Nuuskankäyttö

Marko82

Mitä mieltä olette että sopiiko nuuskankäyttö sellaiselle joka harrastaa lenkkeilyä?Entä heikentääkö nuuska kuntoa?

18

3313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi

      Nuuskankäyttö on typeryyden HUIPPU!!!!!!!!

    • Tomi

      Saahan sitä nuuskata, jos siltä tuntuu, mutta kestävyyssuorituksiin, kuten juoksuun sillä on selvästi heikentävä vaikutus, koska hapenottokyky laskee tuntuvasti.

    • väsy

      vedä ennemmin viinaa kun nuuskaa!!!!!

    • kilpaurheilija

      nuuska ei heikennä kuntoa, mutta se heikentää suorituskykyäsi.

    • kimmo87

      Ei nuuska heikennä kuntoa ja kyllä se sopii lenkeilyyn ihan hyvin.koska se on jalkapallossa mukana ja hyvin yleinen aine urheilu piireissä

      • Kissa

        Kylläpä heikentää.
        Urheilussa mukana koska urheilijat ei röökaa.
        Muitakin haitta vaikutuksia kuin kunnon/suorituskyvyn aleneminen esim. syöpäriski...


    • viivi

      Laskee suorituskykyä, sisältää raskasmetalleja ym. moskaa joista maksasi on suorastaan riemuissaan. Lisäksi silmän alle syöpyneet ikenet ja keltaiset hampaat vetävät naisia puoleesi kuin mesi mehiläisiä. Myöskin suu- ja nielusyöpäsairaana voit aina tavata syöpäosaston mukavia hoitsuja...

    • mikko

      No enpä usko, että ainakaan kovin hyvää tekee tunkea ylähuuleen kamelin kusella kasteltua kukkamultaa.. :)

    • käyttäjä

      ei heikennä hapenottokykyä ainakaan minulla itse olen polttanut röökiä ja se heikens mutta sitten ku vaihoin nuuskaan nii tulokset on paljon parempia ja kunto sama ku sillo ku en käyttäny mitää paremmi jaksaa salil

      • 7+3

        kuitenkin jonkin hakuohjelman kautta olet etsinyt tietoa nuuskan kuntoa heikentävistä vaikutuksista. todella uskottavaa:D


    • albiino

      Ite tiedän pari henkilöä josta toinen juoksee cooperin testissä n.3200 metriä ja toinen n.3400 metriä eli ainakaan suurta vaikutusta hapenottokykyyn.

      • ...

        Hyvin aktiivisena tupakoitsijana juoksin 3050, nyt vuosia sitten nuuskaan siirtyneenä en ole kokeillut, mutta perstuntumalta hapenottokyky on aivan valtavasti parantunut.


    • albiino

      Niin ja käyttävät nuuskaa todella paljon(1-1,5 kiekkoa/vrk)

    • 50v

      Älkää pennut höpöttäkö. 35 vuotta nuuskaa käyttäneenä voin sanoa ettei sillä ole mitään negatiivista vaikutusta, ei urheiluun eikä muuhunkaan. Tuo hyvän olon. Tupakka ja viina paljon pahempia joten höpötys pois.

    • fpkmofjnersnosnusmaseter

      Nuuska eipi olepi tervhellistä!! Uskokkaa poijjat perkhele!

    • Nuuska11

      Nuuskan käyttö ei heikennä missään muodossa hapenotto kykyä. Toki nuuskan käyttö ei ole järkevä niin kuin ei ole alkoholin, eikä minkään muunkaan päihdyttävän aineen. Nuuska on kummiskin pienin pahin ns.riippuvuutta aiheuttavista aineista. Itse käytän nuuskaa hyvinkin paljon ja mitään vaikutusta ei ole tulut hapenotto kykyyni. Lopetin tupakan polton ja tulokset alkoi heti näkymään positiivisella tavalla. Harrastan kamppailulajeja ja tämä on minun oma kokemukseni nuuskasta.

    • vituhutsu

      siis joo kuka haluu lipasa mu jölliä älkääkä vittu selvittäkö asioita tälläsiltä foorumeilta porukka kusettaa tääl kahtookaaa jostai oikeelta sivusotlta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe