paras vuokratyö firma ?

jaakko

paras vuokratyö firma ?
kommentteja myös !!

81

23182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • citywork paras?

      Noita erilaisia vuokratyöfirmoja on nykyään tarjolla vaikka kuinka paljon. Minusta paras on ollut Citywork (www.citywork.fi)

      Asiallista, rehellistä toimintaa. Hyvät nettisivut. Paljon erilaisia työpaikkoja.

      • ja paskimpia on

        nordic, laboir line, jokela service, firabeli ja muut pikkufirmat on ihan perseestä.


      • paras firma

        Jos on paljon paikkoja vapaana, se on sen merkki että työntekijät eivät pysy paikassa. Kuulin kyseisestä firmasta, ettei heillä ole edes työtarvikkeita antaa työntekijöille, kun eivät muka ole ehtineet uutena firmana niitä hankkia.
        Vuokrafirmat ovat pahimpia riistäjiä ja repivät rahansa toisten ihmisten hyväksikäytöllä. Monesti niissä on lainvastaista toimintaa. (palkkoja saamatta, ei laillisia ruokataukoja jne..) Epäilen että joka näitä firmoja kehuu, niin se on työnantaja itse.


      • ja silleen
        paras firma kirjoitti:

        Jos on paljon paikkoja vapaana, se on sen merkki että työntekijät eivät pysy paikassa. Kuulin kyseisestä firmasta, ettei heillä ole edes työtarvikkeita antaa työntekijöille, kun eivät muka ole ehtineet uutena firmana niitä hankkia.
        Vuokrafirmat ovat pahimpia riistäjiä ja repivät rahansa toisten ihmisten hyväksikäytöllä. Monesti niissä on lainvastaista toimintaa. (palkkoja saamatta, ei laillisia ruokataukoja jne..) Epäilen että joka näitä firmoja kehuu, niin se on työnantaja itse.

        "Vuokrafirmat ovat pahimpia riistäjiä ja repivät rahansa toisten ihmisten hyväksikäytöllä."

        Luuletko oikeasti, että vuokrafirma vie jotain sinun palkastasi?? Eiköhän se ole asiakasyritys joka tämän maksaa. Mistä ihmeestä olet tällaisen näkemyksen repinyt??


      • norm. pienempi palkka
        ja silleen kirjoitti:

        "Vuokrafirmat ovat pahimpia riistäjiä ja repivät rahansa toisten ihmisten hyväksikäytöllä."

        Luuletko oikeasti, että vuokrafirma vie jotain sinun palkastasi?? Eiköhän se ole asiakasyritys joka tämän maksaa. Mistä ihmeestä olet tällaisen näkemyksen repinyt??

        Varmasti vuokra jamppa saa vähemmpän palkkaa kuin vastaava vakityöntekijä. Jo maalaisjärkikin sen sanoo ja samoin myös työntekijän asema on heikompi vuokra jampalla.

        b- divisioona


      • pidä paikkaansa
        norm. pienempi palkka kirjoitti:

        Varmasti vuokra jamppa saa vähemmpän palkkaa kuin vastaava vakityöntekijä. Jo maalaisjärkikin sen sanoo ja samoin myös työntekijän asema on heikompi vuokra jampalla.

        b- divisioona

        ainakaan isommissa firmoissa! Tiedän tasan tarkkaan kun kaveri on meidän firmassa työssä vuokraajan kautta, saa tasan samaa palkkaa kuin minä vaikka oon vakinaistettu ja tehdään samaa työtä siis! Että ota selvää ennenkuin yleistät!!!


      • paska orja lammas
        pidä paikkaansa kirjoitti:

        ainakaan isommissa firmoissa! Tiedän tasan tarkkaan kun kaveri on meidän firmassa työssä vuokraajan kautta, saa tasan samaa palkkaa kuin minä vaikka oon vakinaistettu ja tehdään samaa työtä siis! Että ota selvää ennenkuin yleistät!!!

        bää, ootko vähän yksinkertainen, sä häviät kaikessa kun oot vuokra jamppa ja vielä paska duunari kun oot vuokralla eli paska ihminen.


      • manpowerilla
        paska orja lammas kirjoitti:

        bää, ootko vähän yksinkertainen, sä häviät kaikessa kun oot vuokra jamppa ja vielä paska duunari kun oot vuokralla eli paska ihminen.

        tässä esimerkki tosielämästä olin eräässä suuressa firmassa manpowerin kautta ja sain parempaa tuntipalkkaa kuin kyseisen firman samaa työtä tekevät että joskus näinkin päin.


      • Jepulis
        pidä paikkaansa kirjoitti:

        ainakaan isommissa firmoissa! Tiedän tasan tarkkaan kun kaveri on meidän firmassa työssä vuokraajan kautta, saa tasan samaa palkkaa kuin minä vaikka oon vakinaistettu ja tehdään samaa työtä siis! Että ota selvää ennenkuin yleistät!!!

        ... niin siis vuokrafirma ei määrää tauoista, tai mistään työnjohtoon liittyvästä, vaan tasan tarkkaan se yritys missä fyysisesti tekijä työskentelet.

        Vuokrafirma kuitenkin on vaan palkanmaksaja, asiakas määrittelee työntekijöiden palkat, tauot, yms. Tämä on faktaa.

        Aika väärää puuta täällä kovinkin pitkälti haukutaan.


      • totuus x
        pidä paikkaansa kirjoitti:

        ainakaan isommissa firmoissa! Tiedän tasan tarkkaan kun kaveri on meidän firmassa työssä vuokraajan kautta, saa tasan samaa palkkaa kuin minä vaikka oon vakinaistettu ja tehdään samaa työtä siis! Että ota selvää ennenkuin yleistät!!!

        onko sata henkeä tarpeeksi iso jo,

        vuokraajan kautta pienempi palkka samasta työstä, vaikka työsopparia tehdessä kysytty palkasta onko sama kuin talon porukalla.

        Vastaus oli vuokraajalta että on sama, totuus valkeni vasta monen kuukauden päästä.


      • wefweffew
        norm. pienempi palkka kirjoitti:

        Varmasti vuokra jamppa saa vähemmpän palkkaa kuin vastaava vakityöntekijä. Jo maalaisjärkikin sen sanoo ja samoin myös työntekijän asema on heikompi vuokra jampalla.

        b- divisioona

        Meikä saa Seurelta enemmän liksaa kuin kaupungin vakiduunarit.


      • tyyppi
        paska orja lammas kirjoitti:

        bää, ootko vähän yksinkertainen, sä häviät kaikessa kun oot vuokra jamppa ja vielä paska duunari kun oot vuokralla eli paska ihminen.

        rage :D


      • Workpower

        Rent a monkey, ja palkka maksetaan banaaneilla...Pomo viskaa niitä ympäri työmaata ja huutelee että palkkapäivä. Ja vuokramiehet noukkii niittä perse pystyssä ja huutelevat yhteen ääneen... meidän teami!!!


      • Anonyymi
        ja silleen kirjoitti:

        "Vuokrafirmat ovat pahimpia riistäjiä ja repivät rahansa toisten ihmisten hyväksikäytöllä."

        Luuletko oikeasti, että vuokrafirma vie jotain sinun palkastasi?? Eiköhän se ole asiakasyritys joka tämän maksaa. Mistä ihmeestä olet tällaisen näkemyksen repinyt??

        Vuokrafirmat ovat täysiä paskoja ja riistäjiä. Jokainen joka on ollut vuokrafirmassa tietää asian laidan ihan omakohtaisella kokemuksella.


    • duunari_2

      Suosittelen Biisoni Oy. Helsingissä toimiva henkilöstöuokrausyritys, vuokraa usealle eri toimialalle..

      http://www.biisoni.fi

      • tämä joka

        puhuu vuokravirmasta joka muka on paska, ite oon ollu 2 v töissä ja vitun hienosti menee ja palkkaa tulee 14e tunnille ja aina ajallaan että revi siitä
        hmm kyllä hanttimiehen kelpaa !!


      • wörk power
        tämä joka kirjoitti:

        puhuu vuokravirmasta joka muka on paska, ite oon ollu 2 v töissä ja vitun hienosti menee ja palkkaa tulee 14e tunnille ja aina ajallaan että revi siitä
        hmm kyllä hanttimiehen kelpaa !!

        wörk power on kelpo paikka olla hommissa


      • Muu muu

        ei paljon vakuuttanut kun katselin niitä Biisonin tummia kavereita työmailla. Jäätynyt paskakin heiluu tuulessa enemän kun Biisonin työntekijät. Se on tietysti erriasia jos tykkää olla siellä töissä, voihan ne ihan hyvin hoitaa asiansa, mutta työntekijät ei.


    • Santtu

      Kyllä mä sen sanon,et tämä Citywork on 100* parempi,kun Varamiespalvelu

    • on paras!

      Heillä on tosi asiallista palvelua ja lisäksi OIKEASTI töitä!!!!

      • Minä tiedän

        Hei siellä!

