Vihaan ex-miestäni

-nainen vaan-

Vihaan ex-miestäni joka harjoitti henkistä ja lievää fyysistä väkivaltaa minua kohtaan 20 vuotta.

Narsisti kun on, niin aina keksi keinoja pilkata ja halveksia minua. Henkinen väkivalta ilmeni minun mitätöimisenä, hän muun muassa halveksi kielitaitoani kun eräs ulkomaalainen sukulainen oli kylässä. Itse hän ei osaa kyseistä kieltä mutta piti pilkata minun puhumistani.

Kun kävimme yhdessä urheilemassa hän halveksi minua haukkumalla sitä kuinka väärin suoritan kaikki liikkeet. Nälvi ja seisoi vieressa arvostelemassa.

On oppinut äidiltään sen, että naisille saa sanoa ja tehdä mitä tahansa. Äiti jumaloi poikaansa.

Hän laittoi väkivaltaisesti käden suuni eteen siten että leukani on vieläkin kipeä, kävin hammaslääkärissä, mutta eipä tuo riitä näytöksi oikeudessa. Uhkaili minua kun sanoin tekeväni asiasta rikosilmoituksen, siitä on 3 kuukautta aikaa, joten vielä ehtisin. Pelkään kostoa, joten en ole uskaltanut mennä poliisille. Soitin kyllä ja kysyin neuvoja. Eipä siitä rikosilmoituksesta minulle mitään hyötyä ole.

20 vuotta häpesin sitä, että mieheni kohtelee minua törkeästi, enää en. Puhun kenelle tahansa joka suostuu kuuntelemaan minua. Yllättävän moni ihminen jaksaa kuunnella.

Älkää naiset ikinä alistuko miehen lattiarätiksi.

14

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

      Kukaan ei saa tuollaista valtaa toiseen ellei toinen ole valmis alistumaan. Hyvä ettet enää alistu. Toivottavasti jätät tuon miehen ellet ole jo jättänyt.

      • -alkuperäinen-

        Helppo se on ihmetellä miksi alistuin. Silloin kun menin naimisiin maailma oli toisenlainen. jos olisin silloin eronnut minusta olisi tullut hylkiö. Nykyisin eronnut nainen on ok, mutta silloin olisi ihmetelty. Kukaan ei olisi ikinä uskonut miehestäni mitään pahaa, kuten ei tee sitä nytkään.

        Useimmat ihmiset ovat sitä mieltä, että kaikki vika on naisessa, nainen provosoi yms. kuitenkin yhä edelleen on raskasta saada syytöksiä osakseen.

        Nyt olen kasvanut sen verran että kestän paremmin tuota sukulaisten ilkeyttä.


    • auttaa

      Turvakoti on hyvä vaihtoehto. Saat sieltä asiantuntevaa apua poismuuttoa varten.
      Katso www.turvakoti.net

      • -alkuperäinen--

        Niin olen päättänyt tehdä rikosilmoituksen ex-miehestäni.

        Hän tuhlasi kaikki yhteiset rahamme omiin harrastuksiinsa. Suuttui, kun olin kanssaan eri mieltä.

        Meillä oli yhteinen talo, jonne en enää voinut mennä hänen väkivaltaisuutensa vuoksi. Lähden pakoon aina kun hän ryhtyi paiskomaan esineitä ja kiusaamaan minua.

        Olen kirjoilla toisella paikkakunnalla ja sen vuoksi asioiden hoitaminen on vaikeaa, avun pyytäminen on hankalaa välimatkojen vuoksi.

        Tämä toinen pikkuasunto on myös yhteisessä omistuksessa. Ajattelin vaihtaa tänne lukot niin mies ei pääse terrorisoimaan.


    • lutuntuuttu

      -----------------------

      • -nainen vaan-

        Ei hän mikään urheilija ole.
        Tykkäsi arvostella minun urheilusuorituksiani kylläkin, kuten kaikkea muutakin tekemistä.

        En osannut hänen mielestään ruotsia (hän itse ei kyseistä kieltä kovin hyvin taida), vaikka minulla on asiantuntijalausunto erittäin hyvästä ruotsinkielen taidosta. Tämä siis kuvastaa hänen luonnettaan, aina piti arvostella.

        Niin, ei ollut mitään perustetta arvostella urheiluani, kunhan nälvi.


      • sehän auttaa??
        -nainen vaan- kirjoitti:

        Ei hän mikään urheilija ole.
        Tykkäsi arvostella minun urheilusuorituksiani kylläkin, kuten kaikkea muutakin tekemistä.

        En osannut hänen mielestään ruotsia (hän itse ei kyseistä kieltä kovin hyvin taida), vaikka minulla on asiantuntijalausunto erittäin hyvästä ruotsinkielen taidosta. Tämä siis kuvastaa hänen luonnettaan, aina piti arvostella.

        Niin, ei ollut mitään perustetta arvostella urheiluani, kunhan nälvi.

        teitä on monia....naisissa.


      • pääset vihastasi
        -nainen vaan- kirjoitti:

        Ei hän mikään urheilija ole.
        Tykkäsi arvostella minun urheilusuorituksiani kylläkin, kuten kaikkea muutakin tekemistä.

        En osannut hänen mielestään ruotsia (hän itse ei kyseistä kieltä kovin hyvin taida), vaikka minulla on asiantuntijalausunto erittäin hyvästä ruotsinkielen taidosta. Tämä siis kuvastaa hänen luonnettaan, aina piti arvostella.

        Niin, ei ollut mitään perustetta arvostella urheiluani, kunhan nälvi.

        kun elämäsi on tasoittunut ja olet huomannut kuinka tuo tapauksenne menee kuten muillakin narsistien uhreilla. Sinun kannattaisi kirjoitella ja puhua kokemuksistasi mahdollisimman pian. Viha auttaa sinua tässä irtiottovaiheessa mutta pitkään jatkuvana siitä tulee sinulle painolastia.

        Entisellä työpaikallani vielä kolmen vuoden jälkeenkin korjataan narsistin tuhoja. Itse siirryin muualle vaikka rakastin silloista työtäni. Elämä on tasoittunut enkä vihaa enää, vaikka vähän harmittaa vieläkin.


      • vihastasi..
        pääset vihastasi kirjoitti:

        kun elämäsi on tasoittunut ja olet huomannut kuinka tuo tapauksenne menee kuten muillakin narsistien uhreilla. Sinun kannattaisi kirjoitella ja puhua kokemuksistasi mahdollisimman pian. Viha auttaa sinua tässä irtiottovaiheessa mutta pitkään jatkuvana siitä tulee sinulle painolastia.

        Entisellä työpaikallani vielä kolmen vuoden jälkeenkin korjataan narsistin tuhoja. Itse siirryin muualle vaikka rakastin silloista työtäni. Elämä on tasoittunut enkä vihaa enää, vaikka vähän harmittaa vieläkin.

        Vihasi on silkkaa energiaa.
        Voimaa,joka vie sut irti mokomasta tilanteesta.
        Jos käyttäytyy,kun eteisenmatto,niin ei pidä ihmetellä,et on kengänjäljet selässä.
        Olet nähtävästi huolissasi sukulaistesikin sanomisista?
        Sukulaisesi eivät ole naimisissa mitätöivän miehen kanssa.
        Sinä olet.

        Käytä sen suuttumuksen voimaa.
        Tee selväksi,mikä haluat olla ja kuka olet.
        Muista,että sun oikeutes loppuu tasan siitä,mihin toisen alkaa.
        Ja PÄINVASTOIN.
        Ihminen ei anele kunnioitusta.
        Se ansaitaan.

        Jos käyttäydyt miestäsi ja sukuasi kohtaan,kuin olisit vajaavaltainen pikulapsi,sua kohdellaan sellasena.
        Ole aikuinen.Ole voimakas.
        Ole nainen.

        Kuten tossa aikaisemmin muuan viisas ja rauhallinen sanoi,viha on hyväksi alussa.
        Mutta älä sotkeennu siihen pitkäksi aikaa.
        Sen voima tuhoaa myös sinut itsesi ja kaiken mihin kosket
        Sitä pitää annostella viisaasti.
        Uskon,että osaat.
        Kaikkea hyvää Sinulle.


    • KOKENUT

      Viha kasvaa koko ajan.oli 17- vuotta
      samassa tilaanteessa kun sinäkin.
      vihasin niin paljon jo loppuajasta
      piti jo aseet piilottaa itseltäni,niin
      viha kasvoi.ja inho toista kohtaan,
      näkeminenkin inhotti minua.tuotako ihnistä
      olen joskus rakastanut,joka käyttää
      minua kuin tiskirättiä,tai pitää
      kuin koiraa.sanoikin ihmisten kuullen
      että akan pitää olla kuin koira kun
      käskee ja sormia napsauttaa se tottelee.
      haukku ja alisti ihan vieraiden nähden.
      jos jossain oltiin,pisti sanat suuhun mitä
      minun pitää sanoa.viha saa tulla,mut se
      pitää antaa myös mennä,mutta siihen menee
      aikaa,kun saat sen loppumaan.minulta
      siihen meni yksi vuosi.kävin itseni kanssa
      läpi vuoden aikana mitä hän oli minulle
      tehnyt.kaikki tuli mieleen,mitä minäkin
      päivänä tapahtui.sitten kun olet käynyt
      läpi asiat.voit paremmin.äitinpäivänä
      tuli mielee,kaikki mitä teki minulle
      hakkasi sairaalakuntoon.kaikki on käytävä
      läpi se kriisi,muuten et pääse irti.
      minulle hän on kuollut ihminen,niin syvät
      arvet se jätti.PELKO SAA NAISEN OLEMAAN
      TUOLLAISESSA SUHTEESSA,EI MIKÄÄN MUU
      UHKAILUT JA YM.POLIISI EI KYLLÄ TEE
      MITÄÄN,ENNEN KUN JOTAIN SATTUU,SE ON TOSI.
      SITTEN SE VOI OLLA MYÖHÄISTÄ.
      MINULLEKIN SANO ETTÄ JOS SOITAT JEPARIT
      KUOLET.HÄNELLE EI POLIISEJA SOITETA.
      MUTTA KERRAN OLI PAKKO.KIRVEEN KANSSA HEILU,
      JA OLI VIELÄ VIERAITA MEILLÄ.JOS EI TAKAOVEA
      OLISI ASUNNOSSA OLLUT, OLISIMME EHKÄ JO
      RUUMIITA OLLEET.EIKÄ EDES ALKOHOLILLA
      OLLUT ASIAA.EN YMMÄRRÄ YLEENSÄ MIKSI
      HÄNELLÄ OLI KIRVES,KOSKA MEILLÄ EI TARVETTA
      OLLUT SELLAISEEN.POLIISIT TULI TUNTI KULUI.
      AIVAN YMMÄRRETTÄVÄÄ SINUN VIHASI,MUTTA YRITÄ
      PÄÄSTÄ SIITÄ POIS MAHDOLLISIMMAN PIAN.
      SINÄ VÄSYTÄT ITSESI SILLÄ VAIN.
      JA SUKU ON PAHIN,VARSINKIN JÄTETYN
      PUOLELTA.VAIKKA ANOPPINI TIESI MILLAINEN
      POIKA ON,KUN OTIN ERON.NIIN KYSYI MINULTA
      MIKÄ TEILLE TULI,MIKÄ HÄNEN POJASSAAN ON
      VIKANA.ELI UMMISTETAAN SITTEN SILMÄT,
      VAIKKA TIEDETÄÄN MILLAISTA ON.
      ÄLÄ VÄLITÄ KESTÄÄN IHMISESTÄ MITÄ NE PUHUVAT
      OLE VAIN OMA ITSESI JA MENE IHMISTEN ILMOILLE
      AIVAN REILUSTI .ENTINEN MIEHENI AINA KYSYI,
      MITEN ILKEÄT KYLÄLLÄ LIIKKUA,MIKSI MINÄ
      EN ILKEÄ,EN OLE MUUTA TEHNYT KUN ERON OTTANUT.
      JA IHMISET LUULEVAT TIETÄVÄN ASIAT PAREMMIN
      KUIN ASIAN OMAINEN JA MITÄ MIES ON VIELÄ VALEHDELLUT.MINÄ KUN TIEDEÄ ITSE MITÄ
      OLEN TEHNYT JA JÄTTÄNYT TEKEMÄTTÄ.
      MIKSI MINUN PITÄIS SITÄ HÄVETÄ,JO IHMISET
      NAUTTII TOISTEN ASIOIDEN PENKOMISESTA.
      ANTAA PUHUA .MINÄ EN KORVIANI LOTKAUTA.

      TSEMPPIÄ SINULLE, JA VOIMIA.KYLLÄ
      SE VIHA LAANTUU.KUN ET LIIAN KAUAN
      KANNA SITÄ MUKANASI.SE KUULU TÄHÄN ASIAAN.
      VIHA,KATKERUUS KAIKKI MAHDOLLINEN.

    • Anonyymi

      Itse olen ollut naimisissa tai seurustellut 6 miehen kanssa saanut oskseni ihailua, koruja ja jopa timantteja. ketään heistä en kelpuuttanut miehekseni pidemmäksi aikaa. Joku on kysynyt eikö minulla ole saaurta vihaa ketään entistä miestä kohtaan vastasin: en ole ketään heistä vihannut niin paljoa, että olisin timantit/korut palauttanut (lainaus) että näin....

    • Anonyymi

      No outoohan se olis jos vielä sitä rakastaisit. Turha kirjoitus...ei jatkoon!!!

    • Anonyymi

      On niin koskettavaa, että vielä on äitejä, jotka laittavat oman poikansa kaikenlaisten hepsankeikkojen edelle. Heille kuuluu mitali, joka ikiselle. He ovat koko maan todellinen selkäranka juoppojen miesten huidellessa PS5-ringeissään ja kuluttaessaan perheen rahat lisäominaisuuksiin.

      Ilman näitä täysin pyytettömästi työskennelleitä - sanotaan suoraan: raskaasti raataneita, viehättäviä suomalaisia naisia ei koko maata koskaan olisi sotien jälkeen rakennettu uudelleen. Miesten ollessa pelloilla he tarjosivat hetken keskusteluseuraa postimiehelle, putkimiehelle, maitopojalle, nuorelle komealle nuorelle konstaapelille ja naapurin leskimiehelle - eli olivat esimerkkinä jokaiselle ohjausta kaipaavalle ja eksyneelle nuorelle. Pitivät huolta yhteiskunnan syvimmistä perustarpeista.

      He olivat ne, jotka huolehtivat jo silloin koliikkivauvat ja lajittelivat pyykkipataan oikeanväriset vaatteet, että perheellä oli taas seuraavaksi kuuksi puhtaita kalsareita. Kunnes taas oli aika hajottaa selkä kantamalla vettä kaivosta ja lämmittää pata uudelleen. Kovia aikoja!

      Sanat eivät riitä, anteeksi....

    • Anonyymi

      kolareita ajavat löytävät toisen kolarikuskin.
      kirjastojen lainatuin kirja on #mieheni on narsisti#

      toinen uhriutuu, ja toinen ylpeilee sisässään olevansa uhriuttaja.

      kalevalassa on tämä #vakka kantensa valitsee# ja lapset kärsii.
      (siellä se nainen kuiteskin leipoi kiven pojan leivän sisään)

      taisi mennä nyt narsistiuhriutujalta otsan yli, niin narsissiltakin.
      yhdessä olette oiva kukka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe