Jos tapaa miehen, ihastuu vähäsen, vietetään aikaa yhdessä, ja sitten mies meneekin toisen naisen kanssa esim jatkoille (siis panemaan), vaikka on sanonut tykkäävänsä jne. Niin miten tuohon oikein tulisi suhtautua? Olla vihainen ja huutaa? Hymyillä ja katsella vierestä? Olla vain välittämättä koko asiasta. Olla jatkossakin ystävällinen vai katkaista suhteet kokonaan. Joudumme siis olemaan jatkossakin tekemisissä.
Oikea tapa suhtautua...
18
1195
Vastaukset
- pitää puolensa
on räjähtää sille idiootille päin naamaa ja antaa paukkua täydeltä laidalta, huutaa ja olla vihaisena ja tehdä sille selväks kenelle on tehnyt virheen. Sitten olla välittämättä koko asiasta ja lopulta katkaista välit kokonaan ja ystävällisenä hymyillä ja katsella vierestä toisen skitsoilua. Tää on se ainoa ja oikea tapa. Nimimerkillä: kokemusta en toivo muille.
- kovasti
kokonaan...
Vaikka sinä olisit vähäsen ihastunut, niin eihän se miestä uskollisuuteen velvoita. Jos haluat uskollisuutta, kannattanee aloittaa kunnon seurustelu, jonka pelisäännöistä ei kummallakaan ole epäselvyyttä.
Kysy vaikka, että alkaako se olemaan sun kanssasi ja sitten sovitte, ettei muita tapailla. Eikös olekin kätevää, vaikkakin vähän vanhanaikaista?- vastaajatar
Ilmeisestikkään mies ei ole ajatellut että teillä olisi mitään vakavaa tai hän ei sitten ole kiinnostunut sinusta.
Ite oon vastaavassa tilanteessa mutta se ns.vieraisiin lähtijä. Lähen toisen mukaan jatkoille koska en koe että olisin mitenkään sidottu tähän ihmiseen johon olen ihastunut. Ja tiedän siis miehenkin olevan ihastunut minuun. Mutta niin kauaa kuin mies ei avaa suutaan ja sano että haluaa mut kokonaan (siis seurustelu suhteeseen) en mäkään aijo kokonaan rauhoittua... olen toki hiljentänyt tahtia mutta en lopettanut yhdenyön suhteita- ~nainen~
että tossa käy niin, ettette koskaan päädy yhteen ainakaan tota tahtia. Et sitä varmaan itse huomaa, mutta näin ulkopuolisen silmin ainakin tuntuu mahdottomalta, että saisit ainakaan tolla tavalla sitä miestä suhtautumaan sua vakavasti. Varsinkaan, jos se mies tietää näistä suhun "jutuistasi".
- vastaajatar
~nainen~ kirjoitti:
että tossa käy niin, ettette koskaan päädy yhteen ainakaan tota tahtia. Et sitä varmaan itse huomaa, mutta näin ulkopuolisen silmin ainakin tuntuu mahdottomalta, että saisit ainakaan tolla tavalla sitä miestä suhtautumaan sua vakavasti. Varsinkaan, jos se mies tietää näistä suhun "jutuistasi".
omapahan on elämäni. En ole pakottanu sitä miestä ihastumaan minuun enkä pakota häntä sitoutumaan minuun. Mutta jos hän haluaa minut, on hänen se sanottava minulle. En aijo muuttaa elämääni sen takia että joku EHKÄ saattaa haluta seurustella kanssani.
- '''''
vastaajatar kirjoitti:
omapahan on elämäni. En ole pakottanu sitä miestä ihastumaan minuun enkä pakota häntä sitoutumaan minuun. Mutta jos hän haluaa minut, on hänen se sanottava minulle. En aijo muuttaa elämääni sen takia että joku EHKÄ saattaa haluta seurustella kanssani.
annat käytökselläsi hänelle viestiä, että ihastuminen on yksipuolista (vain hän sinuun), joten tuskin siltä suunnalta on enää mitään odotettavissa.
- oikein....
vastaajatar kirjoitti:
Mutta unohda se "ehkä".
Mitään mahdollisuuksia vakavampaan suhteeseen ei enää ole.
Et ole valmis muuttamaan elämääsi hänen takiaan, sehän tarkoittaa vain sitä että et ole tarpeeksi kiinnostunut... - :-;.---,-
vastaajatar kirjoitti:
Jos se mies oli suhun ihastunut niin ei ole enää kun saa kuulla/tietää minkälainen pelle olet. Ihan hyvä vaan että et pääse pilaamaan (mahdollisesti) kunnollisen miehen elämää omilla sekoiluillasi ja vieraissa ramppaamisillasi. Sille on varmasti olemassa joku parempikin jolla on tunneälyä.
- ~nainen~
vastaajatar kirjoitti:
mutta mitään järkeä tossa sun touhussas ei oo.
- neuvoja satelee
seksiopas, harjoittele erilaisia asentoja ja liikkeitä, käy strippikurssilla, osta seksivaatteita ja yritä olla parempi "kone" kuin se sun kilpailijasi. Harkitse silikoneja ja muita plastiikkakirurgisia toimenpiteitä.
Tiedoilla ja taidoilla se täyspotti korjataan. - vili
se edes sinulle kuulu, jos mies ei ole mitään sinulle luvannut. sovi asioista niin voit aloittaa nalkuttamaan niinku muut naiset.
- jos se
oikeasti tykkäisi susta ei se panisi muita.
- Emmanuele
tekemisissä? Oletteko työ-/opiskelutovereita?
Ei tuo munkaan mielestä hyvää lupaa, etsi parempi mies! :)- mussukk@
Ollaan samassa koulussa. Ja mies oli jo kertonut kaverilleen miten tykkää minusta ja vietti öitä kanssani ilman seksiä ja kertoi miten tykkää jne. Ota noista sitten selvää. :(
- Emmanuele
mussukk@ kirjoitti:
Ollaan samassa koulussa. Ja mies oli jo kertonut kaverilleen miten tykkää minusta ja vietti öitä kanssani ilman seksiä ja kertoi miten tykkää jne. Ota noista sitten selvää. :(
mitä haet, jos haet seurustelukumppania, tämä mies tuskin paras ehdokas. Jos haet vakipanoa ja sulle on ok että mies hässii muiden kaa niin anna palaa.
- Mika0800
mussukk@ kirjoitti:
"mies oli jo kertonut kaverilleen miten tykkää minusta ja vietti öitä kanssani ilman seksiä ja kertoi miten tykkää"
No tuo kertoo hyvinkin, mitä miehellä mielessä.
Eli siis: Mies selvästikin haluaa ottaa selvää, olisiko sinusta aluksi hänen tyttöystäväkseen ja mahdollisesti myöhemmin vaimokseen.
Kyseinen mies ilmeisestikin kunnioittaa kristillisiä arvoja, joiden mukaan seksi kuuluu avioliittoon, joten siinä hyvä syy, miksi nukkuu vieressäsi harrastamatta seksiä.
Mutta vaikka kristillisien arvojen takia ei heti antaudu seksisuhteeseen, hellyydentarvetta se ei toki poista, joten mikäs sen mukavampi tapa tutustua kuin viettää yönsä hellästi sylikkäin.
Edelläkuvattua ei muuten aito kristillisyys mitenkään tuomitse, jehovantodistajista yms. vastaavista en sitten tiedä.
em. miehestä saisit siis hyvän aviomiehen, mutta jätäpä nuo yhden yön suhteet ja ODOTA muutama kuukausi, käy sitten sukupuolitautitesteissä siltä varalta, että yhden yön suhteesi olisi tuonut sinulle tällaisen ikävän "yllärin".
Lainausmerkit siksi, että aikuiselle ei pitäisi olla mikään yllätys, jos ilman kondomia sextailu vaihtuvien kujmppanien kanssa lisää huomattavasti tautiriskiä.
tuo muutaman kk:n odotus siksi, että nuo testit EIVÄT paljasta tauteja aiheuttavia viruksia/bakteereja, vaan niiden vasta-aineet, joita elimistö itse kehittää. Nuo vasta-aineet eivät kuitenkaan muodistu heti, vaan siihen saattaa mennä muutama kuukausi.
Ja jos on ihan pakko sextailla tuonakin aikana, jolloin odotat mahd. tartunnan tulemista näkyväksi testeissä, muista KONDOMI!
- Marie-Cecile
En tiedä miten sinun pitäisi suhtautua asiaan, koska tuossa jäi hieman avoimeksi paljonko on vähäsen ihastumista, mutta kerron, miten minä suhtautuisin asiaan.
Tilanteessa mielenkiintoni miestä kohtaan välinpitämättömyydeksi. Jos joutuisin olemaan hänen kanssa tekemisissä, olisin vain ihan puhtaasti neutraalin kohtelias. Ei muuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2592389Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."702378- 1201558
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis411401Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821019Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999