http://fi.wikipedia.org/wiki/Rahapeliopas
Rahapelioppaassa kaikki tieto on TÄYSIN OIKEIN ja siihon on uskottava.
"Lähes kaikki rahapelit ovat matemaattisesti analysoitavissa"
Rahapeliopas on kuin raamaattu
9
1555
Vastaukset
- asdfasdfasasdf
Siinä missä raamattu on satukirja, perustuu RPO täysin faktaan.
Taino, en nyt halua tästä mitään raamattuun liittyvää flamewaria, niin sanotaanko vaikka niin että raamattu ei 100% faktoihin, RPO perustuu. :pTuota en tullutkaan ajatelleeksi ja pitänee pakkaansakkin,että kaikki raamatun tieto ei ole oikein. Tosin en ole mikään jehovan todistaja.
Jos rpo:n laskelmista ei mitään ymmärrä ei voi myös ymmärtää, että pelit on satunnaisia.
RPO;N tieto on kuitenkin ihan oikein siinä ei ole mitään väärin,mutta jos siihen ei usko (tai tajua satunnaisten pelijen jujua) niin ei ole pakko uskoa,mutta naurettavaa on jos luulee tulevansa huijatkusi sellaisessa pelissä missä ei mitään huijausta tarvita.- 3. nainen
Gambler1 kirjoitti:
Tuota en tullutkaan ajatelleeksi ja pitänee pakkaansakkin,että kaikki raamatun tieto ei ole oikein. Tosin en ole mikään jehovan todistaja.
Jos rpo:n laskelmista ei mitään ymmärrä ei voi myös ymmärtää, että pelit on satunnaisia.
RPO;N tieto on kuitenkin ihan oikein siinä ei ole mitään väärin,mutta jos siihen ei usko (tai tajua satunnaisten pelijen jujua) niin ei ole pakko uskoa,mutta naurettavaa on jos luulee tulevansa huijatkusi sellaisessa pelissä missä ei mitään huijausta tarvita.Uskot siis ennenmmin RPO:n kuppaiseen opukseen kuin raamattuun?
Olet sinä kyllä totaalisen köyhä henkisesti.
Jos ei tajua tulevansa kusetetuksi, niin ei voi ymmärtää että keno on manipuloitua.
Uskoisit edes jumalaan, niin menisit oikeaan suuntaan elämässäsi. - Vedätyksen vastustaja
3. nainen kirjoitti:
Uskot siis ennenmmin RPO:n kuppaiseen opukseen kuin raamattuun?
Olet sinä kyllä totaalisen köyhä henkisesti.
Jos ei tajua tulevansa kusetetuksi, niin ei voi ymmärtää että keno on manipuloitua.
Uskoisit edes jumalaan, niin menisit oikeaan suuntaan elämässäsi.Nimimerkit "camplerit ja Päämiehet ", ovat henkilöitä, joiden on pakko olla eri mieltä asiassa kuin asiassa.
Kuvaavaa heidän sanomisilleen on se, että Veikkaus toimii aina oikeaoppisesti ja ennenkaikkea rehellisesti ilman mitään vedätystä. Tosin nämä veijarit eivät perustele väitteitään millään järkevällä argumentilla.
Esimerkiksi, tämä kaikkitietävä (campler 1) välttelee vastaamasta hänen ajatusmailmaansa sopimattomiin faktoihin, joista tällä sivustolla on kosolti näyttöä. Tuo feikkauksen nulkki meni hiljaiseksi, kun laitoin avauksen, "Tämä on hyvä tietää", jossa esitin asianmukaisen argumentin tuosta hänen ylistämästä "raamatusta".
Tuleppa keskustelemaan avaukseeni, "Veikkaus on vedätyksen mestari" tai avaukseen " Tämä on hyvä tietää". - olla
Vedätyksen vastustaja kirjoitti:
Nimimerkit "camplerit ja Päämiehet ", ovat henkilöitä, joiden on pakko olla eri mieltä asiassa kuin asiassa.
Kuvaavaa heidän sanomisilleen on se, että Veikkaus toimii aina oikeaoppisesti ja ennenkaikkea rehellisesti ilman mitään vedätystä. Tosin nämä veijarit eivät perustele väitteitään millään järkevällä argumentilla.
Esimerkiksi, tämä kaikkitietävä (campler 1) välttelee vastaamasta hänen ajatusmailmaansa sopimattomiin faktoihin, joista tällä sivustolla on kosolti näyttöä. Tuo feikkauksen nulkki meni hiljaiseksi, kun laitoin avauksen, "Tämä on hyvä tietää", jossa esitin asianmukaisen argumentin tuosta hänen ylistämästä "raamatusta".
Tuleppa keskustelemaan avaukseeni, "Veikkaus on vedätyksen mestari" tai avaukseen " Tämä on hyvä tietää".hullu?
- Vedätyksen vastustaja
ei ole otettu huomioon Veikkauksen atk-ohjelmilla kikkailuja.
- up
up
- up2
up2
- 1g
up2 kirjoitti:
up2
3gg2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602