moi!
Olen yli nelikymppinen, urheilullinen mies länsi-Helsingistä.
Pelaillut sulkista vasta muutaman vuoden epäsäännöllisen säänöllisesti, joitain kurssejakin takana. Suunnilleen samantasoisen pelikaverin löytäminen tuntuu kuitenkin olevan aika vaikeaa.
Voisi ajatella kerran viikossa pelaamista, kiva olisi myös paitsi pelata niin tehdä erilaisia harjoitteita ja treenata liikkumista kentällä.
Jos tuntui vähänkään 'kolahtavan' niin ilmoita sähköpostiosoitteesi niin voidaan meilailla keskenämme lisää. Kiitos.
Sulkiskaveri Helsingistä
2
882
Vastaukset
- Nimetön
Moi Tomppa
mä olen kans etsiskellyt tätä kautta pelikaveria, voit katsoa tietoni täältä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000000614&posting=22000000023746124
Yksi hyvä pelikaveri löytyikin, mutta aina lisääkin
voisin kokeilla, että pääsisi useammin pelaamaan.
Pekka - pekkarinen
Eli mul on kans pelikaveri hakusessa. oon 22 vuotias pelannu nuoresta asti mailapelejä, myös sulkkis kuulunut siihen isä ukon kanssa käyny pelaamassa/ opettelemassa isä ukkopelannu 25 vuotta sulista joten jotain niksejä jäänyt mieleen. muutin tampereelta tänne helsinkiin ja pelikaverit jäi sinne joten uskoisin et meil vois peliä syntyä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki652684Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752288Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276742144Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22025Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue21405Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51294- 64976
- 67976
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114965- 96943