Punnerrukset?!

n11n44

Niin tuota sitä nyt kyselen teiltä että Kasvaako hauis miesten punnerruksilla ?
Kun kaikki väittää sitä että ei kasvaisi, minulla ne ainakin se rasitus mikä tulee niin tulee ojentajiin,olkapäihin,rinta lihaksiin, voin näyttää teille kuvan mut mä en nyt itteäni ala tässä mainostamaan ettei mitään vittuiluu nyt kun kysyisin vain onko noista punnerruksista mitään hyötyä toiset taas sanovat että ne punnerrukset olisivat todella tehokkaita http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Regal_Raptor&album_id=1719062

Eli oma paino olisi paras, kuulemma.

Mut kysyn nyt teiltä viisaimmilta että ovatko punnerrukset tehokkaita ?

Sori nää epäselvyydet tekstissä :P

http://fi.netlog.com/n11n44/photo/photoid=53034#body

15

3764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n11n44

      teen kapealla ja leveällä otteilla :D! Ja eikö kapea ote kehitä ojentajia ja leveä rintalihaksia kun tuntuu et se rasittaa mun koko ylä kroppaa :D:D:DSiis nuo punnerrukset Ja mitkä olisi hyviä liikkeitä vatsalihaksille kun on taas tultu syötyä tuota roskaruokaa :D

      • Tuppurainen2

        "Ja mitkä olisi hyviä liikkeitä vatsalihaksille kun on taas tultu syötyä tuota roskaruokaa :D"

        WTF?


      • ...
        Tuppurainen2 kirjoitti:

        "Ja mitkä olisi hyviä liikkeitä vatsalihaksille kun on taas tultu syötyä tuota roskaruokaa :D"

        WTF?

        Arvaa repesinkö kun luin ton? :D


    • isokakara

      Joo siis sun kuvat ja linkit on nähty, joo joo. Mene nyt ja tee jotain muuta kuin tätä samaa typerää itsesi mainostamista. Mitä helvettiä sun kuvat liittyy sun ksymykseen muuten kuin että saat syyn laittaa linkin tähän viestiin ja ihmiset avaamaan sun typeriä peilin kautta otettuja omakuva-töherryksiä. Sama 'narupetteri' olet kuin sun ikäset kakarat muutenkin.

    • ei-kiinnosta-enää

      Onko tämä sinulle vakavakin ongelma? Miksi lähetät linkkejä huonoihin kuviin joilla ei ole mitään tekemistä punnertamisen kanssa?

    • Treenailija..

      Ensinnäkin: En oikein tajua että mikä noiden edellisten "vastaajien"
      ongelma oli, kun täytyi vain vittuilla eikä voinut asiallisesti
      vastata. Onko se niin hienoa vittuilla nuoremmalle ja esittää
      jotain vanhaa ja viisasta? Ei tuo vittuleminen ainakaan heistä
      kovin aikuista kuvaa antanut. Ette te tätä palstaa omista, joten
      täällä on kaikilla oikeus kysellä, vaikka olisivatkin teidän mielestänne
      typeriä kysymyksiä.

      Asiaan: Kuten olet itsekin jo huomannut, punnerrus ei ole
      mikään hauisliike. Se ottaa enimmäkseen ojentajiin ja rintalihaksiin.
      Tietysti hauikseenkin voi samalla kohdistua jonkinlaista
      staattista jännitystä, mutta ei siinä määrin, että se hauista kehittäisi.

      Jos ihan ilman painoja tehtävistä liikkeistä puhutaan, niin
      ihan perinteinen leuanveto on melko tehokas liike. Kehittää hauiksen
      lisäksi myös selkää.

      Hauis on sen verran kovassa käytössä ihan päivittäisessä
      elämässä ja muita lihasryhmiä treenattaessa, että varsinaisesti
      kehittyäkseen se vaatii melko kovaa kuritusta.

      Sinuna tekisin pitkiä sarjoja niin, että viimeiset toiston
      ovat työn ja tuskan takana. Esim. kolme 15 toiston sarjaa
      käsipainoilla (molemmille käsille) ja vaikkapa tangolla tai
      taljassa toinen samanlainen setti. Itse teen ensin käsipainoilla
      ja sitten taljassa niin, että ensin 7* toistoa alhaalta vaakatasoon, sitten
      7 vaakatasosta ylös asti ja lopuksi 7 alhaalta ylös asti.
      Tuo kaikki siis putkeen vastaa yhtä sarjaa. Kyseinen liike
      saa hauiksen tuleen.

      Hauista treenattaessa kannattaa kiinnittää huomiota liikkeiden
      puhtauteen. Ei ole mitään iloa jos saa tehtyä isoilla painoilla,
      jos liikkeessä huijaa, eikä pidä esim. taljaliikkeissä
      olkapäitä paikallaan.

      • TommyT

        Itse ottaisin hieman enemmän "rautaa" mukaan, jos kysymys on lihaksen kasvattamisesta. Niin ainakin tuo alkuperäinen kysymys oli. Vastaavasti lyhyempi sarjan pituus. Sitten yksi selkeä liike per sarja ja jos rasitetaan toisella tavalla, niin siihen taas oma sarjansa.

        Bodypumppimainen treenaus ei ole omiaan kasvattamaan lihasmassaa. Voimaa sillä kyllä saa!


      • mene hoitoon heti

        Etkö sä nyt tajua että toi kakara vain keksii kaikenlaisia kysymyksiä että saa taas laittaa omia kuvia ja linkkejä. Tuollaiset kakarat kuuluvat hoitolaitokseen ei punttisalille.
        Odotetaan taas muutama päivä niin saadaan seuraava linkki ja seuraava turha valekysymys, ja sitten seuraava ja sitten seuraava jne jne jne.


      • hiton ääliö
        mene hoitoon heti kirjoitti:

        Etkö sä nyt tajua että toi kakara vain keksii kaikenlaisia kysymyksiä että saa taas laittaa omia kuvia ja linkkejä. Tuollaiset kakarat kuuluvat hoitolaitokseen ei punttisalille.
        Odotetaan taas muutama päivä niin saadaan seuraava linkki ja seuraava turha valekysymys, ja sitten seuraava ja sitten seuraava jne jne jne.

        kysymyksessä on murrosikäinen lapsi joka yrittää hakea hyväksyntää netistä, koska ei sitä ehkä saa lähipiiristään. aivan normaalia käytöstä tuon ikäiselle, sitäpaitsi tytöllä on ainakin terve harrastus, toisin kuin valtaosalla nykypenskoista jotka yrittää leikkiä niin aikuista!


      • heikko itsetunto
        hiton ääliö kirjoitti:

        kysymyksessä on murrosikäinen lapsi joka yrittää hakea hyväksyntää netistä, koska ei sitä ehkä saa lähipiiristään. aivan normaalia käytöstä tuon ikäiselle, sitäpaitsi tytöllä on ainakin terve harrastus, toisin kuin valtaosalla nykypenskoista jotka yrittää leikkiä niin aikuista!

        Hei "hiton ääliö" täältäkö sitä hyväksyntää saa tuntemattomilta ihmisiltä? Harrastuksen terveellisyydestä voi olla montaa mieltä jos sen lieveilmiöt ovat tätä luokkaa. LIsäksi vielä vie pohjan se kun kakara nimittelee täällä aikuisia ihmisiä 'apinarunkkareiksi', kerää siinä sitten hyväksyntää moisella.


      • mieltä näiden
        heikko itsetunto kirjoitti:

        Hei "hiton ääliö" täältäkö sitä hyväksyntää saa tuntemattomilta ihmisiltä? Harrastuksen terveellisyydestä voi olla montaa mieltä jos sen lieveilmiöt ovat tätä luokkaa. LIsäksi vielä vie pohjan se kun kakara nimittelee täällä aikuisia ihmisiä 'apinarunkkareiksi', kerää siinä sitten hyväksyntää moisella.

        "vittuilijoiden" kanssa. Mimmi on liian nuori jo tuossa iässä jakelemaan kuviaan ja niin sanotusti hakemaanhyväksyntää netistä. Kävin toki tsekkaamassa kuvan, olen jo aiemminkin käynyt, on näitä linkkejä sinne tullut jo jonkin verran. Tyttö on hyvässä lihaksessa mutta sanoisin, että täynnä itseään epänormaalilla tavalla. Toivottavasti hän ei parin vuoden päästä ole hormonimonsteri tai muuten syömishäiriöinen ongelmanuori...


      • annuliisa
        mieltä näiden kirjoitti:

        "vittuilijoiden" kanssa. Mimmi on liian nuori jo tuossa iässä jakelemaan kuviaan ja niin sanotusti hakemaanhyväksyntää netistä. Kävin toki tsekkaamassa kuvan, olen jo aiemminkin käynyt, on näitä linkkejä sinne tullut jo jonkin verran. Tyttö on hyvässä lihaksessa mutta sanoisin, että täynnä itseään epänormaalilla tavalla. Toivottavasti hän ei parin vuoden päästä ole hormonimonsteri tai muuten syömishäiriöinen ongelmanuori...

        hyvässä lihassa, hohhoijaa. Pimu on ihan perus kadulta revitty pissis, joita on paikat pullollaan. Sairaalloisen täynnä itseään, vaikka ei olisi siihen edes varaa. Tolla asenteella tulee lentämään elämässä päin seiniä monta kertaa. Sääli on sairautta. Jos tänne palstalle laittelee omia kuviaan, pitää olla valmis ottamaan vastaan kritiikkiä ja sitä tuo tyttö tulee saamaan.

        Kannattaisi mennä kehittämään ensin sitä pääkoppaa, ennenkun lähtee hiomaan kroppaa.


      • n11n44

        Se ollaan kyllä huomattu et on kyl aika lapsellista väkeä täällä jos ei lapsellista ni aika vajukki sakkia, no kiitos hirveästi sinulle tuosta viestistäsi, itse teen kanssa leuan vetoja ja aika monta meneekin mutta anteeksi kauheesti kaikille jos te lapset saikahditte noita kuvia ;P

        Ja olisi se voinut asiallisemmin sanoa tai minä en olisi kirjoittanut mitään mutta tuo oli kyl aika hyvä kysymys minusta ainakin kun ihmetten mistä tänä lihakset pulppuavat ;D Tai sit se on se ihana kuuluisa lihas muisti, jees :D kiitos sinulle kivasta kommentistasi terv:Ninnu


    • n11n44

      ja sinun olisi pitänyt vastata asiallisesti siihen, olisi se sinun mielestä typerä kysymys tai ei mut mä olen ihan erilainen kuin muut te *PISSIKSET* ette tajua nyky nuorista mitään paskaakaan tai mikä on normaalia vai ei juominen vai liikunta ? Päätä itse!!!!!

      En juo enkä polta vaan olen ihan lihaksikas nuori kiltti tyttö... >;I

    • ttffr4

      Miten menee nykyään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe