Ei sinua enää sanota "hyljätyksi", eikä sinun maatasi enää sanota "autioksi"; vaan sinua kutsutaan "minun rakkaakseni" ja sinun maatasi "aviovaimoksi", sillä Herra rakastaa sinua, ja sinun maasi otetaan avioksi.
5 Sillä niinkuin nuori mies ottaa neitsyen avioksi, niin sinun lapsesi ottavat sinut omaksensa; ja niinkuin ylkä iloitsee morsiamesta, niin sinun Jumalasi iloitsee sinusta.
6 Sinun muureillesi, Jerusalem, minä asetan vartijat; älkööt he milloinkaan vaietko, ei päivällä eikä yöllä. Te, jotka ylistätte Herraa, älkää itsellenne lepoa suoko.
7 Älkää antako hänelle lepoa, ennenkuin hän on asettanut ennallensa Jerusalemin, tehnyt sen ylistykseksi maassa.
8 Herra on vannonut oikean kätensä ja väkevyytensä käsivarren kautta: En totisesti minä enää anna jyviäsi sinun vihollistesi ruuaksi, eivätkä juo enää muukalaiset sinun viiniäsi, josta sinä olet vaivan nähnyt.
9 Vaan jotka viljan kokoavat, ne sen syövät ja ylistävät Herraa; ja jotka viinin korjaavat, ne sen juovat minun pyhissä esikartanoissani.
10 Käykää, käykää ulos porteista, tasoittakaa kansalle tie, tehkää, tehkää valtatie, raivatkaa kivet pois, kohottakaa lippu kansoille.
11 Katso, Herra on kuuluttanut maan ääriin asti: Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun pelastuksesi tulee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä.
12 Ja heitä kutsutaan "pyhäksi kansaksi", "Herran lunastetuiksi"; ja sinua kutsutaan "halutuksi", "kaupungiksi, joka ei ole hyljätty".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533