        Toivoisin niin kovasti, että myös perustelisit tuon väitteesi. Minulla on hiukan toinen käsitys. Se että firmalla muuttuu nimi, ei vielä paljon asioita muuta. Merkillinen on yritys, jonka johtoa kovin sanoin kritisoidaan toisaalla. Mitä tarkoittaa oikeasti töitä sinun kohdallasi? Toteutuuko tämä ilosanoma jokaisen asiakkaan kohdalla? Ei..ei ja vielä kerran EI!
        Joskin sama pätee kyllä ihan kaikkia Henkilöstövuokrausyrityksiä. Aivan kuten nekin, niin myös tämä kyseinen yrittäjä "rikastuu" vain ja ainoastaan sillä, että sinä teet työtä. Eikun vaan kaikki perustamaan andiameja ympäri maan.


    • Edelläkävijä

      Ensin oli Eila,
      Ja sitten tuli muut-.--
      Ja edelleen on EILAKAISLA

      Jonkun on oltava edelläkävijä ja alalla on aika selkeää kuka se on.
      Kuten kenelle työntekijät ovat tärkeitä, eikä vaan laskutusperusteita.

    • turhaan soittaa ovikelloa

      Kukaan ei vastaa Jyväskylän osoitteessa eikä avaa ovea.

      • piti tulla haastatteluun

        Eipäs kukaan avannut ovea. Olisin tullut hakemaan töitä.


      • ujo piimä
        piti tulla haastatteluun kirjoitti:

        Eipäs kukaan avannut ovea. Olisin tullut hakemaan töitä.

        Taitaa loppua toiminta kokonaan kun katsoo heidän sivujaa. Toimistossa ei vastata Jyväskylässa.
        Ei ketään ole enää paikkakunnalla


      • toimintaa
        ujo piimä kirjoitti:

        Taitaa loppua toiminta kokonaan kun katsoo heidän sivujaa. Toimistossa ei vastata Jyväskylässa.
        Ei ketään ole enää paikkakunnalla

        taitaa olla enään Lahdessa


      • rekkakuski5
        piti tulla haastatteluun kirjoitti:

        Eipäs kukaan avannut ovea. Olisin tullut hakemaan töitä.

        Imatrallakaan ei ketään heidän osoitteessa.


      • kirvesmies 73
        rekkakuski5 kirjoitti:

        Imatrallakaan ei ketään heidän osoitteessa.

        Kotkankin toimisto kiinni. Aika jännä juttu.


      • asiakas09
        kirvesmies 73 kirjoitti:

        Kotkankin toimisto kiinni. Aika jännä juttu.

        Eilakaisla ainakin Helsingissa on aivan totaalisen paska. Rikkovat sopimuksia ja ovat kieroilevia ketkuja. Taitaa firmalla menna huonosti.. En suosittele kenellekaan, kaukana rehellisesta toiminnasta. Rahanahneita.


      • .=.
        asiakas09 kirjoitti:

        Eilakaisla ainakin Helsingissa on aivan totaalisen paska. Rikkovat sopimuksia ja ovat kieroilevia ketkuja. Taitaa firmalla menna huonosti.. En suosittele kenellekaan, kaukana rehellisesta toiminnasta. Rahanahneita.

        Eilakaisla on paras!

        Rehellisiä, hoitavat sopimukset kunnolla ja hyviä paikkoja tarjolla hyvällä palkalla. Olen viihtynyt hyvin.


    • -an

      Hakemuksen laitoin eilen ja haastattelu onkin jo huomenna..Mietin vaan tässä et millanen paikka?

      Olen nyt staffpointilla töissä ja haluan todellakin jonkun toisen työpaikan, kun ei sieltä lupauksista huolimatta löydy töitä.
      Sanoivat vielä, että jos ei Siwassa riitä töitä niin pääsen prismakoulutukseen, mutta eihän se sit niin mennytkään..

      Onko se ton cityworkin kanssa sitten niin, että palkat lasketaan miten sattuu jne...? Entäs onko töitä tarpeeksi?Kun ei enää jaksais semmosta epävarmuutta..

      Kiitos jos jaksatte vastailla

    • jjjjj8954w7+

      paras? vähiten huono kaiketi?

      mikä kusettaa vähiten?

      • irja m

        Polar Pro:ta en suosittele


      • Jallukola77

        Olen hakenut jokaisen kautta töitä ja tuntuu kyllä olevan yhtä tyhjän kanssa kaikki -Go On ja Duunipaikka ainakin saavat niin paskat pisteet kun mahdollista vaan on...voin kertoa, että parempi tuuri on voittaa lotossa kun päästä töihin niiden kautta ongelmitta!!!


    • Suosittelen

      Molemmista kokemusta. Eilakaislasta kahdesta kaupungista. Yrittäjävetosissa puljuissa kohteluu riippuu yrittäjästä. Eilakaislan duunin kautta tälle nykyiselle työnantajalle; ensin 5 kuukautta vuokralla osa-aikaisena, ja sitten palkattiin suoraan kokopäiväiseksi vakkariksi.

      • köyhät kyykkyyn.

        Yrittäjävetoiset polkee työehtosopimusta mielensä mukaan ja syy on yksinkertaisesti siinä kun lyhyet päivän parin viikon hommat ei menis muuten kaupaks niin on pakko käyttää jotain 1-3kk vale sopimusta.
        Ja niitä käyttää työnantajat jotka eivät saa työkkäristä työvoimaa käyttöönsä,surkeasta työpaikasta on yleensä kyse.


    • Opteamilainen

      Itse olen viihtynyt Opteamilla tosi hyvin kaksi vuotta. töitä riittää enemmän kun ehdin tekemään, ja palkanmaksu aina kohdillaan. Pitkälti kuulkaas asennekysymys millä töitä lähtee tekemään.

    • vuokrattu

      Kaikista "pahoista" vähiten paha on mielestäni Opteam. Heidän kanssaan on asiat sujuneet pääasiassa ajallaan ja oikein. Parin muun isomman firman kanssa asiat eivät ole aina sujuneet.

      • Samaa mieltä, itse olin Opteamilla kirjoilla n. vuoden lisätienestejä hakemassa baarihommissa kun tein oman alan pätkätöitä samalla (eli vuokratyö oli oma toive ja sopi elämäntilanteeseen). Jousto pelitti loistavasti heidän puoleltaan, ehdotuksia tuli vuoroista enemmän kuin pystyin tekemään, mutta aina oltiin tosi ystävällisiä vaikka niitä vuoroja ei ottanutkaan vastaan. Nyt on ollut vakiduuni jo omalla alalla useamman vuoden, mutta terkkuja Tampereen Opteamille että hyvin hoiditte homman juuri niin kuin pitää, eli jousto toimii molempiin suuntiin.

        Suoritin muuten ennen työn aloitusta "osaamiskokeen" joka oli ihan loistavan hyvä (yleisimpien drinkkien ainesosat, eri lasit, jopa yleistieto testattiin :)); sellainen pitäisi olla kaikissa duunipaikoissa käytössä - varmasti saa osaavan työntekijän!


    • wrewerer

      Onko muka sellasia?

    • %%%%%%

      Kyllä ne vuokrafirmatkin maksavat niinkuin pitää maksaa. Nyrkkiä vaan pöytään ja sana tes ja ammattiliitto yleissitovan sopimuksen tahdittamana saa niiltä jauhot suuhun. No toisaalta....eivät palkkaa tämän litanian latelijaa mutta onko sillä niin väliäkään. Pitäkööt ne kusetettavat mun puolesta leivissään. Muutaman olen saanut änkyttämään hermostuksissaan eikä niistä ole senjälkeen kuulunut : )

    • huoh234234

      vuokrafirmat maksavat VÄHINTÄÄN sen minimin mitä tessissä sanotaan, voi kokemuksella sanoa tämän asian että se juuri on näin.

      Maksaako vuokratyöntekijä vs vakituinen yhtä paljon työnantajalle (siis joka siis palkkaa myös vuokratyöntekijä)?
      vastaus ei. tietenkin vuokrahenkilö on kallimpi se miten vuokrafirmat tekevät voitto laitetaan niinkuin näin sinun tessin mukainen tuntipalkka esim kaupan alla vuorossa kello 7-12 on 10,36 (ei tule ilta lisä koska työvuoro loppuu kello 12.) jolloinka kokonaispalkka jonka sinä päivältä ENNEN VEROJA on 10.36 x 5 eli 51,80 tähän tulee ainakin keikkatyössä ainakin staffille vielä lomakorvaus päälle mutta itsen en laska sitä tähän mukaan.

      Jos tämän vuoron olisi tehnyt vakituinen samankokemustaso omaava henkilö olisi palkka mitä vakituinen saa 10.36 x 5 eli 51,80 (joskin vakituiset tuskin näkevät lomarahoja samaan, vaan loma rahat maksetaan stten loman aikana tai sen jälkeen.

      Se mitä monet ei ymmärrä on se että palkkakustannus se mikä näkyy sinulle EI todellakaan ole ainut kustannustyöntekijästä vaan se 1/4 osa siitä. vuokratyöntekijästä maksetaan suunnillen 1/5 tai jopa 1/6 (se mitä näet kokonaiskustannuksesta sinun osaltasi) . (osat ei pienene tai suurene vaikka niiden kasvaisisi)

      Ainakin vakituisen suhteen voidaan puhua 1/4 osasta olisi palkkan suhdanne ja jos taas ole vuokratyöntekijä silloin kaikki ne tekniset kulut ovat sinun hinnassasi eli sinun palkkasi 10.36x 5 eli 51,80 pakolliset menot (eli sairaus, yms, vakuutukset) nämä lisätään siihen hintaan mitä vuokratyöntekijän tlilaaja maksaa. Lisäksi koska vuokratyövoima yriykset ova yritykset sihen lisätään myös HEIDÄN lisänsä sinusta. ja kun nä lasketaan yhteen saadaan tuloksesi se että vakituinen käy halvemaksi koska hänestä ei tarvitse maksaa tätä vuokratyöfirman voittoa. Tämä voitto siis ei ole pois sinulta. vaan se lisätään siihen kustannukseen jonka tilaaja maksaa sinusta.

      Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

    • vuokratyö kunniaan

      Onneksi joku edes on tajunnut tämän asian.. kiitokset tästä, toivottavasti joku edes oppii jotain!

    • Jake1255

      Noinhan tuo menee, vuokratyövoiman käyttö on kannattavaa tilaajalle, vaikka työntekijälle maksetaankin suunnilleen samaa palkkaa. Tuo sairastuminen hieman mietityttää.
      Itse töissä Imperial Jadella, jossa tuntuu että mikään ei mene niinkuin annetaan ymmärtää. Kaikki lähtevät ko. firmasta haneen, samoin minä.

      • duunari

        NO NIIN NO....


        "Itse töissä Imperial Jadella, jossa tuntuu että mikään ei mene niinkuin annetaan ymmärtää. Kaikki lähtevät ko. firmasta haneen, samoin minä." ...mikähän tässäkin nyt sit on se "toinen" totuus? Asioissa kun on aina kaksi puolta.

        Omakohtasia kokemuksia ko. firmasta on useita (keikkaa ja tuurausta) enkä voi tosiaan sanoa mitään pahaa. Kaikki on toiminu aina IHAN tasan niinku on sovittu, niin heidän puolesta kuin omastakin.

        Kyllähän fakta on et jos oikeesti hoidat hommas niinku pitää, et narise joka he¤¤¤tin asiasta, sairaslomalla oot sillon ku oot OIKEESTI sairas ja oot monipuolinen osaamisessas ni hommia on ihan satavarmasti niin paljon ku jaksat tehä eikä tarvii kyllä joka lapio- tai tikkumiehen paikkaa kerjätä!!

        Jos pikkasen nenä vuotaa ja yskittää ni se EI ole vielä peruste sairaslomalle, saati mikään motivaatiosaikku! Tollasen motivaatiosaikun erottaa helposti oikeasta syystä ja jos tollasesta on epäilys ni ei tarvi ihmetellä miks saa aina paskat hommat tai ei hommia ollenkaan! En minäkään pitäs tollasta töis tai edes työskentelis tollasen kaverin kans!!

        Laittakaapa itsenne siihen yrittäjän osaan, se kuitenkin tekee ne sopimukset siinä uskossa että se homma hoidetaan kuten pitää ja miettikää asiaa siltä kantilta...jos osa porukasta on tollasta kehen et pysty luottaa yhtään, naukuu pienestäkin epäkohdasta (valitettavan suuri osa) ja osa sellasta joka tekee sen työn mihin takia on palkattu ni kummalle henkilölle töitä annat ja palkkaa maksat???

        Itse mietin juuri lopettavani vakituisen työsuhteeni isossa konsernissa ja siirtymistä töihin juuri ko. yrityksen palvelukseen, niin hyvät on kokemukset ko. firmasta ja toki kun tunnen tytöt henk.kohtasesti jo vuosien takaa ja luottamus on molemmin puolinen ni en näe mitään syytä miksi en työskentelisi heille. Toki, mä olen valmis tekemään sen paskan hommankin mikä ei kellekkään kelpaa mutta HUOM! mun ei tarvi sitä tehä myöskään sillä minimi palkalla.


        Kyllä se suurin vika löytyy useinmiten sieltä peilistä, kannattaa kurkata mitä siel näkyy.


    • hyi hyi.......

      ei hyvää oo olemassakaan välistä viejiä kaikki oot aina vaan se vara vara mies yök.

      • on on ............

        soppala.


    • VMPVITTUPASKA

      Vara mies palvelu.

    • Joni t

      Itse olen tehnyt monille vuokrafirmoille töitä. Kaikissa on ollut huonoja ja hyviä puolia. Staffpoint on nykyinen työnantajani ja heiltä olen saanut todella monipuolisia työtarjouksia ja palkkakin on kohdallaan. Kannataa kattoo niitteen sivut http://staffpoint.fi/

    • Kerran erehtynyt+1

      Yhdyn tuohon "luvataan aika paljon enemmän mitä pystytään antamaan". Ensinnäkin töiden määrä. Piti olla niin paljon kun jaksaa tehdä mutta ei ollutkaan kun n.3päivää viikko mistä niistäkin ilmotettiin edellisenä iltana tai saman päivän aamuna. Jos et tee niin joku muu tekee. TESin mukaan liksaa maksetaan ja työvaatteet saa tosiaan lainaksi. Työsopparissa lukee että töitä voidaan tarjotan vaan "asiakas tilausten perusteella". Eli aika iso ristiriita heidän lupausten kanssa. Työterveyshuollosta en tiedä kun en ollut kertaakaan kipeänä tai muuten poissa töistä mutta eipä siitä kukaan mitään maininnutkaan.. Tieturva ja perehdytys pidettiin mutta palkkaa niistä ei saanut ja kortinhinta vähennettiin tilistä. Isot M5 bemarit näytti makaavan aina firman pihassa kun siellä kävin tuntilappuja viemässä niin ei ihme jos palkoista "joskus" puuttuu jotain. Tarkkana vaan omien palkkatodistuksien kanssa. En suosittele tätä firmaa, löytyy niitä paljon parempiakin vuokrafirmoja!!

    • kahta kokeillut

      Omasta kokemuksesta Staffpoint on paras koska vuoroja on paljon, on mahdollista laittaa itsensä estyneeksi jos ei halua tai pysty ottamaan töitä vastaan, palkat tulee ajoillaan ja työnvälittäjiltä saa tarvittaessa lisätietoja. Sitävastoin HRHouse lähettää työtarjouksia alueelle joka on pitänyt jo poistaa työssäkäyntialueesta, silloin harvoin kun edes lähettää mitään. Silloin kun vielä kiinnosti ottaa niiden vuoroja vastaan niin yleensä kaikki vuorot oli jo viety siihen mennessä kun ehti soittaa sinne. Sitä vastoin StaffPointilla yleensä jos heti soittaa niin saa vuoron, eri paikkoja on yli 20 ja vieläkin ilmestyy lisää. HRHouse on kuin purkka tukassa, siitä ei pääse millään eroon vaikka on jo sanonut että ottaa jatkossa vuorot vastaan vain StaffPointin kautta.

    • millet

      Eu finnes on huippu firma. ei maksa palkkoja ja veroja. ;Muutenkin vuokra firmat ei maksa edes tes in minini palkkoja tyyliin aalto, briko ja vastaaavat, jos ketään ei menisi sinne alipalkaattuna olisi varmaan parempi?

      Töitä on vähän niin mahdollistuu, tämän kaltainen toiminta? Luulisi, että aaltovoimaakin harmittaisi tulla lausutuksi näitten firmojen kanssa, samaan lauseeseen?

    • PopUp

      Irokeesi on alansa surkeinta kastia.
      Vuokrafirma joka ei välitä imagostaan.Tod näk kaatuu pian.Ei hoida sovittuja keikkoja, sählää työntekijöiden buukkauksia,lupaa yhtä ja maksaa miten sattuu, mielummin ei ollenkaan.Itsellä jäi saatavia palkkatodistukset.En ennusta pitkää tulevaisuutta työnantaja/ Vuokrafirmarintamalla.Sana leviää.

    • JaakkoKaus

      Suurimmat firmat alalla ovat mielestäni parhaita. Kokemusta molemmista alan suurimmista firmoista.

    • kysyvä

      Onko kellään kokemuksia tuosta imperial jadesta? Milanen työnantajna?

      • jolma

        Mulla on. Pomoina kaks iso povista eukkoa. Tøitä lupailtiin. Niitä ei juuri näkynyt.. Ite hankin kurssitin itseni asfaltti hommiin. Kun nämä pamelat ei saanu asiaa hoitoon. En suosittele..


      • Kyssäri
        jolma kirjoitti:

        Mulla on. Pomoina kaks iso povista eukkoa. Tøitä lupailtiin. Niitä ei juuri näkynyt.. Ite hankin kurssitin itseni asfaltti hommiin. Kun nämä pamelat ei saanu asiaa hoitoon. En suosittele..

        Kuulostaa että töitä on niin paljon ku jaksat tehdä ja niitä on heti tarjolla. Minkä verran sait tunteja tehtäväksi kuukaudessa? Jännä kun toiset firmat kurssittavat mutta kyseinen ei.


      • kursitettu
        Kyssäri kirjoitti:

        Kuulostaa että töitä on niin paljon ku jaksat tehdä ja niitä on heti tarjolla. Minkä verran sait tunteja tehtäväksi kuukaudessa? Jännä kun toiset firmat kurssittavat mutta kyseinen ei.

        Kyllä kursittaa. Ainoa ehto on jos otat lopputilin puolen vuoden aikana kurssin hinta vähennetään viimeisestä palkasta. Yksi miinuspuoli on että firma ei kustanna turvakenkiä


      • Kyssäri
        kursitettu kirjoitti:

        Kyllä kursittaa. Ainoa ehto on jos otat lopputilin puolen vuoden aikana kurssin hinta vähennetään viimeisestä palkasta. Yksi miinuspuoli on että firma ei kustanna turvakenkiä

        Minkälaisia tuntimääriä sai tehdä ja oliko töitä jokaiselle arkipäiväööe eikä vain parille?


      • jadelainen
        kursitettu kirjoitti:

        Kyllä kursittaa. Ainoa ehto on jos otat lopputilin puolen vuoden aikana kurssin hinta vähennetään viimeisestä palkasta. Yksi miinuspuoli on että firma ei kustanna turvakenkiä

        Olen 2 vuotta ollut töissä imperial jadella. joka arkipäivä töitä ja viikonloppuisin jos haluan tehdä. turvakengät kustannetaan kun asiasta kysyy,itse sain valita ne ja maksoivat kengät.


      • Kyssäri
        jadelainen kirjoitti:

        Olen 2 vuotta ollut töissä imperial jadella. joka arkipäivä töitä ja viikonloppuisin jos haluan tehdä. turvakengät kustannetaan kun asiasta kysyy,itse sain valita ne ja maksoivat kengät.

        Mitä hommia teet?


    • jadelainen

      olin ohjaamassa liikennettä sitten kysyttiin kiinnostaako mua kuskinhommat ja niissä oon edelleen. ylitöitä on saanut tehdä jos haluaa mutten tiiä miten se tänä vuonna muuttuu ku kielletää ylityöt melkei kokonaan ja koskee kaikkia yrityksiä eli ei taida hyödyttää vaikka vaihtais firmaa

    • palkkapyyntö

      Onko kellään kokemusta HR-Yhtiöistä? Olin haastattelussa ja työkokemusta on alalle jonne muka haettiin, mutta töitä saa sitten odotella joten työllistyin kyllä sitten Opteamin kautta heti.

    • kfcoyfdh

      Täällä on kritisoitu Valttia Tampereelta, minun mielestä turhaan. Minulla kaikki on toiminut hyvin, ovat soittaneet myös perään miten töissä on mennyt.

    • Mariga

      Seure on paras. Tuntipalkkka ok

      • heikoin8888

        vaan muuten kiero ja työtä hyvin vähän


    • Entinentyöntekijä

      Imperial Jade kannattaa kiertää kaukaa. Huonot edut, huono palkka, huono työnjohto, ongelmia kommunikaatiossa ja lista senkuin jatkuu.

    • duunari29

      Imperial Jade on iso ei. Seuraavalle päivälle työhön kutsut tulee illalla 7-9 aikaan, Työmaat on hoidettu huonosti, Nämä tietyömaitten jässikät jättää työvälineensä mihin sattuu, pitkätkin työvuorot täytyy tehdä ilman taukoja. pomoa ei näe kuin vaan mersun tuulilasin läpi. ainut plussa on että työmatkoista saa palkkaa. älkää hyvänen aika tulko tänne töihin, kaikki haluaa täältä vain pois.

    • gkbmrfui8576gfd

      Auswitch oli vuonna 1944 paras "vuokratyöpaikka" palkka oli ruokapalkka kuten nykyäänkin ja mitään tulevaisuutta ei ollut silloinkaan duunarilla lainkaan.

      Tätä samaa natsi paskaa ajetaan taas uudelleen ilman piikkilankoja ja avovankila systeemihän se sellainen on missä ei saa kuin ruoan ja katon päänsä päälle kun niin paskaa liksaa saa ettei muuhun ole koskaan varaa.

      Orjavoimalla on Suomikin aikoinaan rakennettu ja näköjään sama systeemi nostaa taas kerran päätään talkoiden nimellä ja tuottavuusloikalla sekä nollatuntisoppareilla sekä 9 euron kuntouttavalla työtoiminnalla työttömien orjuuttamisela.

      Kyllä taas tarvitaan väen harvennusta.

    • Työukko

      Jade Infra Oy, eli entinen Imperial Jade. Älkää missään nimessä menkö tähän firmaan töihin.
      Plussia ei paljon löydy. Kaksi kautta kyseiselle puljulle töitä tehneenä voin kertoa, että firman toiminnassa ei ole mitään hyvää.
      Tulevat vuorot saa tietää edellisenä iltana, pahimmillaan samana aamuna.
      Työnjohto ja esimiehet luokattomia.
      Palkkaus suorastaan surkea työn kuluttavuuteen nähden.

      • työbimu

        työukko maksaako päivärahaa tuo jade infra oy jos reissuhommia kyselee työbimu


      • Työhousu

        Reissuhommista saa päivärahat ja ylityökorvaukset päivien mukaan. Työ on helppoa, joskin jatkuvat pitkät päivät voi joillekin olla vaativia.


    • Lahen.meininki

      Ei kannata mennä töihin smile henkilöstöpalvelun kautta lahdessa. Yhteyshebkilö ei vastaa viesteihin eikä puheluihin. Sopii haastattelun kertomatta missä haastattelu pidetään..

      • fddew

        Ja tämä smilepaska kehtaa vielä radiossakin mainostaa että smile, ilon kautta töihin. Mene siinä nyt sitten ilon kautta töihin kun edes tessiä eivät suostu noudattamaan vaan yrittävät kusettaa minkä ehtii


    • Huijattu

      Rentalwork ei kannata!Mainostavat isoon ääneen palkkaus TES:in mukaan,jopa PAREMPI(näin oli jossain ilmoituksessa).Eivät maksa lisiä eikä ylitöitäkään.Käyttävät ns.liukuvaa työaikaa(mistä eivät kerro sinulle etukäteen)jonne jää sitten ylityöt ettei tarvitse maksaa ja sitä myötä myös ilta ym.lisät.Teet pitkää päivää jonka työnantaja tietää eikä kiellä tekemästä,mutta palkkaa ja ylityölisiä et saa.Lue äärimmäisen tarkkaan työsopimus on pitkä ja yksityiskohtainen(ei työntekijän eduksi).Käyttävät siis liukuvaa työaikaa palkanmaksussa vaikkeivat kerro sitä sinulle(eikä mainittu työsopimuksessa)eivätkä myöskään mainitse säännöllistä työaikaa jota ei saa ylittää eivät kiellä pitkiä päiviä vaikka tietävät niistä,mutta eivät maksa.Tein töitä puoleentoistaviikkoon melkein 80h maksettiin 46h eikä mitään lisiä eli kaukana luvatusta TES:istä.Ja HUOM.minun tapauksessa ei sovittu etukäteen liukumatyöajasta eikä liukumasaldosta eikä työnantaja ilmoittanut säännöllistä työaikaa vaan sopimuksessa luki Työaika :toimeksiantajan tarpeen mukainen.Tuntipalkka oli myös maksettu pienempänä kuin sopimuksessa luki.

    • protipper

      treamer

    • älykkyystesti

      Hah haa vai paras vuokrafirma.
      Sellaista ei ole olemassakaan ne firmat on kaikki pelkkiä kusettajia ja orjakauppiaita.

      Älkää menkö tuollaisiin paskoihin ikinä mukaan, se on vähän kuin älykkyystesti että osaa vältellä noita firmoja.

    • Seurelainen

      Oon ollut Seurella 4,5 kk, töitä riittää ja palkka aina ajallaan ja sentilleen oikein. Pidän luotettavana firmana. Teen Helsingissä keittiötyötä.

    • Muurarimestari

      Kokemusta rakennusalan pienistä työnantajista on,kyllä olen mieluummin vuokrafirmalla töissä,maksavat ainakin palkat ajallaan,mutta huom! palkkakuitit pitää itse tarkistaa,tahtoo välillä tulla niitä pieniä erehdyksiä vahingossa yleensä niin että tahtoo tulla saamisia jälkeenpäin.Tosin ei työnantajaan kannata sinislmäisesti luottaa,harvoin yllättyy positiivisesti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Cityworkilla palkanmaksu outoa. En koskaan tiedä tarkkaan tilipäivää. Kaudet on 1-15 päivä ja 16-31 päivä. Mutta viimeksi tuon ekan kauden palkka tuli 13päivää siitä kun kausi loppui. Nyt odotan tuota kakkoskauden palkkaa ,sen pitäisi tulla tulevalla viikolla. Ehkä??

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe