Rahapeliopas on kuin raamaattu

9

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasasdf

      Siinä missä raamattu on satukirja, perustuu RPO täysin faktaan.

      Taino, en nyt halua tästä mitään raamattuun liittyvää flamewaria, niin sanotaanko vaikka niin että raamattu ei 100% faktoihin, RPO perustuu. :p

      • Tuota en tullutkaan ajatelleeksi ja pitänee pakkaansakkin,että kaikki raamatun tieto ei ole oikein. Tosin en ole mikään jehovan todistaja.




        Jos rpo:n laskelmista ei mitään ymmärrä ei voi myös ymmärtää, että pelit on satunnaisia.

        RPO;N tieto on kuitenkin ihan oikein siinä ei ole mitään väärin,mutta jos siihen ei usko (tai tajua satunnaisten pelijen jujua) niin ei ole pakko uskoa,mutta naurettavaa on jos luulee tulevansa huijatkusi sellaisessa pelissä missä ei mitään huijausta tarvita.


      • 3. nainen
        Gambler1 kirjoitti:

        Tuota en tullutkaan ajatelleeksi ja pitänee pakkaansakkin,että kaikki raamatun tieto ei ole oikein. Tosin en ole mikään jehovan todistaja.




        Jos rpo:n laskelmista ei mitään ymmärrä ei voi myös ymmärtää, että pelit on satunnaisia.

        RPO;N tieto on kuitenkin ihan oikein siinä ei ole mitään väärin,mutta jos siihen ei usko (tai tajua satunnaisten pelijen jujua) niin ei ole pakko uskoa,mutta naurettavaa on jos luulee tulevansa huijatkusi sellaisessa pelissä missä ei mitään huijausta tarvita.

        Uskot siis ennenmmin RPO:n kuppaiseen opukseen kuin raamattuun?

        Olet sinä kyllä totaalisen köyhä henkisesti.

        Jos ei tajua tulevansa kusetetuksi, niin ei voi ymmärtää että keno on manipuloitua.

        Uskoisit edes jumalaan, niin menisit oikeaan suuntaan elämässäsi.


      • Vedätyksen vastustaja
        3. nainen kirjoitti:

        Uskot siis ennenmmin RPO:n kuppaiseen opukseen kuin raamattuun?

        Olet sinä kyllä totaalisen köyhä henkisesti.

        Jos ei tajua tulevansa kusetetuksi, niin ei voi ymmärtää että keno on manipuloitua.

        Uskoisit edes jumalaan, niin menisit oikeaan suuntaan elämässäsi.

        Nimimerkit "camplerit ja Päämiehet ", ovat henkilöitä, joiden on pakko olla eri mieltä asiassa kuin asiassa.

        Kuvaavaa heidän sanomisilleen on se, että Veikkaus toimii aina oikeaoppisesti ja ennenkaikkea rehellisesti ilman mitään vedätystä. Tosin nämä veijarit eivät perustele väitteitään millään järkevällä argumentilla.

        Esimerkiksi, tämä kaikkitietävä (campler 1) välttelee vastaamasta hänen ajatusmailmaansa sopimattomiin faktoihin, joista tällä sivustolla on kosolti näyttöä. Tuo feikkauksen nulkki meni hiljaiseksi, kun laitoin avauksen, "Tämä on hyvä tietää", jossa esitin asianmukaisen argumentin tuosta hänen ylistämästä "raamatusta".

        Tuleppa keskustelemaan avaukseeni, "Veikkaus on vedätyksen mestari" tai avaukseen " Tämä on hyvä tietää".


      • olla
        Vedätyksen vastustaja kirjoitti:

        Nimimerkit "camplerit ja Päämiehet ", ovat henkilöitä, joiden on pakko olla eri mieltä asiassa kuin asiassa.

        Kuvaavaa heidän sanomisilleen on se, että Veikkaus toimii aina oikeaoppisesti ja ennenkaikkea rehellisesti ilman mitään vedätystä. Tosin nämä veijarit eivät perustele väitteitään millään järkevällä argumentilla.

        Esimerkiksi, tämä kaikkitietävä (campler 1) välttelee vastaamasta hänen ajatusmailmaansa sopimattomiin faktoihin, joista tällä sivustolla on kosolti näyttöä. Tuo feikkauksen nulkki meni hiljaiseksi, kun laitoin avauksen, "Tämä on hyvä tietää", jossa esitin asianmukaisen argumentin tuosta hänen ylistämästä "raamatusta".

        Tuleppa keskustelemaan avaukseeni, "Veikkaus on vedätyksen mestari" tai avaukseen " Tämä on hyvä tietää".

        hullu?


    • Vedätyksen vastustaja

      ei ole otettu huomioon Veikkauksen atk-ohjelmilla kikkailuja.

    • up

      up

      • up2

        up2


      • 1g
        up2 kirjoitti:

        up2

        3gg2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe