Mitä mieltä olette että sopiiko nuuskankäyttö sellaiselle joka harrastaa lenkkeilyä?Entä heikentääkö nuuska kuntoa?
Nuuskankäyttö
18
3353
Vastaukset
- Hyi
Nuuskankäyttö on typeryyden HUIPPU!!!!!!!!
- Tomi
Saahan sitä nuuskata, jos siltä tuntuu, mutta kestävyyssuorituksiin, kuten juoksuun sillä on selvästi heikentävä vaikutus, koska hapenottokyky laskee tuntuvasti.
- väsy
vedä ennemmin viinaa kun nuuskaa!!!!!
- kilpaurheilija
nuuska ei heikennä kuntoa, mutta se heikentää suorituskykyäsi.
- kimmo87
Ei nuuska heikennä kuntoa ja kyllä se sopii lenkeilyyn ihan hyvin.koska se on jalkapallossa mukana ja hyvin yleinen aine urheilu piireissä
- Kissa
Kylläpä heikentää.
Urheilussa mukana koska urheilijat ei röökaa.
Muitakin haitta vaikutuksia kuin kunnon/suorituskyvyn aleneminen esim. syöpäriski...
- viivi
Laskee suorituskykyä, sisältää raskasmetalleja ym. moskaa joista maksasi on suorastaan riemuissaan. Lisäksi silmän alle syöpyneet ikenet ja keltaiset hampaat vetävät naisia puoleesi kuin mesi mehiläisiä. Myöskin suu- ja nielusyöpäsairaana voit aina tavata syöpäosaston mukavia hoitsuja...
- mikko
No enpä usko, että ainakaan kovin hyvää tekee tunkea ylähuuleen kamelin kusella kasteltua kukkamultaa.. :)
- käyttäjä
ei heikennä hapenottokykyä ainakaan minulla itse olen polttanut röökiä ja se heikens mutta sitten ku vaihoin nuuskaan nii tulokset on paljon parempia ja kunto sama ku sillo ku en käyttäny mitää paremmi jaksaa salil
- 7+3
kuitenkin jonkin hakuohjelman kautta olet etsinyt tietoa nuuskan kuntoa heikentävistä vaikutuksista. todella uskottavaa:D
- albiino
Ite tiedän pari henkilöä josta toinen juoksee cooperin testissä n.3200 metriä ja toinen n.3400 metriä eli ainakaan suurta vaikutusta hapenottokykyyn.
- ...
Hyvin aktiivisena tupakoitsijana juoksin 3050, nyt vuosia sitten nuuskaan siirtyneenä en ole kokeillut, mutta perstuntumalta hapenottokyky on aivan valtavasti parantunut.
- albiino
Niin ja käyttävät nuuskaa todella paljon(1-1,5 kiekkoa/vrk)
- 50v
Älkää pennut höpöttäkö. 35 vuotta nuuskaa käyttäneenä voin sanoa ettei sillä ole mitään negatiivista vaikutusta, ei urheiluun eikä muuhunkaan. Tuo hyvän olon. Tupakka ja viina paljon pahempia joten höpötys pois.
- fpkmofjnersnosnusmaseter
Nuuska eipi olepi tervhellistä!! Uskokkaa poijjat perkhele!
- Nuuska11
Nuuskan käyttö ei heikennä missään muodossa hapenotto kykyä. Toki nuuskan käyttö ei ole järkevä niin kuin ei ole alkoholin, eikä minkään muunkaan päihdyttävän aineen. Nuuska on kummiskin pienin pahin ns.riippuvuutta aiheuttavista aineista. Itse käytän nuuskaa hyvinkin paljon ja mitään vaikutusta ei ole tulut hapenotto kykyyni. Lopetin tupakan polton ja tulokset alkoi heti näkymään positiivisella tavalla. Harrastan kamppailulajeja ja tämä on minun oma kokemukseni nuuskasta.
- vituhutsu
siis joo kuka haluu lipasa mu jölliä älkääkä vittu selvittäkö asioita tälläsiltä foorumeilta porukka kusettaa tääl kahtookaaa jostai oikeelta sivusotlta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768