Heippa!
Olen pentti 16v. tai 70v.
Kuulun suurimpaan ikäryhmään joka pelaa onnenpelejä eli vanhukset ja nuoret. Kun häviän paskoilla prosenteilla niin itken salaliitosta. Häviän aina rahani ja kiroan RAY:n ja veikkauksen manipuloinnista. Olen peliriippuvainen ja uskon että minua huijataan mutta todellisuudessa olen ääliö koska pelaan huono prosenttista peliä enkä taitopeliä.
Olen pelurimies
11
1127
Vastaukset
- tehdä
oikean koodin onnenpeleihin jos niitä ei manipuloida,niin tulee rahaa ovista ja ikkunoista,mikään palautus prosentti ei estä sitä.
Hieitä noppaa 100000 kertaa ja voitat 5 kertaa rahasi takaisin oikealla arvouksella.
Tai vastaavasti hietä kolikkoa kruuna ja klaava 100000 kertaa ja voitat 1,85 kertaa rahasi oikealla arvonalla. Niin huomaat, että satunnaisellakin arvonalla ei vaan voi voittaa.
Samanlailla käy myös kenossa. Kenossa vaan on huomattavasi epätonenäköisemmät voitot,mutta idea menee täysin samalla lailla kuin noissakin tapuksissa niin ja ruletissakin käytetään samaa ideaa. Kampelakaan ei voi kiistää sitä, että ruletetti on satunnainen. Sen varmasti uskette, että ruletti on satunnainen ja palautusprosenttikin n.97% (GCH) Niin ja casinolla olevassa bljackjackissä (pelataan oikeilla korteilla joten pelissä ei voi manipuloida) palautusprosentti on optimi stragetia 99,5% Kysymys kuuluukin kampelalle ja muille jotka eivät usko, että keno on satunnainen niin, että miksi ihmeessä 55%:n palautusprosentilla tarvisi manipuloida arvontaa?
Ei veikkaus nyt niin rosvo voi olla, että se huijasi vielä lisää rahaa noin huonolla paluatusprosentilla kun ruletissakin tulee talolle rahaa kuin roskaa 97%n palatusprosentilla.- ole satunnainen peli
Gambler1 kirjoitti:
Hieitä noppaa 100000 kertaa ja voitat 5 kertaa rahasi takaisin oikealla arvouksella.
Tai vastaavasti hietä kolikkoa kruuna ja klaava 100000 kertaa ja voitat 1,85 kertaa rahasi oikealla arvonalla. Niin huomaat, että satunnaisellakin arvonalla ei vaan voi voittaa.
Samanlailla käy myös kenossa. Kenossa vaan on huomattavasi epätonenäköisemmät voitot,mutta idea menee täysin samalla lailla kuin noissakin tapuksissa niin ja ruletissakin käytetään samaa ideaa. Kampelakaan ei voi kiistää sitä, että ruletetti on satunnainen. Sen varmasti uskette, että ruletti on satunnainen ja palautusprosenttikin n.97% (GCH) Niin ja casinolla olevassa bljackjackissä (pelataan oikeilla korteilla joten pelissä ei voi manipuloida) palautusprosentti on optimi stragetia 99,5% Kysymys kuuluukin kampelalle ja muille jotka eivät usko, että keno on satunnainen niin, että miksi ihmeessä 55%:n palautusprosentilla tarvisi manipuloida arvontaa?
Ei veikkaus nyt niin rosvo voi olla, että se huijasi vielä lisää rahaa noin huonolla paluatusprosentilla kun ruletissakin tulee talolle rahaa kuin roskaa 97%n palatusprosentilla.siinä mumoassa käytetään mageettia tuloksen manipuloimiseen taloonpäin.
ole satunnainen peli kirjoitti:
siinä mumoassa käytetään mageettia tuloksen manipuloimiseen taloonpäin.
Mangneetti siis ilmeisesti,mutta hahhaaaa aika tehokas mangneetti
- 3. Nainen
Gambler1 kirjoitti:
Mangneetti siis ilmeisesti,mutta hahhaaaa aika tehokas mangneetti
Magneetti -sanaako se gambleri yrittää siellä tavata oikein?
Hahhah, taas näytit kykysi! - hörö körö
3. Nainen kirjoitti:
Magneetti -sanaako se gambleri yrittää siellä tavata oikein?
Hahhah, taas näytit kykysi!Nyt kun olet saanut tyydytyksesi kirjoitusvirheiden osalta, voisitko vastata Kampelan ja muidenkin puolesta kysymykseen, miltä näyttää rehellinen kenorivi ja montako edellisen arvonnan numeroa siinä on?
- kuinka tehokkaita
Gambler1 kirjoitti:
Mangneetti siis ilmeisesti,mutta hahhaaaa aika tehokas mangneetti
magneettia,tässä esimerkiksi mitä käytetään veneiden varusteena.Katso kohta magneetti.
http://www.vestek.fi/vene/luettelo/lahjatarvikkeet/lahjatarvikkeet.html
9,5sentin magneetti jonka on niin voimakas,että sinä et jaksaisi nostaa sitä max. 54kg rautaesinettä magneetilla edes ilmaan. kuinka tehokkaita kirjoitti:
magneettia,tässä esimerkiksi mitä käytetään veneiden varusteena.Katso kohta magneetti.
http://www.vestek.fi/vene/luettelo/lahjatarvikkeet/lahjatarvikkeet.html
9,5sentin magneetti jonka on niin voimakas,että sinä et jaksaisi nostaa sitä max. 54kg rautaesinettä magneetilla edes ilmaan.Käytetään ruletissa ahhahhaaahhaaa
- Kampela2
Olen pahoillani että sinäkin olet mennyt vipuun.
Sinulla on kuitenkin toivoa, koska olet aivan oikein ymmärtänyt, että kenoa manipuloidaan!
Siihen ei tarvita kylläkään mitään salaliittoja, riittää kun atk-ohjelma lukee ennen ns. arvontaa kaikki pelatut rivit, joiden mukaan ko. illan rivi määräytyy.
Sinun täytyy joko lopettaa tai sitten arvata koska tulee seuraava "mainoskierros" jolloin veikkaus antaa paljon pieniä numeroita ko. iltana. Veikkaan että joskus joulun alla voi olla seuraava mahdollisuus siihen, koska silloin veikka saa jakamistaan rahoista kivoja mainoksia tyyliin "keno pelasti joulun" ja "kenosta kivat lahjarahat"veikkaus antaa paljon pieniä numeroita ko. iltana.
Eips kuin arvonta on sisäasiaministerön valvottavana. Veikkauksella ei ole milläänlailla mahdollista manipuloida arvontaa.
Mitään mainoskierroksia ei ole olemassa. Pienet numerot tulevat ihan satunnaisesti silloinkun tulevat.
Niin ja toi visti muistetaan ja katsotaan tuleeko joulunalla se sinun mainoskierroksesi.- Kampela2
Gambler1 kirjoitti:
veikkaus antaa paljon pieniä numeroita ko. iltana.
Eips kuin arvonta on sisäasiaministerön valvottavana. Veikkauksella ei ole milläänlailla mahdollista manipuloida arvontaa.
Mitään mainoskierroksia ei ole olemassa. Pienet numerot tulevat ihan satunnaisesti silloinkun tulevat.
Niin ja toi visti muistetaan ja katsotaan tuleeko joulunalla se sinun mainoskierroksesi.Et vaan usko, että asia on just niin rempallaan, että manipulaatiota käytetään häikäilemättä hyväksi. Muistellaan mainoskierros-juttu sit joulun alla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602