Nuuskankäyttö

Marko82

Mitä mieltä olette että sopiiko nuuskankäyttö sellaiselle joka harrastaa lenkkeilyä?Entä heikentääkö nuuska kuntoa?

18

3427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi

Nuuskankäyttö on typeryyden HUIPPU!!!!!!!!

• Tomi

Saahan sitä nuuskata, jos siltä tuntuu, mutta kestävyyssuorituksiin, kuten juoksuun sillä on selvästi heikentävä vaikutus, koska hapenottokyky laskee tuntuvasti.

• väsy

vedä ennemmin viinaa kun nuuskaa!!!!!

• kilpaurheilija

nuuska ei heikennä kuntoa, mutta se heikentää suorituskykyäsi.

• kimmo87

Ei nuuska heikennä kuntoa ja kyllä se sopii lenkeilyyn ihan hyvin.koska se on jalkapallossa mukana ja hyvin yleinen aine urheilu piireissä

• Kissa

Kylläpä heikentää.
        Urheilussa mukana koska urheilijat ei röökaa.
        Muitakin haitta vaikutuksia kuin kunnon/suorituskyvyn aleneminen esim. syöpäriski...

• viivi

Laskee suorituskykyä, sisältää raskasmetalleja ym. moskaa joista maksasi on suorastaan riemuissaan. Lisäksi silmän alle syöpyneet ikenet ja keltaiset hampaat vetävät naisia puoleesi kuin mesi mehiläisiä. Myöskin suu- ja nielusyöpäsairaana voit aina tavata syöpäosaston mukavia hoitsuja...

• mikko

No enpä usko, että ainakaan kovin hyvää tekee tunkea ylähuuleen kamelin kusella kasteltua kukkamultaa.. :)

• käyttäjä

ei heikennä hapenottokykyä ainakaan minulla itse olen polttanut röökiä ja se heikens mutta sitten ku vaihoin nuuskaan nii tulokset on paljon parempia ja kunto sama ku sillo ku en käyttäny mitää paremmi jaksaa salil

• 7+3

kuitenkin jonkin hakuohjelman kautta olet etsinyt tietoa nuuskan kuntoa heikentävistä vaikutuksista. todella uskottavaa:D

• albiino

Ite tiedän pari henkilöä josta toinen juoksee cooperin testissä n.3200 metriä ja toinen n.3400 metriä eli ainakaan suurta vaikutusta hapenottokykyyn.

• ...

Hyvin aktiivisena tupakoitsijana juoksin 3050, nyt vuosia sitten nuuskaan siirtyneenä en ole kokeillut, mutta perstuntumalta hapenottokyky on aivan valtavasti parantunut.

• albiino

Niin ja käyttävät nuuskaa todella paljon(1-1,5 kiekkoa/vrk)

• 50v

Älkää pennut höpöttäkö. 35 vuotta nuuskaa käyttäneenä voin sanoa ettei sillä ole mitään negatiivista vaikutusta, ei urheiluun eikä muuhunkaan. Tuo hyvän olon. Tupakka ja viina paljon pahempia joten höpötys pois.

• fpkmofjnersnosnusmaseter

Nuuska eipi olepi tervhellistä!! Uskokkaa poijjat perkhele!

• Nuuska11

Nuuskan käyttö ei heikennä missään muodossa hapenotto kykyä. Toki nuuskan käyttö ei ole järkevä niin kuin ei ole alkoholin, eikä minkään muunkaan päihdyttävän aineen. Nuuska on kummiskin pienin pahin ns.riippuvuutta aiheuttavista aineista. Itse käytän nuuskaa hyvinkin paljon ja mitään vaikutusta ei ole tulut hapenotto kykyyni. Lopetin tupakan polton ja tulokset alkoi heti näkymään positiivisella tavalla. Harrastan kamppailulajeja ja tämä on minun oma kokemukseni nuuskasta.

• vituhutsu

siis joo kuka haluu lipasa mu jölliä älkääkä vittu selvittäkö asioita tälläsiltä foorumeilta porukka kusettaa tääl kahtookaaa jostai oikeelta sivusotlta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2563
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1735
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1602
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1470
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1252
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35